Gość biniosama Zgłoś #181 Napisano 12 Lutego 2010 Nie mogę założyć nowego tematu więc zapytam tutaj rok88 1,6 benzyna elektrogaźnik jeszcze 3 lata i zabytek więc zależy mi na jego pielęgnacji Mam problem zimą z odpaleniem passia, jak temperatura powietrza zejdzie poniżej zera, po przekręceniu kluczyka jakby resztkami sił przekręcił rozrusznikiem i códem zapala. Dodam że dzieje się tak tylko tą porą roku, ostatniej zimy było to samo, akumulator jest roczny i napewno nie za słaby, świece mają rok z kawałkiem i około 10000 przejechane tak jak i kable oraz palec z kopułką, zeszłej zimy również był czyszczony rozrusznik. z góry dzięki wszystkim za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #182 Napisano 12 Lutego 2010 Mam problem zimą z odpaleniem passia, jak temperatura powietrza zejdzie poniżej zera, po przekręceniu kluczyka jakby resztkami sił przekręcił rozrusznikiem i códem zapala. Dodam że dzieje się tak tylko tą porą roku, ostatniej zimy było to samo, akumulator jest roczny i napewno nie za słaby, świece mają rok z kawałkiem i około 10000 przejechane tak jak i kable oraz palec z kopułką, zeszłej zimy również był czyszczony rozrusznik. Sprawdź połączenia silnoprądowe z aku do rozrusznika oraz masę. Spróbuj podłączyć drugą masę albo drugi bezpośredni plus. Wykorzystaj do tego celu przewody rozruchowe, tylko żeby grube były a nie z marketu za 30zł. Jest to akumulator bodajże żelowy który można rozładować do 10,5V. To że on jest żelowy to niewiele mówi, oznacza tylko że elektrolit jest w formie żelu. Ale akumulatory żelowe kwasowe nie charakteryzują się tak gigantycznym prądem rozruchowym. Musi być jakaś domieszka lub aku nie jest ołowiowe. Jeśli chodzi o celowość tego aku w instalacji to powiem krótko, są kondensatory i akumulatory, każde ma wady i zalety a ten wątek nie jest po to aby się nad tym rozwodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pole75 Zgłoś #183 Napisano 18 Lutego 2010 u mojego wujka w audi kiedyś sie rozładowywał akku bardzo często, pobór miał w normie, wszystko było ok. Przez przypadek okazało się że centralny zamek robił zwarcie gdzieś, dlatego warto sprawdzać przyczyne rozładowywyania wyjmując bezpieczniki każdy osobno na noc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #184 Napisano 18 Lutego 2010 u mojego wujka w audi kiedyś sie rozładowywał akku bardzo często, pobór miał w normie, wszystko było ok. Przez przypadek okazało się że centralny zamek robił zwarcie gdzieś, dlatego warto sprawdzać przyczyne rozładowywyania wyjmując bezpieczniki każdy osobno na noc.. Tylko że tym sposobem nie zawsze dojdziesz do celu,a może to trwać trochę dłużej niż tydzień Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pole75 Zgłoś #185 Napisano 18 Lutego 2010 może to trwać trochę dłużej niż tydzień w ostatecznośći można tak pokombinować, lepsze to niż kupowanie nowego akku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #186 Napisano 19 Lutego 2010 Tylko że tym sposobem nie zawsze dojdziesz do celu,a może to trwać trochę dłużej niż tydzień Wyjmowanie bezpieczników i jednoczesny pomiar prądu to dobra metoda. Wyjątkiem są samochodu w których odłączenie zasilania od podzespołu powoduje wywołanie błędów tego podzespołu. No chyba że kolega proponuje wyciągać bezpiecznik i czekać co będzie. Tak to i można nigdy nie znaleźć przyczyny jeśli ta występuje sporadycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elanboc Zgłoś #187 Napisano 26 Lutego 2010 Ja miałem pobór prądu ok 500mA i przyczyna leżała w ułamanym wianuszku w zamku od strony kierowcy.Powodowało to jakieś zwarcie.Wymieniłem wianek około 35 zł. koszt naprawy i ok:)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibion Zgłoś #188 Napisano 4 Marca 2010 Mam problem z akumulatorem z moim Passku. Po trzech lub czterech dniach akumulator pada. Nawet jeśli samochód jest często używany. Po wyłączeniu silnika i nawet po zamknięciu samochodu coś "przęczy" pod maską. Jest to bardzo dobrze słyszalne. Zdejmę kleme z akumulatora i wszystko cichnie. Zakłądam kleme i po trzech sekundach znowu słychać dziwny dzwięk jakby ciche nieustanne wycie. Co to może być. Czy to może być przyczyną rozładowywania akumulatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #189 Napisano 4 Marca 2010 Czy to może być przyczyną rozładowywania akumulatora? Najprawdopodobniej tak. Co to może być. Skoro to słuchać to nic prostszego tylko się przysłuchiwać skąd dźwięk dochodzi. Zakłądam kleme i po trzech sekundach znowu słychać dziwny dzwięk jakby ciche nieustanne wycie. Co rozumiesz przez wycie???? Może to jakiś przekaźnik ci brzęczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibion Zgłoś #190 Napisano 6 Marca 2010 Ciężko zlokalizować skąd dochodzi to brzęczenie. Udało mi się zlokalizować gdzieś po prawej stronie komory silnika. W środku przy zamkniętych drzwiach jest niemal niesłyszalne. Odkryłem dziś jedną rzecz. Brzęczenie ustaje po włączeniu świateł postojowych. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibion Zgłoś #191 Napisano 9 Marca 2010 Czytałem ostatnio na tym forum o problemach z regulatorem napięcia. Czy to może być przyczyna mojego problemu? Proszę o opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #192 Napisano 9 Marca 2010 Czytałem ostatnio na tym forum o problemach z regulatorem napięcia. Czy to może być przyczyna mojego problemu? Proszę o opinię. Może to być jednym z powodów.Dopóki nie będziesz miał pewności-czyt.nie będzie sprawdzone ładowanie i regulator to nie ruszysz w temacie. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlos10 Zgłoś #193 Napisano 17 Marca 2010 witam, sprawdź kolego ile prądu ciągnie alarm jeśli masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatforum Zgłoś #194 Napisano 20 Marca 2010 Witam Panowie podepnę się pod temat,a mianowicie otrzymałem od kolegi urządzenie które ma zapobiegać rozładowaniu aku.To jest link na temat tego urządzenia http://www.batterybrain.com/batterybrain.pl.Nie'>http://www.batterybrain.com/batterybrain.pl.Nie wiem czy można to zamontować w passacie co z alarmem i z zegarkiem nie mam pojęcia jak to działa.Może ktoś słyszał lub widział coś takiego i czy można to zamontować w pasku i jak to zrobić?Z góry dzięki Pozdro. ---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:41 ---------- http://www.batterybrain.com/batterybrain.pl to ten link bo ten wyżej jest nie poprawny sorry;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #195 Napisano 20 Marca 2010 Caly ten wynalazek to kolejna sciema do wyciagniecia kasy z naiwnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #196 Napisano 20 Marca 2010 Caly ten wynalazek to kolejna sciema do wyciagniecia kasy z naiwnych. Nie do końca tak bym to nazwał, ale ogólnie mało potrzebny gadżet. Jeśli aku i samochód sprawny to problemów z odpalaniem nie ma. Zamontować pewnie będziesz mógł, tylko po jakoś trzeba będzie zasilić alarm żeby nie wył po zaniku zasilania. Błędów w kompie od zdjęcia zasilania nie powinno być, VW to nie Ford czy inny wynalazek. Tylko pytanie po co to. Jak słabe aku to i tak nic nie da, a jak coś siedzi w instalacji to raczej trzeba to znaleźć a nie montować jakiś wynalazek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #197 Napisano 20 Marca 2010 jak już masz na coś wydać kasę, to kup sobie lepiej solara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatforum Zgłoś #198 Napisano 20 Marca 2010 Ja już mam coś takiego dostałem od znajomego.Nie mam problemów z odpalaniem ani z akumulatorem więc nie potrzebuję tego ustrojstwa montować,byłem tylko ciekawy co to jest i jak działa i czy w pasku by się przydało.Oki.Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traba Zgłoś #199 Napisano 20 Marca 2010 Z opisu wynika, że poniżej pewnego napięcia akumulatora układ odcina zasilanie od samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur27 Zgłoś #200 Napisano 20 Marca 2010 Podczas długiej przerwy samochód cały czas pobiera prąd przez odbiorniki prądu spoczynkowego wiec jak chcecie zostawiać auto na dłużej najlepszym sposobem odłączenie klemy + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach