Gość sebp75 Zgłoś #81 Napisano 1 Lutego 2012 musisz sprawdzic czemu nie dziala, bo bedziesz mial podwojne koszta, a tak za jednym razem zrobisz. aaaa jezeli masz modul kierownicy z literka a na koncu to raczej napewno kiera nie bedzie chodzic na tym module, zobacz tabele, a i jeszcze jeno twoj numer czesci jest jakis dziwny sprawdz go jeszcze raz i najlepiej zrob skan VCDS-em. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akadem Zgłoś #82 Napisano 3 Lutego 2012 (edytowane) Dzisiaj mialem chwile czasu i sprawdzilem modul : vw3c0 953 549 A, wiec chyba dlatego mi nie dziala kierownica... Jakby ktos mi mogl teraz doradzic co moge zrobic mysle zeby kupic nowy modul i do tego tempomat tylko teraz nie wiem jaki modul bedzie pasowal do mojego paska ? 2.0 TDI 140 2005 Edytowane 3 Lutego 2012 przez Akadem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #83 Napisano 3 Lutego 2012 Dzisiaj mialem chwile czasu i sprawdzilem modul : vw3c0 953 549 A, wiec chyba dlatego mi nie dziala kierownica...Jakby ktos mi mogl teraz doradzic co moge zrobic mysle zeby kupic nowy modul i do tego tempomat tylko teraz nie wiem jaki modul bedzie pasowal do mojego paska ? 2.0 TDI 140 2005 bardzo dziwna historia, ze masz kiere multi a modul nie i kiera nie dziala ??? auto moze jest po wypadku albo cos ?? bo przeciez jakas przyczyna musi byc, ze jest nieorginalna kierownica?? na twoim miejscu bym staral sie najpierw dowiedzec czemu tak jest ?? a modul mialem ten sam i musialem wymienic na taki pod kiere zeby chodzila. jak pisalem wczesniej na 99% wszystkie moduly chodza z tempomatem, ale musialby ktos to potwierdzic. powodzenia w sledztwie :hmm ---------- Dodano o 16:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:48 ---------- 3C0-953-549-AK ; SW 0025 / Highline to jest ten modul ktory ja mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akadem Zgłoś #84 Napisano 18 Marca 2012 Mam pytanie odnosnie tempomatu czy jesli mam paska z 2005 a kupie tempomat i manetki z paska 2009 na ktorych te "miniaturki albo jak kto woli obrazki" sa inne czy taki tempomat bedzie pasowal ? przykladem jest taki temp. http://allegro.pl/passat-b6-od-09-manetki-tempomat-3c5953501bp-i2206863767.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #85 Napisano 18 Marca 2012 Mam pytanie odnosnie tempomatu czy jesli mam paska z 2005 a kupie tempomat i manetki z paska 2009 na ktorych te "miniaturki albo jak kto woli obrazki" sa inne czy taki tempomat bedzie pasowal ? przykladem jest taki temp. http://allegro.pl/passat-b6-od-09-manetki-tempomat-3c5953501bp-i2206863767.html moje manetki sa od 2009 i chodza w 2006 i ja moje na jebaju uk kupowalem, z jedengo tylko powodu, jak by cos to jest na miejscu i nie ma klopotu z komunikacja i przesylkami no i cena byla prawie ta sama , a do tamtej musisz jeszcze koszta dwoch wysylek doliczyc :ocochodzi p.s. moje manetki przyszly kompletne, lacznie z modulem kierownicy :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #86 Napisano 19 Marca 2012 Akadem odpowiedz w sprawie wszystkich wątpliwosci a wiec manetki podchodzą z 2009 tylko ma znaczenie czy kombi czy sedan nic po za tym. Na tym module A nie bedzie działac multi trzeba go zmnienic na K lub P to jedna sprawa(ciekaw jestem czy masz wiązke w kierce pod multi ????????) tempomat jesli masz usuń bedy w enige w silniku powinien działac albo nie jest zakodowany( jesli ktos kopał przy manetkach bo na tym module tempomat działa podaj dokładną date wyjscia auta z fabryki bo to wazne a potem sie odezwij na pw zapraszam do galeri Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akadem Zgłoś #87 Napisano 19 Marca 2012 Ok czyli tak po wstepnym przegladzie auta okazalo sie ze jakis de**l wsadzil multifunkcjyna kierownice a nie dal wiazki i tak jak piszesz modul jest zly co do tempomatu jest od sedana tylko ze rocznik 2009 ale jak mowisz zenie ma problemu to ok . Kupilem tez ostatnio tempomat ale jak sie okazalo byl z kombi a sprzedawca przelozyl czesci do manetek z sedana i zrobil to troche nie umiejetnie bo jak podlaczylem to zaczely mi sie swiecic swiatla drogowe i wycieraczki i spryskiwacze, rozregulowal sie czujnik skretu wiec w prawo mam 3/4 obrotu kieownica a w prawo normalnie nie wiem jak to jeszcze naprawic tzn jak wlaczyc kalibracje ale wlasnie teraz szukam "normalnego" tempomatu ale jak mowisz ze ten jest ok to spoko . Passat wyjechal z fabryki 1.09.2005 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #88 Napisano 19 Marca 2012 na początek masz dwunabojąwą poduche a wiec kup moduł z koncówką K lub P rozbierz go i jak zauwazysz ze w nowym module nie ma 2 pinów trzeba je przelutowac ze starego modułu i bedzie oki teraz kabelki musisz szukac kabelków 1k0 bo to od golfa tylko musi byc wyjscie na multi i na 2 naboje a propo pod zwijakiem jest moduł konta sketu zrób przekładke tego modułu do nowych manetek nie trzeba bedzie adaptacji robic G85 jak by co to pisz oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akadem Zgłoś #89 Napisano 23 Marca 2012 (edytowane) Witam dzisiaj chcialem wszystko zakodowac i tak jak bylo napisane zrobilem jednak ja wchodze w VCDS i w steering wheel - coding-wpisuje 0000010 wywala mi blad "coding reject error 31: request out of range" ?? pozniej jak sprawdzam bledy tez mi wyskakuje ze zle kodowanie I jak ma ktoś moZe jakiś pomysł ?? Kupiłem nowy moduł sterujacy z liderką L zamontuje go jutro moZe to pomoże. po zamontowaniu tempomat zaczol dzialac lecz okazalo sie ze modul jest zepsuty tzn tempomat dziala ale jest blad poduszki pow. kierownica sie nie chce zaadoptowac i blad ESP. Tylko nie wiem dlaczego moj stary modul nie chce obslugiwac tempomatu? Edytowane 24 Marca 2012 przez Akadem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barti23 Zgłoś #90 Napisano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) W Londynie VW chce 72 funty za założenie tempomatu fixprice plus części. Niestety ja mam b7 i jeszcze nie wypuścili gotowego zestawu do poprodukcyjnego montażu. Ciekaw jestem czy z b6 by do mnie pasował, wygląda tak samo, spróbuje dziś ściągnąć airbag i zobaczyć czy w b7 jest już puszczony ten kabel w wiązce od kierownicy czy tez będzie trzeba puścić nowy do ecu. Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez barti23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barti23 Zgłoś #91 Napisano 29 Kwietnia 2012 Dziś rozebrałem kolumnę kierownicza, manetki maja nr 3C9 953 501 BF i ku mojemu zdziwieniu w b7 nie ma modułu kierownicy pod manetkami idą tylko dwa kable do modułu skrętu kierownicy. Wiecie gdzie on może być w b7? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #92 Napisano 10 Lipca 2012 Witam, Nie chcę zakładać nowego tematu więc proszę o potwierdzenie czy w moim aucie muszę wykonać takie samo podłączenie: "Ze sterownika kolumny kierowniczej z kosci 20pinowej wyprowadzic z 16 pinu kabelek /biało/czarny/ i doprowadzić do ECU kosć 94 pinowa na 20 pin" Z Góry dziękuję pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #93 Napisano 11 Lipca 2012 tak musisz zrobic i zakodować !!!!! ps . b7 to wielka niewiadoma i wieki niewypał !!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #94 Napisano 11 Lipca 2012 Dzięki, Znasz może numer kabelka który trzeba podłączyć do wtyczki i do ECU ? nie chcę dorabiać czegoś wole kupić oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #95 Napisano 11 Lipca 2012 Oryginału raczej nie dokupisz, bo jak był fabryczny tempomat to kabel szedł od razu we właściwej wiązce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #96 Napisano 6 Sierpnia 2012 Może mi ktoś powiedzieć którędy puścić kabel z ECU do kabiny auta ??? Nie bardzo tam widzę taką możliwość :\ żadnych dziur nie ma do kabiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zola22 Zgłoś #97 Napisano 6 Sierpnia 2012 zdemontuj akumulator i tam znajdziesz sposób... w poniższym linku masz krok po kroku z fotkami... http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=1133 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corvis Zgłoś #98 Napisano 6 Sierpnia 2012 Dzięki !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewmir Zgłoś #99 Napisano 23 Kwietnia 2013 Nie udało mi się tego zagadnienia dokładnie podanego znaleźć na forum, więc chciałem sprecyzować. 1. Czy wystarczy kupić przełącznik zespolony z tempomatem bez wiązki i można wyprowadzić kable bezpośrednio z kostki, czy wiązka dochodząca do manetki tempomatu jest niezbędna (pełno jest aukcji samych manetek, ale bez wiązek). 2. Czy Passat B6 1.9(BXE) TDI 2006 rocznik jest dostosowany do montażu tempomatu, czy muszę zmieniać (dokładać) jakieś moduły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #100 Napisano 23 Kwietnia 2013 Wszystko jest tutaj opisane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach