Skocz do zawartości

radexp

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radexp

  • Urodziny 12.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kluczbork / Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam! Czy ktoś z forum zrobił udany SWAP silnika ADR 97r. na APT 99r.??? Chodzi mi głównie o elektrykę i związane z nią problemy...
  2. Witam Czy można wyciągnąć wszystkie pokrętła od nawiewów bez rozbierania całej konsoli??? Czy te zewnętrzne trzeba pchać od tyłu??? No to sprawdziłem na własnej skórze... wszystkie trzy pokrętła do regulacji nawiewów można wyjąć bez rozbierania konsoli. Środkowe od regulacji szybkości nawiewu wychodzi łatwo (tam jest żarówka) a dwa pozostałe wystarczy złapać kombinerkami przez jakiś papier lub szmatkę i też bez problemu wychodzą. Może przyda się to komuś kto tak jak ja będzie rezać oświetlenie w tym miejscu.
  3. Wyrezany wyłącznik świateł... nowe diody... nowe kolory...no i browarek na koniec:cool
  4. Dziś udanej zabawy i wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2011 roku!!! a w szczególności taniego paliwka:fajny
  5. Witam. Przerabiałem ten sam problem. u mnie przyczyną był wyłącznik. Zużył się plastikowy element wyłącznika odpowiadający za wyłączanie halogenów. Po rozebraniu wyłącznika i regeneracji plastiku (podklejenie) problem znikł. Wszystko w normie od ponad roku.
  6. Tak ale to tylko gdy pompa sprawna. Jeżeli będzie walnięta to nie zdąży go rozgrzać (otwarcie termostatu) tylko go zagotuje. Moim skromnym zdaniem jak to nie termostat to kolejny krok to wymiana pompy (koszty). A potem zabawa z głowicą.
  7. Dlatego poradziłem żeby wyrzucił termostat na próbę. U mnie w ciągu trzech lat jest już czwarty:lol ---------- Post added at 18:54 ---------- Previous post was at 18:51 ---------- peresada Masz rację. Cały przód do rozbiórki aby się do pompy dostać.
  8. Witam Temat przerabiałem ale w maju... Najpierw sprawdź termostat - złap za dolny wąż idący od chłodnicy do silnika. Jeżeli będzie zimny - brak obiegu. Spróbuj nim pompować przez chwilę energicznie go ściskając, czasem taki zabieg pomaga na zacięty termostat. Następnie wymień a najlepiej wyrzuć termostat na próbę. Jak objawy nie ustąpią to pompa walnięta. U mnie na tym się skończyło. Jeżeli pompa będzie w porządku to zaczyna się historia z uszczelką pod głowicą... Zakładam, że sprawdzałeś lub wymieniałeś płyn w układzie chłodzenia. Daj znać co było przyczyną. Dodam, że znam przypadek ponownego padnięcia nowej pompy wody po przejechaniu ok 200km:D
  9. Zamontowane nowe lampy depo (soczewki) + ksenon.
  10. Ta mniejsza z prawej strony wychodzi bez problemu. Ta dłuższa jest przykręcona na dwie śruby (patrz poniżej tablicy rej.) potem odchylasz od spodu - są tam takie krótkie zaczepy i następnie górą pchasz do środka (aby zdjąć z dwóch długich zaczepów na górze). Dobry śrubokręt + trox i masz kratki w rękach. A co do rzeźby kratki to potrzebna jak najbardziej. U mnie takie same lampy nie weszły całe w kratkę ale wyglądają ok. No i bez czteropaka się nie obejdzie!
  11. Dorezałem światła do jazdy dziennej:hurra
  12. Trochę zabawy będzie...może jeszcze coś wykombinuję. Może gdzieś przy silniku się coś znajdzie
  13. Witam Dziś zakupiłem takie oto światełka: http://allegro.pl/osram-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-led-drl-rl-i1197589102.html A moje pytanko brzmi: gdzie mogę znaleźć prąd po włączeniu zapłonu jak najbliżej maski żeby podpiąć "plus". Mój pasek to 1.8benzyna 97r.
  14. Witam. Pilnie potrzebuję dobergo szpeca do modułu komfortu (padnięty). Najlepiej w okolicach Kluczborka, Olesna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności