Gość Przemi Zgłoś #41 Napisano 7 Września 2009 TAK! tylko zastanów się po co, jak i tak tego w dzień nie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RyszardCyrano Zgłoś #42 Napisano 21 Września 2009 a myślałem ,że się nie świecą. to mam jeszcze jedno pytanko,ustawiłem halogeny na swiatła do jazdy w dzień,ale zapala się doświetlanie zakrętów , czy da się to wyłączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #43 Napisano 23 Maja 2010 odświeżę temat: Czy spotkaliście sie z zamiennikiem świateł przeciwmgłowych na homologowane światła dzienne? Najlepiej żeby pasowały w oryginalne otwory i mocowania. Przeciwmgłowych w ostatnich 2 latach może użyłem raz, a założyłbym zamiast nich świarła dzienne, ale tak, żeby policja nie miała się czego czepić. O kodowaniu już było, także pomijam tą kwestię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #44 Napisano 24 Maja 2010 odświeżę temat:Czy spotkaliście sie z zamiennikiem świateł przeciwmgłowych na homologowane światła dzienne? Najlepiej żeby pasowały w oryginalne otwory i mocowania. Przeciwmgłowych w ostatnich 2 latach może użyłem raz, a założyłbym zamiast nich świarła dzienne, ale tak, żeby policja nie miała się czego czepić. O kodowaniu już było, także pomijam tą kwestię. Najpierw trzeba by było sprawdzić, czy w tamtym miejscu mogą być zgodnie z prawem światła dzienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #45 Napisano 24 Maja 2010 Wg. ustawy światła dzienne powinny być na wysokości od 250 do 1500 mm, czyli na oko jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #46 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) Można sobie zamontować coś takiego. Jedna żarówka (H15- koszt ok 70 zł) pełni rolę przeciwmgielnych oraz dziennych (świeci mocą 55W/15W). Wszystko oczywiście legalnie. Cena lampy = porażka. Dziwi mnie, że nie puszczą tego taniej, ponieważ obecnie większość aut ma takie same halogeny i z automatu pasowałoby to do każdego samochodu, absolutnie nie ingerując w jego wygląd. http://www.sklep.hskauto.pl/?strona,doc,pol,glowna,1422,0,447,1,1422,ant.html Edytowane 24 Maja 2010 przez genesis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #47 Napisano 24 Maja 2010 pełni rolę przeciwmgielnych "INTEGRUJĄCY HALOGEN DALEKOSIĘŻNY I ŚWIATŁO DZIENNE W JEDNYM" Ja tam preferował bym delikatną rzeźbę i wstawienie takiego światełka dziennego. Przynajmniej cena normalna i raczej niewiele roboty jeśli średnica jest ta sama: http://sklep.wesem.pl/4/6612/Halogeny_swiatla_jazdy_dziennej_dedykowane_do_Fiat_Panda_2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #48 Napisano 24 Maja 2010 tylko jest jeden problem z zamontowaniem takiego. oryginalna lampa p.mgielna jest z przodu okradla ale ma spory skos i nie wiem czy daloby sie to jakos sensownie zamontowac. Otwor to elipsa skierowana gdzies na bok a nie kolo do przodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
screech Zgłoś #49 Napisano 25 Maja 2010 tylko jest jeden problem z zamontowaniem takiego. oryginalna lampa p.mgielna jest z przodu okradla ale ma spory skos i nie wiem czy daloby sie to jakos sensownie zamontowac. Otwor to elipsa skierowana gdzies na bok a nie kolo do przodu... Spoko, dałoby się zrobić, najwyżej troszkę te oczka byłyby 'wyłupiaste'. Zrobiłem na wesemach dzienne do golfa V i jest ładnie. Tylko z bliska widać niedopasowanie, ale niewielkie. K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #50 Napisano 2 Czerwca 2010 sorki ze wracam do tematu ale zainspirowaly mnie swiatla dzienne z halogenow badz raczej zamiast nich w passku b5 FL .. ktos moze cos przerabial wstawial? interesuje mnie jak cos tylko i wylacznie z homologacja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #51 Napisano 2 Czerwca 2010 ktos moze cos przerabial wstawial? interesuje mnie jak cos tylko i wylacznie z homologacja... Nie ma takich plug&play. Tylko rzeźba, ktoś się już tu chwalił że wstawiał światła dzienne firmy Wesem KLIK, zdjęc nie pokazywał, ale twierdził, że nie wygląda to tak źle. Jedyny klops, to fakt, że oryginalny halogen jest idealnie dopasowany do zderzaka, a każdy uniwersalny reflektor dzienny będzie raczej standardowego kształtu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #52 Napisano 2 Czerwca 2010 no wlasnie i jeszcze w b5 fl jest tak po skosie... bo zatsanwialem sie nad dziennymi d flu albo LED fajny albo zamaist halogenów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #53 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) no wlasnie i jeszcze w b5 fl jest tak po skosie... bo zatsanwialem sie nad dziennymi d flu albo LED fajny albo zamaist halogenów Moim zdaniem, dzienne w miejsce halogenów najmniej ingerują w wygląd passata - przepraszam, ale jak dla mnie pewne rozwiązania powinny pozostać domena marki, która na to wpadła - jak ringi w BMW, tak paski Led w Audi. Tylko znajdź tu taki. Na myśl przychodzi mi jedno tanie rozwiązanie. Odciąć tył halogenu [KLIK] i zamiast tej soczewki wkleić lampkę wesem. Ewentualnie lampkę Wesem przerobić na diodową, bo wiem, że w głowie ci takie kolorki. Tutaj krok po kroku jak przerobić taką lampkę Trzeba by było tylko pomierzyć, czy to wejdzie jedno do drugiego. Jedyny problem jaki pozostaje to pozbyć się z oryginalnej obudowy homologacji. Ewentualnie: http://moto.allegro.pl/item1057645420_swiatla_jazdy_dziennej_dzienne_led_hom_rl_au.html Polska produkcja: http://moto.allegro.pl/item1054123980_lampy_dzienne_led_homologacja_rl.html Drogi niemiec: http://moto.allegro.pl/item1065954604_swiatla_dzienne_hella_germany_technologia_led.html Edytowane 2 Czerwca 2010 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #54 Napisano 2 Czerwca 2010 tak paski Led w Audi. tylko ze nowe VW maja juz dzienne ledowe... tak samo merce itd to wg mnie kwestia kilku lat jak wszystko bedzie na ledzie jako dzienne smigac... a to z przeorbka halogenu tylu to odpada bo brak homologacji bedzie a jak juz mam przerobci to lepiej by byla... 360zl i to jeszcze nie wiadomo jak spasuej to srednio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli Zgłoś #55 Napisano 4 Czerwca 2010 podłącze się do tematu - niedawno odebrałem nowego paska, z biksenonem i oczywiscie brakiem dziennych. Czy w nowym aucie można ustawić opcje jak powyżej - czyli tryb skandywnaski plus haogeny ze zmniejszona moca do jazdy dziennej, bez zadnych problemow z gwarancja,itd? Jesli tak, to gdzie to moge zrobic (mam jakis interface vag,viakena ale podejrzewam ze nie dam nim rady ) i ejszcze pytanie - policja czepiac sie nie bedzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
namotore Zgłoś #56 Napisano 16 Lipca 2010 wlasnie chcialem spytac o to samo: gdzie, czym i jak moge ustawic tryb przeciwmglowych jako dzienne? czy mozna rowniez ustawic tryb nordamerika zeby palil sie sam przod? mam nowe zegary, biale , wersja 2010, nie wiem czy to cos zmienia w zaprogramowaniu, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #57 Napisano 16 Lipca 2010 (edytowane) gdzie, czym i jak moge ustawic tryb przeciwmglowych jako dzienne? czy mozna rowniez ustawic tryb nordamerika zeby palil sie sam przod? mam nowe zegary, biale , Ustawiasz to vagiem , jest mozliwosc wlaczaczenia przeciwgmielnych jako dzienne aby sie palily sie pelna moca lub nie , ustawiajac tryb amerykanski pala sie tylko dzienne jak nie jest zaciagniety hamulec reczny , dodatkowo mozesz tez wlaczyc dodatkowe doświetlanie zakretow z przeciwmgielnych Wchodzisz w Cent. elektryki-> kodowanie [coding] pomocnik kodowania [long coding] i tam zaznaczasz tak jak jest na czerwono + możesz przyciemnić dzienne + doświetlanie zakrętów [tak powinno wyglądać gotowe kodowanie] Edytowane 16 Lipca 2010 przez n00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Butryn Zgłoś #58 Napisano 16 Lipca 2010 ja w poniedziałek jestem umówiony na troszkę inne rozwiązanie. wczoraj w ASO wyłączyłem tryb skandynawski (dla oszczedzania bixenonów) i mam znajomego który przerabia światła w większości w samochodach z USA. Jak ostatnio zobaczyłem różnego rodzaju LEDy u niego w garażu to zdecydowałem że trzeba coś w pasku przerobić. Zaproponował 10W diode LED (SMD) w miejsce postojówki, diody świeci niesamowicie i myślę że w zupełności wystarczy do świateł dziennych, zresztą okaże się w poniedziałek. po przełączeniu świateł natężenie mocy spadnie żeby wyglądało jak postojówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #59 Napisano 16 Lipca 2010 Zaproponował 10W diode LED (SMD) w miejsce postojówki, diody świeci niesamowicie i myślę że w zupełności wystarczy do świateł dziennych, zresztą okaże się w poniedziałek. po przełączeniu świateł natężenie mocy spadnie żeby wyglądało jak postojówka. No to czekamy na relacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #60 Napisano 16 Lipca 2010 Jak ostatnio zobaczyłem różnego rodzaju LEDy u niego w garażu to zdecydowałem że trzeba coś w pasku przerobić. Zaproponował 10W diode LED (SMD) w miejsce postojówki, diody świeci niesamowicie i myślę że w zupełności wystarczy do świateł dziennych, zresztą okaże się w poniedziałek. po przełączeniu świateł natężenie mocy spadnie żeby wyglądało jak postojówka. Ciekaw jestem dlaczego jest to dioda SMD? A nie jakiś power led. Z doświadczenia mogę ci powiedzieć, aby to miało ręce i nogi trzeba zastosować minimum 3 diody np Cree q5. Potrzeba 3 diod, ponieważ nie można z jednej uzyskać zadowalającej ilości światła (tak by świeciło to sensownie jako dzienne). Teoretycznie może być to jedna dioda, ale trzeba było ją zasilić dość sporym prądem, a to niesie za sobą duży wzrost temperatury, która jest największym wrogiem LED. Ja bym się zastanowił nad takim układem: http://sklep.ledim.pl/index.php?misc=67 Do tego po 200 mA w diodę i jakiś radiator i masz porządną instalację która długo poświeci. Oczywiście ciekaw jestem rozwiązania jakie proponuje twój znajomy, dlatego z miłą chęcią poczekam na efekt końcowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach