Skocz do zawartości

maciekseba2

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciekseba2

  • Urodziny 14.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wielkopolska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. tylko ze mi nie dymi auto ,na tyle oleju (4L) wydaje mi sie ze powinien kopcic jak lokomotywa
  2. Witam czy u mnie tez bedzie konieczna wymiana uszczelki??? Auto na trasie do freiburga 1tys km i z powrotem potrzebuje 4L oleju ,ostatnio zaczal pobierac płyn chlodniczy . Mazi w zbiorniczku zadnej nie mam czasami plyn robi sie jasno brązowy , moc silnik ma, nie kopci czasami jedynie na niebiesko jak postoi i przy odpaleniu ale to chwile . dodam ze jakies pół roku auto przestalo grzac uklad chlodzenia byl rozebrany i w nim byla ruda mazia auto zaczelo grzac teraz znow zaczyna ogrzewanie świrowac raz grzeje raz nie . moze ktos cos doradzic co to moze byc czy uszczelka ostatnio jeden mechanik powiiedzial ze nie warto naprawiac bo pewnei glowica pekła i dodajac ze gdyby uszczelka poszla to bym mial maż w zbiorniczku
  3. ja wczoraj wymieniłem serwo i jak ręką odjal , pedal byl ogolnie caly czas twardy a po kilkukrotnim wcisnieciu jeszcze bardziej twardniał ,wina byla w serwie ta guma w srodku byla sparuszala . teraz hamulce żyleta:))) a tez chcialem wymieniac vacuum;p
  4. ja mam tak samo kolego 1L na jakies 600-700km ,jakas paranojai tez nie dymi
  5. przestał brac olej ? miales słabsze hamulce/? ?
  6. i co tyle mechanik ci wymieniał?
  7. kolego rosa bardzo dziekuje ci za rade rzeczywiscie masz racje ,a jestem zdania ze bez potrzeby nie wymieniac jeszcze raz dziekuje Ci . no kolega wczesnie wstaje albo pozno wraca z balangi:D
  8. uszczelniacze plus wymiana pierśćieni ,mechhanik dodal ze 1tys zl czesci i 1 tys robocizna a same uszczelniacze ma mi powiedziec cene po swietach
  9. koledzy a co mozecie doradzic wymienic uszczelniacze bez sciagania głowicy z mniejszyym kosztem ,czy pchac sie w sciaganie głowicy mechanik mi powiedzial ze ponad 2 tys złoty ,wymienial ktos na forum to ,prosze o sugestie rady
  10. wciąga wycieków nie mam , nic nie dymi jedynie czasami przy odpaleniu po postoju puśći niebieskiego bączka
  11. hehe koledzy 3,4setki od wymiany do wymiany moge tylko prosic tegi na górze zeby tak bylo , moj wciaga 1l na 1tys km ;/
  12. 1,5 tys kurde to dla mnie bardzo dużo , dzwonilem do mechanika powiedzial mi 2tys ale z odkreceniem głowicy wymiana pierścieni itd po dłuzszej rozmowie sam powiedzial ze taniej bylo by gdzies kupic nowy słupek za tysiaka i go wsadzic .mam jeszcze takei pytanie widze ze tego oleju ubywa coraz wiecej nawet 1L na 700-1000km co moze sie stac powazniejszego gdy zbagatelizuje ten problem
  13. a wymienial ktos juz te uszczelniacze u jakiegos mechanika ile mniej wiecej to kosztowalo chodzi mi o same uszczelniacze ,dzis dzwonilem do mechanika to ma wycenic po swietach iel to by wynioslo
  14. Kolego Rosa jak zbadac czy uszczelniacze ? duzo kosztuje wymiana ich ?mozna je jakos samemu zdiagnozowac?
  15. moj bierze 1L na 2 tys wymienilem turbo i wam powiem ze problem nadal aktualny , czasami po zapaleniu gdy postoi bąknie niebieskim dymem ale w czasie jazdy ok,mialem starego pegueota i tam nie bylo tego problemu;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności