Gość kuba myc Zgłoś #1 Napisano 20 Maja 2009 (edytowane) sie macie ludzie mam krutkie dwa pytania mam passata 1,9 tdi ma naklejone 3 czerwone tdi na tylnej klapie i poprzedni właściciel się upiera że ma 150 k/m jak to sprawdzić?czy jechać na hamownię? a drugie pytanko jak wciskam gaz do dechy na 2 lub 3 lub 4 strasznie kopci co to może być ? mechanik mi mówił że czip jest żle zgrany z komputerkiem że miał już taki przypadek w skodzie octavii i gościa poslał na hamownie i mu to zrobili. jak ktoś coś wie na ten temat to bardzo proszę o jakieś rady pozdrawiam z olsztyna p.s bardzo fajne forum jestem pod wrażeniem naprawdę fajowa sprawa Edytowane 21 Maja 2009 przez the.wolf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 20 Maja 2009 _zlydzial1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty64 Zgłoś #3 Napisano 20 Maja 2009 q..wa-oczy bolą od krutkiego chamowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kuba myc Zgłoś #4 Napisano 20 Maja 2009 ale o co ci chodzi w tej odpowiedzi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 20 Maja 2009 ale o co ci chodzi w tej odpowiedzi? Błędy popraw bo Twój post to porażka.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #6 Napisano 20 Maja 2009 Literki mozna nakleić, jest kilka sposobów ale najpewniejszy moim zdaniem będzie jak pojedziesz na hamownie, mozesz jeszcze sprawdzić wlepe w bagażniku i odczytać trzy literowy kod, jeżeli masz AHU tak jak przy profilu to w serii masz 90 koni, możliwe że jest czipowany, jedz na hamownie i się przekonasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #7 Napisano 20 Maja 2009 chyba,że ktoś silnik wymienił na ARL:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #8 Napisano 20 Maja 2009 Jak ktos napisze na plocie D.U.P.A to bedziesz z malego drzazgi wyciagac?? Oznaczenie motoru ew. przerobki dadza nam podglac do to moze byc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #9 Napisano 21 Maja 2009 a ja jak nakleje na swoim PASSACIE "S4" to jezdze czym ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #10 Napisano 21 Maja 2009 (edytowane) chyba,że ktoś silnik wymienił na ARL:D oj chyba by byl problem z montazem. przeczytaj jakie masz oznaczenie silnika i pojedz na hamownie. Edytowane 21 Maja 2009 przez the.wolf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #11 Napisano 21 Maja 2009 a drugie pytanko jak wciskam gaz do dechy na 2 lub 3 lub 4 strasznie kopci co to może być ? Pewnie ten "chip" tak dymi. Obojętnie na ile KM jest ten chip - jest zły i może być jedynie argumentem do obniżenia ceny auta. Auto nie powinno kopcić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #12 Napisano 21 Maja 2009 Kolego trzeba było cosik na regionalnym wrzucić Sprawdź oznaczenia silnika, podepnij na VAG zrób logi (jak nie masz jak lub czym to zapraszam na PW) i podjedź do V-Techa na Gutkowie aby sprawdzili ile te autko ma rzeczywiście Może to nie 1,9TDI tylko 2,5TDI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #13 Napisano 21 Maja 2009 Pewnie ten "chip" tak dymi. jak podlane to dymi Obojętnie na ile KM jest ten chip - jest zły Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Jak auto dymi to nie jest powiedziane że od razu jest zły chip! może być jeszcze kilka innych powodów Zrób tak jak powiadają inni, jedź na hamownie, sprawdź puszkę komputera czy nie było grzebane(ale pewnie nie będzie nic widać), zobacz oznaczenie vlepki w bagażniku. Czy oprócz dymienia, auto zachowuje się w sposób odmienny? Np. jadąc 2/3 biegu i wciskając „gaz do dechy” to koła tracą przyczepność? Co do oznaczeń to nie sugeruj się nimi co do 150KM to też trochę nie realne przy seryjnym silniku AHU, chyba że cudowany :D:D:D:D i to dobrze :D:D:D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #14 Napisano 21 Maja 2009 Żeby AHU czy AHH zrobić na 150KM to trzeba już niestety ostro ingerować w mechanikę i jest to mało opłacalne więc mówienie, że on ma 150 kucy to troche nie na miejscu. Taką moc to chipem można uzyskać na ATJ juz AJM przy naprawdę dobrym programie. No chyba, że to popularny sześciogarowiec AKN to i ma te swoje deklarowane 150KM albo miał jak wyjechał z fabryki ale to słychać z 3km różnicę w porównaniu do R4... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #15 Napisano 21 Maja 2009 Sory za OT ale nie mogłem się powstrzymać ...AHH zrobić na 150KM to trzeba już niestety ostro ingerować w mechanikę... to ostro przy dobrym wietrze to końcówki wtryskiwaczy i będzie blisko wyniku :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #16 Napisano 22 Maja 2009 Tak by the way - moj Seat Toledo 1M, silniczek ALH 90PS niedawno dowiedzialem sie ze poprzedni wlasciciel z niemiec zczipowal na okolo 130PS ile jest dokladnie to nie wiem, ale auto wspaniale przyspiesza, ciagnie rowno od 1800 obr/min no i faktem jest, ze kiedy pedal idzie w podloge to niestety kopci, czy zly czip, czy cos innego - nie wiem, nie pobiera oleju, odpala zawsze, spalanie w normie.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #17 Napisano 22 Maja 2009 czip jest żle zgrany z komputerkiem Dobre. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach