emart Zgłoś #21 Napisano 26 Marca 2012 W Hiszpanii diagnosta najpierw sprawdza poziom oleju w silniku, działanie pasów, skład spalin i dalej to co u nas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #22 Napisano 26 Marca 2012 U nas też są diagności co pasy sprawdzają.Mi w Kamiennej Gorze sprawdzali przy przeglądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur_j Zgłoś #23 Napisano 17 Czerwca 2013 Też miałem ten problem, ale umyłem i wyplakowałem. Teraz jest inna wada - trzeba uważać by w zęby nie dostać tą zapinką - tak szybko się zwija. Dla tych co wciąż nie wiedzą jak do tego podejść daję przepis skomplikowany jak zrobienie herbaty : 1. rozwijasz pas na maxa (dajesz 2 osobie by przytrzymała by się nie zwijał) i myjesz - ja uzyłem wody z ludwikiem i proszkiem do prania i wyszorowałem szczoteczką taką 3x7 cm 2. Płuczesz obficie wodą by zmyć detergenty. 3. Zakładasz na otwarte drzwi - do wyschnięcia. 4. Spryskujesz plakiem do kokpitu cały pas tak by był od tego wilgotny i niech schnie na drzwiach. 5. Cieszysz się szybko zwijającym się pasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrzyk31 Zgłoś #24 Napisano 23 Listopada 2013 Witam! Podepnę się pod temat choć mam nieco inny problem - otóż pas bezpieczeństwa od strony pasażera ma bardzo często problem z rozwinięciem się. jak go ciągne powoli, równomiernie to nagle się zatnie i od nowa muszę go zwijać i znów próbować wyciągnąć co jest bardzo problematyczne! Ma ktoś jakiś pomysł na naprawę? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam626GD Zgłoś #25 Napisano 29 Grudnia 2013 umyjcie te pasy, upierzcie dobrze i beda lepiej sie zwijać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #26 Napisano 29 Grudnia 2013 Sorry, ale jeszcze w życiu się nie spotkałem aby diagnosta sprawdzał jak mi się pasy zwijają Heheh no to ani diagnosta ani tym bardziej ty nie wiecie jak stan ma to czym sie poruszasz i czy rteakcja pasow bedzie odpowiednia przy dzwonie czy analogicznie nie bedzie i nos ci na kierownicy peknie Pasy na przegladzie sie sprawdza czy sie zapinaja i czy zatrzask trzyma oraz blokade wyzwalana naciagiem i predkosc zwijania. Tak ucza na kursach dla inspektorow technicznych i taka jest procedura. Pas ma sie zwinac razem z toba do tylu gdy ktos wali w ciebie od tylka strony, a pozniej jak przejmujesz sile uderzenia lecac do przodu automatycznie skrocony pas blokuje cie jak najblizej oparcia fotela. Jak siiedziales odchylony i pas jest wyciagniety, lecac przy udezeniu w strone oparcia pas ''cie nie goni'' a zostaje rozciagniety. Odbijasz sie od fotela i lecisz do przodu lamiac sie o kierownice jak zapalki bo pas jest luzny i nie dziala......Pozdrow ode mnie swojego diagnoste a najlepiej powiedz ktory to warsztat to ich zglosze zeby im ponowny egzamin zrobili. U mnie mojemu diagnosci by glowa spadla jak by pasow i mocowan fotela nie sprawdzil.Albo bym dziada z chukiem z roboty wywalil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #27 Napisano 30 Grudnia 2013 umyjcie te pasy, upierzcie dobrze i beda lepiej sie zwijać Nie pisz czegoś o czym nie masz pojęcia... Umycie pasów daje efekt na krótki czas i bardzo rzadko:/ Powodem wolno zwijąjących się pasów jest źle załozony boczek, mimo że rozbierałem go juz kilka razy to pozniej nie jest łatwo ustawic go tak aby pasy zwijały sie normalnie, ale troszke cierpliwosci i zabawy i da sie zrobic samemu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #28 Napisano 30 Grudnia 2013 Myślisz, że każdy miał ściągany boczek? Obstawiam, że w moim nie były jeszcze ruszane... Problemy z pasami w B5 mieli ludzie jeszcze w autach na gwarancji i w ramach gwarancji było to wymieniane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamcom Zgłoś #29 Napisano 30 Grudnia 2013 Nie pisz czegoś o czym nie masz pojęcia... Umycie pasów daje efekt na krótki czas i bardzo rzadko:/ Powodem wolno zwijąjących się pasów jest źle załozony boczek, mimo że rozbierałem go juz kilka razy to pozniej nie jest łatwo ustawic go tak aby pasy zwijały sie normalnie, ale troszke cierpliwosci i zabawy i da sie zrobic samemu:) Moje "boczki" nie były ruszane. Pasy praktycznie przestały się zwijać. Forum, temat, mycie, plak i trzeba uważać na żuchwę. To działa, już jakieś 4 miesiące. Jeśli za rok znów nie będą się zwijać to znów je umyje , nie będę rozbierać boczków. Na badaniach technicznych w Szwecji, diagnosta za każdym razem sprawdza działanie pasów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #30 Napisano 30 Grudnia 2013 Myślisz, że każdy miał ściągany boczek? Obstawiam, że w moim nie były jeszcze ruszane... Problemy z pasami w B5 mieli ludzie jeszcze w autach na gwarancji i w ramach gwarancji było to wymieniane... Może i mechanizm siada:) Ja miałem 3 passki-2 swoje i od ojca:) w dwóch boczki zle zalozone, a w jednym mechanizm siadł, wystarczy na szrocie ogarnac nowy:) w zadnym mycie nie pomogło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #31 Napisano 30 Grudnia 2013 ja już piąty rok nie mam problemu odkąd potraktowałem silikonem w sprayu, a samochód użytkowany jest codziennie i mam nawyk zapinania pasów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #32 Napisano 30 Grudnia 2013 ja już piąty rok nie mam problemu odkąd potraktowałem silikonem w sprayu, a samochód użytkowany jest codziennie i mam nawyk zapinania pasów Ja takze zapinam, dlatego to robiłem:) a boczek poprawialem , bo byl na czarno robiony/:) Tylko sie cieszyc ze wszystko gra i smiga:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adokit Zgłoś #33 Napisano 30 Grudnia 2013 Potwierdzam "plak" usuwa problem z wolno zwijającymi się pasami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcheloka Zgłoś #34 Napisano 3 Stycznia 2015 Mam pytanie, czy zwykły Plak "nabłyszcza i konserwuje" ma pomóc w takiej sytuacji? Czy to musi być jakiś inny z silikonem/teflonem? Bo popsikałem solidnie pas z obu stron, poczekałem ze 3 minuty aż wyschnie, aż rozpuszczalnik odparuje, potem dokładnie swetrem przetarłem żeby wypolerować i co? I nic :bezzebow jak się nie zwijał tak się nie zwija. A może właśnie nie przecierać ściereczką po skryskaniu tylko poczekać aż podeschnie i wciągać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #35 Napisano 3 Stycznia 2015 ja użyłem silikonu w sprayu kupionego na stacji shell. Po odparowaniu pasy zwijają się idealnie. Nie wycierałem ich szmatką. Plak jedynie zasyfił mi wszystko i musiałem wyciągać pasy z auta i prać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #36 Napisano 3 Stycznia 2015 Samo zaplakowanie nie pomoże gdy pasy są uwalone po tylu latach. Ja wyciągałem swoje z auta, pranie Dimerem później 2 dni suszenia na słońcu i efekt jest ( jeden pas w trakcie suszenia spadł, pirotechniczny napinacz zrobił bum cyk cyk i pasa niet:P ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #37 Napisano 4 Stycznia 2015 Ja u siebie dwa lata temu wyciągnąłem pas na maxa i w takiej pozycji wyprałem szczoteczką i wodą z mydłem. Pasy zostawiłem do wyschnięcia w między czasie ściągnąłem ten czarny plastik ze środkowego słupka i wyczyściłem i wypolerowałem papierem ściernym 2500 wszystkie elementy po których ślizga się pas (były mocno chropowate.). Na koniec polerowane elementy i pasy spryskałem smarem silikonowym w spraju i zostawiłem do wyschnięcia. Złożyłem do kupy i tak jak pisałem działa już dwa lata. Przed operacją pas kierowcy w ogóle się nie zwijał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekk1980 Zgłoś #38 Napisano 12 Czerwca 2017 Też mam problem że słabo zwijającym się pasem, szczególnie lewym. Rozebrałem, wyczyściłem z kurzu, przedmuchałem, przemyłem pasy środkiem odtłuszczającym, coś tam szmatka brudna była i raczej efektu nie ma. Sam mechanizm dobrze chodzi i wydaje mi się że ten pas tak słabo chodzi w tym czarnym plastiku na słupku. co by z tym zrobić, posmarować czymś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #39 Napisano 12 Czerwca 2017 Spróbuj plakiem popsikać albo teflonem.Powinno być dużo lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #40 Napisano 14 Czerwca 2017 Plak działa, potwierdzam. W starym Peugeocie pasy teraz chcą zabić, a wcześniej się nie zwijały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach