Skocz do zawartości
Gość konchio

stuki w zawieszeniu ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , niedawno wymieniłem prawie całe zawieszenie z przodu,oprócz końcówek drążków kierowniczych i jest dużo lepiej ale jeszcze coś słychać na dziurach i przejazdach kolejowych , mam pytanie czy to mogą tak stukać te końcówki drążków????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniłem łaczniki i dolne wahacze(juz padaki) i dalej stuka okazało sie wczoraj ze blacha trzymajaca intercooler jest poluzowana sam wymieniałem tez amory przód(kayabe) i słabo wcisnałem nowe odboje i jeden nie siedzi w gniazdeczku:eek: poprostu spieprzyłem robote

poprawie to wkrótce mam nadzieje ze bedzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie , mam mały upierdliwy problem. W sobotę wymieniłem wszystkie wahacze , końcówki drążków , przegubu ...

Generalnie wszytko by było cacy , gdy nie fakt ze pojawiają się od czasu do czasu stuki z prawej strony. Pojawiają się podczas ruszania kierownica w prawo w lewo (krótkie szybkie ruchy) trzask jest głośny , pojedynczy i co najciekawsze to odczuwalny na podłodze. Nie pojawia się za każdym razem tylko jak mu się podoba. nie podoba mi się to ze jest głośny i czuć go na podłodze.

Ma ktos jaki pomysł co to może być ?? (poduszki silnika sprawdzałem 2 miesiące temu i wszytko było ok )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej pojechc na stacje diagnostyczna zaplacic 18 zl i od razu wiadomo co stuka wali i ktory to wachacz bo tak to pol auta mozna wymienic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdopodobnie przeguby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdopodobnie przeguby

przeczytaj jeszcze raz co napisałem ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pojawily sie dziwne odglosy przy ruszaniu kierownica. Słychac jakby chroboczenie gdy nia krece. Najbardziej slyszalne sa na postoju i jak powoli jade. Na postoju wystarczy ze pokrece nia kilka razy w jedna i druga strone i przestaje chrobotac, ale wystarczy ze rusze i przejade z 10 metrow i znow sie pojawiaja ! co to moze byc ? sprawdzilem plyn od wspomagania i jest ok.

Nic nie stuka i nie puka gdy przejezdzam przez "spiace policjanty"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

pojawily sie dziwne odglosy przy ruszaniu kierownica. Słychac jakby chroboczenie gdy nia krece. Najbardziej slyszalne sa na postoju i jak powoli jade. Na postoju wystarczy ze pokrece nia kilka razy w jedna i druga strone i przestaje chrobotac, ale wystarczy ze rusze i przejade z 10 metrow i znow sie pojawiaja ! co to moze byc ? sprawdzilem plyn od wspomagania i jest ok.

Nic nie stuka i nie puka gdy przejezdzam przez "spiace policjanty"

 

Przeguby kulowe wahaczy dają o sobie znać - niebawem ich koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie , mam mały upierdliwy problem. W sobotę wymieniłem wszystkie wahacze , końcówki drążków , przegubu ...

Generalnie wszytko by było cacy , gdy nie fakt ze pojawiają się od czasu do czasu stuki z prawej strony. Pojawiają się podczas ruszania kierownica w prawo w lewo (krótkie szybkie ruchy) trzask jest głośny , pojedynczy i co najciekawsze to odczuwalny na podłodze. Nie pojawia się za każdym razem tylko jak mu się podoba. nie podoba mi się to ze jest głośny i czuć go na podłodze.

Ma ktos jaki pomysł co to może być ?? (poduszki silnika sprawdzałem 2 miesiące temu i wszytko było ok )

 

Na wyłączonym zapłonie zawsze będą stuki przy szybkich i krótkich ruchach kierownicą. Uruchom silnik i zobacz, powinno być ok ale jak delikatnie jeszcze postukuje to przyjrzyj się maglownicy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na wyłączonym zapłonie zawsze będą stuki przy szybkich i krótkich ruchach kierownicą. Uruchom silnik i zobacz, powinno być ok ale jak delikatnie jeszcze postukuje to przyjrzyj się maglownicy

 

Drwalem gnoja i urwałem mu łeb :diabel:

 

Po sprawdzeniu wszystkiego jeszcze raz okazało się ze nie dokręciłem dolnej śruby prawego łącznika stabilizatora :wstyd:

Jednak zmęczenie robi swoje, wymieniałem wszytko sam w jedno popołudnie ....

 

Teraz silver śmiga cichutko :fun:

 

ps. teraz mnie denerwuje skrzypiący schowek :hyhy:

 

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc :706:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymienilem dzis u mechaniora 4 wachacze i wszytko ucichlo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam tez problem z dziwnymi stukami z przodu przy ruszaniu i hamowaniu słychac metaliczny ""stuk" ,tak jakby sie cos przesuwało --wymieniałem niedawno wszystkie wahacze na nowe ,koncówki drązków kierowniczych,łaczniki ,przeguby ,,byłem tez na stacji diagnostycznej gdzie koleś powiedział ze według niego zawieszenie jest ok i niewie co to stuka ,wymieniłem nawet klocki gdyz myślałem ze moze mają troche luzu i stukają o docisk ,,byłem u 3 mechaników i zaden niewie co jest grane ,zauwazyłem tez ze układ kierowniczy stał sie jakby mniej precyzyjny ,,co to moze być pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wytłumaczenie, bo nie jest to jednoznacznie napisane, B5 FL miały podobno lepsze zawiszenia od B5 sprzed liftingu, na czym polegała różnica, czy chodziło tylko o markę producenta czy były też jakieś konkretne zmiany w konstrukcji?? i czy ktoś wie gdzie można kupić orginalny zestaw LMO oczywiście w przyzwoitej cenie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymienilem dzis u mechaniora 4 wachacze i wszytko ucichlo :)

 

przez 3 dni bylo ok i znow wrocilo. rano wyjechalem z chaty przejechalem 10 km i znow chrobocze. co to moze byc ? moze cos zle skrecili skoro przez 3 dni byl spokoj ?? co o tym myslicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

niedawno sprawiłem sobie wlasnie paszczaka... jednak dzisiaj zauważylem delikatne pukanie/stukanie w prawym kole...

 

Stukanie nie wystepuje przy podjazdach pod kraweznik (taki normalny), ani po wiekszych dziurach.

 

Stukanie sie zaczyna w momencie powolnej (max 20km/h) jazdy po kostce, lub czyms z delikatnymi dziurkami...

 

Macie pomysl co to moze byc?! Na stacji diagnostycznej powiedziano mi ze mam do wymiany dolny tylny wahacz, ale czy to faktycznie jego zasluga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ziggy

Witam. Niedawno nabyłem mojego Paska.I od początku borykam sie z następującym problemem: w kabinie przy mniejszych/ wiekszych predkosciach slychac buczenie ( chyba trafne okreslenie :P) przy predkosci 140/ 160 km/h zaczyna drgac kierownica i ogolnie pol kabiny :) W stacji diagnostycznej powiedzieli ze mam walniety wahacz i tulej dolnych wahaczy, czy to może być przycznyna ? Głownie chodzi mi o to denerwujace buczenie. Jerzdze na 17'' felgach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam podobny problem.Stukanie pojawia się z przodu od strony pasazera przy ostrym skręcie w prawo lub przy ruszaniu.Wymieniłem przegub i przez dwa dni było ok.Gdy pojawiło się znowu pojechałem do mechanika to sprawdzić.Wymienił mi śrubę mocującą przegub bo tamta się odkręcała w trakcie jazdy.Nic to nie dało i nadal mi stuka.Co to może być i co trzeba wymienic skoro to nie wina przegubu bo zaczynam wariować.

Edytowane przez ciejka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie tez stuka przy skręcaniu i ponoć to jest przekładnia kierownicy. Mechanik powiedział że regeneracja to koszt 500zl. Powiedział tez żebym nie ruszał tego bo to nie wpływa na nic konfliktowego tyle ze stuka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ambush

u mnie stuka z lewej strony gdy jadę po kocich łbach i nierównościach wymieniłem wszystkie wachacze, końcówkę drążka i dalej stuka dwóch mechaników twierdziło że to dolny wachacz niestety mylili sie teraz stawiam na poduszke amora lub sam amor ,jednak na przeglądzie amorki były spoko. Zna ktoś dobrego mechanika od zawieszenia w Tarnowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności