Skocz do zawartości

kr1st0

  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kr1st0

  • Urodziny 01.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Kris
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, Mam ten sam problem: prawy przód przestał się otwierać, słychać tylko chrobotanie linki na rolkach. Może ktoś podesłać jakiś pewny link z alledrogo? Nie mam zdolności manualnych, więc proszę o poradę i pytanie: łatwiej kupić linkę i kombinować, czy cały mechanizm...? Nie ukrywam, że zależy mi również na kosztach... pozdr, kris
  2. Eeech... Którą masz wersję: A: B: A przy okazji looknij tu: http://www.bartex-caraudio.com.pl/product_info.php?products_id=3017 pzdr, kris PS. Mam taką i najprawdopodobniej jest do sprzedania, bo wróciłem do seryjnego radia zamiast Kenwooda. Ma jednak swoje zalety... A auto i tak do sprzedania, więc nie mam co z nią zrobić.
  3. Używając sposobu z tego wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/28164-Wentylator-wiatrak-klimy-Sprawdzony-sposob-na-uzdrowienie ożywiłem wiatrak. Podsumowjąc: czynnik jest, ciśnienie w układzie jest, układ szczelny, test climatronica - 444 02, sprężarka się włącza, wiatrak chodzi, ale ... przewody na podszybiu ledwo chłodne i powietrze leci ciepłe z nawiewów. Co to może jeszcze być?
  4. Witam, Panowie a ja mam inny problem. Klima na LO, a w samochodzie piekarnik. Test climatronica nie pokazuje błędów. Byłem u mechanika, który zwrócił uwagę, że nie chodzi wiatrak na chłodnicy klimy. Pojechałem do magików od klimy i po podpięciu manometrów wskazówki 'zamknęły liczniki'. Gość stwierdził, że mam gazu w układzie, jak w ruskiej rakiecie i dobrze, że nie odleciałem... Podpiął na krótko napięcie do jakiejś małej zielonej wtyczki z prawej strony auta, potem wszedł pod samochód i stwierdził, że sprężarka startuje, sprzęgło podaje napęd, ale mimo to nie chłodzi. Mam przyjechać jutro i ma sprawdzić dokładnie, co jest problemem. Mówił coś o jakiejś płycie zaworowej i jakimś zaworze na ścianie grodziowej silnika, do którego musi się dostać. Pytanie brzmi: szczelny układ, 'działająca' sprężarka, ciśnienie jest (strasznie wysokie, ale jest), czynnik jest - w samochodzie jest piekarnik. Co może być przyczyną?
  5. Widzisz, poprzedni właściciel chyba nie lubił papierów w samochodzie i wlepa w bagażniku jest zerwana. Podałem VIN, więc jak masz dostęp do ETKI, to chyba nie będzie problem znaleźć daną część? PS. Po rozkodowaniu w ETCE wyposażenia na podstawie VIN-u wywala coś takiego: 1AC Anti-lock brake system (ABS) 1BA Standard suspension/shock absorption 1C1 Antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C 1D0 Without trailer hitch 1DG Nameplate set "TDI" 1E0 Without activated charcoal canister 1EX Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 1G2 Steel spare wheel with original equipment tires 1KD Disc brakes, rear 1N1 Power steering 1PA Standard wheel bolts 1Q1 Mass damper for steering wheel, 26.5Hz 1SA Without additional engine guard 1T2 Warning triangle 1V0 Without duty-free and cost-free tires 1VG Installation parts for four-cylinder engine 1WD Transmission shaft for tripod joints 1X0 Front wheel drive 1YA Without transmission shafts f. rear axle 1Z0 Initial standard fuel filling 1ZC Disc brakes, front (Geomet D) Może to Ci pomoże? pzdr, kris
  6. Witajcie, Sorry za banalne pytanie, ale dziś w dwóch sklepach dostałem dwie różne odpowiedzi i nie jestem pewien komu wierzyć... Proszę o sprawdzenie jakiej średnicy tarcze hamulcowe z przodu ma mój Passek? WVWZZZ3BZ1P067753 Dodatkowo, czy występują też zamienniki klocków bez czujników zużycia (wiem, że to nie z ETKI, ale może ktoś odpowie mnie laikowi). Jeśli można też prosić o numery tarczy z ETKI, będę wdzięczny. pzdr, kris
  7. Złomowanie daje możliwość zerwania umowy ubezpieczeniowej, ale w tym przypadku nie wchodzi chyba w grę Wg mnie najrozsądniej będzie zrobić darowiznę dla Taty z zaznaczeniem części darowanej i wystąpienie do PZU o rekalkulacje składki na podstawie wpisu w dowodzie rejestracyjnym. A PZU naliczyło Cię 1200zł, bo nie mają żadnych informacji nt. Twojej historii ubezpieczeniowej. Zawsze tak robią w przypadku nowonabywcy, sprawdź też, czy nie chcą Ci od razu sprzedać NNW na 12000 z jakąś kosmiczną składką - też lubią tak zrobić... pzdr, kris
  8. Oczywiście, że mógł. Jeśli tylko był chętny zapłacić, to nie ma problemu. A w temacie polisy z MTU: prawdopodobnie komis nie dostał od zbywcy polisy i ubezpieczył sobie na 30 dni w Warcie (krótkoterminówka). Ty kupiłeś i czasie kiedy byłeś właścicielem polisa w MTU się skończyła i jeśli była zapłacona w całości przez poprzedniego właściciela, to wznowiła się 'z automatu'. Pewnie on dostał papiery z MTU, ale olał temat, bo już nie jest właścicielem pojazdu i ma na to umowę komisową. Wyśle ją do MTU i to jego mogą cmoknąć. Niestety, wg przepisów, to Ty byłeś w tym czasie właścicielem pojazdu i, jak było wcześniej napisane, na Ciebie przechodzą obowiązki związane z ubezpieczeniem pojazdu. pzdr, kris
  9. Tylko nie zapomnij przekręcić kluczyka w stacyjce przed nawiązaniem komunikacji, bo będziesz się przez 10 minut zastanawiał, czemu to nie działa... Trochę offtopic, ale związany z tematem: czechem włączyłem także sygnał dźwiękowy przy zamykaniu auta. Trąbkę słychać jakby z tyłu auta (bagażnik) a nie klakson. Czy to znaczy, że mam jakiś dodatkowy alarm? Trąbi też jak sie próbuje odpalić samochód, który się zamknął samoczynnie po dłuższym czasie bez otwierania drzwi. Gdzie może być schowana syrena (jeśli jest dodatkowa)? Szukałem po lewej stronie nadkola w bagażniku ale nic nie ma. A może to klakson jest w passku w bagaju? pzdr, kris
  10. riccardoa, zrobi zrobi... Na szybko: odpalasz mkm, klikasz nacti ID, czekasz, potem konfigurace jednotky i zaznaczasz automaticke zamknuti pri jezde(zamykanie przy przekroczeniu 15km/h) i ew automaticke odemknuti pri cośtam(otwieranie przy wyjęciu kluczyka ze stacyjki, bez tego trzeba otwierać pociągając dwa razy klamke lub przez przycisk w drzwiach kierowcy otwierający wszystkie). Potem potwierdzasz ok (chyba dwa razy) i powinno działać. Jak napisali poprzednicy dużo zależy, czy dany moduł to obsługuje. pzdr, kris
  11. witam, czym jest dziwna 'klapka' znajdująca się pomiędzy szyba przednią a mocowaniem lusterka wewnętrznego? zdjęcia postaram się wrzucić wieczorem... pzdr, kris
  12. 280mm. Wzmak zostaje, nie będzie rozbudowy CA - 'baby on board' pzdr, kris
  13. Witam, Żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się tutaj. Ze trzy lata temu nabyłem w cenie złomu: Wcześniej jeździło to ze mną w Vectrze hatchbacku i nawet dawało radę (nie jestem audiofilem i nie mam dużych wymagań). Teraz chciałbym przełożyć to do Passata (sedan). Z forum wiem, że tuba nie 'zagra' dobrze - wyjąć głośnik i dorobić do niego skrzynkę? Czy ten wzmacniacz da sobie radę z zasileniem tuby/skrzynki z tym głośnikiem, czy jest totalną padliną? Będę wdzięczny za opinie i podpowiedzi.
  14. kr1st0

    Złamanie hasła Vista

    Jeśli potrzebujesz tylko wyciągnąć pliki, to odpal kompa pod dosem i skopiuj co Ci potrzebne na drugą partycję a potem format. Ew. możesz próbować podczas instalacji wybrać opcję Nie formatuj dysku (Pozostaw porządek plików bez zmian). Wtedy powinien się zainstalować system, ale pliki powinny pozostać na miejscu (nie gwarantuję). Jest też opcja Konsoli odzyskiwania systemu przy instalacji i tam może być opcja zmiany hasła... pzdr, kris
  15. Piter, czy mógłbym prosić o cenę rozrządu do mojego Paska? Z góry dziękuję. VIN: WVWZZZ3BZ1P067753 pzdr, kris
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności