Skocz do zawartości

Artur27

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Artur27

  • Urodziny 27.01.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kartuzy

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Stało sie Auto na chodzie ! 1 problem bo rozruszaniu rumaka był z ciśnieniem oleju ale to był tylko czujnik 2 cały czas z tyłu odzywa się pompka paliwowa nawet jeśli chodzi na gazie 3 Autko szarpie przy dodawaniu gazu i na benzynie i na gazie lewe powietrze już chyba całe mam wyeliminowane filterek gazu wymieniony musiałem jakoś to rozregulować . Przy temperaturze 90 C deptam mu na postoju full obroty obroty spadają silnik się kołysze i gaśnie ... Czym to może być spowodowane ?
  2. Przepraszam za zwlokę ale mam teraz dużo na głowie wczoraj zalałem benzyny do niego odpaliłem silnik chodził równo wszystko było ok po jakiś 3 minutach znowu zaczął falować i wzbijał się sam na obroty czego prędzej nie robił jeszcze nieszczelność jeszcze nie została wyeliminowana ... (brak czasu)
  3. Dam rade go sam wymienić i jaki jest tego koszt ?
  4. hmmm może być coś z tym ciśnieniem po odkręceniu filtra gazu gaz leci i leci i leci .... Co do tych rurek to idą dwie do filtra jeszcze jedna taka plastikowa obok ale ta 4 jest luzem podpowiem tyle że idzie ona do kabiny
  5. panowie wiem co to odma i gdzie się znajduje hmmm muszę ten gaz zrobić jakoś na benzynie to tam odpala i chodzi tylko falują mu obroty przy odmie już usuwałem nieszczelność jutro po pracy sie jeszcze trochę pobawię Macie jeszcze jakieś propozycje ? ---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:42 ---------- Po odłączeniu przepławki silnik po prostu gaśnie ale tylko na benzynie na gazie już tego nie robi ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:43 ---------- Jak nie instalacja to co innego ? ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- I mogą panowie powiedzieć coś jeszcze na temat tych puszek z bezpiecznikami ?
  6. Sonda sprawna ale przy silniczku krokowym łapie gdzieś lewe powietrze postaram to zrobić a macie jakieś sugestie co do gazu czemu wbija sie na 4000 obrotów aa i czy po odkręceniu filtra gazu ma swobodnie lecieć gaz niema tam żadnego zaworka ?
  7. a chodzi wam o sąde taka sprawdzę jutro
  8. Przepływomierz odłączałem a co może być z lambdą i gdzie ona sie znajduje?
  9. no to po raz drugi pytam 1 Pytanie jest takie po odpaleniu auta chodzi na benzynie i falują mu obroty nie wiem może już porostu gasł bo benzyny strasznie mało ale słyszałem że może być to wina tego silniczka krokowego po jego rozebraniu nic nie rzucało mi się w oczy może ktoś z was wie jak to sprawdzić ? 2 Ato posiada taką instalacje że po odpaleniu i prze gazowaniu przełącza sie automatycznie na gaz wszystko super ładnie przełącza sie na gaz z gazu an benzynę też tylko problem tkwi w tym że po przełączeniu na gaz auto wskakuje na 3000-4000 obrotów ... tutaj parę fotek Ta rurka to jest chyba jakieś odpowietrzenie ale nie jestem pewien w tym pudełku znajduje się jeden bezpiecznik czy tak powinno być jest miejsce na 2 i też za bardzo nie wiem do czego to służy . To jest raczej do gazu może to mieć coś wspólnego z objawami silnika ? A tutaj cały silniczek Pozdrawiam i z góry dziękuje Artur.
  10. nie przeleciałem cały 77 stron ale żeby rozwiać wasze wątpliwości na temat 2.0 TDI (może już było jeśli tak to przepraszam) uświadomcie sobie następujący podział: - 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007. można jeszcze przeczytać to http://vwszrot.pl/
  11. A spróbuj odpowietrzyć układ chłodniczy ...
  12. Sprytne chociaż nie wiem jak to działa w benzynie ale jak w 2.5 TDI to bym nie chciał bym zadzierać z odmą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności