symeks Zgłoś #1221 Napisano 21 Kwietnia 2014 Na pewno ciśnienia oleju? Może poziomu oleju?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #1222 Napisano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) oil press stop motor , a po zmianie języka na Niemiecki wyświetla oldruck motor aus! Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez mirekk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek704 Zgłoś #1223 Napisano 21 Kwietnia 2014 Nic nie zrobisz i tyle, po prostu... wytłumacz mi to? http://forum.vw-passat.pl/threads/109693-Aktywacja-kontrolki-tylnej-klapy-w-3b/page3 post 58 zdjęcia ??? Tu wskazówki świecą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1224 Napisano 21 Kwietnia 2014 To zapytaj autora. Skoro nie rozumiesz, że jedyna opcja to podlutowanie oddzielnego zasilania do diod to jedyna opcja, no to sorry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek704 Zgłoś #1225 Napisano 21 Kwietnia 2014 To zapytaj autora. Skoro nie rozumiesz, że jedyna opcja to podlutowanie oddzielnego zasilania do diod to jedyna opcja, no to sorry... A kto powiedział że wykluczam taką opcję? Szukam rozwiązania żeby świeciły się wskazówki albo cały licznik wszystko mi jedno. Oczywiście bez włączonych świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #1226 Napisano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) Wracając do ciekawostek licznikowych domyślam się że można doprowadzić kabelki bezpośrednio pod kontrolkę ABS i poduszki żeby działały prawidłowo przy wymianie licznika bez fisa na fis z canem , trzeba było by tylko wiedzieć co znajduje się po drodze w ścieżce od pinu do samej kontrolki w liczniku bez can.. czy mogłby ktoś podpowiedzieć co należy dołożyć w drodze od pinu do samej diody i co pod anode a co pod katode żeby to działało czy może wystarczył by inwerter żeby odwrócić polaryzacje ? Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez mirekk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1227 Napisano 23 Kwietnia 2014 tylko wiedzieć co znajduje się po drodze w ścieżce od pinu do samejkontrolki w liczniku bez can.. Kolego...to nie G3 ,Passat B4. W B5 nie ma bezpośredniego podpięcia od pinu wtyczki do diody Led. Wszystkie sygnały "analogowe" przechodzą przez procka.Dlaczego? 1.W wersji 1,2 Fis i Full Fis oprócz kontrolki działa też powiadomienie na FIS 2.Możliwość wykonania Self-Testu przez Vaga 3.Możliwość wyłączenia nieaktywnych kontrolek w różnych wersjach wyposażenia auta (softowo) 4.Unifikacja zegarów PB/ON po wymianie tarczy obrotomierza ,oraz US/EU szybkościomierza. Oczywiście można "podciągnąć" przewód do kontrolki AIRBAG ,tylko trzeba określić czy jest sterowana masą ,czy plusem. To samo z ABS (w starszej wersji też ASR). Po założeniu zegarów z CAN do sterownika ECU bez CAN i tak pozostaje problem obrotów,spalania i świec żarowych. To idzie po CAN i porty analogowe w zegarach po resecie wymuszają Niski stan na tych wejściach (L). Co oczywiście uniemożliwia "współpracę" Jedynie do udało mi się ogarnąć to kontrolkę otwartych drzwi. Z AIR próbowałem ,ale cały czas "L" na wejściu. Przy tych cenach do diesla lepiej zmienić ECU. W przypadku benzyny <99 lepiej odpuścić temat.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #1228 Napisano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) ja nie szukałem wywodu na puł strony że to jest be a tamto fe ,że to jest passat a tamto zwykła toczka bo ja o tym wiem ! , co za problem jak ktoś robi przekładkę zegarów żeby odciąć wyłączone ścieżki od licznika i doprowadzić do niego bezpośrednio z przeniesionego układziku ze starych zegarów pod same kontrolki żeby działały prawidłowo , po co ma każdy zmieniać od razu pompy absu sterowniki airbagu i inne cuda żeby tylko 2 kontrolki ruszyc jak wystarczy tylko kompa zmienić i cieszyć się tym 1/2 lub całym fisem - odciąć ścieżki i doprowadzić bezpośrednio kabelki według starego licznika do kontrolek tego airbagu i absu i po kłopocie , chyba po to jest to forum żeby sobie pomagać , dojść razem do jakiegoś rozwiązania , a cała reszta problemów tego co napisałeś to rozwiązuje to inny sterownik albo emulator can , poza tym ze wszystkim połączysz się i tak bez problemu wiec nie rozumiem o co Tobie chodzi może ktoś kolegów z forum ogarnie w schemacie co biegnie w liczniku do tych kontrolek i będzie wiadomo , a jak komuś nie pasuje to niech sobie jezdzi z zapalonymi non stop albo całkiem wyłączonymi , albo niech kupi odrazu pół samochodu Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez mirekk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1229 Napisano 24 Kwietnia 2014 wiec nie rozumiem o co Tobie chodzi Starałem się wytłumaczyć jak to działa,ale widzę że nie było warto....Albo źle zrozumiałeś. Powodzenia w "druciarstwie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #1230 Napisano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie dokładnie , i powodzenia w nauce w czytaniu ze zrozumieniem , a teksty typu "powodzenia w druciarstwie" to zachowaj dla siebie , może Tobie nie zależy na funkcjonalności to rób sobie jak chcesz Twoje auto ! , nie sądzę też żeby każdy co spota wyciągał z konsoli swój licznik i pokazywał innym jaki to on oryginalny z tyłu obudowy jest. Ja uważam że to ma po prostu działać jak trzeba i spełniać należycie swoje zadanie Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez mirekk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #1231 Napisano 24 Kwietnia 2014 Już wiem skąd się wzięło "typowy Mirek handlarz". Po co kupić licznik skoro można zrobić pająka za zegarami i udawać, że jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #1232 Napisano 24 Kwietnia 2014 sam wyglądasz jak ten pająk ,cinek czytanie ze zrozumieniem i Tobie by dobrze zrobiło bo to temat dotyczący tych co już go kupili , a Ty jak tarcze indiglo u siebie założysz + inweter to nie bedzie pająka ,ty taki wyjątkowy jesteś że ty byś zegary wifi potrzebował następny bez kontrolek co by się bujał albo ze wszystkimi swiecącymi co to jakaś nowa moda ??? albo za dużo mamony ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1233 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) to rób sobie jak chcesz Twoje auto ! , To samo dotyczy i Ciebie. może Tobie nie zależy na funkcjonalności Po za tym,jeśli kogoś osądzasz w ten sposób,to może najpierw by należało zaznajomić się z jego tematem i wykonanymi modyfikacjami. a Ty jak tarcze indiglo u siebie założysz + inweter to nie bedzie pająka ,ty taki wyjątkowy jesteś że ty byś zegary wifi potrzebowałnastępny bez kontrolek co by się bujał albo ze wszystkimi swiecącymi j.w. Masz jakieś sprawdzone źródło,informacji,które tu przytoczyłeś? Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #1234 Napisano 26 Kwietnia 2014 Słuchaj , to była tylko propozycja co można było by zrobić z tym problemem , jak by nie patrzeć to znajdą się i zwolennicy i przeciwnicy więc nie ma co dyskutować , ani też od razu się pultać na forum i nazywać jak dzieciaki od druciarzy itp. Jest to jakieś wyjście , mnie by to zadowoliło w 100% więc czy mógłby ktoś niezłośliwy podać przez co musi dotrzeć sygnał do tych kontrolek ? a co do sprawdzonych źródeł informacji - Rychu wiesz co to takiego anegdota , żart , itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stryjek Zgłoś #1235 Napisano 3 Maja 2014 mam passata z końcówki 2004r i fabrycznie licznik 849A ( full fis ). I mam taki problem, że jak zapali się rezerwa lub inny komunikat jest on tylko na chwile po czym zmienia się na informacje z radia. Czy jest możliwość zmiany wsadu na taki który będzie pokazywał cały czas rezerwę lub informację będą się zmieniać np co 10 sekund z informacji z radia na rezerwe i inne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1236 Napisano 3 Maja 2014 mam passata z końcówki 2004r i fabrycznie licznik 849A ( full fis ). I mam taki problem, że jak zapali się rezerwa lub inny komunikat jest on tylko na chwile po czym zmienia się na informacje z radia Tutaj było ostatnio http://forum.vw-passat.pl/threads/53956-Lista-komunikat%C3%B3w-wy%C5%9Bwietlacza-3B-3BG?p=2095979#post2095979 Czy jest możliwość zmiany wsadu na taki który będzie pokazywał cały czas rezerwę lub informację będą się zmieniać np co 10 sekund z informacji z radia na rezerwe i inne? Na 99,9% nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Galeon Zgłoś #1237 Napisano 3 Maja 2014 Mam takie pytanie gdzie w Eepromie licznika 3B0920827A znajduje się przebieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stryjek Zgłoś #1238 Napisano 3 Maja 2014 Tutaj było ostatnio http://forum.vw-passat.pl/threads/53956-Lista-komunikat%C3%B3w-wy%C5%9Bwietlacza-3B-3BG?p=2095979#post2095979 Na 99,9% nie. w car status wiem że mam taką opcję, ale raczej zawsze mam na menu głównym. W temacie który podałeś widzę że od licznika 847 wyłączono opcję o którą mi chodzi, ale skoro wcześniejsze liczniki miały taką opcję to chyba można ją zaadoptować do mojego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1239 Napisano 3 Maja 2014 Ja próbowałem różne wcześniejsze wsady do 847E, niestety, każdy powodował def. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Galeon Zgłoś #1240 Napisano 4 Maja 2014 Czy Vag Commander 3.6 da radę zapisać wsad do zegarów 3B0920827A VDO V06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach