struna38 Zgłoś #181 Napisano 26 Kwietnia 2009 Witam , niedawno wymieniłem prawie całe zawieszenie z przodu,oprócz końcówek drążków kierowniczych i jest dużo lepiej ale jeszcze coś słychać na dziurach i przejazdach kolejowych , mam pytanie czy to mogą tak stukać te końcówki drążków???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #182 Napisano 26 Kwietnia 2009 Mogą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #183 Napisano 27 Kwietnia 2009 ja wymieniłem łaczniki i dolne wahacze(juz padaki) i dalej stuka okazało sie wczoraj ze blacha trzymajaca intercooler jest poluzowana sam wymieniałem tez amory przód(kayabe) i słabo wcisnałem nowe odboje i jeden nie siedzi w gniazdeczku:eek: poprostu spieprzyłem robote poprawie to wkrótce mam nadzieje ze bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #184 Napisano 5 Maja 2009 Witam Panowie , mam mały upierdliwy problem. W sobotę wymieniłem wszystkie wahacze , końcówki drążków , przegubu ... Generalnie wszytko by było cacy , gdy nie fakt ze pojawiają się od czasu do czasu stuki z prawej strony. Pojawiają się podczas ruszania kierownica w prawo w lewo (krótkie szybkie ruchy) trzask jest głośny , pojedynczy i co najciekawsze to odczuwalny na podłodze. Nie pojawia się za każdym razem tylko jak mu się podoba. nie podoba mi się to ze jest głośny i czuć go na podłodze. Ma ktos jaki pomysł co to może być ?? (poduszki silnika sprawdzałem 2 miesiące temu i wszytko było ok ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ahmedSTB Zgłoś #185 Napisano 5 Maja 2009 najlepiej pojechc na stacje diagnostyczna zaplacic 18 zl i od razu wiadomo co stuka wali i ktory to wachacz bo tak to pol auta mozna wymienic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #186 Napisano 5 Maja 2009 prawdopodobnie przeguby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #187 Napisano 5 Maja 2009 prawdopodobnie przeguby przeczytaj jeszcze raz co napisałem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daki Zgłoś #188 Napisano 15 Maja 2009 Witam, pojawily sie dziwne odglosy przy ruszaniu kierownica. Słychac jakby chroboczenie gdy nia krece. Najbardziej slyszalne sa na postoju i jak powoli jade. Na postoju wystarczy ze pokrece nia kilka razy w jedna i druga strone i przestaje chrobotac, ale wystarczy ze rusze i przejade z 10 metrow i znow sie pojawiaja ! co to moze byc ? sprawdzilem plyn od wspomagania i jest ok. Nic nie stuka i nie puka gdy przejezdzam przez "spiace policjanty" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #189 Napisano 15 Maja 2009 Witam,pojawily sie dziwne odglosy przy ruszaniu kierownica. Słychac jakby chroboczenie gdy nia krece. Najbardziej slyszalne sa na postoju i jak powoli jade. Na postoju wystarczy ze pokrece nia kilka razy w jedna i druga strone i przestaje chrobotac, ale wystarczy ze rusze i przejade z 10 metrow i znow sie pojawiaja ! co to moze byc ? sprawdzilem plyn od wspomagania i jest ok. Nic nie stuka i nie puka gdy przejezdzam przez "spiace policjanty" Przeguby kulowe wahaczy dają o sobie znać - niebawem ich koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #190 Napisano 16 Maja 2009 Witam Panowie , mam mały upierdliwy problem. W sobotę wymieniłem wszystkie wahacze , końcówki drążków , przegubu ...Generalnie wszytko by było cacy , gdy nie fakt ze pojawiają się od czasu do czasu stuki z prawej strony. Pojawiają się podczas ruszania kierownica w prawo w lewo (krótkie szybkie ruchy) trzask jest głośny , pojedynczy i co najciekawsze to odczuwalny na podłodze. Nie pojawia się za każdym razem tylko jak mu się podoba. nie podoba mi się to ze jest głośny i czuć go na podłodze. Ma ktos jaki pomysł co to może być ?? (poduszki silnika sprawdzałem 2 miesiące temu i wszytko było ok ) Na wyłączonym zapłonie zawsze będą stuki przy szybkich i krótkich ruchach kierownicą. Uruchom silnik i zobacz, powinno być ok ale jak delikatnie jeszcze postukuje to przyjrzyj się maglownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #191 Napisano 16 Maja 2009 Na wyłączonym zapłonie zawsze będą stuki przy szybkich i krótkich ruchach kierownicą. Uruchom silnik i zobacz, powinno być ok ale jak delikatnie jeszcze postukuje to przyjrzyj się maglownicy Drwalem gnoja i urwałem mu łeb Po sprawdzeniu wszystkiego jeszcze raz okazało się ze nie dokręciłem dolnej śruby prawego łącznika stabilizatora Jednak zmęczenie robi swoje, wymieniałem wszytko sam w jedno popołudnie .... Teraz silver śmiga cichutko ps. teraz mnie denerwuje skrzypiący schowek Pozdrawiam i dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daki Zgłoś #192 Napisano 16 Maja 2009 wymienilem dzis u mechaniora 4 wachacze i wszytko ucichlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleky99 Zgłoś #193 Napisano 18 Maja 2009 witam mam tez problem z dziwnymi stukami z przodu przy ruszaniu i hamowaniu słychac metaliczny ""stuk" ,tak jakby sie cos przesuwało --wymieniałem niedawno wszystkie wahacze na nowe ,koncówki drązków kierowniczych,łaczniki ,przeguby ,,byłem tez na stacji diagnostycznej gdzie koleś powiedział ze według niego zawieszenie jest ok i niewie co to stuka ,wymieniłem nawet klocki gdyz myślałem ze moze mają troche luzu i stukają o docisk ,,byłem u 3 mechaników i zaden niewie co jest grane ,zauwazyłem tez ze układ kierowniczy stał sie jakby mniej precyzyjny ,,co to moze być pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xirius Zgłoś #194 Napisano 18 Maja 2009 Proszę o wytłumaczenie, bo nie jest to jednoznacznie napisane, B5 FL miały podobno lepsze zawiszenia od B5 sprzed liftingu, na czym polegała różnica, czy chodziło tylko o markę producenta czy były też jakieś konkretne zmiany w konstrukcji?? i czy ktoś wie gdzie można kupić orginalny zestaw LMO oczywiście w przyzwoitej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daki Zgłoś #195 Napisano 19 Maja 2009 wymienilem dzis u mechaniora 4 wachacze i wszytko ucichlo przez 3 dni bylo ok i znow wrocilo. rano wyjechalem z chaty przejechalem 10 km i znow chrobocze. co to moze byc ? moze cos zle skrecili skoro przez 3 dni byl spokoj ?? co o tym myslicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gajdzi Zgłoś #196 Napisano 20 Maja 2009 Witam, niedawno sprawiłem sobie wlasnie paszczaka... jednak dzisiaj zauważylem delikatne pukanie/stukanie w prawym kole... Stukanie nie wystepuje przy podjazdach pod kraweznik (taki normalny), ani po wiekszych dziurach. Stukanie sie zaczyna w momencie powolnej (max 20km/h) jazdy po kostce, lub czyms z delikatnymi dziurkami... Macie pomysl co to moze byc?! Na stacji diagnostycznej powiedziano mi ze mam do wymiany dolny tylny wahacz, ale czy to faktycznie jego zasluga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziggy Zgłoś #197 Napisano 26 Maja 2009 Witam. Niedawno nabyłem mojego Paska.I od początku borykam sie z następującym problemem: w kabinie przy mniejszych/ wiekszych predkosciach slychac buczenie ( chyba trafne okreslenie ) przy predkosci 140/ 160 km/h zaczyna drgac kierownica i ogolnie pol kabiny W stacji diagnostycznej powiedzieli ze mam walniety wahacz i tulej dolnych wahaczy, czy to może być przycznyna ? Głownie chodzi mi o to denerwujace buczenie. Jerzdze na 17'' felgach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciejka Zgłoś #198 Napisano 28 Maja 2009 (edytowane) Witam.Mam podobny problem.Stukanie pojawia się z przodu od strony pasazera przy ostrym skręcie w prawo lub przy ruszaniu.Wymieniłem przegub i przez dwa dni było ok.Gdy pojawiło się znowu pojechałem do mechanika to sprawdzić.Wymienił mi śrubę mocującą przegub bo tamta się odkręcała w trakcie jazdy.Nic to nie dało i nadal mi stuka.Co to może być i co trzeba wymienic skoro to nie wina przegubu bo zaczynam wariować. Edytowane 29 Maja 2009 przez ciejka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teo Zgłoś #199 Napisano 4 Czerwca 2009 Witam. U mnie tez stuka przy skręcaniu i ponoć to jest przekładnia kierownicy. Mechanik powiedział że regeneracja to koszt 500zl. Powiedział tez żebym nie ruszał tego bo to nie wpływa na nic konfliktowego tyle ze stuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ambush Zgłoś #200 Napisano 30 Lipca 2009 u mnie stuka z lewej strony gdy jadę po kocich łbach i nierównościach wymieniłem wszystkie wachacze, końcówkę drążka i dalej stuka dwóch mechaników twierdziło że to dolny wachacz niestety mylili sie teraz stawiam na poduszke amora lub sam amor ,jednak na przeglądzie amorki były spoko. Zna ktoś dobrego mechanika od zawieszenia w Tarnowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach