Goldeq Zgłoś #5241 Napisano 27 Marca 2014 Panowie ma ktoś bdb lakiernika który pomaluje element żeby nie było różnicy w cieniu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4Grzenio Zgłoś #5242 Napisano 28 Marca 2014 Panowie ma ktoś bdb lakiernika który pomaluje element żeby nie było różnicy w cieniu ? jest za błotnik 350zł maska 400 kwestia dogadania w zaściankach - - - - - aktualizacja - - - - - Się pochwalę, że kupiłem dziś opony letnie, zamontowałem , mam nadzieję że nie za wcześnie... ja już od tygodnia letnie mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamcom Zgłoś #5243 Napisano 28 Marca 2014 Panowie, uratowaliście moje kilka stówek PLN. Dzięki. Sam załatwiłem przeciek. To nie tłoczek, tylko ta końcówka przewodu. Dziś ja jestem sprite, mechanik- pragnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goldeq Zgłoś #5244 Napisano 28 Marca 2014 jest za błotnik 350zł maska 400 kwestia dogadania w zaściankach Grycuki ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4Grzenio Zgłoś #5245 Napisano 28 Marca 2014 Grycuki ? nie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #5246 Napisano 29 Marca 2014 Panowie ma ktoś bdb lakiernika który pomaluje element żeby nie było różnicy w cieniu ? zerknij sobie w TYM temacie czy ci odpowiada taki efekt ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #5247 Napisano 29 Marca 2014 (edytowane) cinul akurat tu to sie lakiernik nie miał na czym popisac bo miałeś swistany cały bok bo sie nie opłacało cieniowac błotnikow ... wszystkie elementy odzysk czy jakies uzywki ? Edytowane 29 Marca 2014 przez zaba371 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #5248 Napisano 29 Marca 2014 cinul akurat tu to sie lakiernik nie miał na czym popisac bo miałeś swistany cały bok bo sie nie opłacało cieniowac błotnikow ... wszystkie elementy odzysk czy jakies uzywki ? cały bok, tylny zderzak i po drugiej stronie tylny błotnik i odcinka na drzwiach pasażera - no akurat fotek z tamtej strony nie mam. Przedni błotnik i drzwi kierowcy ori używki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo20 Zgłoś #5249 Napisano 30 Marca 2014 Gdzie Panowie niedrogo nabić i odgrzybic klimatyzacje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #5250 Napisano 30 Marca 2014 Auto-Klima, B-stok ul. Sowińskiego 1. Tam u siebie robiłem klimę wraz z wymianą wentylatora. Dawno to już było ale pamiętam, że szybko i tanio mi to zrobili Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo20 Zgłoś #5251 Napisano 30 Marca 2014 Dzięki za namiar, jutro podjadę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #5252 Napisano 30 Marca 2014 Wyczaiłem srebrnego FL'a na taxie z wlepą na szybie po prawej stronie. Gościu nie jest od nas, a passata kupił w Zambrowie - trochę zmieszany bo nie wie o co chodzi, jak ludzie trąbią i machają do niego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #5253 Napisano 30 Marca 2014 Pisz jak sytuacja. Byłem, na kompie sprawdzili układ dolotowy i turbinę, ciśnienie ładnie trzyma. Objaw, który występuje ciężko wywołać na żądanie. Dziś znowu się powtórzyło. Rano na zimnym jak jechałem to przy zmianie biegu obroty gwałtownie szły w dół i odczucie tak jakby coś hamowało silnikiem i plus szarpnięcia przy zmianie biegów. Muszę wozić kompa ze sobą cały czas i w chwili wystąpienia sprawdzę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #5254 Napisano 31 Marca 2014 Komu padł centralny zamek, no zamyka ale nie otwiera z pilota, niby padł mikrostyk bo i brzęczka nie ma od świateł ani nie podświetla sie pod drzwiami. I pytanie brzmi..bawić sie w czyszczenie czy tam lutowanie "zimny lut" czy kupić nowy zamek na portalu aukcyjnym i go wymienić. Bo zamek mozna wyrwać za 70 zł. No i w dodatku mój jest przekręcony czyli kluczyk kręci sie bez żadnego opory i drzwi ani nie zamyka ani nie otwiera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5255 Napisano 31 Marca 2014 Naprawa wkładki i naprawa zamka, żadna filozofia a zamki za 70 zł to można sobie o kant dupy rozbić... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0ncy Zgłoś #5256 Napisano 1 Kwietnia 2014 Proste, no to jak proste to rozkręciłem nic nie zrobiłem tylko że teraz sie drzwi nie otwierają.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5257 Napisano 1 Kwietnia 2014 A czemu nie otwierają? Może Kolega za mocno naciągnął linkę od klamki zewnętrznej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #5258 Napisano 1 Kwietnia 2014 Ja mam zamek może nie za 70 bo za całe 85 PLN i już 4 rok śmiga i działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedenastka Zgłoś #5259 Napisano 2 Kwietnia 2014 Byłem, na kompie sprawdzili układ dolotowy i turbinę, ciśnienie ładnie trzyma. Objaw, który występuje ciężko wywołać na żądanie. Dziś znowu się powtórzyło. Rano na zimnym jak jechałem to przy zmianie biegu obroty gwałtownie szły w dół i odczucie tak jakby coś hamowało silnikiem i plus szarpnięcia przy zmianie biegów. Muszę wozić kompa ze sobą cały czas i w chwili wystąpienia sprawdzę. Grunt że jedzie jeszcze ale opisuj co jakiś czas i walcz. :wojak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #5260 Napisano 2 Kwietnia 2014 Ostatnio sprawdziłem rurę od IC do klapy gaszącej i zauważyłem, że przy IC zawleczka wisiała sobie luzem, może tam była nieszczelność. Dodatkowo wyczyściłem tą część rury przy klapie gaszącej i przy IC. Przy klapie było trochę syfu i oleju, przy IC troszeczkę oleju. Wyczyściłem, zawleczkę lekko wygiąłem, żeby się trzymała i zobaczymy co dalej. No i termostat mam do wymiany, bo przy ostrej jeździe w pewnym momencie temperatura spadła mi do 75-80 stopni na tablicy wskaźników. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach