Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

W koncu zalozylem cos innego niz stalowki, cieszy mnie to ogromnie.35298c2b293a76c69e9519d2321e6619.jpg

 

Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz dodatkowo kratki z podszybia zamienione na metalowe emblematy vw:)55bf03e315020069280e3fe23f316b93.jpg

 

Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te znaczki nie przeszkadzaja w tym raczej bo jak sprawdzalem to bez zmian w ta sama strone nawiewa:) zobaczymy w jakas bardziej deszczowa pogode jak bedzie :) najwyzej zmienie ale wydaje mi sie ze bedzie ok

 

Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś przyciemnienie tylnych szyb folią 95%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniony Gateway na wersję Q.

Wszystko działa i wygasza się. Najszybciej po zamknięciu i uzbrojeniu alarmu. Na próbie zeszło do ok. 0,01A.

Nawet bezpiecznik spaliłem w mierniku, bo po rozbrojeniu z pilota przez chwilę 20A było, więc się poddał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umyty , nawoskowany i odkurzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Mój Pasek nie rozgrzewał się do temperatury roboczej, wina termostatu. Mechanika (sąsiada) nie umiałem się doprosić aby mi wymienił bo to dużo roboty itp, trzeba zdjąć alternator itd.

Postanowiłem zabrać się za to sam.

Pierw spuściłem płyn z układu, po prawej stronie jak stoi się przodem do samochodu pod kratką jest mały kranik do tego. Pochyliłem jeszcze samochód aby wszystko zleciało (długo leciało...)

 

Teraz gimnastyka dłoni w dostaniu się do termostatu, odkręciłem dwie śruby i bez zdejmowania, luzowania czy pochylania alternatora wyjąłem ten plastikowy króciec czy tam wąż... i już miałem na widoku termostat.

Ten który zakupiłem to podobno uniwersalny i oczywiście pasujący, jest o połowę mniejszy od starego, no ale cóż zamontowałem. Wyczyściłem, zdjąłem starą uszczelkę i założyłem nową i nowy termostat rzecz jasna według oznaczeń bo tak o włożyć go nie można.

Znów gimnastyka, aby w odwrotnej kolejności zamontować wszystko.

 

Wlałem płyn (troche płynu straciłem ale dokupiłem G12+) przez sitko, aby żaden syf nie wleciał do układu i zapaliłem silnik.

Wszystko ładnie pracuje, rozgrzewa się i nie cieknie, nie ubywa płynu. Obyło się bez "dotykania" alternatora.

 

Może to komuś pomorze jeśli nie wie jak to robić.

 

Również umyłem silnik, preparat K2, 1 minuta odczekania aż zacznie działać i wodą pod ciśnieniem cały silnik. Troche wyschnął i znów preparat wszędzie gdzie się da i znów woda pod ciśnieniem. Wszystkie zakamarki sprężonym powietrzem, a miejsca gdzie powierzchownie występowała rdza zostały psiknięte preparatem do profili zamkniętych. Wszystko ładnie czyste : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żeby ten uniwersalny termostat nie wyszedł Ci bokiem, żebyś nie musiał drugi raz wymieniać...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

Facet w sklepie powiedział że na 100% to ten, pasuje też do innych samochodów vw tej grupy.

Tu link do tego co zamontowałem:

http://allegro.pl/termostat-gates-vw-passat-b5-superb-2-8-2-5-tdi-i5413558198.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

ten dokładnie:

http://allegro.pl/termostat-gates-vw-passat-b5-b6-multivan-v-2-0-tdi-i5413947333.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pasek ma już przejechane 385tys km więc miał prawo termostat paść ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko : )

Czy w swoim pasku już regenerowałeś wtryski?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie było takiej potrzeby.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

u mnie 1 i 4 na komputerze pokazały że 2,5 czegoś mają czy coś, nie pamiętam a 2 i 3 są jak nowe i mechanik powiedział że to średnia kondycja wtrysku 1 i 4, kiedy pedał w podłodze nie widzę za sobą dymu, ale czy to już znak do regeneracji jak jest taka wartość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, w piątek jestem umówiony z mechanikiem na diagnostykę, porozmawiam z nim o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

włączone doświetlanie zakrętów :)

 

zaraz będzie walka z domykaniem szyb :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja

Nie dziś ale wymieniłem w ostatnim roku

.dwu-mas,hamulce,turbo,olej ,filtry,zbieżność,wywarzanie kół ,diagnozę w stacji kontroli pojazdów . półosie wszystko to ....

dla zdiagnozowania drgań przy przekroczeniu 120km/h do 140km/h

Wczoraj łożysko amortyzatora i nie wiem co dalej bo wibracje jak sa tak sa.:hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś z garażu wyprowadziłem czarnucha :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zatankowany do pełna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymiana starego mieszka zmiany biegów: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem tunel na wersje z podlokietnikiem - zabawa przednia ;-)

Jutro generalne sprzatanie wnerza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności