wasil1 Zgłoś #1 Napisano 19 Sierpnia 2009 Dzisiaj wymieniłem w warsztacie kompletne zawieszenie przednie, wahacze, łączniki i końcówki drążków. Naprawa trwała ponad 5 godzin! Prawa końcówka drążka nie chciała wykręcic się nawet w imadle i z przedłużką, więc musiałem kupić prawy drążek. Nie wspomnę, że jedna śruba łącząca górne drążki wyszła po godzinie motania się a druga urwała się i trzeba było rozwiercać. Przy okazji wymieniłem popękane przewody elastyczne hamulców. Po wyjechaniu na trelince nadal coś stuka z przodu. Majstrzy sprawdzili mocowanie amorków, przeguby. Wszystko ok a stuka dalej. Macie koledzy jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #2 Napisano 19 Sierpnia 2009 Jesteś pewien ze tek stuk pochodzi z zawieszenia ? Nie masz wrażenia ze jest on po którejś ze stron i bardziej przy słupku przednim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #3 Napisano 19 Sierpnia 2009 Coś stuka z przodu, z lewej strony, tak to słyszę. Poprawiłem już nawet mocowanie nadkoli, zdemontowałem i zamontowałem zderzak przedni, przejrzałem osłonę silnika i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #4 Napisano 19 Sierpnia 2009 spróbuj się przejechać powoli po nierównościach i przy tym uchyl (10-15cm) drzwi kierowcy i powiedz mi czy stukot ucichł. Jesteś pewien ze majster po dokręcał wszystkie śruby , szczególnie te od łączników stabilizatora? ps. stukot jest tylko podczas jazdy czy pojawia się też podczas ruszania i hamowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajkc Zgłoś #5 Napisano 19 Sierpnia 2009 Możesz sprawdzić klocki hamulcowe bo też potrafią być lużne w zacisku i stukać na nierównościach.Jest tam taka blaszana spreżynka która czasem się urywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #6 Napisano 19 Sierpnia 2009 Cały czas byłem przy montażu, jeden skręcał a drugi po nim sprawdzał. Faktycznie, przy hamowaniu mam wyczuwalny na kole kierownicy pojedynczy stukot, myślałem, że po wymianie wahaczy przejdzie. Jutro przyjrzę się klockom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margmi Zgłoś #7 Napisano 19 Sierpnia 2009 a może maglownica lub lewy drążek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spider.owp Zgłoś #8 Napisano 20 Sierpnia 2009 ajkc czy to mogą być luźne zaciski klocków hamulcowych, jeżeli podczas jazdy coś szumi przy większych prędkościach (powyżej 60km/h) oraz jak jade na samym sprzęgle na 1 biegu, a gdy zaczynam hamować hałas ustaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #9 Napisano 20 Sierpnia 2009 Faktycznie, przy hamowaniu mam wyczuwalny na kole kierownicy pojedynczy stukot, myślałem, że po wymianie wahaczy przejdzie. Jutro przyjrzę się klockom. Witam mam dokladnie tak samo i tez nie wiem co to jest grrrrrrrrr Wszyscy mechanicy diagnosci mowia ze nie ma luzow. Jedna sprawa, ze mam jakis maly wyciek z lewej strony maglownicy moze to jest problemem ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #10 Napisano 20 Sierpnia 2009 jak czesto i ile dolewasz płynu do wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #11 Napisano 20 Sierpnia 2009 Jeśli to taki metaliczny dźwięk to zobacz te klocki ja mam zużyte tarcze i klocki i jest to metaliczny jak by ktoś młotkiem o metal walił a to właśnie klocek o tarcze tak wali weź przejedź po nierównościach a potem przejedź się z delikatnie wciśniętym hamulcem jeśli będzie nadal to znaczy że to nie widna klocków , zobacz też czy Ci sie koła nie poluzowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #12 Napisano 20 Sierpnia 2009 miałem to samo okazało sie ze sruba mocujaca amortyzator w łozu sie poluzowała i przy małych predkosciach był dziwny stukot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #13 Napisano 20 Sierpnia 2009 Ciezko mi okreslij ile. Auto kupilem 3 m-ce temu wiec nie wiem ile bylo, ostatnio dolalem okolo 100-150 ml i jest na max. O wycieku poinformowal mnie warsztat gdy cos innego naprawialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #14 Napisano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) ja musiałem dolewac ok 100ml dziennie tragedia była stam agonalny gdybym podczas deszczu zapomniał gdzie zaparkowałem mogłem dojsc po sladach powiedzieli tobie z kad ten wyciek?u mnie ciekło z tej harmoniljki nad kołem . co do stuków to moze poduszki silnika ,krzyzak łoaczacy maglownice z kierownica Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez radek777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #15 Napisano 21 Sierpnia 2009 ...złap jedną ręką za kolektor ssący, drugą za blok silnika i zacznij szarpać... jesteś w stanie "bujnąć" silnikiem kilka cm w każdą stronę wyeliminujesz przynajmniej poduszki albo stukanie dochodzące od elementów silnika obijających się o jakiś inny element... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #16 Napisano 21 Sierpnia 2009 Sprawdzalem skad to stukanie w inny sposob . Poprostu bujalem przodem najpierw z jeden i drugiej strony. Jak bujalem od strony kierowcy skrzypienie i lekkie stuki sa slyszalne jak robie to z drugiej strony to jest cicho chyba, ze naprwade mocno go rozbujam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #17 Napisano 21 Sierpnia 2009 Ja bym stawiał na łoze amorka lub masz peknieta sprezyne poluzowana nakretke lub ktos zamontował amora bez podkładki .wynmij kolego kolumne z amorem (lewarek 3 sruby16 w komorze silnika zdejmujesz koło odkrecasz srube trzymajaca amor i długi wachacz 18 i masz kolumne w rece odkrecasz 2 sruby 13 na pokrywie i wiszisz srube która trzyma tłoczek amora jesli sie poluzowała to takie sa objawy u mnie narobiło sie tam troszke wiurów metalowych) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyber Zgłoś #18 Napisano 21 Sierpnia 2009 Mam to samo całe zawieszenie wymienione i ciągle słychać pojedyńczy metaliczny stuk podczas hamowania, jak puszcze hamulec i nacisnę znowu to samo, myślę że to klocek ale nie mam czasu sprawdzić, może ktoś to już przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 21 Sierpnia 2009 Sprawdźcie sobie poduszki mocowania silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajkc Zgłoś #20 Napisano 21 Sierpnia 2009 ajkc czy to mogą być luźne zaciski klocków hamulcowych, jeżeli podczas jazdy coś szumi przy większych prędkościach (powyżej 60km/h) oraz jak jade na samym sprzęgle na 1 biegu, a gdy zaczynam hamować hałas ustaje? ajkc czy to mogą być luźne zaciski klocków hamulcowych, jeżeli podczas jazdy coś szumi przy większych prędkościach (powyżej 60km/h) oraz jak jade na samym sprzęgle na 1 biegu, a gdy zaczynam hamować hałas ustaje? spider.owp.Według mnie nie odbijają dobrze hamulce lub klocki mogą być zuzyte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach