luzak1972 Zgłoś #101 Napisano 9 Stycznia 2012 dzięki za poświęcenie i czas poradziłem sobie nz kłopote po sobotniej walce wymieniłem zawór łączocy odmę przy grodzi silnika nr katalogowy 06A 129 101 D wszystkie dolegliwości zniknęły { P0300 ,P0301, P0302, P1297 }oczywiście błędy wykasowałem zawór ten jest umieszczony na górze i przypomina wyglądem grzyb pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #102 Napisano 9 Stycznia 2012 Czy w 1.8T przy niskich temp zewn., ok. 5C, normalne jest wydobywanie sie z tlumika bialego dymu na obrotach jalowych jak rowniez po przegazowaniu (wtedy jest wiecej bialego dymu)? Tak, i jest to para wodna, a ty jeździsz na lpg więc jest jej jeszcze więcej, mam tak samo u siebie i mnóstwo innych kierowców też tak ma, więc nie zawracaj sobie tym głowy. Ba przy obecnych temperaturach nawet z ust mi leci "dym" tak samo brak cisnienia po nocnym staniu. i nie będzie gdy płyn zimny W zbiorniczku nie czuc spalin, ani nie widac tlustych plam, tak samo brak cisnienia po nocnym staniu.Pod korkiem wlewu oleju brak charakterystycznego masla. czyli wszystko oki co do masła może ci sie pojawiać na bagnecie przy temperaturach ujemnych ok -10 ale to też zależy od oleju, u mnie na mobilu 5w50 sie pojawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #103 Napisano 9 Stycznia 2012 co do masła może ci sie pojawiać na bagnecie przy temperaturach ujemnych ok -10 ale to też zależy od oleju, u mnie na mobilu 5w50 sie pojawia. U mnie jakoś nigdy tego zimą nie zaobserwowałem :fajny Mobil 1 5W50. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #104 Napisano 9 Stycznia 2012 Tak, i jest to para wodna, a ty jeździsz na lpg więc jest jej jeszcze więcej, mam tak samo u siebie i mnóstwo innych kierowców też tak ma, więc nie zawracaj sobie tym głowy. Ba przy obecnych temperaturach nawet z ust mi leci "dym" Czyli jak przez kilkadziesiat km trasy nie znika przy niskich temp. to jest OK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #105 Napisano 9 Stycznia 2012 Czyli jak przez kilkadziesiat km trasy nie znika przy niskich temp. to jest OK? jeśli nie znika to oki U mnie jakoś nigdy tego zimą nie zaobserwowałem Mobil 1 5W50. może nigdy nie zwracałeś na to uwagi, u mnie maź pojawia się na bagnecie przy uchwycie może jest tam nieszczelny, ale znika jak tylko więcej kilometrów porobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #106 Napisano 9 Stycznia 2012 może nigdy nie zwracałeś na to uwagi, u mnie maź pojawia się na bagnecie przy uchwycie może jest tam nieszczelny, ale znika jak tylko więcej kilometrów porobie U kolegi w Fabi 1.4 pod korkiem w zimie widzialem galarete. Wszyscy mowili, ze uszczelka do wymiany, bo przy okazji ubywalo mu plynu. Okazalo sie, ze zbiorniczek byl po prostu nie szczelny, a zalany olej to chyba byl 5W60, czyli do sportowej jazdy. Po wymianie oleju i zbiorniczka wszystko w normie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #107 Napisano 9 Stycznia 2012 może nigdy nie zwracałeś na to uwagi Zawsze zwracam uwagę, bo raz na tydzień sprawdzam wszystkie płyny i oleje (a raczej ich poziomy) Ale dobra - koniec OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #108 Napisano 9 Stycznia 2012 Zawsze zwracam uwagę, bo raz na tydzień sprawdzam wszystkie płyny i oleje (a raczej ich poziomy) Ale dobra - koniec OT. MOze ma znaczenie jaki olej uzywamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #109 Napisano 9 Stycznia 2012 MOze ma znaczenie jaki olej uzywamy. Pisałem - identyczny jak jego :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #110 Napisano 9 Stycznia 2012 Pisałem - identyczny jak jego Jeszcze pozostaje konstrukcja silnika. Twoj zwykly 1.8 z 97 roku, Damiana na turbinie z 01. Ty masz jeszcze np. fajki na swiecach, a my juz nie, wiec zmian konstrukcyjnych moze byc duzo i to moze miec wplyw.W AVB tez nigdy masla na bagnecie nie widzialem. Predzej pod korkiem, gdy krotkie odcinki czesto robilem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #111 Napisano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Pisałem - identyczny jak jego a może po prostu mniej w tych dniach jeździłem i może jest też nieszczelny bagnet w miejscy uchwytu i dostaje mi się tam wilgoć (najprawdopodobniej) w każdym bądź razie nie zaburza to mojego komfortu psychicznego w odróżnieniu do alternatora (regenerowanego) z którym walczę trzeci dzień Edytowane 9 Stycznia 2012 przez kserkses Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #112 Napisano 1 Lutego 2012 Witam, pozwolę sobie podpiąć się pod temat Otóż, chodzi mi o obroty silnika na biegu jałowym, a dokładniej pojawia się ich falowanie (lekki spadek i wzrost do poziomu prawidłowego), a co za tym idzie drganie samochodu w danych momentach. Cały widz polega jednak na tym, że owe zjawiska następują po wciśnięciu/puszczeniu pedału sprzęgła i/lub pedału hamulca, np. dojeżdzam do świateł, hamuje wciskam sprzęgło (zatrzymuje się na czerwonym światełku) zrzucam bieg na jałowy puszczam sprzęgło - i tu właśnie następuje spadek obrotów, drganie samochodu. I tak za każdym wciśnięciem i puszczeniem pedału sprzęgła. Nigdy wcześniej nie było to w żąden sposób odczuwalne, ale teraz spadek obrotów jest na tyle duży, że aż "buda" zadrży ze "strachu" Sprawdzałem to zarówno przy "normalnym" użytkowaniu auta (włączone radio, cb, climatronik na auto, w ostatnim czasie podgrzewanie tylnej szyby, lusterek), jak i przy wszystkich systemach OFF. W obu przypadkach jest tak samo. Takie samo zjawisko występuje także na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Myślałem, że może to wina słabego napięcia, bo aku był na ostatkach sił (aż padł w ostatnich dniach i został wymieniony na nowy). Ale na nowym to samo. Mój pasztet jak w profilu, nie mam LPG. Czy w tej kwestii sugerować się wszystkimi powyższymi postami i zająć się sprawdzeniem szczelności, stanu przepustnicy i innych wypisanych przez naszą społeczność możliwości? Czy może jest ktoś, kto spotkał się z podobnym problemem? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #113 Napisano 1 Lutego 2012 przeczyść przepustnice, wymień filtr powietrza może coś z przepływomierzem najlepiej logi grupy 002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #114 Napisano 1 Lutego 2012 Dzięki za szybką odpowiedź. Filtry WSZYSTKIE zmieniam co 15tys. przy zmianie oleju. Nie kosztuje to wiele, a przynajmniej mam pewność, że wszystko jest nowe i że tak powiem zadbane. Faktycznie z rok temu miałem sporadyczny błąd dotyczący przepływki, ale od skasowania go więcej się nie pojawiał. (ostatni raz sprawdzałem VAGiem ze trzy miesiące temu). Tak czy siak muszę podjechać podpiąć się pod komputer. Stanu przepustnicy też nie znam, ale szczerze mówiąc, od jej czyszczenia chciałem zacząć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #115 Napisano 1 Lutego 2012 najlepiej zacząć od przepustnicy, benzyna ekstrakcyjna i wiooo najlepiej to sobie kup zwykły kabel VAG na allegro 50zł. po co masz jeździć i płacić jak sam sobie możesz wszystko posprawdzać, w naszych passkach kabel to podstawa heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #116 Napisano 1 Lutego 2012 Myślałem o tym, ale boje się, że nie opanuje obsługi programu i jeszcze coś naknocę chociaż coraz bardziej zbliżam się do zakupu ;P Jak wszystko ogarnę to dam znać jak tam przebieg moich przygód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #117 Napisano 6 Stycznia 2013 Witam. Od jakiegoś czasu mam problemem podobny do kolegi KRUBER-a. Na niskich obrotach, kiedy auto nie jest już na ssaniu, lekko telepie całym autem, obroty stałe ok 800. Po jakimś czasie takiego telepania zaczyna migać check i jeśli mu nie przygazuję zaświeci się na stałe. Generalnie aż do osiągnięcia 90 stopni, przy jezdzie do 2000 obr miga check. Jesli obroty wyżej dam niż 2000 przestaje migać.Na wyższych obrotach wszystko jest normalnie. Bywa że po osiągnięcie 90 stopni i jak jade ponizej 2000 obr to miga check, jak również na wolnych obrotach. Wymieniłem świece oryginał, cewki, filtr powietrza,sondę lambda jezdziłem 3 dni tylko na benzynie z rozpietą instalacją LPG(LAndi renzo omegas)[/b) Komputer pokazuje wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylinder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #118 Napisano 8 Stycznia 2013 Popraw date produkcji i napisz kody bledow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #119 Napisano 10 Stycznia 2013 VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 DH Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 01515 Additional Info: TMBCL63U189010209 SKZ7Z0G4362628 4 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0301 - 35-00 - Please Register/Activate 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 35-00 - Please Register/Activate 17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1103 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Czy możliwe ,że ma na to wpływ pompa wtórnego bo nie dogrzewa na zimnym katalizatora i związane z nim combi valve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego76 Zgłoś #120 Napisano 10 Stycznia 2013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach