Skocz do zawartości
syjan1212

problem z otwieraniem kluczykiem zapasowym

Rekomendowane odpowiedzi

powituje

w instrukcji napisano, ze można tak ustawić (a raczej jest tak ustawiony system), ze otwieranie z klucza załącza alarm. Wyłączenie następuje po włożeniu klucza do stacyjki (sparowanie przez immo.). takie zabezpieczenie

Mam pytanko-o co biega z podwójnym zamykaniem auta pilotem (dwukrotne kliknięcie). Czy pierwsze naciśniecie tylko rygluje auto a drugie uniemożliwia otwarcie od środka?

Wg. instrukcji (może czegoś nie doczytałem) wystarczy raz kliknąć i auto rygluje się z zabezpieczeniem otwarcia od środka.

A... i w obu przypadkach inicjuje się alarm wnętrza. Jak chcemy aby się nie właczał-przed zamknięciem drzwi wcisnąć guziczek na słupku środkowym od kierowcy - Tak?

Nadźgane tej elektroniki:636:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko-o co biega z podwójnym zamykaniem auta pilotem (dwukrotne kliknięcie). Czy pierwsze naciśniecie tylko rygluje auto a drugie uniemożliwia otwarcie od środka?

 

Nie :P Pierwsze naciśnięcie zamyka auto i nie można go od środka otworzyć. :P

Po tym pierwszym kolejne nacisnięcie wyłącza podwójne ryglowanie i wtedy można drzwi otworzyć od wewnątrz. Wejdź do środka auta i się pobaw to zaqmasz :cool:

 

Jak chcemy aby się nie właczał-przed zamknięciem drzwi wcisnąć guziczek na słupku środkowym od kierowcy - Tak?

 

Nie, te guziczki nie służą do wyłączania alarmu tylko pewnych jego elementów - jeden dotyczy wyłączenia dozoru wnętrza a drugi czujników holowania. Alarm na otwarcie drzwi nadal działa.

Edytowane przez stefwal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko-o co biega z podwójnym zamykaniem auta pilotem (dwukrotne kliknięcie). Czy pierwsze naciśniecie tylko rygluje auto a drugie uniemożliwia otwarcie od środka?

Wg. instrukcji (może czegoś nie doczytałem) wystarczy raz kliknąć i auto rygluje się z zabezpieczeniem otwarcia od środka.

Instrukcja dobrze podaje, drugie kliknięcie umożliwia otwarcie od środka, ale nie wyłącza alarmu. Przetestuj w ten sposób (ja testowałem):

1. wsiądź do samochodu

2. kliknij raz zamykanie w kluczyku - drzwi się zamkną i alarm załączy

3. spróbuj otworzyć drzwi - nie da się

4. kliknij drugi raz, drzwi się odblokują od środka

5. otwórz drzwi :)

 

P.S. Ja nie mam dozoru wnętrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

;)

2. kliknij raz zamykanie w kluczyku - drzwi się zamkną i alarm załączy

3. spróbuj otworzyć drzwi - nie da się

 

Teddybar, masz rację

 

Nie wiem czy jest jakiś wpływ na sekwencje "klikania" ustawienie opcji komfortu otwierania pierw tylko drzwi kierowcy. Dlatego najlepiej usiąść w środku auta i troche się pozamykać ;););)

Edytowane przez stefwal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teddybar, po pierwszym kliknięci drzwi od środka powinny się otworzyć. Dopiero kolejne dwa kliknięcia następujące po sobie powinny włączyć podwójne ryglowanie.

 

Potem (gdy blokada jest włączona) pojedyńcze kliknięcie ponownie odblokowuje ją.

Może mi się coś pomyliło bo testowałem to w zimie, sprawdzę przy najbliższej okazji, ale wydaje mi się, że u mnie za drugim razem odblokowuje od środka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teddybar - masz rację. Jedno kliknięcie = zamknięcie, ryglowanie, alarm. Dwa kliknięcia =możliwość otwarcia z wnętrza.

A instrukcję to se można...:mad:

Chciałem zrobić autozamykanie okien, szyberdachu po zamknięciu. Z poziomu MAF+ komfortu nie znalazłem takiej opcji:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teddybar - masz rację. Jedno kliknięcie = zamknięcie, ryglowanie, alarm. Dwa kliknięcia =możliwość otwarcia z wnętrza.

 

U mnie jak napisano powyżej, właśnie sprawdziłem :rolleyes:

Edytowane przez stefwal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedyś poloneza to się kombinerkami naprawiało-teraz to białe rękawiczki i komp. Do czego to doszło. W oddzielnym wątku koledzy piszą program do zmiany świateł:eek:. Masakra.

Czy możliwe jest ustawienie auto domykania okien przez MAF+, czy niestety konieczne komputry?

Instrukcja niby wskazuje, że możliwetam co drugie zdanie z odnośnikiem "wyposażenie specjalne". Jak rozgryźć co auto ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem zrobić autozamykanie okien, szyberdachu po zamknięciu. Z poziomu MAF+ komfortu nie znalazłem takiej opcji

jak zamykasz auto to naciśnij drugi raz i przytrzymaj. jak okna się zaczną zamykać możesz już puścić. domkną się do końca chyba że naciśniesz jeszcze raz. z otwieraniem jest inaczej. trzeba trzymać do bólu jeśli chcesz otworzyć okna na full...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak zamykasz auto to naciśnij drugi raz i przytrzymaj. jak okna się zaczną zamykać możesz już puścić. domkną się do końca chyba że naciśniesz jeszcze raz. z otwieraniem jest inaczej. trzeba trzymać do bólu jeśli chcesz otworzyć okna na full...

 

U mnie było trochę inaczej. Okna zamykały się w ten sam sposób co otwierały (gdy przestałem trzymać przycisk szyby się zatrzymywały). Po przekodowaniu modułu komfortu szyby domykają się bez potrzeby ciągłego trzymania przycisku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie było trochę inaczej. Okna zamykały się w ten sam sposób co otwierały (gdy przestałem trzymać przycisk szyby się zatrzymywały). Po przekodowaniu modułu komfortu szyby domykają się bez potrzeby ciągłego trzymania przycisku.

 

Kolego "adamq" , mam prośbę mógłbyś zdradzić , co zmienić w kodowaniu modułu komfortu, aby szyby zamykały się bez konieczności trzymania przycisku ?:637:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego "adamq" , mam prośbę mógłbyś zdradzić , co zmienić w kodowaniu modułu komfortu, aby szyby zamykały się bez konieczności trzymania przycisku ?

 

O ile dobrze pamiętam trzeba zaznaczyć 6 bit w 6 bajcie kodowania modułu komfortu (adres 46).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i lipa:confused: w bajcie 6 zaznaczyłem bit 6 w module komfortu i bez zmian. W załączeniu fotka.

 

 

Kolego "adamq" , proszę zerknij na to kodowanie, może coś doradzisz ;)

06082009348.jpg

Edytowane przez azak43

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, powinno działać. Zrób tak dla każdej elektrycznej szyby (osobno):

 

1. Opuść maksymalnie szybę,

2. Gdy szyba zjedzie w krańcowe położenie przytrzymaj przycisk opuszczania szyby w pozycji maksymalnie wciśniętej na ok 5 sekund (powinno być słychać kliknięcie, jakby przekaźnik),

3. Ustaw przycisk otwierania szyby w najwyższym położeniu aż szyba się zasunie i odczekaj dodatkowe 5 sekund w tej samej pozycji przełącznika,

4. Jeszcze raz przytrzymaj przycisk zamykania szyby w najwyższym położeniu na 5 sekund (usłyszysz znowu ten dźwięk).

 

Gdy zrobisz taką procedurę dla wszystkich szyb, spróbuj je maksymalnie opuścić, zamknij samochód pilotem, przytrzymaj na kilka sekund przycisk zamykania samochodu, gdy szyby zaczną się podnosić zwolnij przycisk zamykania samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. Jutro podziałam. Ale tą procedurę w puntach 1-4 przeprowadzić za pomocą przycisków w pilocie , czy drzwiach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyciskami w przednich lewych drzwiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze , próbowałem na różne sposoby i nic . Może coś jeszcze trzeba u mnie zmienić w kodowaniu.

Prośba do Kolegi "adamq" : mógłbyś podać całe kodowanie swojego modułu komfortu ?

 

Będę wdzięczny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę:

 

Nr seryjny SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K

Kodowanie: 01910A0801864E763804941570084FCE703D80

 

Wersja mojego Passata to 2.0TDI 4motion, Highline.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem na różne sposoby i nic z tego . Widocznie "ten typ tak ma".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności