Endrju Zgłoś #2581 Napisano 24 Kwietnia 2013 Czesc wszystkim, Panowie czytam czytam i juz mam metlik, poradzicie jaki kabel kupic aby dzialo dobrze z VCDS i z moim CC 1.8tsi 2011? Dzieki Sebek pisz pw do kolegi z postu powyżej, doradzi bankowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #2582 Napisano 2 Maja 2013 Witam , mam pytanko próbował ktoś uruchomić vagcoma w windows 8 64bit za pomocą wirtualnej maszyny??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #2583 Napisano 2 Maja 2013 Kup vcds. smiga cacy na win 8 64bit. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rrafalek Zgłoś #2584 Napisano 2 Maja 2013 Ile kacper taka nowinka PL oraz dlaczego tak drogo . Wrzuć cos na priv Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2585 Napisano 5 Maja 2013 Nada się Tylko to co sprzedawcy dodają na płytce do tych kabli mało do czego się nadaje (tj. VAG-COM 409-1 i VWTool). Do tego kabelka instalujesz VAG COM 311 lub VCDS Lite i masz dobry zestaw za małe pieniądze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2586 Napisano 5 Maja 2013 nowsze są gorsze ? Powiedzmy 704... Po prostu na tym kablu nie pójdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #2587 Napisano 5 Maja 2013 Commanderem nie ściągnę wsadu z zegarów, prawda? Jeśli ktoś z obserwujących wątek ma niepotrzebnego używanego Vag Tacho to chętnie przygarnę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #2588 Napisano 5 Maja 2013 Commanderem nie ściągnę wsadu z zegarów, prawda? A dlaczego nie ? jak to kabelek do liczników przecież. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frantic Zgłoś #2589 Napisano 6 Maja 2013 To może ja zapytam bardziej konkretnie: Czy ktoś bardziej ogarnięty w temacie może mi doradzić który VAG TACHO zakupić ? Mam do wyboru dwa: http://allegro.pl/interfejs-vag-tacho-usb-3-01-pl-opelreader-i3178089358.html http://allegro.pl/vag-tacho-3-01-liczniki-pin-kluczyki-diagnoza-opis-i3166403462.html Z góry dzięki za pomoc! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #2590 Napisano 6 Maja 2013 To może ja zapytam bardziej konkretnie: Czy ktoś bardziej ogarnięty w temacie może mi doradzić który VAG TACHO zakupić ? Mam do wyboru dwa: http://allegro.pl/interfejs-vag-tach...178089358.html http://allegro.pl/vag-tacho-3-01-lic...166403462.html Z góry dzięki za pomoc! Obydwa są takie same ,różnią się tylko ceną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek88 Zgłoś #2591 Napisano 7 Maja 2013 Panowie próbuję ogarnąć temat i nieźle się zakręciłem w tych postach, poradzicie jaki kabel kupic aby dzialo dobrze z VCDS - Proszę o link do programu oraz aukcji na pw; Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziol831 Zgłoś #2592 Napisano 8 Maja 2013 Witam posiadam Passata B4 1996 rok TDI 90 koni potrzebuje kabelek żeby sprawdzić go pod każdym kontem , jaki proponujecie z allegro sam kabelek czy razem z programem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #2593 Napisano 8 Maja 2013 Kolego kup sobie najtanszy kkl. programik sobie łatwo skołujesz:D Taki kabel dziala u mnie z passatem z 04 roku, a6 z 96 i audi 90 b3 wiec u Ciebie bedzie działał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom 2000 Zgłoś #2594 Napisano 12 Maja 2013 witam wszystkich dostałem od znajomego kabelek Polski VAG OBD II bez softu ,jestem szczęśliwym posiadaczem paska 1,9 ATJ 115KM , 2000r,czy mógł by ktoś mi podpowiedzieć jaki program i gdzie go zdobyć dzięki z góry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2595 Napisano 13 Maja 2013 Najlepiej VAG 311.2,poszukaj po chomikach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrubyP Zgłoś #2596 Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) Witam, szukam osoby która mi pomoże. Sprawdziłem dziś błędy w moim passacie (interfejs KKL OBD II, program VAG COM 409), aby dowiedzieć się co jest nie tak i zapisac sobie błędy, bo mechanicy nie potrafili mi nic powiedzieć o błędach, które pasek pokazywał a tylko ciagneli kasę. Po wyłączeniu programu, auto nie chciało się odpalić, teraz wszystkie kontrolki mrygają, słychać stukanie przekaźników. Mierzyłem Akumulator, napięcie 11,72... Kody błedów z silnika (które zapisałem a potem skasowałem): 4 Faults Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-10 - - - Intermittent 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-10 - - - Intermittent 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Kody błędów z ABS/ESP: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent I kolejne, pierwszy (Address 08 pojawił się po braku zaplonu po przekreceniu kluczyka), reszta byla wcześniej: Address 08: Auto HVAC Controller: 3B1 907 044 K Component: CLIMATRONIC B5GP 0010 Coding: 17000 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-00 - Signal too Low Address 46: Central Conv. Controller: 1C0 959 799 B Component: 0Z Komfortgerát HLO 0004 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 3 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-00 - Supply Voltage Too Low 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal Prosze o pomoc. Edytowane 13 Maja 2013 przez GrubyP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #2597 Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) 17664-Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód 17911-Alternator load signal (przewody) 18263-Przesył magistrali danych - monitorowanie oprogramowania 19586-Nie zdefiniowany-Zakres regulacji systemu EGR Przekroczono 18256-Jednostka kontrolna silnika – zapytanie 00532-Przekaźnik przekładni - zła masa, niskie napięcie zasilania -Napięcie zasilające sterownika za niskie 01330-Sterownik główny układu komfortu 00928-Mechanizm zamka centralnego, drzwi kierowcy (F220) 00930-Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne lewe (F222) To tyle co udało mi się rozszyfrować wg moich zasobów informacji. Może posprawdzaj np moduł komfortu pod wykładziną/nogami kierowcy czy niema wilgoci i sterownik silnika czy też go nie zalało itp ogólnie to wydaje mi się że od sprawdzenia instalacji powinieneś zacząć. a jak kasujesz błędy to pojawiają się wszystkie ponownie? jakie są objawy jak próbujesz odpalić auto,kręci w ogóle rozrusznik? Edytowane 13 Maja 2013 przez waldi2807 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirgucci Zgłoś #2598 Napisano 14 Maja 2013 (edytowane) witam, mam b6 z 2008 potrzebuje interfejs do kasowania poduszek, adaptacji nowych cześci itp. prosze o info na PW. dzięki ponawiam poszukiwania kabelka do mojego B6 z 2008. mogę wydać max 200 zł. czekam na info w PW Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez sirgucci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
santor512 Zgłoś #2599 Napisano 17 Maja 2013 Witam, Mam taki problem z kablem vag kkl iż ściągnąłem sterowniki z neta i Polski Vag 2,5 i vag 4,9 i wszystko się instaluje ok, aż podpinam kabel pod samochód i jak klikam np. Air bag i wyskakuje mi "nawiązywanie komunikacji" i tam odlicza sobie i coś tam pisze że nie połączono czy coś w tym stylu, Jak mogę to naprawić, proszę o szybką odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
santor512 Zgłoś #2600 Napisano 18 Maja 2013 Pomoże ktoś? Jest to windows 7 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach