Skocz do zawartości
sipowitz

Czyszczenie (regeneracja) filtra cząstek stałych DPF / FAP

Rekomendowane odpowiedzi

Szary co ty chcesz udowodnić? Nie zrobiłeś adaptacji i teraz próbujesz dostosować teorie do swoich poczynań ... nnie zrobiłeś adaptacji twoja sprawa ale nie wmawiaj innym że to jest niepotrzebne...

Adaptacja ma być zrobiona i tyle, takie są procedury, funkcja adaptacji jest w urządzeniu serwisowym koniec kropka.

Mazda, opel, ford...po wymianie czujnika robi się adaptacje G450...

Jeśli pracownik ASO o tym nie wie nie niech się douczy.

 

Powiedz mi jak ECU ma wyliczać prawidłowe zapełnienie filtra skoro algorytm robi korektę na wskazanie w zależności od tego ile km-w auto przejechało na danym czujniku?

 

Ja nie będę pisał milinów postów na pytanie w stylu "tato a dlaczego ryby mają wąsy"... bo kolega chce na siłę udowodnić że ziemia jest kwadratowa a nie okrągła...

 

Zaakceptuj że adaptacja musi zostać wykonana i tyle...podobnie jak to że domestosem czy wodą nie wypłukasz popiołu z filtra...co najwyżej sadzę, czy to że przy regeneracji wymuszonej tempomat nie ma żadnego znaczenia...więc błagam skończ z teoriami wyssanymi z palca...

w sumie po co ja to wszystko pisze, dla mnie jest lepiej jak ludzie kombinują po swojemu...potem mam więcej roboty...bo każdy myśli że jest mądrzejszy od ludzi którzy w jakimiś temacie siedzą kilka lat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...

 

Problem DPF-a dopadł i mnie dzisiaj. 1 etap to kontrolka dpf, 2 etap po przejechaniu kilkunastu KM migająca kontrolka świec żarowych. 3 etap to kontrolka silnika, spadła moc i zakres obrotów do ok. 3tyś to był ostateczny znak ze należy "coś zrobić". Trafiłem na instrukcję z pierwszego posta i powiem Wam że szacunek dla autora ! ! ! Po przeprowadzeniu w/w procedry wypalania uzyskałem 0,0% zapchania i pozbyłem się "pomarańczowych kontrolek" ;-) Moc wróciła ! Nie wiem czy tak to ma wyglądać, podczas jazdy po ok 10min w oczach spadł % zapchania z 30 do 0,0 (trwało to może 2min). W miedzy czasie zmieniła sie wartość w 1 okienku grupy 070 z 000001 na 000010. Starałem się utrzymać 700st. (600/800). A poza tym pozostał mi jesio jeden błąd:

 

005714 - Please check DTC Memory of Transmission Controller

P1652 - 008 - Implausible Signal

 

Ale to chyba nic związanego z DPF ?

Edytowane przez eldo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szary ja pytałem się o adaptacje czujnika dużo dużo wcześniej po wymianie kilku czujników przeprowadziliśmy adaptacje była ona w was-ie jako normalna czynność polega ona na włączaniu i wyłączaniu zapłonu tak chyba 10 razy nie znalazłem takich czynności w innych programach jak vcds czy vcp przed i po adaptacji nie odczułem jakiś zmian ale jak ktoś dał taką czynność to musiał mieć jakiś cel jak opisuje kolega kmink u mnie po usunięciu filtra dalej co jakiś czas przeprowadzał akcje kopcąc jak stary ..... nawet zapalając komunikat żadnych błędów nie było zapełnienia filtra nie było czujnik nowy i kaplica aż się w......m i sprzedałem dziada bo obciach był jak nie wiem jak znajomi pytali co mi tak kopci a strach był jechać w dalszą w trasę bo zawszę się coś nie wysrało porażka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można się wtrącić, proponuję poszukać MPPS, przeliczyć sumy, przefleszować EDC i cieszyć się brakiem FAP/DPF w oprogramowaniu. Tak czy inaczej narzędzie oczywiście jest dla ludzi z głową w odpowiednim miejscu, bo inaczej nakręci się nieświadomie koniunkturę dla kol. kmink i innych zajmujących się tymi tematami. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szary ja pytałem się o adaptacje czujnika dużo dużo wcześniej po wymianie kilku czujników przeprowadziliśmy adaptacje była ona w was-ie jako normalna czynność polega ona na włączaniu i wyłączaniu zapłonu tak chyba 10 razy nie znalazłem takich czynności w innych programach jak vcds czy vcp przed i po adaptacji nie odczułem jakiś zmian ale jak ktoś dał taką czynność to musiał mieć jakiś cel jak opisuje kolega kmink u mnie po usunięciu filtra dalej co jakiś czas przeprowadzał akcje kopcąc jak stary ..... nawet zapalając komunikat żadnych błędów nie było zapełnienia filtra nie było czujnik nowy i kaplica aż się w......m i sprzedałem dziada bo obciach był jak nie wiem jak znajomi pytali co mi tak kopci a strach był jechać w dalszą w trasę bo zawszę się coś nie wysrało porażka

 

bo u ciebie siedział edc17cp14... usunięcie DPFa z tego sterownika to nie jest łatwy temat(niektórzy twierdzą że się nie da), gdybyś trafił do mnie to nie skończyło by się na sprzedaży auta :-)

 

W wolnej chwili zamieszczę kilka screenów...takie porównanie auta z DPFem i po wywaleniu DPFa u nas :-)

 

p.s nie edc17 tylko Siemens...tym CR wprowadziłeś mnie w błąd

Edytowane przez kmink
sprostowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sipowitz może gościu który to robił coś namieszał jak się działy te cuda i jeździłem do niego zapewniał mnie że nikt inny nie wymyśli czegoś innego mówił mi że sterownik ma jeszcze gdzieś zapisane awaryjne dopalanie i nie jest w stanie tego znaleźć nawet żadne emulatory i inne rzeczy tego nie ominą ja się nie znam i nie zabierałem się, za to on podobno że był bobry ale jak chciałem popatrzeć to wziął kompa i poszedł i przyszedł już z gotowcem wgrał i tyle sam bym się czegoś nauczył tylko nie ma od kogo a błędy drogo kosztują

Edytowane przez DARECKI84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DARECKI84 zmień podpis!!!

 

Nie masz żadnego CRa tylko piezo wtrysk siemensa...trzeba było podziękować fachowcowi i pojechać do kogoś kto zna się na tym co robi...masz w Katowicach Aligatora, w Krakowie GCSTuning...przyjechałbyś, zapłacił i zapomniał o temacie...zyskałeś kilka stówek wykonując moda u jakiegoś druciarza a straciłeś na sprzedaży auta...bilans i tak wyszedł na zero a miałeś kupę niepotrzebnych nerwów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak samo jak ty polecasz polecali mi jego nie chodziło tu o koszty tylko żeby się pozbyć tego , a nie stałem przed nim i nie pytałem klientów czy on wykonuje to dobrze i czy mają problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak samo jak ty polecasz polecali mi jego nie chodziło tu o koszty tylko żeby się pozbyć tego , a nie stałem przed nim i nie pytałem klientów czy on wykonuje to dobrze i czy mają problemy

 

Z góry wiadomo, że ktoś kto z doskoku zajmuje się DPFami nie zrobi tego dobrze...

Edytowane przez kmink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Nie zrobiłeś adaptacji i teraz próbujesz dostosować teorie do swoich poczynań ... nnie zrobiłeś adaptacji twoja sprawa ale nie wmawiaj innym że to jest niepotrzebne...

 

Nic nikomu nie wmawiam , poprostu tutaj jak ktos pyta czy cos po wymianie G450 trzeba robic inni pisza , ze nie i kropka . Wiec wymienilem czujnik i kropka , niczego in minus nie dostrzegam dotychczas .

 

---------- Post added at 23:58 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

 

czy to że przy regeneracji wymuszonej tempomat nie ma żadnego znaczenia...więc błagam skończ z teoriami wyssanymi z palca...

 

To akurat z doswiadczenia wlasnego wiem .Jadac na 3 ,na D i tempomatem zatrzymujac obroty (2.400) zanim DSG zmieni na 4 . Wszystko przy akcji wymuszonej niby jest OK ,ale robiac tak przybywa ON w oleju . Robiac tak jak pisalem na +/- bez tempomatu jest OK .

 

---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:58 ----------

 

więc błagam skończ z teoriami wyssanymi z palca...

 

Moje teorie z palca ,to czemu mnie cytujesz w tym watku . Wytykalem ci to wczesniej .

 

---------- Post added 11-12-2011 at 00:11 ---------- Previous post was 10-12-2011 at 23:59 ----------

 

ja pytałem się o adaptacje czujnika dużo dużo wcześniej po wymianie kilku czujników przeprowadziliśmy adaptacje była ona w was-ie jako normalna czynność polega ona na włączaniu i wyłączaniu zapłonu tak chyba 10 razy nie znalazłem takich czynności w innych programach jak vcds czy vcp przed i po adaptacji nie odczułem jakiś zmian ale jak ktoś dał taką czynność to musiał mieć jakiś cel

 

Wlasnie zmian nie odczules , no i moze bez niczego to sie samo robi po kilku odpaleniach auta . Taki test poczatkowy przy odpalaniu ,sam bada wartosci czujnika . Jak G450 mialem uwalony to wlasnie zapalala sie kontrolka po odaleniu ,a po wymianie tez zgasla chyba po 3-4 odpaleniu . Tak jakby ,podczas odpalania silnika byla sprawdzana sprawnosc G450 i jego mozliwosci dzialania na +/ - wychylenia .

 

Na wlasnym przykladzie to stwierdzam ,nie z palca .

 

Pozatym nikt jak dotad nie napisal ....wymienialem G450 i robilem adaptacje .

Wymienialem G450 i kiszka ..... po adaptacji OK .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szary ja wymiałem G450 ok 40razy(w tym roku) i zawsze robię adaptacje :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
ja wymiałem G450 ok 40razy(w tym roku) i zawsze robię adaptacje :-)

 

Tak ,ale nie w swoim aucie ,tylko u kogos komercyjnie a to zerowe potwierdzenie . Bo ja tez moge cos klientowi dodac "gratis" do platnosci koncowej ,jak jest czarna tabaka .

 

Popatrz sam piszemy o tym jakis czas i nikt nie napisal ,tak ja to robilem . Lub musialem to zrobic bo bez tego d..... blada i to i tamto . No kurde nikt tak nie napisal ,to ze jest to w kompie ASO niczego nie dowodzi ,bo oni tez lubia kasiore zanic brac . Moze jest to w ich kompie ,aby klient nie musial ogladac lampki check engin przez kilka kolejnych odpalen i tyle (taka ich czysta robota) . Bo niby jak wytlumaczyc maja laikowi o co w tym biega i czyszcza lampki .

 

Jak juz tak sie upierasz ,to napisz co sie dzialo kiedy tego nie robiles w tych autach .Robiac te adaptacje musisz miec wiedze ,co bedzie jak jej nie zrobisz . A przynajmniej wypadalo by miec taka wiedze ,biarac chyba kase za adaptacje . Co tak naprawde bylo zle ,inaczej ,niepoprawnie . Moze to mnie przekona , choc watpie w jakies katastrofalne roznice . Bo gdyby tak bylo to juz nie jedna osoba by to napisala , nadal wydaje mi sie ze to sie adaptuje samo jak po odpieciu aku kiera i ESP. Bez kawalka jazdy nie zrobi sie kalibracja ,moze w ASO zamiast odpalac auto kilka razy dla G450 ,wprowadzili taka opcje dla ulatwienia w swoim kompie .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężki z Ciebie przypadek...

 

Naprawdę mi to wisi czy sobie zrobisz adaptacje czy nie, nie moje auto nie mój problem

 

Jak ja zacząłem zajmować się DPFami to nie było żadnej innej firmy w PL, która robiła to co ja...założę się że nawet wtedy nie wiedziałeś co to jest DPF, zresztą większość ASO i warsztatów w Polsce nie wiedziała z czym się to je...przerobiłem setki różnych przypadków i problemów z DPFem...dlatego proszę Cie nie pieprz farmazonów bo tak naprawdę g...o wiesz, powtarzasz zasłyszane teorie czy przeczytane na innych forach informacje i próbujesz uchodzić za jakieś guru...nie pisz bzdur na forum czy nie neguj pewnych rzeczy bo przez Ciebie ktoś może narobić sobie problemów z DPFem.

 

Np. w audi 3.0 po wymianie wtrysków trzeba je zaadoptować...mimo tego tez dużo ludzi twierdzi że to jest niepotrzebne, że auto jeździ więc po co to robić....szkoda słów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ciężki z Ciebie przypadek...

 

Naprawdę mi to wisi czy sobie zrobisz adaptacje czy nie, nie moje auto nie mój problem

 

Jak ja zacząłem zajmować się DPFami to nie było żadnej innej firmy w PL, która robiła to co ja...założę się że nawet wtedy nie wiedziałeś co to jest DPF, zresztą większość ASO i warsztatów w Polsce nie wiedziała z czym się to je...przerobiłem setki różnych przypadków i problemów z DPFem...dlatego proszę Cie nie pieprz farmazonów bo tak naprawdę g...o wiesz, powtarzasz zasłyszane teorie czy przeczytane na innych forach informacje i próbujesz uchodzić za jakieś guru...nie pisz bzdur na forum czy nie neguj pewnych rzeczy bo przez Ciebie ktoś może narobić sobie problemów z DPFem.

 

Np. w audi 3.0 po wymianie wtrysków trzeba je zaadoptować...mimo tego tez dużo ludzi twierdzi że to jest niepotrzebne, że auto jeździ więc po co to robić....szkoda słów

 

 

Wzajemnie z przypadkiem.

 

Nie ma kasy na bzdury .

 

Mozliwe ze wczesniej wiedziales co to DPF niz ja ,nie mowie ze nie . Ale mnie tu tez cytowales bez " .." wiec .Roznica taka ,ze ASO to wymieniacze , oni w artyste sie nie bawia , bez grzebaninki . Ja nie wiem wszystkiego , nie pisze nic zaslyszanego ,czytam to forum i tu bylo jasno napisane . To byly pytania i odpowiedzi ,nie jedne . CZY trzeba cos robic po wymianie G450 ,na to inni z naszego forum NIE .... i kropka . Za guru to ty chcesz uchodzic raczej , mi wystarczy prawda bez jakichs podtekstow osob, ktore na tych bzdurach zarabiaja niczym ASO. Nie walczysz ze mna i z moimi farmazonami ,tylko z wiekszoscia forum . Bo takie zdanie ma tu wiekszosc i ja wyczytalem ,ze nic po wymianie czujnika nie robili . A tymbardziej ,ze z autem nic sie nie stalo .

 

Skoro jestes taki oblatany w temacie ,to blysnij wiedza i napisz co jest bez adaptacji ,co takiego zlego sie z autem dzieje . Napisz to i sie nie upieraj ,bo na polejwode wyjdziesz . Co ci wisi ,jak to dobrze opiszesz to wiecej zarobisz . Postaraj sie ,te jak piszesz farmazony moje obalic ,napisz no nie wiem ,ze bez adaptacji to silnik sie rozpadnie i DPF wybuchnie . Poprzyj swoja teorie ,opisana wlasna praktyka ,ja tlumaczyc sie nie musze bo moje zdanie wywodzi sie z tego co tu wyczytalem i nikt jak dotad nie napisal ,ze adaptacja jest konieczna .

 

Sluchaj jesli ja pisze bzdury ,a ty same madrosci to poprzyj je i opisz najpierw ,a dopiero wtedy to beda madrosci . Ale ty nie opiszesz tego ,bo nie ma czego . Ot dodatkowa platna operacja ,niby niezbedna jak woda dla wielblada na pustyni . Ja dociekam prawdy ,ty nie piszac konkretow cos knowasz , ja nie zarabiam na tym , a ty byc moze tak . Dlamnie to prosta sprawa ,ty mowisz tak ,a reszta z forum nic z tego sobie nie robi . Bo wiedza swoje ,z praktyki tak jak ja ,wymienilem G450 i nic sie nie dzialo i nie dzieje .Przed wymiana nigdzie nie widzialem by ktos pisal o jakiejs adaptacji .

 

Powiem ci tak ,raczej nikt nie narobi sobie przezemnie problemow z DPF ,przez ciebie wiecej wyda kasy na bzdure ,ktora sama sie czyni .

A jak narazie pare osob ,przy akcji DPF stosuje moj opis i jest ok na tyle ,ze ty po jakims czasie dawales innym porady tresci mojego opisu (kopia,plagiat,piractwo) sam nie wiem . Do tego napisales ,ze jadac na takim biegu z taka predkoscia beda takie obroty i tam bardzo sie pomyliles ,co ci wskazalem .

 

Jesli by tak bylo jak piszesz i sie upierasz ,to juz dawno iles tam osob napisalo by , tak nie robilem adaptacji i bylo zle . Radze wam robic . Koledzy pomocy ,nie wiem uswiadomcie mnie albo kolege ,napiszcie czy robiliscie adaptacje nowego G450 czy nie . Taka sada moze uciszy kogos ...

 

Polemika z toba do niczego nie prowadzi ,bo ty nie masz argumentow . Jak napiszesz co jest bez adaptacji ,lub jak sada w tym watku dojdzie do realizacji i wyniki wyjda na twoje , to sie pokajam . A do tej pory twierdze swoje .

 

Niestety w tym temacie nie widze dla siebie interesu ,tylko dziwi mnie odmienna opinia wielu osob z forum ,kontra spec od DPF-a. Co powoduje tak odmienna opinie , spec chce zarobic -forumowicze nie stracic . A auta z ,czy bez adaptacji nadal smigaja , ... to bardzo dziwna sprawa ,niejako smierdzaca spiskiem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szary, na poematy nie ma czasu...to Ty obal moja tezę na temat G450, błyśnij wiedzą jak taki mądry jesteś.

 

Co do twojego opisu to nie jest on twój, tylko zaczerpnięty z innego forum...wiec za kopiowanie nie przypisuj sobie zasług...

 

Ja w przeciwieństwie do Ciebie sam doszedłem do pewnych rzeczy spędzając mnóstwo godzin przy samochodach dlatego nie przychodzi mi dzielenie się tym jak Tobie, który miał wszystko podane na tacy...

 

Skończ też z tymi wiecznymi żalami jak to wszyscy są wymieniaczami....ja rozumiem że Ty w swojej branży jesteś nieskazitelny...ale nie oznacza to że wszyscy inni(ASO, warsztaty) chcą Cie oszukać i naciągnąć...

 

Jak ja wymieniam G450 to czy zrobię adaptację czy nie nie ma dla klienta żadnego znaczenia finansowego bo i tak robię diagnostykę i testuje jak wszystko działa ... pewnie tak samo robi ASO czy warsztat....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Szary, na poematy nie ma czasu...to Ty obal moja tezę na temat G450, błyśnij wiedzą jak taki mądry jesteś.

 

Dlaczego ja mam wyjasniac , ja tylko caly czas ci wbijam ,ze po wymianie G450 nic nie robiac nic sie nie dzieje .

A skoro ty mowisz cos innego niz ja i cale forum tu, to ty to wyjasniaj ,bo to ty siejesz zament i w swojej teorii jestes osamotniony .

 

Nie to ty obal myslenie wszystkich tu na forum , bo nikt tak nie twierdzi jak ty . Blysnij swoja wiedza i powal wszystkich na kolana specu .Nikt poza toba nie ma takiej wiedzy ? ,choc skoro nie chcesz tego opisac to jasno to dowodzi ,ze lykasz kase za bzdure na +. Nikomu na forum po wymianie G450 bez jak piszesz adaptacji , nic sie nie stalo i nie stanie ,jesli by bylo inaczej to byly by wpisy . Poddaj sie i napisz prawde ,bo jestes osaczony przez twoje slowa bez wyjasnien .

 

 

Napisze wyraznie PO WYMIANIE G450 NIC NIE ROBIAC DALEJ, NIC SIE NIE DZIEJE I KROPKA.

 

Jesli nadal twierdzisz inaczej ,to opisz to w sensowny sposob bo inaczej bedziesz goloslownym polejwoda .

 

---------- Dodano o 18:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:20 ----------

 

Co do twojego opisu to nie jest on twój, tylko zaczerpnięty z innego forum...wiec za kopiowanie nie przypisuj sobie zasług..

 

Jest moj bo po jazdach wlasnym autem to napisalem , w oparciu o inf. w instrukcji i forum lecz z modyfikacjami wlasnymi, zbierajac to w swoja calosc . Jesli nadal twierdzisz ,ze to kopia to podaj gdzie ,sprawdzimy daty mojego opisu i tamtego . Bez podania bedzie to lanie wody , wszyscy moga tak napisac , podaj dowody kolego . Ja nie siedze na kilku forach jak ty , nie mam po co .

 

Ty zas i inni zainteresowani poczytajcie posty w tym watku : (375,376,378) i (214,215,216) , 239,383,379 .

 

---------- Dodano o 18:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:27 ----------

 

Ja w przeciwieństwie do Ciebie sam doszedłem do pewnych rzeczy spędzając mnóstwo godzin przy samochodach dlatego nie przychodzi mi dzielenie się tym jak Tobie, który miał wszystko podane na tacy...

 

 

No przy samochodach opcych ludzi ,powiem ci ze motywacja jest w wieksza przy wlasnym . To jaki cel masz w tym aby tu byc , na forum pomagamy sobie jak umiemy ,a ty co lapiesz klientow tylko piszac banaly i siejac zament . Jesli nie pomagasz tu , to co tu robisz ,nie szkoda ci czasu ,w tym czasie wywalil bys ze dwa DPF-y i zarobil .

 

Jesli ty nie pomagasz to ktos musial pozbierac informacje i sklecic w calos , tak aby inni mogli to zastosowac i nie jezdzic po takich roznych warsztatach . Mamy sobie pomagac , robiac jak w opisie, mi pomoglo to dlaczego innym mam nie podpowiedziec co robic . Nie oczekuje zaplaty i nabijania kabzy klientow kasa . Roznica miedzy nami jest taka ,ze ja dzialam spolecznie a ty komercyjnie i nigdy sie raczej nie dogadamy w jednym punkcie .

 

Wolisz pisac banaly by dyskredytowac dobre rozwiazania , bo sam wiesz ,ze sa dobre . Wszyscy moga napisac pod czyims postem " cos z autem masz nie tak " , ale bez opisu to puste slowa .

 

Kiedy opisalem metode zachowania przy wypalaniu ,zaraz podspodem napisales ze cos z moim autem nie tak . Ani tego nie wytlumaczyles ,chodzilo ci o to by ktos czytajac moj opis ,zaraz podnim przeczytal ze to cos z autem nie tak i metoda pewnie nie dobra . A ta twoja znajomosc aut mala bo napisales, ze przy DSG na 4 jadac 70km/g bedzie 3000tys/obr ,co prawda nie jest .

 

Rozumiem to ,ale nie podoba mi sie bo tacy jak ty ,dzialajac we wlasnym interesie zaciemniaja prawde i neguja to co pomaga i jest pozytywne . Jasne ze lepiej ,aby nikt tak nie robil jak w opisie ,tylko zawalil DPF-a i przyjechal do ciebie na cos tam .

 

Tylko skoro taki spec z ciebie to po co wylawiac naiwnych z forum , mala slawa i tyle .

 

---------- Dodano o 18:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:41 ----------

 

Skończ też z tymi wiecznymi żalami jak to wszyscy są wymieniaczami....ja rozumiem że Ty w swojej branży jesteś nieskazitelny...ale nie oznacza to że wszyscy inni(ASO, warsztaty) chcą Cie oszukać i naciągnąć...

 

Sa normalni oczywiscie ,ale kto to mowi ,wlacz samokrytyke . Bo jesli bez adaptacji jest ok ,to po co za to placic , dla twojej zasady .

 

---------- Dodano o 18:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:44 ----------

 

Jak ja wymieniam G450 to czy zrobię adaptację czy nie nie ma dla klienta żadnego znaczenia finansowego bo i tak robię diagnostykę i testuje jak wszystko działa ... pewnie tak samo robi ASO czy warsztat....

 

 

A to dziwne od kiedy ta promo i zawsze tak bylo . Wiec to tylko twoja zasada diagnostyki ,wiec nie pisz prosze ,ze to konieczne ,bo wiesz doskonale ze bez tego sie obejdzie .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szary proszę cie przestań, bo wchodzisz na jakiegoś narwańca ;-)

 

Ty i całe forum przeciwko mnie?...naprawdę przeinterpretowujesz sobie niektóre wypowiedzi i próbujesz zyskać zwolenników tą i innymi manipulacjami...

 

Dzwonią do mnie ludzie z tego i innych for i już kupę aut "leczyłem" na odległość...więc naprawdę odpuść sobie to lizusostwo...jesteś tutaj po to żeby ludzi ci pomniki wznosili?

 

Możesz sobie pisać i 2ie strony bezsensownych i prowokujących wywodów jeśli ci to ulży...każdy ma swój rozum i będzie postępował ze swoim samochodem tak jak uważa za stosowne...

 

p.s przyjeżdżały do mnie auta po wymianie G450 i powracającym problemem DPFa...adaptacja...i klienta widziałem dopiero za jakiś czas jak na wymianę oleju czy chip tuning podjechał...dlatego zapamiętaj jedno...twój samochód nie jest żadnym wyznacznikiem zwłaszcza ze po naszych drogach jeżdżą ich tysiące!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Szary proszę cie przestań, bo wchodzisz na jakiegoś narwańca

 

Bronie prawdy ,ktorej sam doswiadczylem przy braku przyznania ci racji przez innych z forum , w temacie adaptacji G450 i jej niezbednosci .Widze ze mimo wiedzy jaka posiadasz ,nie napiszesz wyjasnienia ,to naprawde swiadczy za siebie .

 

---------- Dodano o 20:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:42 ----------

 

Ty i całe forum przeciwko mnie?...naprawdę przeinterpretowujesz sobie niektóre wypowiedzi i próbujesz zyskać zwolenników tą i innymi manipulacjami..

 

Sam sie prosisz ,to masz . Prawda i tak wyjdzie na jaw ,oraz twoje pobudki by tak mieszac na forum .

 

To ze ty robisz cos przy czyms , nie znaczy ze to akurat jest konieczne . To twoje zasady i przyznaj to wreszcie , jesli nie chcesz pomagac na forum to po kiego tu piszesz . Tylko po to by zyskac w oczach przyszlych klientow , wiec roznimy sie znacznie .Ja mam prawde przed oczami lub jej szukam, nie dume , czy kase przed oczami .

Nie szukam zwolennikow ,nic na tym nie zarobie . Poprostu czuje ,ze piszesz cos co nie jest prawda by zyskac zwolennikow i klienta . A przy okazji chcesz byc alfa i omega watku . Jesli tak to jak piszesz cos to opisuj to dokladnie ,a ty raczej liczysz ze ktos przyjedzie do ciebie sprawdzic auto i zabuli . Po sloganie typu "z autem masz cos nie tak " , tak to i ja moge napisac .

 

---------- Dodano o 21:21 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:59 ----------

 

Dzwonią do mnie ludzie z tego i innych for i już kupę aut "leczyłem" na odległość...więc naprawdę odpuść sobie to lizusostwo...jesteś tutaj po to żeby ludzi ci pomniki wznosili?

 

To spora kupa wywalonych ,ale nie chwal sie ile to naiwnych juz oskubales bo to akurat mi nie imponuje . Zaimponuje mi jak bedziesz opisywal swoje slogany . Pozatym nie mowie ,ze mozesz byc nie pomocny ,ale w tym temacie albo piszesz nieprawde ,albo szukasz klienta .

 

Rozumiem probe zakwestjonowania metody wypalania DPF , no pewnie po co inni maja wiedziec jak pomagac DPF-owi . Lepiej jak zawala go i przyjada do ciebie go usunac . Tu widac sprzecznosc interesow , ale ja nic na to nie poradze . Pomoglo mi ,to opisalem i pomoze innym . Nie moja wina ,ale na forum komercja raczej jest skazana na przegrana bo kluci sie z sensem forum .

 

To dziwne pomagasz przez telefon ,a na forum juz nie mozesz ,co za roznica ? Jakos tu tylko jedna osoba wspomniala ,ze jest taka adaptacja w kompach ASO i tyle . Nikt nie napisal to konieczne bo DPF , silnik sie rozwali .

 

Wydalo sie kto siedzi na ilus tam forach .

 

Ja jestem tu po to by sie czegos dowiedziec , rozwiazac ,opisac i w miare zdobytej wiedzy ,umiejetnosci i wlasnych doswiadczen podpowiedziec innym . Oczekuje pomocy,porady i jak ja cos wiem wiecej to tez pomoge ,podpowiem . Powodem jest posiadanie B6 i do czasu posiadania tego auta tu bede .

 

Teraz wyjasnij wszystkim swoje powody ,pisania na tym forum mondralo ,bo 5 pomogl to malo jak na znawce tematu od warsztatu strony .

 

---------- Dodano o 21:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:21 ----------

 

Możesz sobie pisać i 2ie strony bezsensownych i prowokujących wywodów jeśli ci to ulży...każdy ma swój rozum i będzie postępował ze swoim samochodem tak jak uważa za stosowne...

 

A ty mozesz pisac sobie te slogany o adaptacjach ,ale ja po wymianie G450 bez adaptacji ,niespelna rok temu nadal smigam paskiem i nic sie nie dzialo i nie dzieje kropka .

 

Tak tak ze swoim samochodem , bo ty raczej z opcym a to wielka roznica zainteresowania tematem .

 

---------- Dodano o 21:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:25 ----------

 

p.s przyjeżdżały do mnie auta po wymianie G450 i powracającym problemem DPFa...adaptacja...i klienta widziałem dopiero za jakiś czas jak na wymianę oleju czy chip tuning podjechał...dlatego zapamiętaj jedno...twój samochód nie jest żadnym wyznacznikiem zwłaszcza ze po naszych drogach jeżdżą ich tysiące

 

Moze ktos nie wie co i jak z DPF-em robic i ma problem , nie wszyscy tu siedza . Ja nie czytajac tu nie zrozumial bym tematu i tez bym mial problem .Nie koniecznie to wina G450 bez adaptacji ,no ale ty nieswiadomemu mozesz powiedziec wszystko . Przyczyn jak sam wiesz moze byc wiele od istotnych po nie odpowiednie zachowane warunki do/przy akcji .

 

Jasne moj samochod nie jest wyznacznikiem ,ale twoje zasady pracy tez nie sa wyznacznikiem .

 

A jak dotad nikt nie potwierdza twojej teori zemna wlacznie .

 

Znalazles tu wpis kogos " Wymienilem G450 i bylo co zle ,potrzebna byla adaptacja " ?

 

Jak pojawia sie takie wpisy to sie zastanowie i pokajam ,ale zaznaczam nie twoich klientow .

 

Bo ja nic takiego nie znalazlem ,jedynie pytania i odpowiedzi .

"Czy trzeba cos robic po wymianie G450" i odpowiedz "NIE" wyrazne "NIE "

 

I ja tak zrobilem i jest OK ,wiec skoro auta sa seryjne to czemu nie mialo by to byc wskazowka .

 

Jasne niech wszyscy robia wedle sumienia , ale zobaczymy kiedy ktos napisze "Adaptacja nowego G450 byla niezbedna bo ..." . Oczywiscie nie liczac twoich zbajerowanych klientow . Nara do tego czasu ,bo poglebiasz sobie dolek nie piszac merytorycznie tylko jakies proste odpowiedzi o pomnikach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szary, widzę że nawt do pomawiania sie posunąłeś...to tylko świadczy o Tobie...

 

Tak jak napisałem wcześniej...każdy ma swój rozum i niech postępuje tak jak mu sie wydaje że będzie dobrze.

Ja nikomu nie nakazuje przyjazdu do mnie, bo banalną adaptacje G450 zrobi każdy warsztat, który ma na wyposażeniu VASa.

 

Więc proszę Cie odpuść sobie i nie brnij dalej w te oszczerstwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Tak jak napisałem wcześniej...każdy ma swój rozum i niech postępuje tak jak mu sie wydaje że będzie dobrze.

 

Popieram .

 

---------- Dodano o 22:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:35 ----------

 

Szary, widzę że nawt do pomawiania sie posunąłeś...to tylko świadczy o Tobie

 

Zas o tobie swiadczy pisanie bzdurnych zdan negacji ,bez merytorycznych wyjasnien jak na (wedle ciebie ) znawce tematu .

 

---------- Dodano o 22:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:37 ----------

 

Ja nikomu nie nakazuje przyjazdu do mnie, bo banalną adaptacje G450 zrobi każdy warsztat, który ma na wyposażeniu VASa.

 

Z przyjazdem do ciebie nie mialem na mysli adaptacji ,raczej negacje metody wypalania i przyszle zawalone DPF-y .

 

---------- Dodano o 23:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:39 ----------

 

Więc proszę Cie odpuść sobie i nie brnij dalej w te oszczerstwa.

 

Ja dociekam ,a ty jestes pewny ,ale zeby to opisac szczegulowo to cie nie stac . Sam juz zabrnoles do dna lania wody ,bo jak wytlumaczyc iz spec pisze cos ,ale nie umie tego wyjasnic (fantazjuje ? ). Wez sam przetestuj i przy wymianie G450 nie rub tej swojej adaptacji ,moze okazac sie ze robisz cos zbednego i zaoszczedzisz czas . Bo jak narazie nie potrafisz podac sensownie co bedzie nie tak bez adaptacji .Jesli to robisz to powinnienes wiedziec dlaczego ,czyli co bedzie nie tak bez tego . Ale pewnie takich in minus spraw dziejacych sie po braku adaptacji poprostu nie ma i dlatego nie masz co napisac . Bo raczej nikt tego nie potwierdzi .

 

 

Ja adaptacji G450 nie robilem i kolejnym razem tez nie zrobie ,jesli by cos bylo nie tak to napisze .Zobaczymy kiedy ktos napisze po twojemu ,lub kiedy ty napiszesz co bedzie sie dzialo bez adaptacji .

 

Pozatym znowu piszesz slogany ,opisz to przy czym sie upierasz . Ja sie upieram bo nie robilem w swoim aucie i jest OK ,a watpie by moje auto bylo inne niz reszta . Ja robiac adaptacje niczego nie odkryje bo bez jest OK ,zas ty jak nie zrobisz to odkryjesz prawde .To nie realne by jedne auta tego wymagaly a inne nie . Zrob sobie eksperyment i raz nie rub adaptacji ,a sam zobaczysz moze wreszcie roznice , a wlasciwie ich kompletny brak .

 

 

A i warto bys opisal czemu tu jestes ,na tym forum ,jaki masz cel . Moze innych zainteresuje cos innego niz cele forum .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności