slawekm65 Zgłoś #101 Napisano 22 Kwietnia 2012 Droga impreza z tymi uszczelniaczami, bo mi pije podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #102 Napisano 22 Kwietnia 2012 Uszczelniacze dobrej jakosci to jakas stowka za 8 szt.Wymiana zalezy na kogo trafisz.W tych silnikach robi sie to bez zdejmowania glowicy,ale nie kazdy chce sie w to bawic i nie kazdy potrafi.Ja dalem 2 stowki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubo05 Zgłoś #103 Napisano 26 Kwietnia 2012 Dzisiaj zaprowadziłem swojego passata 1,8T do mechanika. Pierwsza diagnoza to uszczelniacze na zaworach, jutro mam mieć auto do odbioru, mam nadzieję że ta naprawa załatwi mój problem z rannym dymieniem!!! Jak odbiorę to napiszę jak wygląda sytuacja i jakie ewentualnie poniosłem z tego tytułu koszty! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #104 Napisano 26 Kwietnia 2012 Koledzy miałem podobny problem o którym wy piszecie otóz u mnie buła wielka chmura szaro-niebieskiego dymu tuz po zapaleniu, podejrzewałem swiece żarowe-wymieniłem i nie pomogło. Podpiałem pod vaga okazało się że ma za wczesny kat wtrysku, ustawiłem na 55-56 inaczej się nie dało i problem zginął dodam ze jeszcze był problem gdy auto było jeszcze ciepłe to musiałem długo kręcić, po korekcji kata wtrysku jest ok Autko ma 326 tkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubo05 Zgłoś #105 Napisano 29 Kwietnia 2012 Mój problem z passatem jeszcze się nie zakończył:/// Mechanik, do którego zaprowadziłem auto postawił kolejna diagnozę, otóż stwierdził, że są do wymiany pierścienie ponieważ nie ma ciśnienia na cylindrach!!! Trochę mnie to zdziwiło, bo nie odczułem żadnego spadku mocy, passat był żwawy, na ciepłym nie kopcił, nie zauważyłem aby brał olej!!! Kopcenie pojawiało się tylko na rannym odpaleniu! Czy jest możliwe, że to wina pierścieni? Miałem już dwa passaty 1,8T i nigdy nie miałem z tym silnikiem żadnych problemów, ten mi się trafił jakiś felerny:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubo05 Zgłoś #106 Napisano 4 Maja 2012 Witam! Mogę chyba juz napisać, że problem z dymieniem został rozwiązany. Tak jak pisałem we wcześniejszych moich postach wymienione zostały pierścienie oraz uszczelniacze na zaworach. Koszty jakie poniosłem to kwota 1500 zł (części + robocizna). Teraz rano samochód nawet jednego dymka nie puści:) Jak powiedział mi mechanik, przyczyna to najprawdopodobniej taka, że poprzedni właściciel nie wymieniał oleju przynajmniej przez 3 lata i zrobił około 50 tys km dolewając tylko olej. Porobiły się wszędzie nagary, puściły pierścienie i uszczelniacze. Dziwne nadal jest dla mnie to, że nie zauważyłem ubytek oleju, ale teraz jest to już nieistotne, ważne że passacik śmiga teraz bez zarzutu. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów! :papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #107 Napisano 4 Maja 2012 Skoro padly pieracienie to miales problemy z odpaleniem rano go ? przy slabym cisnieniu na cylindrach powinny byc takie problemy. to co pisales ze kppcil tylko rano bez spadku mocy i brania oleju to standardowy objaw samych uszczelniaczy. dal Ci wyniki badania kompresji na cylindrach ? moze skubaniec naciagnal Cie.... ale w sumie 1500 to malo za pierscienie , to standardowa cena robienia glowicy a nie wywalania dolu do wyjecie pierscieni.... dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #108 Napisano 8 Maja 2012 Jest takie powiedzenie: "nie chwal słońca przed zachodem"nie chwal dnia przed zachodem słońca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubo05 Zgłoś #109 Napisano 20 Maja 2012 Witam! Czekała mnie jeszcze wymiana turbiny:/ Na chwile obecną jest ok i oby było tak dalej! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #110 Napisano 20 Maja 2012 witam, od paru dni zauwazyłem dziwny objaw , mianowicie zaczuna dymic na niebiesko z 15 do 30 sekund po odpaleniu, przu odpaleniu nie puszcza chmury dopiero po chwili , i tak do poki sie nie zagrzeje , pozniej juz nic zero dymu , co to moze byc?? zaznaczam ze nie puszcza dyma zaraz po odpalemiu jak kolegom z forum dopiero po 30 sekundach pracy i tak tylko pozniej przez 2 , 3 minutry i przestaje ,zaczoł tak dymic od dwoch trech dni , wiem bo jak odpale autko to zawsze daje mu z 3 ,4 minuty na zagrzanie wiec widze i wiem ze wczesniej tego nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #111 Napisano 10 Czerwca 2012 \Witam mój passat "bierze" 1L oleju na 2000tys km jest to jakas paranoja ,samochód zadymi na zimnym jak go mocniej przegazuje i to nie zawsze , gdy sie zagrzeje nie dymi i jest to dla mnie dziwne bo jesli spalal by tyle oleju to za mna powinna byc mgła. bardzo proszę o jakies rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #112 Napisano 15 Czerwca 2012 Kolego producent zabezpiecza sie stwierdzeniem w instrukcji obsługi ze silnik może "brać" 1 litr oleju na 1 tkm a Tobie wychodzi połowa tej normy, wiec teoretycznie wszystko jest OK ale w praktyce mało który silnik tyle oleju "bierze" U mnie silnik bierze ok. półtora litra oleju ale od wymiany do wymiany czyli po przejechaniu 15 tkm ale silnik jest na pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #113 Napisano 17 Czerwca 2012 wiesz co w domu mam tez passata ale z tym 110 konnym silnikiem i wymiana co 10 tys i tam nie trzeba nic dolewac , a 2 tys srednio robie w miesiacu i irytuje mnie dolewanie oleju co miesiac . rozumialbym jakbym za soba mial chmurę dymu i zgodził bym sie ze silnik jest do wymiany , ale on mi za dymi czasami przy odpaleniu jak zimny i z tym ze nie zawsze .bardzo proszę o pomoc od czego najpierw zaczac sprawdzac niechce wymienic pół silnika zeby pozniej sie okiazalo ze jednak to nie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #114 Napisano 17 Czerwca 2012 Najprościej jest zobaczyć czy niema nigdzie wycieków, ale najpierw musisz umyć cały silnik i wtedy się okaże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #115 Napisano 17 Czerwca 2012 (edytowane) sprawdzałem jedynie olej pokazał sie przy egr ale nie ma tam tyle co mi ubywa. Edytowane 25 Czerwca 2012 przez maciekseba2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #116 Napisano 25 Czerwca 2012 Pomoże,doradzi ktoś gdzie szukac ? dodam ze gdu auto postoi i przy odpaleniu mocniej go przegazuje wtedy poakzuje sie niebieski dym ,tez zauważyłem wąż który idzie od turbiny i jest od oleju czy to może mieć wpływ na takie spalanie oleju 1Lna 2tys km [ATTACH=CONFIG]85143[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #117 Napisano 25 Czerwca 2012 Kolego jaki masz przebieg ? jaki olej jest wlany ? Co do zdjęcia to jest przewód z odmy i lubi się w tym miejscu pocić i tak jak pisał tppl1986 umyj silnik i dopiero szukaj wycieku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #118 Napisano 25 Czerwca 2012 przebieg mam 204tys olej to castrol edge5w40 . ogolnie wycieków nie mam odkrecilem tą pokrywe na dole (miske ) i śladów nei zostawialem , kurde biorąc taka ilosc oleju to przy ostrym wciskaniu go powinnien jak parowóz dymic , zauwazylem tez ze dymi najwiecej jak jest na biegu jałowym i mu sie wcisnie gaz czy to mogą byc uszczelniacze zaworów /? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #119 Napisano 25 Czerwca 2012 Powiem tak ... Ja mam nieco większy przebieg 211tys i oleju nie bierze (Motul 5w40)może trochę przydymi ale jak przegazuję , cały czas leje Verve . Wprawdzie przy ostatnim tankowaniu puścił chmurę niebieskiego dymu ale dolałem środka do paliwa i jest spoko , a co do uszczelniaczy to chyba jeszcze nie ten przebieg . No chyba że masz mocno cofnięty zegar ? Może ktoś z kolegów coś podpowie bo faktycznie 1l oleju/2tys km to duży problem zwłaszcza jak nie masz poważnych wycieków . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekseba2 Zgłoś #120 Napisano 25 Czerwca 2012 Dokladnie to jest paranoja taki przebieg robie w miesiąc ,mialem poprzednie auto 6 lat starsze i tam nawet grama nie wziął a tutaj obłęd . Zawiez do mechanika i wymienic pół silnika to nei sztuka zreszta nie mam na takie cos funduszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach