Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana koła dmumasowego + serwis olejowy skrzyni i silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana gruszki turbo, właśnie trwa :)

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcówka lewa przód + VCDS Pełny scan = 30zeta w Wawie.

STP czarna tuba do czyszcz.wtrysków na 55L i na razie bomba.

Nie poznaje autka

Elastyczność, ciszej, kultura pracy,równo,nie szarpie na małych prędk.i wys biegu.

Super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założona gaśnica w oryginalnym uchwycie pod siedzeniem kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontowany moduł "miękkich kierunkowskazów" od kolegi Hayperekpo.

Dzięki Piotr!! ☺

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sonax Polish & wax 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniona koncowka kierownicza prawa+ sprzatanie i mycie fest auta:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiony przegląd techniczny z wynikiem pozytywnym :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie dziś a wczoraj odkurzony i umyty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mycie, polerka i rejestracja na forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Woda+Fruit Snow Foam+QD1+Vinyl=Błysk ☺

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem mechanizm wycieraczek z przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że o mały włos nie narobiłem sobie grubego kłopotu. Do wlewu oleju wpadł mi kawałek gąbki wygłuszającej silnika. Cud, że spadł na tą taką osłonę bo jak by wpadł trochę obok to wleciał by prosto do środka. Kawałek gąbki jakieś 1x1 cm. Co by się stało jak by to tam wleciało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zaczęto

20160902_182933.jpg

20160902_182947.jpg

20160902_184835.jpg

20160902_200248.jpg

20160903_122627.jpg

20160902_201000.jpg

Dziś przód zrobiony

20160903_164848.jpg

20160903_164842.jpg

Łączny czas pracy 3godziny.... a satysfakcja mega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegoniłem paszteta 190 km/h przez prawie 50 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji wakacji w PL pasek przeszedł mały serwiś a w nim : kpl. rozrząd + pompa + nowy płyn , olej + wszystkie filtry , uzupełnienie + czyszczenie/odgrzybienie klimy i oczywiście zmiana softu :devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ostatnią sobotę (a więc niestety nie dziś :jupi) ściągnąłem nadkola z przodu :wojak i usunąłem pianki, które są na błotnikach i ślicznie trzymają wilgoć, która powoduje po czasie korozję jak w B5-tkach na przednich błotnikach. Nota bene gąbki są dużo mniejsze niż u poprzednika, ale są (nie wiem po co). Następnie wyciągnąłem na chwilę pianki pomiędzy drzwiami a błotnikami (takie pionowe) i zakonserwowałem miejsca na dole, gdzie ów pianka się opiera. Potem rozbiórka po kolei wszystkich drzwi i pryskanie do wewnątrz środka konserwującego oraz do klapy bagażnika. Panowie tam było zupełnie sucho tzn żadnej praktycznie koserwacji. Mam nadzieję, że udało mi się opóźnić działanie rudej.

P.S. Progów i podłogi nie ruszałem ponoć są w miarę zabezpieczone. Koniec elaboratu:roll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

liqui moli do ropki i montaż kamerki cofania w znaczku na tylnej klapie :paker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana czujnika ciśnienia doładowania zwany MAP sensorem (G31) - tak naprawdę to w nim siedzi też czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42)

Czy to pomoże i nie będzie się pojawiał błąd w gorące dni? Zobaczymy.

Bo pomiary ciśnień przed uruchomieniem silnika nadal są dość mocno rozbieżne...

 

PS Graty do kamerki kompletuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności