kserkses Zgłoś #21 Napisano 20 Lipca 2009 u mnie 2 bieg załącza sie dopiero gdy temp otoczenia jest wyższa niż 30 stopni, poniżej tej temp jeszcze nigdy sie nie załączył ..chciałem potwierdzić ...też nie zauważyłem u siebie by się za często włączał drugi bieg, słychać jak zapiernicza dopiero gdy jest gorąco na dworze i się wlokę w korkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #22 Napisano 21 Lipca 2009 wiec kolego poczekaj aż bedzie pożądny upał (powyżej 30 stopni) i wtedy sprawdz, byc moze wszystko to co wymieniłeś było dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #23 Napisano 21 Lipca 2009 W tamtym tygodniu było we wrocku 32st,wiatrak tylko wolne obroty,opornica miała urwany styk,wentylator lekkie bicie a miałem zapas,czujnik ciśnienia wymieniany był bo sprężarka popuszczała ciśnienie zaworem bezpieczeństwa tak po trochę.Ale macie rację teraz chłodniej więc poczekam na ponad 30stopni a z korkami we wrocku nie ma problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweljag Zgłoś #24 Napisano 23 Lipca 2009 (edytowane) Czy ktoś może mi podać numer wg ETKI przekaźnika J279, przybliżoną cenę i miejsce zakupu (jeśli poza ASO jest) Chodzi mi o błąd klimatronika 2C1... Z góry dzięki. P.S. Chodzi o Passata 3BG z motorem AVF (2001r.). Edytowane 23 Lipca 2009 przez paweljag dopiski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #25 Napisano 23 Lipca 2009 Czy ktoś może mi podać numer wg ETKI przekaźnika J279, przybliżoną cenę i miejsce zakupu (jeśli poza ASO jest) Chodzi mi o błąd klimatronika 2C1... Z góry dzięki. P.S. Chodzi o Passata 3BG z motorem AVF (2001r.). 8D0 951253A lub 8K0 951253 - przekaźnik o nr 204/214 ; cena w ASO ok. 103zł, można poszukać też używany na szrocie lub na Alledrogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweljag Zgłoś #26 Napisano 24 Lipca 2009 8D0 951253A lub 8K0 951253 - przekaźnik o nr 204/214 ; cena w ASO ok. 103zł, można poszukać też używany na szrocie lub na Alledrogo. Dziękuję Byłem dziś w ASO w Świdnicy zanim przeczytałem ten post... Po oznaczeniu J279 robili wielkie oczy i nie potrafili nic powiedzieć, tym bardziej w ETCE znaleźć tego przekaźnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #27 Napisano 24 Lipca 2009 Dziękuję Byłem dziś w ASO w Świdnicy zanim przeczytałem ten post... Po oznaczeniu J279 robili wielkie oczy i nie potrafili nic powiedzieć, tym bardziej w ETCE znaleźć tego przekaźnika :Pozostawię to bez komentarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KIZIOR Zgłoś #28 Napisano 24 Lipca 2009 witam,ja mam takze pytanie odnoscnie wentylatora,czy po wyciagnieciu go mozna jezdzic samochodem?? i czy ma ktos jakies fotki jak wymontowac wentylator??i czy potrzebny jest kanal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #29 Napisano 24 Lipca 2009 witam,ja mam takze pytanie odnoscnie wentylatora,czy po wyciagnieciu go mozna jezdzic samochodem?? i czy ma ktos jakies fotki jak wymontowac wentylator??i czy potrzebny jest kanal? Kanał nie jest potrzebny (tak mi się wydaje po oględzinach swojego) Jeździć można, bo czy ten wentylator tam jest czy go nie ma to i tak nie działa. Nie włączaj tylko klimy, bo wypuści cały czynnik do atmosfery. Jutro chyba będę wyciągał swój bo w czwartek traska 1600 km i trzeba ożywić klimę, jak mi się uda to zrobię parę fotek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #30 Napisano 24 Lipca 2009 Jeździć można, tylko z umiarem, bo wentylator elektryczny wspomaga układ chłodzenia w wyższych temperaturach, poza tym tak jak pisze Adam na wyłączonej "klimie".Demontaż banalnie prosty-wykręcasz jedną śrubę blokującą, przekręcasz stelaż wiatraka po obwodzie "obudowy" chłodnicy(po wcześniejszym odpięciu wtyczki z przewodem);generalnie to trochę mało miejsca będziesz miał.Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #31 Napisano 25 Lipca 2009 Jestem wlasnie po wymianie tego wentylatora - 10 min dla kogos kto nie ma pojecia jak to jest zamocowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #32 Napisano 25 Lipca 2009 Ja tam wymieniałem z pomocą kanału bo źle jest dojść tam, trzeba odkręcić tak jakby blokade kabli (metalowa belka biegnąca od zamka maski do metalowej rury biegnącej od IC do turba).Potem rozpinanie zaszczepek trzymających przewody no i wreszcie manewrowanie kablem. Także raczej ja bez kanału bym sobie nie poradził, no chyba że kogoś stać na nowy wentylator (w wypadku urwania kabli przy mocniejszym ciągnieciu, rozwaleniu zaszczepek) to może próbować i bez kanału. A wentylator u mnie włącza się praktycznie zawsze gdy jest włączona klima. I przy żadnych 30st tylko (jak na razie było najniżej 15st) i zawsze się włacza. Włączasz silnik, on chodzi na pierwszym biegu, potem sprężarka zaskakuje (słychać cpyknięcie) i już się załącza - nawet jak uchylisz szybę to go słychac i to dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KIZIOR Zgłoś #33 Napisano 26 Lipca 2009 a wymienialiscie caly wiatrak czy tylko np szczotki?? co lepiej zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #34 Napisano 26 Lipca 2009 Wiatrak kupisz za 150zł szczotki za 12zł wybór należy do Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KIZIOR Zgłoś #35 Napisano 27 Lipca 2009 a gdzie mozna kupic takie szvczotki??sa na allegro w takich pieniadzach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #36 Napisano 27 Lipca 2009 Poszukaj w sklepach z częściami motoryzacyjnymi, tam gdzie naprawiają silniki elektryczne, alternatory, rozruszniki. Rozmiar szczotek 7x8, mogą być też 8x8 tylko wtedy trzeba będzie trochę zeszlifować papierem ściernym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KIZIOR Zgłoś #37 Napisano 28 Lipca 2009 ja mam pytanko,czy wentyalotr klimatyacji pasuje od passata b5 do b5 fl??? y czy sie rozni czyms benzyna od diesla,jakbym chail kupic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MR.GREG Zgłoś #38 Napisano 10 Września 2009 Witam,może dostane szybką odpowiedz zanim zaczne grzebać,a mianowicie wentylator klimy po odpaleniu auta odrazu chodzi na drugim biegu i tak zostaje.Wcześniej tego nie miałem chodził sobie na pierwszym biegu.dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #39 Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Elektrocarbon Spółka z . ul. Czarnohucka 10 42-600 Tarnowskie Góry Tu kupiłem szczotki - robią około7tys rodzaji ale podałem wymiary ( 7x8x17mm -C50) ipowiedziałem że to do passata do klimy . Koszt jednej -9 zł z przesyłką około 50 zł Pasuja jak ulał tylko włożyłem i przylutowałem ( orginalne są zgrzewane) Ale mam jeszcze jedno pytanko - podłączam się go kol MR.GREG po wymianie zakręciło mi coś w klimie i wentylator włącza się na max obrotów - nie ma wolnych obrotów wentylatora klimy , byłem dziś na diagnostyce i fachowiec po sprawdzeniu wszystkich błędów i ect. stwierdził że auto nie ma 2 biegu wiatraka - chodzi tylko na maxa . pojechałem do kolegi - podpiołem mój wiatrak pod jego audika i chodzi na wilnych obrotach - więc jak to ? CO może być przyczyna że nie załacza wolnego biegu wentylatora - czyżby ta opornica pod podłużnicą ???? Już mam odpowiedz uszkodzona opornica pod lewą podłużnicą podałem napięcie z E1 na ER i chodzi na wolnych obrotach a z E2 na ER zapiernicza w szybszym tempie - do wymiany Sprawdziłem wcześniej przekaźniki 5 i 6 - są sprawne . Edytowane 11 Września 2009 przez meriam3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #40 Napisano 28 Listopada 2009 witam,a co jest grane jak wentylator klimy chodzi nawet wtedy gdy jest właczone ECON?? Dodatkowo wentylator caly czas zasuwa nawet jak silnik nie chodzia,a kluczyk w stacyjce jest właczony, kontrolki sa zapalone????????? moze ktos mial taki przypadek ?? czekam na podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach