n00 Zgłoś #81 Napisano 4 Października 2010 to jaki interface kupic?czy taki viaken na usb wystarczy (obd1 i obd2)? Jak chcesz kupić sprawdzonego vaga za dobre pieniadzie to odezwij się na pw do kolegi sipowitz Polecam kupiłem u niego kabel i chodzi bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #82 Napisano 5 Października 2010 A montował może ktoś w pasku ten model okrągłych świateł dziennych helli? Rozmiarowo powinno pasować http://auto-west.pl/allegro/h16w_02.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #83 Napisano 5 Października 2010 A montował może ktoś w pasku ten model okrągłych świateł dziennych helli? Rozmiarowo powinno pasowaćhttp://auto-west.pl/allegro/h16w_02.jpg To jest zamiennik halogenu w golfie mkV, powinno pasować, choć są tańsze alternatywy. Np: http://sklep.wesem.pl/7/6689/Swiatla_do_jazdy_dziennej_typu_DZ2 Ponoć nie pasuje idealnie, ale jak się ktoś postara z montażem to całkiem ładnie to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #84 Napisano 13 Listopada 2010 A co powiecie na taki zabieg: http://allegro.pl/lampy-dzienne-z-homologacja-rl-vw-audi-i1311801656.html Ledy do jazdy dziennej podlaczyc zamiast przeciwmgielnych i ustawic tryb amerykanski i dzienne z przeciwmgielnych. wtedy automatycznie po wlozeniu kluczyka beda sie zapalac tylko i wylacznie te lampy diodowe do dziennej jazdy i bedzie wszystko zgodnie z przepisami ruchu drogowego, dodatkowo calkowicie zautomatyzowane. Przelacznik swiatel na auto i zapominamy o swiatlach. Bedzie to dzialac? w sensie czy komputer nie bedzie wywalal jakichs bledow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #85 Napisano 13 Listopada 2010 Pomysł ciekawy!! Trza nabyć kratki od wersji bez przeciwmgielnych i w nich wyrzeźbić. Ledy mogą mieć za małe obciążenie, ale można zastosować rezystor. (chyba tak się nazywa, słaby ze mnie elektronik). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #86 Napisano 13 Listopada 2010 Ledy do jazdy dziennej podlaczyc zamiast przeciwmgielnych i ustawic tryb amerykanski i dzienne z przeciwmgielnych. Dokładnie o tym samym myślałem. Przeciwmgielne i tak rzadko się używa, ale do tego jak pisze pikopiko dochodzi jeszcze wymiana kratek, a większość dziennych diodych i tak ma moduły automatycznie właczające światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #87 Napisano 13 Listopada 2010 Kratki w podróbce na alle to koszt max 30,- za sztukę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #88 Napisano 17 Listopada 2010 Ledy do jazdy dziennej podlaczyc zamiast przeciwmgielnych i ustawic tryb amerykanski i dzienne z przeciwmgielnych. Można też coś takiego http://www.hskauto.pl/_cms/index.php?strona,doc,pol,glowna,1424,0,446,1,1424,ant.html Dzienne i przeciwmgielne w jednej lampie. Ciekawy czy by przypasowało w miejsce fabrycznych lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #89 Napisano 17 Listopada 2010 Cena niczego sobie... 720 za komplet... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #90 Napisano 17 Listopada 2010 Średnica się zgadza, więc sposób montażu to popis naszej wyobraźni. No i to że rozwiązanie jest o 650 zł tańsze również zasługuje na uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #91 Napisano 18 Listopada 2010 A co to za światełko z drugiego zdjęcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #92 Napisano 18 Listopada 2010 A co to za światełko z drugiego zdjęcia? O przepraszam, zapomniałem wkleić link: http://sklep.wesem.pl/7/6713/Swiatla_do_jazdy_dziennej_typu_LOR6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #93 Napisano 18 Listopada 2010 To jakaś nowość wśród wesemów. Wymiarami chyba dość podobne do halogenów vw. Aż cztery rodzaje montażu. Może być ciekawa propozycja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #94 Napisano 18 Listopada 2010 teraz czekamy na pierwszego odwaznego, ktory to przetestuje i fotoporadnik zamiesci w naszym watku. ciekawe czy wystarczy podlaczyc pod okablowanie orginalne od przeciwmgielnych i ustawic na tryb amerykanski z swiatel przeciwmgielnych. Pelna automatyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #95 Napisano 19 Listopada 2010 Mam doświetlanie u siebie oryginale (w lampie), fantastycznie działa, ale ostatnio miałem okazje zobaczyć jak działa (w dzień) dosietlanie w skodzie superb realizowane przez przeciwmgielne, i mialem wrazenie ze koleś ma spaloną żarówkę, dopóki się nie zauważyłem ze zgasło po wyporstowaniu kierownicy. Jakoś dziwnie tak, ja bym wolał wogóle nie mieć niż robić taką przeróbkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #96 Napisano 19 Listopada 2010 Nie tylko Skody to mają, ale również Fiaty, a nawet Mercedesy. Dziwnie to trochę wygląda. Moim zdaniem w Passacie jest rozwiązano to 200 razy lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #97 Napisano 19 Listopada 2010 Passaty z 30 bitowym bordnetzem też mają doświetlanie przeciwmgielnymi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #98 Napisano 19 Listopada 2010 Trudno żeby osobna lampa służąca tylko do jednego celu nie świeciła lepiej od halogenów, które dodatkowo zaadaptowano (nawet fabrycznie) jako doświetlanie statyczne. P-mgłowe wymyślono w innym celu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #99 Napisano 6 Grudnia 2010 Byłem dzisiaj w serwisie VW coby mi włączyli dzienne w trybie ameryka + świecenie halogenów zamiast świateł głównych + obniżyli moc do 50%. Niestety opis załączony przez n00 jest nieaktualny dla sterownika mojego paska (rocznik 2010) - mimo, że wg programu to ten sam sterownik. da się jedynie włączyc opcję ameryka, ale kodowanie włączenia halogenów zamiast głównych lamp jest w innym bicie/bajcie. Z tym sobie jednak ziomek z serwisu poradził. Nie udało mu się niestety obniżyć mocy halogenów o te 50% (też całkiem gdzie indziej się to znajduje) - mówi, że jakby spędził 4h to pewnie by to znalazł, ale nie miał 4h na zabawę tylko z moim paskiem. Więc mam światła dzienne realizowane przez halogeny walące na 100% Tak napisałem dla potomnych posiadających młode paski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #100 Napisano 6 Grudnia 2010 Tyle ze halogen to nie day light mimo ze ma homologacje to nie jest do pracy jako swiatla dzienne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach