Maverick2222 Zgłoś #41 Napisano 22 Lipca 2009 wg. mnie 110 jest predkoscia wystarczajaca na naszych drogach a i czasami 110 to za duzo: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #42 Napisano 23 Lipca 2009 Ja jeszcze dodam że moje auto poszło na rolkach 179 dokładnie, oczywiście na 4-ce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
...gruby... Zgłoś #43 Napisano 24 Lipca 2009 a moj w koncu po odpowiednich regulacjach przekroczył 200, był tak rozregulowany ze powyzej 4000rpm nie jechał juz wcale 2.0 2E spalanie 13-16 LPG teraz leci od zera do bohatera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dufi Zgłoś #44 Napisano 24 Lipca 2009 O kurczątko to żeście mnie koledzy pogilali z waszymi osiągami. Ja swojego 75 koniowca ( kombi) na LPG po A1 pogoniłem 160 km/h. Bardziej przydusić to sie bałem, żeby mi coś nie odleciało i nie wypadła żona i dzieci z auta . Ale przy okazji muszę mój karawan bardziej rozbujać. Jeszcze trochę rezerwy pod stopą zostało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #45 Napisano 25 Lipca 2009 a moj w koncu po odpowiednich regulacjach przekroczył 200, był tak rozregulowany ze powyzej 4000rpm nie jechał juz wcale 2.0 2E spalanie 13-16 LPG teraz leci od zera do bohatera Mógłbyś kolego podpowiedzieć co regulowałeś? Mam taki sam silnik jak ty i ostatnio jestem przerażony:eek: Jak kupiłem pasia to bez problemu na lpg leciał 180 (i jeszcze by pociągnął ale zakręt), a wczoraj 160 i nie więcej (na lpg i pb tak samo:( ) Dodam, że u mnie spalanie w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
...gruby... Zgłoś #46 Napisano 30 Lipca 2009 (edytowane) Mógłbyś kolego podpowiedzieć co regulowałeś? najwazniejszy był zapłon, przy wymianie rozrzadu mało ktory mechanik wie ze koło pośrednie ma swoje miejsce rownierz ,mysli sobie ze aparatem dokreci i bedzie git....wtedy jest w duzym błedzie.....u mnie to była główna przyczyna braku mocy, znajomek jeszcze mi krecił tps-em mam teraz 0,7 na zamknietej i 4,5v na otweartej , nie moge sie wypowiedziec za bardzo jak on jezdził wczesniej gdyz kupiłem takiego muła ,u mnie głównie zapłon leżał pożądne ustawienie było konieczne koledzy z forum są bardzo pomocni wiedza co i jak i gdzie zagrzebać rozrzad wymieniłem sam, ustawiłem na fabryke i zapłon na fabryke nie wierze juz mechanikom ktorzy pokreca cos skasuja cie na kase a efektu zero wracałem dzis z Łeby jakie było zdziwienie goscia z BMW e36 jak go starym passatem robiłem nie wiem jaki miał motor ale rady nie dawał Edytowane 30 Lipca 2009 przez ...gruby... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 30 Lipca 2009 wracałem dzis z Łeby jakie było zdziwienie goscia z BMW e36 jak go starym passatem robiłem nie wiem jaki miał motor ale rady nie dawał I tak trzymać....niech się dziwią ze "przestarzała" technologia z 80 lat jeszcze się trzyma kupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #48 Napisano 31 Lipca 2009 Cytat:Napisał ...gruby... wracałem dzis z Łeby jakie było zdziwienie goscia z BMW e36 jak go starym passatem robiłem nie wiem jaki miał motor ale rady nie dawał I tak trzymać....niech się dziwią ze "przestarzała" technologia z 80 lat jeszcze się trzyma kupy. Jakie zdziwienie kierowców BMW jest jak ich 125p wyprzedza lub zostawia na światłach A wracając do tematy to jeszcze nie wiem ile moje nowe 1.8 ciągnie ale juz widzę że do 2.0 16V nie ma startu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
...gruby... Zgłoś #49 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) był muł a teraz jest jak na filmiku ... biegi powoli zmieniane bo sprzegło sie juz kończy niestety... Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez ...gruby... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cube2606 Zgłoś #50 Napisano 5 Sierpnia 2009 był muł a teraz jest jak na filmiku ... biegi powoli zmieniane bo sprzegło sie juz kończy niestety... Wysoko go kręcisz po obrotach No chyba ze te sprzegło juz rzeczywiście ledwo dyszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość croccop88 Zgłoś #51 Napisano 26 Sierpnia 2009 ja mam passata z przebiegiem 415 tys. 1.8 benzyna +lpg 10 lat na gazie 200tysiecy na jednym reduktorze i wyciagnal 165km/h pozdro:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jadzeg1 Zgłoś #52 Napisano 4 Września 2009 Mój pasek ma 420tyś. km przejechane . Na gazie 170 jechałem na obwodnicy Torunia a z przyczepą załadowaną 130 ale tylko chwilę przy wyprzedzaniu tirów pali 11-15l/100 LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekm11 Zgłoś #53 Napisano 22 Sierpnia 2011 Co prawda po latach, ale jeszcze raz potwierdzam, że jechałem maluszkiem 130 ( z górki, przez krótki moment- próba prędkości ), zarzucono mi, że to niemożliwe. Jak pamiętam normalna prędkość jazdy maluchem dla mnie, w tamtych czasach, to 100 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dancecoreb Zgłoś #54 Napisano 23 Sierpnia 2011 na gazie 200 wytargalo ciezko ale poszlo a ile przeklamal to trudno stwierdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #55 Napisano 23 Sierpnia 2011 196, też na gazie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #56 Napisano 24 Sierpnia 2011 205 km/h 2E 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #57 Napisano 24 Sierpnia 2011 160km/h max coś z silnikiem jest nie tak chyba bo 2E powinien jeszcze iść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #58 Napisano 24 Sierpnia 2011 mój 1,8 jechał na lpg 200 bez zadnego problemu, ciężej mu było jak prędkość przekraczała licznik czyli 220. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #59 Napisano 24 Sierpnia 2011 mój 1,8 jechał na lpg 200 bez zadnego problemu, ciężej mu było jak prędkość przekraczała licznik czyli 220. To nie jest dział "Humor i rozrywka" :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jonhson12 Zgłoś #60 Napisano 24 Sierpnia 2011 przed swapem miałem 1.8 90Km czysta benzynka no to najwięcej ile wycisnołem z pasia to było około 185-190 km/h nawet nie źle bo sam sie zdziwilem że on tyle jeszcze potrafi ;P A u kolegi wyzej może po prostu licznik zawyża temu 220.. Haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach