Gość przemekkaw Zgłoś #181 Napisano 27 Lipca 2016 Witam ponownie. Dzisiaj jeszcze zauważyłem że oprócz syknięcia i zasysania płynu, to po odkręceniu na włączonym pojawiają się bąbelki. Czy teraz o już można obstawić uszczelkę / głowicę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #182 Napisano 4 Sierpnia 2016 na włączonym pojawiają się bąbelki.Ja miałem tak: Po wymianie uszczelki nie pokazywał ani jeden bąbelek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
micjanic Zgłoś #183 Napisano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie przy ok. 80tkm padla glowica w modelu z 2008r.... Przy 120tkm ubytek plynu 2cm na 500km i podcisnienie w zbiorniku t.j. sykniecie przy odkreceniu. Chlopaki namowili mnie na spawanie glowicy. Przedtem sprawdzili krocce chlodnice spalin i oleju. pompe plynu chlodzacego Mechanior zrobil test: na zimnym silniku dolal plynu na maksa tak ze byl rowno z rantem zbiorniczka.Jezeli po uruchomieniu silnika plyn idze od razu w gore i sie wylewa to masz uszczelke lub glowice Gosc w zakladzie regeneracji glowic jak uslyszal nr glowicy to od razu wiedzial gdzie pekla, heh Tweraz mam 200tkm a plyn stoi w miejscu - przez 80tkm ZERO dolewek. Zatem twierdzenia ze plynu musi ubywac to kompletna bzdura. Uklad jest zamkniety i powienien byc szczelny. Wszystko w temacie Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez micjanic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #184 Napisano 5 Sierpnia 2016 Ja natomiast mam takie problem ,ze po zgaszeniu auta slysze bulgotanie w samochodzie z okolic radia,i w zbiorniczku przelewa się górnym wężykiem po zgaszeniu,plynu mi nie ubywa,macie może jakies sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmiot Zgłoś #185 Napisano 8 Sierpnia 2016 ja mam paska b7 z 2011 roku, 2.0tdi 170ps i tez uciekal mi plyn. za cala noc jak auto stało wywaliło cały zbiorniczek. po kilku testach i przejechanych kilku tysiącach km, okazało się ze pompa wody była felerna, miała już luzy i puszczała płyn, przez ok 5tys km nie umiałem zaleźć przyczyny.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #186 Napisano 8 Sierpnia 2016 ja mam paska b7 z 2011 roku, 2.0tdi 170ps i tez uciekal mi plyn. za cala noc jak auto stało wywaliło cały zbiorniczek. po kilku testach i przejechanych kilku tysiącach km, okazało się ze pompa wody była felerna, miała już luzy i puszczała płyn, przez ok 5tys km nie umiałem zaleźć przyczyny.. Miałem identyczny przypadek w B7 z 2011r 2.0 114k km, puściła pompa wody. Wymiana kompletnego rozrządu i po kłopocie. Producent daje 5 lat gwarancji więc przyszedł już czas pomimo niskiego przebiegu. Objawy: - ubywa płynu chłodniczego, (w początkowej fazie pod autem sucho) - olej w normie, nie przybywa, nie ubywa, brak mazi na korku ALL OK - brak dymu w zbiorniku itp. objawów związanych z uszczelką głowicy - DPF, all ok - zapalanie all ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmiot Zgłoś #187 Napisano 11 Sierpnia 2016 Miałem identyczny przypadek w B7 z 2011r 2.0 114k km, puściła pompa wody.Wymiana kompletnego rozrządu i po kłopocie. Producent daje 5 lat gwarancji więc przyszedł już czas pomimo niskiego przebiegu. Objawy: - ubywa płynu chłodniczego, (w początkowej fazie pod autem sucho) - olej w normie, nie przybywa, nie ubywa, brak mazi na korku ALL OK - brak dymu w zbiorniku itp. objawów związanych z uszczelką głowicy - DPF, all ok - zapalanie all ok Dokladnie to samo bylo u mnie w serviceheft jest napisane ze rozrzad przy 210tys... a u mnie przy 118tys juz pompa puscila. wsadzilem nowy rozrzad i spokoj do tej pory . co prawda balem sie ze uszczelka do roboty.. lub co gorsze glowica.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #188 Napisano 15 Września 2016 Witam. Już po naprawie auta. Cała akcja zakończyła się wymianą uszczelki pod głowicą. Razem ze sprawdzeniem szczelności głowicy, wymiana uszczelniaczy prowadnic zaworowych itp itd impreza zamknęła się w kwocie 2,2 k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #189 Napisano 6 Października 2016 Witam. Mam pytanie do wszystkich, którzy wymieniali uszczelkę pod głowicą. Czy potem po jakimś czasie dolewaliście płynu? Ile i ewentualnie ile razy? Bo ja dzisiaj musiałem dolać tak po około 1000 km. i się zastanawiam czy poszedł w układ czy znowu coś się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #190 Napisano 6 Października 2016 Mam pytanie do wszystkich, którzy wymieniali uszczelkę pod głowicą.Czy potem po jakimś czasie dolewaliście płynu? Ile i ewentualnie ile razy? Po wymianie UPD nic nie dolewałem, ewentualnie po letnim sezonie i jeździe w upałach po autostradach dolewka ok. 200-300 ml. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #191 Napisano 9 Października 2016 Witam. Możliwe żeby układ był zapowietrzony? Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raki Zgłoś #192 Napisano 9 Października 2016 A jesteś pewny że problemem była uszczelka? Ja już prawie wymieniałem u siebie ale postanowiliśmy spróbować najpierw z chlodniczka EGR i mam spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #193 Napisano 15 Listopada 2016 (edytowane) Panowie, odkopię temat, a mianowicie objawy mam takie: - delikatnie ubywa płynu (od maks do min w ok. 4 miesiące), - jak auto się dobrze rozgrzeje - czuć lekki swąd płynu w okolicach lewego koła (w środku nic), - ostatnio, jak się zrobiło zimno - miałem wrażenie, że widzę smugę pary przy prawym halogenie (ale było dość mokro i mogła woda chlapnąć na tarczę/zacisk)... Oczywiście silnik cały czas trzyma 90 st., nie ma żadnych niepokojących objawów... Edytowane 15 Listopada 2016 przez Albercik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #194 Napisano 15 Listopada 2016 Mój przypadek: Po zgaszeniu samochodu ciśnienie w układzie trochę rośnie i to był moment kiedy u mnie któryś z przewodów puszczał trochę płynu, za nic nie mogłem tego namierzyć (gdzieś od strony przegrody) bo wyciek był bardzo mały. Płyn płynąc po rozgrzanym bloku natychmiast parował. Wsypałem jakiś uszczelniacz najlepszy jaki udało mi się znaleźć. Od 4 lat nie dolałem ani setki płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #195 Napisano 15 Listopada 2016 No ja swojego czasu przejechałem w nocy, na gruntowej drodze, przez taki jakby rów w poprzek drogi i przyjumałem zdrowo zderzakiem, więc myślę raczej o chłodnicy... Ale ktoś mi jeszcze powiedział, że jakaś chłodniczka oleju, czy czegoś tam może też puszczać. Tylko, kurde, w tym silniku jest wszystko tak zabudowane, że gucio widać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawkoW Zgłoś #196 Napisano 15 Listopada 2016 A poziom oleju się nie zwiększa??? A jeżeli ubywa płynu chłodniczego i przybywa oleju to jaki to objaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #197 Napisano 15 Listopada 2016 A jeżeli ubywa płynu chłodniczego i przybywa oleju to jaki to objaw? Uszczelka pod głowicą prawdopodobnie:blink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SlawkoW Zgłoś #198 Napisano 15 Listopada 2016 Uszczelka pod głowicą prawdopodobnie:blink A jakie są jeszcze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #199 Napisano 15 Listopada 2016 A jakie są jeszcze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Płyn w oleju poznać na bagnecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #200 Napisano 15 Listopada 2016 Mi ubywa płynu i przybywa oleju, ale płyn ewidentnie ucieka przez jakąś nieszczelność, a oleju przybywa bo mam DPF'a Objawy wywalonej UPG mogą być różne: - nierówna praca silnika (jeśli rozszczelnienie występuje pomiędzy cylindrami) - ubytek płynu, przybytek oleju, - ubytek płynu, dymienie na biało * - ubytek oleju, dymienie na niebiesko * - ubytek płynu, mokre ślady na bloku, - ubytek oleju, widoczny wyciek na blok. * nie dotyczy aut z DPF, gdzie dymienie nie będzie widoczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach