arekmalisz Zgłoś #221 Napisano 18 Czerwca 2008 he udało sie pierwsze podejście i tempomatr działa(passat 2.0 SE) chciałbym bardzo ale to bardzo podziękować wszystkim za przydatne opisy he pewnie bez nich bym tego nie zrobił... cala robota trwała 3 h i bez żadnych problemów a co do lampki w moim przypadku zapaliła sie po wpisaniu kodu do ECU ..jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #222 Napisano 18 Czerwca 2008 Ja podlaczylem swoj tempomacik dokladnie,dokladnie tak samo jak kolega Lazym bez zadnego lutowania i wszystko gralo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamyko79 Zgłoś #223 Napisano 30 Czerwca 2008 Z samym zamontowaniem manetek nie miałbym najmniejszych problemów ale z resztą to już gorzej bo nie mam pojęcia co bym miał dalej zrobić Witaj kolego,mam małe pytanie czy udało sie Ci załozyc tempomat,obecnie mam Passata 1.9 TDI (wersja angielska) i tak naprawde nie wiem od czego mam zaczac aby dołączyc taki bajer w moim pasku. Rozkrecałem skrzynke gdzie jest komputer i nic takiego tam nie widze,zeby mozna cos tam podpiac. Pedał gazu mam elektroniczny,probowałem nawet swiecac latarką na deske gdzie znajdują sie wszystkie kontrolki i mozna dostrzec ikonkę tempomatu,ale mysle ze deska rozdzielcza to tylko standard,prosze o jakies wskazówki pozdrawiam k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #224 Napisano 30 Czerwca 2008 Kolego ja juz na tym foto widze ze jest gdzie podlaczyc.(biala i pomaraczowa kostka)Jak bys czytak caly ten watek dotyczacy zakladania tempomatu w passacie to napewno bys nie mial z tym problemu.Poszukaj pare stron wczesniej ja umiescilem dokladny opis jak i co robilem(tez wersja angielska) tu masz link do tego jak ja robilem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4064&page=16 a tu masz link do tego jak ladnie kolega Lazym uwiecznil wszystko ladnie i pieknie na fotkach http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4064&page=21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamyko79 Zgłoś #225 Napisano 30 Czerwca 2008 Dzieki za tak szybka odpowiedz,jest troche tego :609: tylko mam nadzieje ze rocznik nie ma nic tu do tego,chociaz ??? kolega ktory tak ładnie opisał i powklejał zdjecia z montazu tempomatu ma po prostu stalowe nerwy, i na pierwszy rzut oka moja kostka biała a jego nie sa identyczne,ale widze ze jestes w temacie i pewnie wiesz gdzie mozna podłaczyc od srodka i uzywajac przycisków typu dzwonkowego i ktory kabelek co oznacza ktory to zasilanie,przyspieszanie a ktory hamowanie ??? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gizbi Zgłoś #226 Napisano 21 Lipca 2008 Witam serdecznie czy jest może ktoś chętny na założenie tempomatu do paska z2003 roku diesel? Mieszkam w uk ale w sierpniu po 23 jadę do Polski, cały osprzęt bym zakupił,samo podłączenie oczywiście niema nic za darmo!Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lazym Zgłoś #227 Napisano 23 Lipca 2008 Witam serdecznie czy jest może ktoś chętny na założenie tempomatu do paska z2003 roku diesel?Mieszkam w uk ale w sierpniu po 23 jadę do Polski, cały osprzęt bym zakupił,samo podłączenie oczywiście niema nic za darmo!Pozdrawiam Mieszkam de15 9pu jak chcesz to podjedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Nucek Zgłoś #228 Napisano 8 Września 2008 Chlopaki pomocy moj passek wpedzi mnie w chorobe psychiczna a mianowicie mam juz komplet do podlaczenia tempomatu i wszytsko bylo by ok ale nie moge sie dostac do czarnej skrzynki na podszybiu dwa tylne wkrety mnie zabily w tej akcji sa nie do odkrecenia a dlaczego.Dlatego ze nie moge sie do nich dostac.Jedyna opcja jest sciagniecie raminon wycieraczek a pozniej plastikowego podszybia no i bylo by wszystko ok ale ramiona sie zapiekly do trzpieni mechanizmu wycieraczek i ni jak nie chca odpuscic...Czy jest ktos kto ma sposob na to by dostac sie tam do srodka?Czytalem ze "nie trzeba odkrecac podszybia" ale u mnie to nie przejdzie.Ściagacza tez nie mam.A moze jest ktos w mojej okolicy kto ma ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #229 Napisano 8 Września 2008 Chlopaki pomocy moj passek wpedzi mnie w chorobe psychiczna a mianowicie mam juz komplet do podlaczenia tempomatu i wszytsko bylo by ok ale nie moge sie dostac do czarnej skrzynki na podszybiu dwa tylne wkrety mnie zabily w tej akcji sa nie do odkrecenia a dlaczego.Dlatego ze nie moge sie do nich dostac.Jedyna opcja jest sciagniecie raminon wycieraczek a pozniej plastikowego podszybia no i bylo by wszystko ok ale ramiona sie zapiekly do trzpieni mechanizmu wycieraczek i ni jak nie chca odpuscic...Czy jest ktos kto ma sposob na to by dostac sie tam do srodka?Czytalem ze "nie trzeba odkrecac podszybia" ale u mnie to nie przejdzie.Ściagacza tez nie mam.A moze jest ktos w mojej okolicy kto ma ? a po co ściągać ramiona??? przecież w podszybiu obok trzpienia ramienia wycieraczki kierowcy jest okrągła zaślepka, którą należy podważyć i pod nią (jakieś 4-5cm więcej) znajduje się właśnie interesująca Cię śruba do bocznych śrub dojdziesz bez potrzeby demontażu czegokolwiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Nucek Zgłoś #230 Napisano 8 Września 2008 wlasnie bylem to sprawdzic jeszcze raz i ................. bezdyskusyjnie masz racje zaslepka tam jest ) Sam w to nie wierze zastanawialem sie jak to mozliwe ze pokazuje ja instrukcja a u mnie jej nie ma jest tylko slad grubosci wlosa dokladnie taki jak by miala tam byc ale jej nie wstawiono -nie wycieto otworu a jednak i do jest ta dobra wiadomosc na nastepny dzien>Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #231 Napisano 8 Września 2008 wlasnie bylem to sprawdzic jeszcze raz i ................. bezdyskusyjnie masz racje zaslepka tam jest ) Sam w to nie wierze zastanawialem sie jak to mozliwe ze pokazuje ja instrukcja a u mnie jej nie ma jest tylko slad grubosci wlosa dokladnie taki jak by miala tam byc ale jej nie wstawiono -nie wycieto otworu a jednak i do jest ta dobra wiadomosc na nastepny dzien>Dzieki hehe ta zaślepka pasuje tylko w jednym położeniu (ma prowadnicę więc nie da jej się włożyć inaczej niż tak jak była przed wyjęciem) życzę powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #232 Napisano 29 Września 2008 witam mam maly problem z tempomatem ,a wiec jest tak mam paska 1,9 b5 3bg z 2001 r ktorego zakupilem niedawno ,ma rzekomo tempomat wloncza mi sie lampka sygnalizujaca zadzialanie tempomatu ,lecz dziwi mnie manetka ktora sie uruchamia ,gdyz wyglada inaczej niz u innych posiadaczy tempomatu zamieszczam link http://www.allegro.pl/item425286146_vw_seat_skoda_tempomat_wiazka.html moja manetka wyglada wlasnie tak i mimo wlanczania na pozycje on i zapalenia sie kontrolki to niema zadnej reakci moze robie cos nietak lub cos jest zwalone bylbym bardzo wdzienczny za odpowiedz w tej kwesti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #233 Napisano 29 Września 2008 Taka manetka jest montowana w samochodach które mają sterowanie tempomatu z kierownicy wielofunkcyjnej. Na niej masz tylko guzik ON/OFF, który go uruchamia lub wyłącza, a resztę przycisków, czyli SET/RESUME +/- jest w kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #234 Napisano 29 Września 2008 Taka manetka jest montowana w samochodach które mają sterowanie tempomatu z kierownicy wielofunkcyjnej. Na niej masz tylko guzik ON/OFF, który go uruchamia lub wyłącza, a resztę przycisków, czyli SET/RESUME +/- jest w kierownicy. a co jak niemam takiej kierownicy bo takiej niemam co musze zrobic by to wszystko dzialalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #235 Napisano 30 Września 2008 albo ktoś wymienił kierownice albo manetkę - coś tam zakombinowane jest. jeśli jest dołożona manetka nie taka jak trzeba to trzeba wymienić manetkę (to raczej w przypadku jeśli tam kiedyś tempomatu nie było) jeśli ktoś wymienił kierownicę i wcześniej była tam kierownica multifunkcyjna to wymiana manetki nic nie da bo kierownica multifunkcyjna ma przyciski od tempomatu które chodzą po CAN i w wiązce od tempomatu nie ma wszystkich przewodów więc tempomat trzeba tak jakby założyć od nowa - nowa manetka + kable albo powrót do kierownicy multifunkcyjnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #236 Napisano 30 Września 2008 a co jak niemam takiej kierownicy bo takiej niemam co musze zrobic by to wszystko dzialalo Mi tez sie tak wydaje ze po prostu autko ktorym jezdzisz mialo troszke w kolach i bylo to strasznie widac po kierce wiec poprzedni wlasciciel wpadl na pomysl ze lepiej jest zrobic mala korekte licznika i wymienic kiere na inna w lepszym stanie i oto jak ja to widze.Sorka czasami prawda jest okrutna inaczej tego sie nie da wytlumaczyc!!Nikt nie zaklada samegol wlacznika tempomatu bo po co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #237 Napisano 30 Września 2008 Mi tez sie tak wydaje ze po prostu autko ktorym jezdzisz mialo troszke w kolach i bylo to strasznie widac po kierce wiec poprzedni wlasciciel wpadl na pomysl ze lepiej jest zrobic mala korekte licznika i wymienic kiere na inna w lepszym stanie i oto jak ja to widze.Sorka czasami prawda jest okrutna inaczej tego sie nie da wytlumaczyc!!Nikt nie zaklada samegol wlacznika tempomatu bo po co. No jest to bardzo prawdopodobne rozwiązanie, bo gdyby poprzedniemu właścicielowi po prostu popsuła się zwykła manetka i jedynie ona była wymieniona na taką z przełącznikiem od tempomatu ( bo akurat taka była pod ręką ) to po przełączeniu przełącznika na ON nie zapalała by się kontrolka na liczniku bo wtedy najprawdopodobniej ten przełącznik nie byłby w ogóle do niczego nie podłączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #238 Napisano 30 Września 2008 z tego co mi wiadomo to auto jest ok tylko ze zostala zmienione wnetrze z weluru na skure i aktualnie jest drewniana trujramienna kierownica auto wczesniej mnialo takrze navi teraz jej niema wiedz powiedzcie co mi radzicie zmienic kierownice ??? czy zmienic manetke razem z wiazka i to by rozwiazalo problem ??? bo zalezy mi na tym by tempomat dzialal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ameba01 Zgłoś #239 Napisano 1 Października 2008 Chce zalozyc TEMPOMAT "okolice Bradford/Leeds" Czy znacie kogosc lub zakladaliscie sami TEMPOMAT?? Wiem jest pelno opisow na forum, instrukcje itd. Szukam kogos by mi to zalozyl. Znajac swoje zdolnosci jak ja bym sie za to zabral to napewno unieruchomilbym auto na dlugie tygodnie a do tego koszty pozniejszego serisu bylyby ogromne . Moja zdolnosc spierdzielenia pokonuje instrukcje idiotoodporne!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #240 Napisano 1 Października 2008 Moja zdolnosc spierdzielenia pokonuje instrukcje idiotoodporne!!! Nier wiem gdzie tak sie gada ale mi sie ten tekst podoba!!!! A jak daleko masz do Londynu bo ja zakladalem u siebie i nie taki diabel straszny jak go pisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach