mery26 Zgłoś #21 Napisano 6 Sierpnia 2009 powituje w instrukcji napisano, ze można tak ustawić (a raczej jest tak ustawiony system), ze otwieranie z klucza załącza alarm. Wyłączenie następuje po włożeniu klucza do stacyjki (sparowanie przez immo.). takie zabezpieczenie Mam pytanko-o co biega z podwójnym zamykaniem auta pilotem (dwukrotne kliknięcie). Czy pierwsze naciśniecie tylko rygluje auto a drugie uniemożliwia otwarcie od środka? Wg. instrukcji (może czegoś nie doczytałem) wystarczy raz kliknąć i auto rygluje się z zabezpieczeniem otwarcia od środka. A... i w obu przypadkach inicjuje się alarm wnętrza. Jak chcemy aby się nie właczał-przed zamknięciem drzwi wcisnąć guziczek na słupku środkowym od kierowcy - Tak? Nadźgane tej elektroniki:636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #22 Napisano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Mam pytanko-o co biega z podwójnym zamykaniem auta pilotem (dwukrotne kliknięcie). Czy pierwsze naciśniecie tylko rygluje auto a drugie uniemożliwia otwarcie od środka? Nie Pierwsze naciśnięcie zamyka auto i nie można go od środka otworzyć. Po tym pierwszym kolejne nacisnięcie wyłącza podwójne ryglowanie i wtedy można drzwi otworzyć od wewnątrz. Wejdź do środka auta i się pobaw to zaqmasz Jak chcemy aby się nie właczał-przed zamknięciem drzwi wcisnąć guziczek na słupku środkowym od kierowcy - Tak? Nie, te guziczki nie służą do wyłączania alarmu tylko pewnych jego elementów - jeden dotyczy wyłączenia dozoru wnętrza a drugi czujników holowania. Alarm na otwarcie drzwi nadal działa. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez stefwal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #23 Napisano 6 Sierpnia 2009 Mam pytanko-o co biega z podwójnym zamykaniem auta pilotem (dwukrotne kliknięcie). Czy pierwsze naciśniecie tylko rygluje auto a drugie uniemożliwia otwarcie od środka?Wg. instrukcji (może czegoś nie doczytałem) wystarczy raz kliknąć i auto rygluje się z zabezpieczeniem otwarcia od środka. Instrukcja dobrze podaje, drugie kliknięcie umożliwia otwarcie od środka, ale nie wyłącza alarmu. Przetestuj w ten sposób (ja testowałem): 1. wsiądź do samochodu 2. kliknij raz zamykanie w kluczyku - drzwi się zamkną i alarm załączy 3. spróbuj otworzyć drzwi - nie da się 4. kliknij drugi raz, drzwi się odblokują od środka 5. otwórz drzwi P.S. Ja nie mam dozoru wnętrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #24 Napisano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) 2. kliknij raz zamykanie w kluczyku - drzwi się zamkną i alarm załączy3. spróbuj otworzyć drzwi - nie da się Teddybar, masz rację Nie wiem czy jest jakiś wpływ na sekwencje "klikania" ustawienie opcji komfortu otwierania pierw tylko drzwi kierowcy. Dlatego najlepiej usiąść w środku auta i troche się pozamykać ;) Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez stefwal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #25 Napisano 6 Sierpnia 2009 Teddybar, po pierwszym kliknięci drzwi od środka powinny się otworzyć. Dopiero kolejne dwa kliknięcia następujące po sobie powinny włączyć podwójne ryglowanie. Potem (gdy blokada jest włączona) pojedyńcze kliknięcie ponownie odblokowuje ją. Może mi się coś pomyliło bo testowałem to w zimie, sprawdzę przy najbliższej okazji, ale wydaje mi się, że u mnie za drugim razem odblokowuje od środka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mery26 Zgłoś #26 Napisano 6 Sierpnia 2009 teddybar - masz rację. Jedno kliknięcie = zamknięcie, ryglowanie, alarm. Dwa kliknięcia =możliwość otwarcia z wnętrza. A instrukcję to se można... Chciałem zrobić autozamykanie okien, szyberdachu po zamknięciu. Z poziomu MAF+ komfortu nie znalazłem takiej opcji:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #27 Napisano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) teddybar - masz rację. Jedno kliknięcie = zamknięcie, ryglowanie, alarm. Dwa kliknięcia =możliwość otwarcia z wnętrza. U mnie jak napisano powyżej, właśnie sprawdziłem Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez stefwal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mery26 Zgłoś #28 Napisano 6 Sierpnia 2009 kiedyś poloneza to się kombinerkami naprawiało-teraz to białe rękawiczki i komp. Do czego to doszło. W oddzielnym wątku koledzy piszą program do zmiany świateł. Masakra. Czy możliwe jest ustawienie auto domykania okien przez MAF+, czy niestety konieczne komputry? Instrukcja niby wskazuje, że możliwetam co drugie zdanie z odnośnikiem "wyposażenie specjalne". Jak rozgryźć co auto ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #29 Napisano 6 Sierpnia 2009 Chciałem zrobić autozamykanie okien, szyberdachu po zamknięciu. Z poziomu MAF+ komfortu nie znalazłem takiej opcji jak zamykasz auto to naciśnij drugi raz i przytrzymaj. jak okna się zaczną zamykać możesz już puścić. domkną się do końca chyba że naciśniesz jeszcze raz. z otwieraniem jest inaczej. trzeba trzymać do bólu jeśli chcesz otworzyć okna na full... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #30 Napisano 6 Sierpnia 2009 jak zamykasz auto to naciśnij drugi raz i przytrzymaj. jak okna się zaczną zamykać możesz już puścić. domkną się do końca chyba że naciśniesz jeszcze raz. z otwieraniem jest inaczej. trzeba trzymać do bólu jeśli chcesz otworzyć okna na full... U mnie było trochę inaczej. Okna zamykały się w ten sam sposób co otwierały (gdy przestałem trzymać przycisk szyby się zatrzymywały). Po przekodowaniu modułu komfortu szyby domykają się bez potrzeby ciągłego trzymania przycisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #31 Napisano 6 Sierpnia 2009 U mnie było trochę inaczej. Okna zamykały się w ten sam sposób co otwierały (gdy przestałem trzymać przycisk szyby się zatrzymywały). Po przekodowaniu modułu komfortu szyby domykają się bez potrzeby ciągłego trzymania przycisku. Kolego "adamq" , mam prośbę mógłbyś zdradzić , co zmienić w kodowaniu modułu komfortu, aby szyby zamykały się bez konieczności trzymania przycisku ?:637: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #32 Napisano 6 Sierpnia 2009 Kolego "adamq" , mam prośbę mógłbyś zdradzić , co zmienić w kodowaniu modułu komfortu, aby szyby zamykały się bez konieczności trzymania przycisku ? O ile dobrze pamiętam trzeba zaznaczyć 6 bit w 6 bajcie kodowania modułu komfortu (adres 46). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #33 Napisano 6 Sierpnia 2009 sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #34 Napisano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Sprawdziłem i lipa:confused: w bajcie 6 zaznaczyłem bit 6 w module komfortu i bez zmian. W załączeniu fotka. Kolego "adamq" , proszę zerknij na to kodowanie, może coś doradzisz Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez azak43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #35 Napisano 6 Sierpnia 2009 Hmm, powinno działać. Zrób tak dla każdej elektrycznej szyby (osobno): 1. Opuść maksymalnie szybę, 2. Gdy szyba zjedzie w krańcowe położenie przytrzymaj przycisk opuszczania szyby w pozycji maksymalnie wciśniętej na ok 5 sekund (powinno być słychać kliknięcie, jakby przekaźnik), 3. Ustaw przycisk otwierania szyby w najwyższym położeniu aż szyba się zasunie i odczekaj dodatkowe 5 sekund w tej samej pozycji przełącznika, 4. Jeszcze raz przytrzymaj przycisk zamykania szyby w najwyższym położeniu na 5 sekund (usłyszysz znowu ten dźwięk). Gdy zrobisz taką procedurę dla wszystkich szyb, spróbuj je maksymalnie opuścić, zamknij samochód pilotem, przytrzymaj na kilka sekund przycisk zamykania samochodu, gdy szyby zaczną się podnosić zwolnij przycisk zamykania samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #36 Napisano 6 Sierpnia 2009 OK. Jutro podziałam. Ale tą procedurę w puntach 1-4 przeprowadzić za pomocą przycisków w pilocie , czy drzwiach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #37 Napisano 6 Sierpnia 2009 Przyciskami w przednich lewych drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #38 Napisano 7 Sierpnia 2009 Kurcze , próbowałem na różne sposoby i nic . Może coś jeszcze trzeba u mnie zmienić w kodowaniu. Prośba do Kolegi "adamq" : mógłbyś podać całe kodowanie swojego modułu komfortu ? Będę wdzięczny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #39 Napisano 7 Sierpnia 2009 Proszę: Nr seryjny SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 KKodowanie: 01910A0801864E763804941570084FCE703D80 Wersja mojego Passata to 2.0TDI 4motion, Highline. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #40 Napisano 8 Sierpnia 2009 Próbowałem na różne sposoby i nic z tego . Widocznie "ten typ tak ma". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach