Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

proszę o pomoc nie wiem który interfejs wybrać:

http://allegro.pl/commander-vag-k-can-pin-diagnoza-immo-licznik-ecu-i1219991756.html

http://allegro.pl/vag-k-can-commander-pin-immo-licznik-ecu-diagnoza-i1240977241.html

http://allegro.pl/vag-k-can-commander-pin-immo-licznik-ecu-diagnoza-i1219831535.html

http://allegro.pl/vag-commander-1-4-k-can-pin-licznik-immo-crashdata-i1210069729.html

auta do których mi potrzebne i co chcę tym fejsem zdziałać:

Golf IV 2000r atj będzie trzeba dokodować nowy kluczyk i sprawdzić czy nikt w przebiegu nie grzebał

Passat 2000r atj ogólna diagnostyka dorobienie kluczyka i zabawa z modułem komfortu

Passat b4 98r ogólna diagnostyka

jaka jest różnica pomiędzy tymi fejsami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Golf IV 2000r atj będzie trzeba dokodować nowy kluczyk

To da się zrobić

i sprawdzić czy nikt w przebiegu nie grzebał-zapomnij

Passat 2000r atj ogólna diagnostyka dorobienie kluczyka i zabawa z modułem komfortu-jw

Passat b4 98r ogólna diagnostyka-jw

jaka jest różnica pomiędzy tymi fejsami?-tylko cena i fantazja sprzedających.Po za tym jakbyś przeczytał ze zrozumieniem ten watek ,to sam byś pewnie sobie odpowiedział na te pytania.

---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:34 ----------

 

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info, już troszkę uzupełniłem swoją wiedzę, dokładnie jak mówisz kolego wszystkie kable są jednym i tym samym, mam jeszcze pytanie, jakie są różniece między kablem kkl a commanderem k+can???

Spotkałem się z opinią że kkl jest "uboższą" wersją k+can commandera czy to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie są różniece między kablem kkl a commanderem k+can???

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać ten wątek!

Spotkałem się z opinią że kkl jest "uboższą" wersją k+can commandera czy to prawda?

Jak wyżej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać ten wątek!

I bardzo słusznie Kolego sipowitz (przy okazji pozdrawiam serdecznie). Ty i tak masz anielską cierpliwość w kółko odpowiadać na te same pytania. Nikomu - przepraszam nie wszystkim ale znacznej ilości ludzi odwiedzających na Forum ten Dział nie chce się poświęcić kilkunastu minut na przeczytanie paru stron tylko - gotowizna. Ciągle jedne i te same pytania. Gdzie tego uczą??

Ufffff "Cycki opadają" jak pisze Kolega Spanky z Forum Audi (jak się lekko wnerwi).

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jaki kabelek I oprogramowanie potrzebuję do mojego paska b5 2000r 1.8T oznaczenie silnika APU.

żeby mieć jak największe możliwości diagnostyki.

proszę o jakąś podpowiedz tak żeby mi wystarczył na dłużnej.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Jaki kabelek I oprogramowanie potrzebuję do mojego paska b5 2000r 1.8T oznaczenie silnika APU.

żeby mieć jak największe możliwości diagnostyki.

proszę o jakąś podpowiedz tak żeby mi wystarczył na dłużnej.

Pozdrawiam

Czytałeś ten wątek chociaż trochę,czy od razu na łatwiznę,bo szybciej pytanie napisać?Co jest nie jasne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytałem to mogę kopić sam kabelek na allegro za 35zl a programiki mam

1)vag com 208.1 PL

2)Vag 4.9

3)Motordiag Komfort Manager Beta 1.05

,ale czy mi to wystarczy do wszystkiego czy nie zasłapy kabelek i te programy są co mam do diagnostyki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co czytałem to mogę kopić sam kabelek na allegro za 35zl a programiki mam

1)vag com 208.1 PL

2)Vag 4.9

3)Motordiag Komfort Manager Beta 1.05

,ale czy mi to wystarczy do wszystkiego czy nie zasłapy kabelek i te programy są co mam do diagnostyki?

Co masz na myśli do wszystkiego?Jeśli samochód z podpisu,to wystarczy KKL z Allegro,program zmień na VAG 311.2 wersja zwitaminizowana i wystarczy.Motordiag też na nim będzie śmigał,tylko w twoim samochodzie szyby mogą nim nie pójść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha. to JAk tak to wystarczy mi kupic taki komplet z allegro?

http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-usb-skoda-audi-seat-wv-409-w-24h-i1252173559.html

Chłopak! Czytaj ze zrozumieniem to co kolega napisał wcześniej i cały wątek od początku!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie dotyczy to funkcjonalności w przypadku chęci wykonania "output tests", jednak wyjściem jest użycie nowszej wersji softu, ale już nie tym kabelkiem i softem, tylko co najmniej VAG-COMem 607, 704 lub VCDSem 805, 908 lub 912 z kablem HEX-CAN+USB. Ale nie panikujmy, zerknij na sterownik i jego numer, siedzi tutaj.

 

Ten obrazek został zmniejszony. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełną wersję obrazka. Oryginalne wymiary to 640x480, waga 48KB.

 

 

Jednakże proponuję zmienić wątek, bo przestaje dotyczyć kabli.

 

Sorry za trochę offtopic, ale mam pytanie: czy, żeby dostać się do sterownika od poduszek, muszę wyciągać całą ramkę razem z radiem i panelem climy? Mam Betę + CD i climatronic na samym dole, więc wyjmowania jest trochę... Chciałem podłączyć kompa i trochę się zesrałem możliwością wywalenia poduch. Mam pasia z 2000r (rok modelowy 2001).

 

PS. Czy panel climatronica 'wyjdzie' sam, czy trzeba odkręcić jeszcze coś?

 

pzdr, kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry za trochę offtopic, ale mam pytanie: czy, żeby dostać się do sterownika od poduszek, muszę wyciągać całą ramkę razem z radiem i panelem climy? Mam Betę + CD i climatronic na samym dole, więc wyjmowania jest trochę... Chciałem podłączyć kompa i trochę się zesrałem możliwością wywalenia poduch. Mam pasia z 2000r (rok modelowy 2001).

 

PS. Czy panel climatronica 'wyjdzie' sam, czy trzeba odkręcić jeszcze coś?

 

pzdr, kris

Napisz jasno co chcesz zrobić,jakiego kompa chcesz podłączyć i dlaczego niby miałyby wystrzelić poduchy?Na pewno nie wystrzelą ci jeśli podłączysz VAGa do diagnostyki.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"PS. Czy panel climatronica 'wyjdzie' sam, czy trzeba odkręcić jeszcze coś?"

 

Zdejmij ramkę prostokątną climatronica, pod nią będzie w każdym rogu wkręt, mały torx.

Edytowane przez kwadrat109

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grepal

Witam,

Mam touran-ka 2,0 tdi 140 KM 2005r i w chwili obecnej komunikat abgas werkstatt - chciałbym sprawdzić co powoduje ten błąd -później naprawić oraz usunąć ten błąd. Czy to narzędzie wystarczy http://moto.allegro.pl/vag-k-can-1-4-usb-licznik-immo-diagnoza-opisy-i1202135367.html? A może jakaś inna tańsza propozycja??Użytek własny oczywiście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisz jasno co chcesz zrobić,jakiego kompa chcesz podłączyć

 

Co chcę zrobić?

Nic wymyślnego - standardowo: diagnostyka silnika, logi dynamiczne (ciągłe przeładowanie turbo - chcę wiedzieć, czy to N75, czy kierownice), podłubanie przy module komfortu (automatycznie domykane szyby, automatyczne zamykanie/otwieranie samochodu, sygnał przy zamykaniu).

 

i dlaczego niby miałyby wystrzelić poduchy?Na pewno nie wystrzelą ci jeśli podłączysz VAGa do diagnostyki.

 

Zasugerowałem się tym:

 

Optymalnym wyborem do KKLa jest zvitaminizowany VAG-COM 311.2. Musisz sprawdzić numer sterownika poduszek, gdyż wersja 311.2 jak i 409 może "odpalić" poduchy, dotyczy to sterowników z serii 6Q0-909-605-A (rocznik 2000-2001), głównie dotyczy Golf, Bora, Beetle oraz niektóre modele Seata. Sterownik u numerze 6Q0-909-605-F, jest już pozbawiona tego problemu.

 

Jestem laikiem w temacie, więc jak mówi mój kolega: Z tym jest jak z prezerwatywą - lepiej sto razy mieć, niż raz nie mieć... :)

A na poważnie, to wolę się spytać zanim coś spieprzę. Rozumiem, że Autoscan nie powinien wywołać żadnych 'nieprzyjemnych' reakcji ze strony poduszek? Czy lepiej wydłubać panel climatronica i sprawdzić numer sterownika?

 

pzdr, kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co chcę zrobić?

Nic wymyślnego - standardowo: diagnostyka silnika, logi dynamiczne (ciągłe przeładowanie turbo - chcę wiedzieć, czy to N75, czy kierownice), podłubanie przy module komfortu (automatycznie domykane szyby, automatyczne zamykanie/otwieranie samochodu, sygnał przy zamykaniu).

Wystarczy KKL, zwykły najtańszy z Allegro.

Rozumiem, że Autoscan nie powinien wywołać żadnych 'nieprzyjemnych' reakcji ze strony poduszek? Czy lepiej wydłubać panel climatronica i sprawdzić numer sterownika?

Podczas autoscanu możesz wyłączyć skanowanie poduszek i jeśli Ci nie świecą nie zgłębiać na razie tematu. Jeśli jednak coś się zdarzy, wtedy będziesz myślę rozważał co i jak. Dodam, że najczęściej wywalało poduchy przy "Output Test" w VAG-COMie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co chcę zrobić?

Nic wymyślnego - standardowo: diagnostyka silnika, logi dynamiczne (ciągłe przeładowanie turbo - chcę wiedzieć, czy to N75, czy kierownice), podłubanie przy module komfortu (automatycznie domykane szyby, automatyczne zamykanie/otwieranie samochodu, sygnał przy zamykaniu).

 

 

 

Zasugerowałem się tym:

 

 

 

Jestem laikiem w temacie, więc jak mówi mój kolega: Z tym jest jak z prezerwatywą - lepiej sto razy mieć, niż raz nie mieć... :)

A na poważnie, to wolę się spytać zanim coś spieprzę. Rozumiem, że Autoscan nie powinien wywołać żadnych 'nieprzyjemnych' reakcji ze strony poduszek? Czy lepiej wydłubać panel climatronica i sprawdzić numer sterownika?

 

pzdr, kris

To nie rób autoscana tylko przeleć grupy pojedynczo z pominięciem airbaga.Do diagnostyki silnika i logów dynamicznych nie musisz skanować airbaga.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam touran-ka 2,0 tdi 140 KM 2005r i w chwili obecnej komunikat abgas werkstatt - chciałbym sprawdzić co powoduje ten błąd -później naprawić oraz usunąć ten błąd.

W Touranie masz golutki CAN, jak w nowych Passatach, tak więc HEX-CAN+USB jest jedynym narzędziem, gdzie będziesz mógł cokolwiek w tym aucie sprawdzić.

To sobie odpuść, w tym wątku było wiele na temat Commanderów, te z Allegro, czyli w większości 1.4 do Twojego auta zupełnie się nie przydadzą. Fakt posiadania obsługi CAN wcale nie daje gwarancji diagnozy i możliwości podłączenia się do sterowników Twojego auta.

A może jakaś inna tańsza propozycja??Użytek własny oczywiście...

Taniej niż to coś z Allegro niestety nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności