Skocz do zawartości
Gość kuba myc

czy pasek może być zaczipowany na 150 k/m

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kuba myc

sie macie ludzie mam krutkie dwa pytania mam passata 1,9 tdi ma naklejone 3 czerwone tdi na tylnej klapie i poprzedni właściciel się upiera że ma 150 k/m jak to sprawdzić?czy jechać na hamownię? a drugie pytanko jak wciskam gaz do dechy na 2 lub 3 lub 4 strasznie kopci co to może być ?

mechanik mi mówił że czip jest żle zgrany z komputerkiem że miał już taki przypadek w skodzie octavii i gościa poslał na hamownie i mu to zrobili.

jak ktoś coś wie na ten temat to bardzo proszę o jakieś rady pozdrawiam z olsztyna

p.s bardzo fajne forum jestem pod wrażeniem naprawdę fajowa sprawa

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zlydzial1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

q..wa-oczy bolą od krutkiego chamowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba myc

ale o co ci chodzi w tej odpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale o co ci chodzi w tej odpowiedzi?

 

Błędy popraw bo Twój post to porażka.... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Literki mozna nakleić, jest kilka sposobów ale najpewniejszy moim zdaniem będzie jak pojedziesz na hamownie, mozesz jeszcze sprawdzić wlepe w bagażniku i odczytać trzy literowy kod, jeżeli masz AHU tak jak przy profilu to w serii masz 90 koni, możliwe że jest czipowany, jedz na hamownie i się przekonasz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba,że ktoś silnik wymienił na ARL:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos napisze na plocie D.U.P.A to bedziesz z malego drzazgi wyciagac?? :))

Oznaczenie motoru ew. przerobki dadza nam podglac do to moze byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja jak nakleje na swoim PASSACIE "S4" to jezdze czym ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba,że ktoś silnik wymienił na ARL:D

 

oj chyba by byl problem z montazem.

 

 

 

przeczytaj jakie masz oznaczenie silnika i pojedz na hamownie.

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a drugie pytanko jak wciskam gaz do dechy na 2 lub 3 lub 4 strasznie kopci co to może być ?

 

Pewnie ten "chip" tak dymi.

Obojętnie na ile KM jest ten chip - jest zły i może być jedynie argumentem do obniżenia ceny auta.

Auto nie powinno kopcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego trzeba było cosik na regionalnym wrzucić :D Sprawdź oznaczenia silnika, podepnij na VAG zrób logi (jak nie masz jak lub czym to zapraszam na PW) i podjedź do V-Techa na Gutkowie aby sprawdzili ile te autko ma rzeczywiście :P

Może to nie 1,9TDI tylko 2,5TDI :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie ten "chip" tak dymi.

jak podlane to dymi :D

 

Obojętnie na ile KM jest ten chip - jest zły

Na jakiej podstawie to stwierdzasz?

Jak auto dymi to nie jest powiedziane że od razu jest zły chip! może być jeszcze kilka innych powodów :)

 

Zrób tak jak powiadają inni, jedź na hamownie, sprawdź puszkę komputera czy nie było grzebane(ale pewnie nie będzie nic widać), zobacz oznaczenie vlepki w bagażniku. Czy oprócz dymienia, auto zachowuje się w sposób odmienny? Np. jadąc 2/3 biegu i wciskając „gaz do dechy” to koła tracą przyczepność?

 

Co do oznaczeń to nie sugeruj się nimi :) co do 150KM to też trochę nie realne przy seryjnym silniku AHU, chyba że cudowany :D:D:D:D:D i to dobrze :D:D:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby AHU czy AHH zrobić na 150KM to trzeba już niestety ostro ingerować w mechanikę i jest to mało opłacalne więc mówienie, że on ma 150 kucy to troche nie na miejscu. Taką moc to chipem można uzyskać na ATJ juz AJM przy naprawdę dobrym programie. No chyba, że to popularny sześciogarowiec AKN to i ma te swoje deklarowane 150KM albo miał jak wyjechał z fabryki ale to słychać z 3km różnicę w porównaniu do R4...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory za OT ale nie mogłem się powstrzymać

...AHH zrobić na 150KM to trzeba już niestety ostro ingerować w mechanikę...

to ostro przy dobrym wietrze to końcówki wtryskiwaczy i będzie blisko wyniku :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak by the way - moj Seat Toledo 1M, silniczek ALH 90PS niedawno dowiedzialem sie ze poprzedni wlasciciel z niemiec zczipowal na okolo 130PS ile jest dokladnie to nie wiem, ale auto wspaniale przyspiesza, ciagnie rowno od 1800 obr/min no i faktem jest, ze kiedy pedal idzie w podloge to niestety kopci, czy zly czip, czy cos innego - nie wiem, nie pobiera oleju, odpala zawsze, spalanie w normie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
czip jest żle zgrany z komputerkiem

 

Dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności