michal.uaz Zgłoś #1041 Napisano 26 Maja 2013 Witam. Chyba znalazłem odpowiedni odres w eepromie do zmiany wskazań spalania. Wartosc 64 nalezy zmienic w adresie $59. Skorygujcie mnie jesli sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.uaz Zgłoś #1042 Napisano 27 Maja 2013 Niestety zmiana w tym adresie nie powoduje zmiany we wskazywaniu spalania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #1043 Napisano 20 Czerwca 2013 Koledzy mam takie pytanie. Kumpel ma w audi a6 c5 tak że nie ma świateł włączonych a mu liczniki fabrycznie świecą. Wie ktoś może czy da się tak zrobić w passacie b5 z 99roku ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scorpionpl Zgłoś #1044 Napisano 21 Czerwca 2013 (edytowane) Witam wszystkich wymieniłem licznik z takiego 3B0919860D na 3B0919890 J potrzebuje zrobić korektę spalania , najlepiej Zamienic eprom na diesla bo mój licznik był do 220 a ten jest do 260 . Jeśli chodzi o spalanie ta korekta nic nie zmieniła Edytowane 21 Czerwca 2013 przez scorpionpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1045 Napisano 23 Czerwca 2013 Witam Przesledzilem pinout licznika przed liftem i po lifcie i nie moge sie doszukac pinu odpowiedzialnego za ikonke otwarcia drzwi. w licznikach przed liftem jest to pin21, lecz w poliftowych nie ma juz pinu odpowiedzialnego za ikonke otwartych drzwi. prosze o podpowiedz jesli ktos wie. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1046 Napisano 23 Czerwca 2013 WitamPrzesledzilem pinout licznika przed liftem i po lifcie i nie moge sie doszukac pinu odpowiedzialnego za ikonke otwarcia drzwi. w licznikach przed liftem jest to pin21, lecz w poliftowych nie ma juz pinu odpowiedzialnego za ikonke otwartych drzwi. prosze o podpowiedz jesli ktos wie. pozdrawiam. komfort komunikuje sie po CAN z licznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1047 Napisano 23 Czerwca 2013 A jak zamki komunikuja sie modulem komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1048 Napisano 23 Czerwca 2013 @Robert Zamki przed i po lifcie z komfortem komunikują się po CAN. Przed liftem połączenie CAN miało inny protokól i pracowało z mniejszą prędkością. Oczywiście nie jest to kompatybilne z zamkami po lifcie! Generalnie ten patent zrobił rewolucję. Inne marki Opel ,Honda,Ford itd.do 2000r stosowały wiązkę 30 kabli ,a vw zmieścił się w 5-ciu + 2 do głośnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1049 Napisano 23 Czerwca 2013 Tak sie dopytuje bo walcze z problemem nie wlaczania sie lampek sufitowych po otwarciu drzwi, lecz ikonka na zegarach sie wlacza. teraz musze tylko zlokalizowac ktory przewod idzie od modulu komfortu do tychze lampek syfitowych, bo wszystkie zamki dzialaja i podaja sygnal do licznika ktory zapala kontrolke otwartych drzwi, tylko modul komfortu nie podaje masy na lampki sufitowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1050 Napisano 24 Czerwca 2013 (edytowane) Robert dobrze myślisz ,ale źle szukasz.... Wytargaj komfort ,odwiń izolację z wiązki ok.20cm od puszki (obudowy komfortu) i szarpnij delikatnie kablami. Dalej będziesz wiedział co robić Od razu obejrzyj komfort w środku. Odrazu mówię NIE musi być zalany/wilgotny a kable w wiązcze są łączone 1-den przechodzi na 4-ry i tam najczęściej "puszcza" - koroduje połączenie. Edytowane 24 Czerwca 2013 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1051 Napisano 24 Czerwca 2013 Masz na mysli to ze: cztery przewody z zamkow idace do modolu komfortu maga byc skorodowane? Co sie okazalo ze jak podnioslem tapicerke pod nogami kierowcy i pasazera to po obu stronach mialem basen. Zajebiscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1052 Napisano 25 Czerwca 2013 Dla tego napisałem Ci wcześniej...Nie było w tym nuty złośliwości Wielu z nas to miało.Chciałem Ci zaoszczędzić czasu na "przemyślenia". Poza tym to nie ten temat ,nie ma sensu zaśmiecać. Poczytaj posty "komfort" i "woda w samochodzie" Pozdrówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scorpionpl Zgłoś #1053 Napisano 25 Czerwca 2013 Witam wszystkich wymieniłem licznik z takiego 3B0919860D na 3B0919890 J potrzebuje zrobić korektę spalania , najlepiej Zamienic eprom na diesla bo mój licznik był do 220 a ten jest do 260 Witam ponownie ,czyli nic nie mogę zrobić z tym licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1054 Napisano 25 Czerwca 2013 Zamienic eprom na diesla Nie rozumiem...EEprom jest inny (inny zakres obrotow) bo mój licznik był do 220 a ten jest do 260 To w niczym nie przeszkadza potrzebuje zrobić korektę spalania Czyli to jest ,to co chcesz uzyskać? Jaki duży masz błąd? Cytat Zamieszczone przez scorpionpl Zobacz postaWitam wszystkich wymieniłem licznik z takiego 3B0919860D na 3B0919890 J potrzebuje zrobić korektę spalania , najlepiej Zamienic eprom na diesla bo mój licznik był do 220 a ten jest do 260 To co tu napisałeś jest całkowicie nie logiczne ,i nie dziw się że nikt nie odpowiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scorpionpl Zgłoś #1055 Napisano 26 Czerwca 2013 Sorry może troszkę namieszałem Zalożylem do swojego auta licznik 3B0919890 J który zaniża mi obroty , kilometry i pokazuje za duże spalanie w granicach 14 - 15 l na 100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1056 Napisano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Sorry może troszkę namieszałemZalożylem do swojego auta licznik 3B0919890 J który zaniża mi obroty , kilometry i pokazuje za duże spalanie w granicach 14 - 15 l na 100 No dobra ..założyłeś zegary z benzyny. Co zrobiłeś? Zmieniłeś tarczę obrotomierza? 3B0919890 J To zegary od PB (benzyna). Człowieku napisz od początku co i jak ,bo nikt tu nie jest wróżbitą. Podaj kodowanie zegarów. Zobacz co masz na tej pozycji. xxx?x: Motorvariante/Serviceintervall (bis 09/2000) 4 - 4-Zylinder 5 - 5-Zylinder 6 - 6-Zylinder Ma być 4. Edytowane 26 Czerwca 2013 przez marek29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek12 Zgłoś #1057 Napisano 6 Lipca 2013 Uwaga!!! Uwaga!!! Uwaga!!! Uwaga!!! Uwaga!!! Uwaga!!! Uwaga!!! Uwaga!!! Przed jakimikolwiek zmianami należy zapisać oryginalny wsad na dysku komputera. Witam. Postanowiłem założyć taki temat z uwagi na to że zawsze bardzo mnie interesowało czy da się coś zmienić, przestawić, ulepszyć w czymś co wypuściła fabryka. A jak się da to jak to zrobić. Może ktoś wie coś na ten temat to niech się dopisze. Ogólnie wiadomo że można za pomocą kabla do diagnostyki zmienić język wyświetlanych komunikatów, zmienić jednostki podawane przez komputer, zmienić co wchodzi w wyposażenie auta. Sposoby na to są opisane na forum wiec nie będę się powtarzał. Za pomocą edycji eepromu licznika można zmienić przebieg auta i kilka innych mniej lub bardziej przydatnych rzeczy. Do tego działania bedziemy potrzebowac kabelka np. vagtacho i programu to edycji plikow binarnych np: WinHEX 3. podswietlanie segmentow tarczy zegarow bezwzgledu na pozycje przełacznika światel. (po przekreceniu zaplonu) Adres $1ED (w niektorych modelach $21F) pod tym adresem ustawiamy co ma sie swiecic. nie interesuje nas jaka jest pierwsza cyfra, druga wstawiamy odpowiednio do: 0- brak podświetlenia 3- wyswietlacz 5- skala 7- skala i wyświetlacz 9- same wskazówki B- wskazówki i wyswietlacz D- wskazówki i skala F- wszystko np. pod adresem $1ED mam wartość 30 a chciałbym zeby wskazówki mi sie swiecily po przekreceniu kluczyka, zmieniam ta wartość na 39. Witam serdecznie, jak to wygląda w roku modelowym 04, 05? nie ma tam linijki 1ED a ni 21F, jak to rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1058 Napisano 6 Lipca 2013 Witam serdecznie, jak to wygląda w roku modelowym 04, 05? nie ma tam linijki 1ED a ni 21F, jak to rozwiązać? 1.Te linijki są...Tylko dane Ci się nie zgadzają.. 2.Autor postu wszystko podał "na tacy" ,wystarczy poszukać... też mam zegary z "9"-tką na końcu ,a tam wszystko jest "przesunięte". Poczytaj więcej jak tylko pierwszą stronę i wszystko będzie jasne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawcio79 Zgłoś #1059 Napisano 6 Lipca 2013 Witam. Moj nr licznika to 3B7920949A a problem polega na tym ze nie mam dzwieku ostrzezen i gong pozostawienia zapalonych swiatel tez nie dziala. Nawet jak robie test vagiem to buzzer nie wydaje zadnych dzwiekow. Czy moglby ktorys z fachowcow rzucic okiem na moj wsad? Byc moze poprzedni wlasciciel to dezaktywowal. Chcialem sobie rowniez podswietlic wskazowki ale w komorce 21F mam wartosc 70 a nie 30 i nie wiem jak to aktywowac. Bede bardzo wdzieczny. 3B7920949A_W8V04.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszek12 Zgłoś #1060 Napisano 7 Lipca 2013 1.Te linijki są...Tylko dane Ci się nie zgadzają..2.Autor postu wszystko podał "na tacy" ,wystarczy poszukać... też mam zegary z "9"-tką na końcu ,a tam wszystko jest "przesunięte". Poczytaj więcej jak tylko pierwszą stronę i wszystko będzie jasne... Wszystko już opanowane, efekt zadowalający. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach