Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim,

 

Panowie czytam czytam i juz mam metlik, poradzicie jaki kabel kupic aby dzialo dobrze z VCDS i z moim CC 1.8tsi 2011?

 

Dzieki

 

Sebek pisz pw do kolegi z postu powyżej, doradzi bankowo. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanko próbował ktoś uruchomić vagcoma w windows 8 64bit za pomocą wirtualnej maszyny???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup vcds. smiga cacy na win 8 64bit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile kacper taka nowinka PL oraz dlaczego tak drogo . Wrzuć cos na priv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nada się ;) Tylko to co sprzedawcy dodają na płytce do tych kabli mało do czego się nadaje (tj. VAG-COM 409-1 i VWTool). Do tego kabelka instalujesz VAG COM 311 lub VCDS Lite i masz dobry zestaw za małe pieniądze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nowsze są gorsze ? Powiedzmy 704...

Po prostu na tym kablu nie pójdzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Commanderem nie ściągnę wsadu z zegarów, prawda?

 

Jeśli ktoś z obserwujących wątek ma niepotrzebnego używanego Vag Tacho to chętnie przygarnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Commanderem nie ściągnę wsadu z zegarów, prawda?

 

A dlaczego nie ? jak to kabelek do liczników przecież.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może ja zapytam bardziej konkretnie:

 

Czy ktoś bardziej ogarnięty w temacie może mi doradzić który VAG TACHO zakupić ?

Mam do wyboru dwa:

 

http://allegro.pl/interfejs-vag-tacho-usb-3-01-pl-opelreader-i3178089358.html

 

http://allegro.pl/vag-tacho-3-01-liczniki-pin-kluczyki-diagnoza-opis-i3166403462.html

 

Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To może ja zapytam bardziej konkretnie:

 

Czy ktoś bardziej ogarnięty w temacie może mi doradzić który VAG TACHO zakupić ?

Mam do wyboru dwa:

 

http://allegro.pl/interfejs-vag-tach...178089358.html

 

http://allegro.pl/vag-tacho-3-01-lic...166403462.html

 

Z góry dzięki za pomoc!

 

Obydwa są takie same ,różnią się tylko ceną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie próbuję ogarnąć temat i nieźle się zakręciłem w tych postach, poradzicie jaki kabel kupic aby dzialo dobrze z VCDS - Proszę o link do programu oraz aukcji na pw;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam Passata B4 1996 rok TDI 90 koni potrzebuje kabelek żeby sprawdzić go pod każdym kontem , jaki proponujecie z allegro sam kabelek czy razem z programem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego kup sobie najtanszy kkl. programik sobie łatwo skołujesz:D Taki kabel dziala u mnie z passatem z 04 roku, a6 z 96 i audi 90 b3 wiec u Ciebie bedzie działał:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tom 2000

witam wszystkich dostałem od znajomego kabelek Polski VAG OBD II bez softu ,jestem szczęśliwym posiadaczem paska 1,9 ATJ 115KM , 2000r,czy mógł by ktoś mi podpowiedzieć jaki program i gdzie go zdobyć dzięki z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam osoby która mi pomoże. Sprawdziłem dziś błędy w moim passacie (interfejs KKL OBD II, program VAG COM 409), aby dowiedzieć się co jest nie tak i zapisac sobie błędy, bo mechanicy nie potrafili mi nic powiedzieć o błędach, które pasek pokazywał a tylko ciagneli kasę. Po wyłączeniu programu, auto nie chciało się odpalić, teraz wszystkie kontrolki mrygają, słychać stukanie przekaźników. Mierzyłem Akumulator, napięcie 11,72...

 

Kody błedów z silnika (które zapisałem a potem skasowałem):

 

4 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring

P1855 - 35-10 - - - Intermittent

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

 

Kody błędów z ABS/ESP:

 

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

 

I kolejne, pierwszy (Address 08 pojawił się po braku zaplonu po przekreceniu kluczyka), reszta byla wcześniej:

 

Address 08: Auto HVAC

Controller: 3B1 907 044 K

Component: CLIMATRONIC B5GP 0010

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal too Low

 

 

Address 46: Central Conv.

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 0Z Komfortgerát HLO 0004

Coding: 00259

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

53-00 - Supply Voltage Too Low

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

 

 

Prosze o pomoc.

Edytowane przez GrubyP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17664-Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód

17911-Alternator load signal (przewody)

18263-Przesył magistrali danych - monitorowanie oprogramowania

19586-Nie zdefiniowany-Zakres regulacji systemu EGR Przekroczono

 

18256-Jednostka kontrolna silnika – zapytanie

 

00532-Przekaźnik przekładni - zła masa, niskie napięcie zasilania

-Napięcie zasilające sterownika za niskie

 

01330-Sterownik główny układu komfortu

00928-Mechanizm zamka centralnego, drzwi kierowcy (F220)

00930-Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne lewe (F222)

 

 

 

To tyle co udało mi się rozszyfrować wg moich zasobów informacji.

 

 

Może posprawdzaj np moduł komfortu pod wykładziną/nogami kierowcy czy niema wilgoci i sterownik silnika czy też go nie zalało itp ogólnie to wydaje mi się że od sprawdzenia instalacji powinieneś zacząć.

a jak kasujesz błędy to pojawiają się wszystkie ponownie?

jakie są objawy jak próbujesz odpalić auto,kręci w ogóle rozrusznik?

Edytowane przez waldi2807

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam b6 z 2008 potrzebuje interfejs do kasowania poduszek, adaptacji nowych cześci itp. prosze o info na PW.

dzięki

 

ponawiam poszukiwania kabelka do mojego B6 z 2008. mogę wydać max 200 zł.

czekam na info w PW

Edytowane przez sirgucci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam taki problem z kablem vag kkl iż ściągnąłem sterowniki z neta i Polski Vag 2,5 i vag 4,9 i wszystko się instaluje ok, aż podpinam kabel pod samochód i jak klikam np. Air bag i wyskakuje mi "nawiązywanie komunikacji" i tam odlicza sobie i coś tam pisze że nie połączono czy coś w tym stylu, Jak mogę to naprawić, proszę o szybką odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś? Jest to windows 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności