Skocz do zawartości

yaro666

  • Zawartość

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yaro666

  • Urodziny 29.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Hej. Możecie podać poprawne nastawy kanałów serwisowych Climatronica od 11go do 15go Mam mały problem polegający na tym , że dziecko dostało się do tego menu serwisowego i pozmieniało wartości i teraz klima dziwnie chodzi. nogi, środek i szyba. Temperatura i siła nawiewu. Dzięki.
  2. Może ktoś z was , Vagiem zrobić opcję : Przywracanie ustawień podstawowych w Climatronicu? 08-klima nastawy podstawowe -04 potantiometr and flap on/off/dalej Niestety nie mam Vaga a to jedyne wyjście. Dziecko mi się bawiło klimą i udało się wejść w menu serwis i troszkę namieszało , tak że jak nastawię wjanie na wprost to słabiutko dołożę nogi i hula Diag zrobiony i wszystko ładnie działa i bez błędów. Podejrzewam że zmieniła bloki 11-14 tam gdzie są wskaźniki góra/dół Wyczytałem że można tam regulować intensywność.Tylko że nie wiem jakie powinny być prawidłowe ustawienia . Dlatego Vagiem trza restarta..
  3. Dzięks ale nie wiem czy to coś pomoże bo jak jest "coś" w sensie usterka jakiegoś elementu to nie wychaczę bo trzeba by byo się znać na tych kodach. Co oznaczają to jeszcze pikuś bo jest na forum ale jakie powinny być wskazania prawidłowe. No nic przetestuje i zoboczę. Zrobiłem tą diagnoze i chodzi ładnie ale tylko w opcji diag. Na wszystkich poziomach i nie ważne czy szyba,dół czy na wprost Poza tym bez zmian...Niestety. Rozkładam ręce.
  4. Może ktoś pomóc z Climatroniciem ???? Chodzi o ustawienia standartowe włączyć.... żeby działało (wjało) na wprost , musi chodzić też na nogi. Wyłączam nogi i na wprost przestaje. Tylko w średnim i najmniejszym. Na szybę przednią też musi dół być wł. żeby działało. Filtr kabinowy sprawdzony. I przyszło mi do głowy że trza mu restarta zrobić. Ktoś coś ??? Zauważyłem też , że podświetlenie nawiewów świruje. tzn . mniej więcej w tym samym czasie znikneły wszystkie oprucz jednego który się tli.
  5. A idzie podłączyć RCD 310 do B5 przed lift ?
  6. Padnięty aku, jak otworzyć drzwi ?

    Można jeszcze od dołu... Podpiąć się pod alternator lub ( awaryjnie otworzyć maskę). długi , płaski wkrętak wkładasz w atrapę przy logo i da radę. Mi się udało.
  7. diesel Większe turbo do AJM

    Nie chce więcej na tym sprzęgle....Czasem się zdaża że się poślizgnie.. Jechałem z przyczepą...1 Tona załadowana. + cały bagażnik ( ziemniaki i takie tam słoiki + żona i dziecko. Prędkość przelotowa 90-120 większość około 100 średnie spalanie z 320 km ....... 6,2 Więc spoko. . Wystarczy mi bo i tak V maxa nie osiągnołem do tej pory..... Bo dygałem ( słabe opony były) głównie jeżdże z dzieckiem i do wyprzedzenia tira lub nawet dwóch wystarczy.
  8. podświetlenie nawiewów

    Koledzy pomożecie....? Znikneło podświetlenie nawiewów. Delikatnie żaży się tylko środkowy prawy. Wszystkie 3 pozostałe kibel Do tego zauważyłem dzisiaj że jak kręce ściemniaczem to działa tylko na Climatronica i radio. Deska ( zegary) bez zmian,nie można jej regulować. Czy to jakoś powiązana usterka ???? Dziwi mnie że ten jeden nawiew tylko delikatnie się tli bo o paleniu się to za dużo powiedziane. Bezpieczniki całe (sprawdzone) ściemniacz mam pojedyńczy bez regulacji świateł.bo mam xenony.
  9. Jak otworzyć klapę bagażnika?

    To proponuje ręcznie. Od wewn. odkręcić plastik czarny po lewej i prawej str.Odciągnąć do siebie i włożyć rękę do środka i pociągnąć za dzwignię.
  10. FIS 1/2- problem z ekranem.

    Mam/miałem to samo Ja radzę sobie tak: Suszarką do włosów. Zdejmuję osłonę bezpieczników,wkładam suszarkę ,nakierowuje ją na licznik,włączam na ok3-5 min. i po sprawie. A dzieje się tak jak popada Nastawiam też ciepełko z climatronika na szybę i na wprost poziom 4 i też pomaga.
  11. diesel Większe turbo do AJM

    A mi Daron podarował 147 Hp i 343 Nm w AJM-ie Powiem szczerze że aż za dużo..... jak pada ( na mokrym ) przy wył. ASR mieli cały 3 bieg.
  12. Jak sprawdzić świece żarowe do 2.0tdi BGW

    sprawdz długość. długośc jest najważniejsza....
  13. test-przegubow.pdf • Postawić samochód na twardym podłożu. • Zaciągnąć hamulec postojowy. • Podłożyć kliny pod tylne koło, po stronie przeciwnej niż badana półoś. • Unieść przednie koło ponad podłoże. • Uruchomić silnik i ustawić przednie koła na wprost. • Włączyć pierwszy bieg - uniesione koło zacznie się obracać. • Dodać lekko gazu i naciskając pedał hamulca lewą nogą obciążyć napęd. • Jeżeli pojawią się stuki w rytm obracanego koła, oznacza to z dużym prawdopodobieństwem, że uszkodzony jest przegub wewnętrzny półosi. • Postępując tak jak w punkcie 7, skręcić maksymalnie koła w jedną, a następnie w drugą stronę. Pojawiające się przy skręconych kołach rytmiczne stuki i zgrzyty świadczą o uszkodzeniu przegubu zewnętrznego. • Wyłączyć bieg, następnie
  14. Rozpórka w 1.9TDI

    są na alledrogo. Chodzi ci o górną ?
×