maciekseba2
-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maciekseba2
- Urodziny 14.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wielkopolska
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
-
Wymiana uszczelki pod głowicą B5FL 101KM
maciekseba2 odpowiedział kamil1216 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tylko ze mi nie dymi auto ,na tyle oleju (4L) wydaje mi sie ze powinien kopcic jak lokomotywa -
Wymiana uszczelki pod głowicą B5FL 101KM
maciekseba2 odpowiedział kamil1216 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam czy u mnie tez bedzie konieczna wymiana uszczelki??? Auto na trasie do freiburga 1tys km i z powrotem potrzebuje 4L oleju ,ostatnio zaczal pobierac płyn chlodniczy . Mazi w zbiorniczku zadnej nie mam czasami plyn robi sie jasno brązowy , moc silnik ma, nie kopci czasami jedynie na niebiesko jak postoi i przy odpaleniu ale to chwile . dodam ze jakies pół roku auto przestalo grzac uklad chlodzenia byl rozebrany i w nim byla ruda mazia auto zaczelo grzac teraz znow zaczyna ogrzewanie świrowac raz grzeje raz nie . moze ktos cos doradzic co to moze byc czy uszczelka ostatnio jeden mechanik powiiedzial ze nie warto naprawiac bo pewnei glowica pekła i dodajac ze gdyby uszczelka poszla to bym mial maż w zbiorniczku -
Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX
maciekseba2 odpowiedział elkrecik → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ja wczoraj wymieniłem serwo i jak ręką odjal , pedal byl ogolnie caly czas twardy a po kilkukrotnim wcisnieciu jeszcze bardziej twardniał ,wina byla w serwie ta guma w srodku byla sparuszala . teraz hamulce żyleta:))) a tez chcialem wymieniac vacuum;p -
Jak zdiagnozować czy turbo bierze olej ??
maciekseba2 odpowiedział PersoN → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ja mam tak samo kolego 1L na jakies 600-700km ,jakas paranojai tez nie dymi -
przestał brac olej ? miales słabsze hamulce/? ?
-
i co tyle mechanik ci wymieniał?
-
kolego rosa bardzo dziekuje ci za rade rzeczywiscie masz racje ,a jestem zdania ze bez potrzeby nie wymieniac jeszcze raz dziekuje Ci . no kolega wczesnie wstaje albo pozno wraca z balangi:D
-
uszczelniacze plus wymiana pierśćieni ,mechhanik dodal ze 1tys zl czesci i 1 tys robocizna a same uszczelniacze ma mi powiedziec cene po swietach
-
koledzy a co mozecie doradzic wymienic uszczelniacze bez sciagania głowicy z mniejszyym kosztem ,czy pchac sie w sciaganie głowicy mechanik mi powiedzial ze ponad 2 tys złoty ,wymienial ktos na forum to ,prosze o sugestie rady
-
wciąga wycieków nie mam , nic nie dymi jedynie czasami przy odpaleniu po postoju puśći niebieskiego bączka
-
hehe koledzy 3,4setki od wymiany do wymiany moge tylko prosic tegi na górze zeby tak bylo , moj wciaga 1l na 1tys km ;/
-
1,5 tys kurde to dla mnie bardzo dużo , dzwonilem do mechanika powiedzial mi 2tys ale z odkreceniem głowicy wymiana pierścieni itd po dłuzszej rozmowie sam powiedzial ze taniej bylo by gdzies kupic nowy słupek za tysiaka i go wsadzic .mam jeszcze takei pytanie widze ze tego oleju ubywa coraz wiecej nawet 1L na 700-1000km co moze sie stac powazniejszego gdy zbagatelizuje ten problem
-
a wymienial ktos juz te uszczelniacze u jakiegos mechanika ile mniej wiecej to kosztowalo chodzi mi o same uszczelniacze ,dzis dzwonilem do mechanika to ma wycenic po swietach iel to by wynioslo
-
Kolego Rosa jak zbadac czy uszczelniacze ? duzo kosztuje wymiana ich ?mozna je jakos samemu zdiagnozowac?
-
moj bierze 1L na 2 tys wymienilem turbo i wam powiem ze problem nadal aktualny , czasami po zapaleniu gdy postoi bąknie niebieskim dymem ale w czasie jazdy ok,mialem starego pegueota i tam nie bylo tego problemu;/