Skocz do zawartości

Adokit

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Adokit

  • Urodziny 11.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Adokit
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sanok

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak podejrzewałem, szkoda że nie zauważyłem tego przy zakupie samochodu teraz trzeba szukać jakiejś baterii. Co sądzicie o takim aku klik ?
  2. Witam, mam pytanie czy we wszystkich wersjach z systemem START/STOP montowane były akumulatory AGM, obecnie z tego co widzę mam jakiś zwykły aku (z takim nabyłem niedawno samochód).
  3. U mnie problem z grzaniem (a raczej nie dogrzaniem) płynu na krótkich trasach tak do 10km był spowodowany termostatem DSG po jego wymianie wszystko wróciło do normy teraz 2-3km i jest 90 stopni.
  4. Problem polega na tym że po adaptacji skrzyni wg. instrukcji http://vcds.wikidot.com/dsg-02e Skrzynia przechodzi w tryb serwisowy tj. brak wstecznego i jeden bieg do przodu. Po ostudzeniu silnika wszystko wraca do normy działa cały zakres biegów, niestety gdy temp oleju osiągnie poziom 70-75C zaczyna się szarpanie szczególnie przy niskich biegach, a po chwili przy ruszaniu tryb awaryjny i jazda tylko do przodu (całkowity brak wstecznego) Po skasowaniu i usunięciu błędu problem powraca, nadmienię że przed adaptacją tego problemu nie było, w załączeniu przesyłam błąd z VCDS. Macie jakieś pomysły?
  5. Od jakiego czasu z kratki nawiewu na przednia szybe wylatują kawałki gąbki. Dzieje się tak tylko wtedy gdy nadmuch ustawiony jest na ogrzewanie, gdy nawiew ustawiony jest na zimny (LO) problem nie występuje. Może ktoś spotkał się z takim problemem.
  6. Potrzebuje nr zamka prawy przód Passat 1.9 TDI (avf) 2004, ewentualnie numery zamienników jakie można zastosować.
  7. Szukam dobrego zakładu/mechanika do wymiany kompletu dwumasy i rozrządu Passat B5 FL AVF 130KM. Najlepiej by było jak byłby to ktoś z naszego forum i z okolic Sanoka.
  8. Miałem podobny problem z załączaniem się alarmu winny temu był uszkodzony spryskiwacz a dokładnie rurka miedziana w mechanizmie obrotowym wycieraczki. Podczas włączania tylnego spryskiwacza cześć płynu ładowała na mikrostyk i mimo że nie było żadnych błędów alarm po uzbrojeniu włączał się. Rozwiązaniem było naprawienie spryskiwacza (rurka od wkładu z długopisu:]) przeczyszczenie mikro styku preparatem do styków elektrycznych - od tamtej pory cisza i spokój w nocy.
  9. Potwierdzam "plak" usuwa problem z wolno zwijającymi się pasami.
  10. Oryginalnie moje auto miało czujnik deszczu i lusterko fotochromatyczne niestety poprzedni właściciel wymienił szybę na zwykłą ze zwykłym lusterkiem co powoduje że nie mogę ustawić czasu pracy, doczytałem na forum że wystarczy wymienić przekaźnik V na przekaźnik 377 (4B0955531A) szukając jednak informacji o tym przekaźniku doczytałem że wycofano go 01/03/2000 a na jego miejsce wszedł 4B0955531E który wycofano 01/12/2011 i teraz jest 4B0955531C, i tu moje pytanie który przekaźnik mam zastosować aby wyłączyć sensor deszczu i uruchomić możliwość ustawiania czasu pracy wycieraczek - auto takie jak w profilu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności