Japsystem Zgłoś #241 Napisano 26 Sierpnia 2010 Od dawna jest prawdą, że tanie rzeczy sa dla bogaczy. Bo wcześniej, czy później wyrzucisz tanią rzecz i kupisz droższą. Niestety jakość kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #242 Napisano 26 Sierpnia 2010 Dokładnie te same daylighty, są po prostu w różnych pudełkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radexp Zgłoś #243 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam Dziś zakupiłem takie oto światełka: http://allegro.pl/osram-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-led-drl-rl-i1197589102.html A moje pytanko brzmi: gdzie mogę znaleźć prąd po włączeniu zapłonu jak najbliżej maski żeby podpiąć "plus". Mój pasek to 1.8benzyna 97r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #244 Napisano 26 Sierpnia 2010 WitamDziś zakupiłem takie oto światełka: http://allegro.pl/osram-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-led-drl-rl-i1197589102.html A moje pytanko brzmi: gdzie mogę znaleźć prąd po włączeniu zapłonu jak najbliżej maski żeby podpiąć "plus". Mój pasek to 1.8benzyna 97r. Najlepiej to zdemontuj osłonę pod kierownicą,dostań się do bezpieczników,odsuń je i tam będziesz miał + po włączeniu zapłonu.Jest to idący od stacyjki czerwono-czarny kabel.Stamtąd pociągnij zasilanie.A przy okazji masz od razu miejsce do podłączenia masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radexp Zgłoś #245 Napisano 26 Sierpnia 2010 Trochę zabawy będzie...może jeszcze coś wykombinuję. Może gdzieś przy silniku się coś znajdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #246 Napisano 26 Sierpnia 2010 jak znajdziesz coś w komorze silnika to daj znać bo będę potrzebował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #247 Napisano 26 Sierpnia 2010 Trochę zabawy będzie...może jeszcze coś wykombinuję.Może gdzieś przy silniku się coś znajdzie Dodam jeszcze że połączenie śrubowe na wsporniku przekaźników, oznaczone jako 75X to plus po stacyjce.A w komorze silnika z tego co wiem niema,być może o nim nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #248 Napisano 27 Sierpnia 2010 a gdzie jest jakis plus nie po zapłonie ale po odpaleniu samochodu? czyli taki który by startował przy odpalonym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #249 Napisano 27 Sierpnia 2010 Dodam jeszcze że połączenie śrubowe na wsporniku przekaźników, oznaczone jako 75X to plus po stacyjce ja nie znalazłem tam + po stacyjce. wszystkie u mnie przynajmniej są to stałe + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #250 Napisano 27 Sierpnia 2010 a gdzies na alternatorze nie pojawi sie + po wlaczeniu stacjyki??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #251 Napisano 27 Sierpnia 2010 chyba na wzbudzeniu alternatora. ale ktore to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #252 Napisano 27 Sierpnia 2010 Koledzy plus z alternatora po zapaleni auta jest na niebieski kablu w skrzynce komputera http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=690506#post690506 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #253 Napisano 27 Sierpnia 2010 ja nie bardzo chce tam grzebać bo jak wyciągnę kabel z puszki kompa to potem boję się że będę miał tam mokro;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #254 Napisano 27 Sierpnia 2010 Kolego ten kabelek "ciągniesz" do środka auta( tak jak idą inne kable z kompa do skrzynki bezpieczników) i nie ma prawa nic ciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #255 Napisano 27 Sierpnia 2010 no jak do środka jak przy DRLach mam 3 kabelki. Minus, plus właśnie ten co chce po zapaleniu i + od mijania. więc muszę to mieć pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #256 Napisano 27 Sierpnia 2010 A czy ten automat który masz nie reaguje na zmianę napięcia po zapaleni auta i wtedy włączają światła dziene ( czyli " - " na masę pojazdu,jeden "+" do świateł mijania i drugi " + " do akumulatora na plus i po zapaleniu auta zmienia się napięcie na aku i światła załączają się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #257 Napisano 27 Sierpnia 2010 Nie. Jest napisane w opisie czerwony + po kluczyku lub po zapaleniu samochodu, czarny - masa i żółty na mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #258 Napisano 27 Sierpnia 2010 Czyli pozostaje Ci albo w wiązce znaleźć kabelek niebieski który idzie od alternatora ,albo wypuścić go z obudowy kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #259 Napisano 27 Sierpnia 2010 Panowie, mam nadzieję, że mi doradzicie. Chciałbym do Paska B4 kupić światła do jazdy dziennej, ledy do kwoty maksymalnie 200 złotych. I kilka pytań: 1. Jakie kupić? Miło by było jakbyście zarzucili jakimś linkiem 2. Gdzie montować? Chciałbym, żeby jakoś dobrze wyglądały. Może jest możliwość zamontowania na zderzaku, w tej zaślepce pomiędzy kierunkowskazem, a halogenem? Będę wdzięczy za jakąkolwiek pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #260 Napisano 27 Sierpnia 2010 Kolego przeszukaj wątek w ostatnich paru dniach było nieco linków z ledami a co do mocowania w B4 to może ktoś ma takie zdjęcia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach