lwj Zgłoś #41 Napisano 21 Lutego 2013 Witam dziękuję za odpowiedź. Już podłączyłem się do komputera i znalazłem błąd nr. 931 Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne prawe -F223. Czy ktoś się spotkał z takim błędem i co go może powodować. Proszę o odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #42 Napisano 22 Lutego 2013 drzwi do rozebrania - wyjąć zamek, rozebrać - mikrostyki ( luty na nich przelutować) , sprawdzić czy działa miernikiem mikrostyk od lampki ( w zamku podłączony na 2 kabelki. Jak będzie to - poskładać i się cieszyć, jak nie da rady naprawić kupić inny zamek. Tematy do tej roboty są w dziale warsztat - całkiem sporo + tematy o modułach komfortu - zamek to się przewija tam bardzo a to bardzo często. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #43 Napisano 23 Lutego 2013 Witam,nie wiem czy w tym temacie ale nie mogłem znaleźć innego,mam problem z odległością zamykania i otwierania,auto zamykam lub otwieram z odległości 10cm od przednich drzwi lub przedniej szyby,w dalszej odległości nie działa,antena od modułu komfortu przedłużona była rok temu(moduł suchy) i jakby trochę było lepiej ale na krótko bo znowu jest źle czyli muszę dotykać do szyby żeby otworzyć,baterie zmieniane na nowe i nic,baterie zamieniane z innego auta w którym działa alarm super i nic,dalej kicha,1 pilot i drugi pilot działają tak samo,stąd moje pytanie czy to może coś z modułem komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leni Zgłoś #44 Napisano 27 Lutego 2013 Pomocy!! w mojej b5 od jakiegoś czasu załącza sie sam alarm i po wyłączeniu pali się cały czas lewy kierunkowskaz. Dopiero po odłączeniu klemy na akumulatorze i pozostawieniu na jakieś 15 minut przestaje świecić. Myślałem ze to zalany komfort lecz nie, jest suchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heedziu Zgłoś #45 Napisano 27 Lutego 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/129141-Naprawa-swiecacego-kierunkowskazu-po-zamknieciu-z-pilot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leni Zgłoś #46 Napisano 28 Lutego 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/129141-Naprawa-swiecacego-kierunkowskazu-po-zamknieciu-z-pilot Dzieki Michał ale u mnie dopiero jak alarm się załączy i go rozbroję kierunek lewy świeci cały czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #47 Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) go rozbroję kierunek lewy świeci cały czas.Do wymiany przekaźnik w module komfortu sekcji alarmu."Skleja" się jeden z jego styków. http://forum.vw-passat.pl/threads/129141-Naprawa-swiecacego-kierunkowskazu-po-zamknieciu-z-pilot Samozałączanie alarmu spowodowane jest uszkodzeniem mikrostyku w zamku. Który to zamek, odczytasz Vag-em. Edytowane 1 Marca 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczak Zgłoś #48 Napisano 2 Marca 2013 Witam,nie wiem czy w tym temacie ale nie mogłem znaleźć innego,mam problem z odległością zamykania i otwierania,auto zamykam lub otwieram z odległości 10cm od przednich drzwi lub przedniej szyby,w dalszej odległości nie działa,antena od modułu komfortu przedłużona była rok temu(moduł suchy) i jakby trochę było lepiej ale na krótko bo znowu jest źle czyli muszę dotykać do szyby żeby otworzyć,baterie zmieniane na nowe i nic,baterie zamieniane z innego auta w którym działa alarm super i nic,dalej kicha,1 pilot i drugi pilot działają tak samo,stąd moje pytanie czy to może coś z modułem komfortu? Antene możesz wydłużyć i na kilometr a nic to nie da:) problemem są piloty które padają, to samo jest w skodach, Nie opłaca się tego robić, za 150 zł kupisz nowe kompletne i oryginalne (dolna część z elektroniką i obudową) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakpotrafi23 Zgłoś #49 Napisano 4 Lutego 2014 (edytowane) Witam, mam takowy problem z Passatem i alarmem. Zaczęło się od tego iż kiedyś postanowiłem zapobiegawczo nasmarować/(odwodnić) zamki. Napsikałem do wkładek, trochę do klamek, do zamka ale mało... pryskałem środkiem Sonax MoS2oil nano pro Następnego dnia samochodu kluczykiem nie otworzę, pierwsza myśl kluczyk.... Wymieniłem baterie, ale nadal to samo. Otwierając samochód na początku wyła syrena, po 2 dniach otwierając drzwi syrena już nie wyje, ale po przekręceniu stacyjki 38 razy wyje. Dziś(po 2 następnych dniach) po otworzeniu drzwi kluczykiem mechanicznie, po włączeniu zapłonu/stacyjki nic nie wyje,nawet zapłon silnika nie włącza syreny, ale jak się otworzy resztę drzwi, klapę to wyje. Silnik można włączyć normalnie i jechać, nic nie gaśnie. edit: dziś po nocy samochód nie chce odpalić, akumulator w bdb stanie naładowany, kreci aż miło... o co biega? ktoś poradzi? dodaję fotki po skanowaniu vagiem dziś Edytowane 5 Lutego 2014 przez polakpotrafi23 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TJ. Zgłoś #50 Napisano 13 Grudnia 2014 (edytowane) Witam mam problem, moze ktos juz miał taki problem i moze pomóc Mianowicie oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach swieci normalnie jednak po czasie kiedy przygasa to lampki gasną to gasną na ok 1sek i znowu sie zapalają. A przy zamykaniu drzwi w sensie "na klucz" mrugna kierunki, zapala sie dioda a po chwili zaczyna wyć alarm. Nie mam pojecia co może byc tego przyczyną Edytowane 14 Grudnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #51 Napisano 13 Grudnia 2014 gdzies stycznik podaje ze otwarte drzwi,klapa,maska od tego bym zaczal poszukiwania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ScovY Zgłoś #52 Napisano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. Dzisiaj spotkała mnie nie miła niespodzianka z alarmem. Zamykając auto z pilota czy kluczyka od razu po wciśnięciu/przekręceniu uruchamia sie alarm (syrena wyjąca z bagażnika), pierwszy raz miałem tak gdy zostawiłem zapalone światło w podsufitce lecz nie tym razem. Gdy otworze np drzwi pasażera zamknę auto z pilota - cisza, zamknę drzwi pasażera i alarm wyje. Na nieszczęście dzisiaj jest niedziela tak wiec na zakład z elektryka samochodowa nie mam co liczyć a sąsiedzi z bloku nie byli by zadowoleni tak wiec zamknąłem auto z pilota i odpiąłem akumulator. Rozwiązanie jedynie na jedna noc... Inna opcja było zamkniecie drzwi od srodka wciskając "dzyndzelek" ;p kończąc na wciśnięciu od pasażera i zamknięciu drzwi, alarm sie nie uzbrajał ale problem byl taki ze nie zamyka sie bagaznik, a kluczyka nawet wsadzic nie idzie o czym dowiedzialem sie wlasnie dzisiaj (wcześniej nie bylo potrzeby otwierania/zamykania bagażnika kluczykiem gdy dziala centralny). Czy podpinając u mechanika pod komputer wykryje co jest przyczyna nagłego załączania sie alarmu ? Nie chce stracic pieniedzy za podpiecie i odjechac bez pomyslu na naprawe /edit Dodam jeszcze ze tydzien, dwa temu zglaslo mi podswietlenie zegarów i klimatronika. Zaciagajac reczny zapala sie ikonka na zegarach, lecz podswietlenia nie ma Edytowane 25 Stycznia 2015 przez ScovY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #53 Napisano 25 Stycznia 2015 Podepnij pod kompa i pokaże źródło wyjca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #54 Napisano 25 Stycznia 2015 A moduł pod wykładziną-nogami pasażera sprawdzony czy suchy i nie zaśniedziały itp? Zastanawiam się tylko jak zamknąłeś kluczem to czy Ci zaryglowało zamki bo wtedy to chyba nie dostaniesz się do auta chyba że przez...bagażnik czyli chyba nie w Twoim przypadku:/ Mogłeś zamknąć centralny od strony pasażera nachylając się do drzwi kierowcy i zatrzasnąć to by bagażnik był zamknięty .....chociaż tak teraz myślę że mogłeś powciskać guziki ręcznie bo przecież jak nie będzie napięcia to bagażnika i tak nie otworzysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach