Gość pshemo Zgłoś #81 Napisano 19 Maja 2007 Wszystko nie wylecialo... nie wiem jak to robiles, ale u mnie to pare kropel moze stracilem. Uszczelki (oring) nie bedzie, kup razem z czujnikiem, koszt okolo 3zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #82 Napisano 19 Maja 2007 pshemo ale zauważ że macie inne silniki... a ten czujnik nie znajduje się dokładnie w tym samym miejscu w każdym silniku... u mnie też trochę płynu pociekło... raz na jakiś czas przydało by się wymienić ten płyn... jesli dobrze pamiętam to wchodzi go do całego układu około 6 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo Zgłoś #83 Napisano 19 Maja 2007 Wiem, ze praktycznie w kazdym silniku gdzie indziej. I akurat w AWT w tak trudno dostepnym miejscu, ze niech niemiaszkow drzwi scisna U mnie jest on nisko umiejscowiony, tak nisko, ze chyba najnizej z wszystkich miejsc ktore widzialem wiec u mnie szansa wycieku chyba sie zwiekszala, poniewaz montaz jest ponizej zbirnika wyrownawczego... prawa fizyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafitron Zgłoś #84 Napisano 19 Maja 2007 mam czujnik;) co prawda jakiś troszeczkę inny był z salonu skody - ale działa;) płynu weszło mi wreszcie 1,25-1,5l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #85 Napisano 19 Maja 2007 Witam. Panowie po postach widze ze jestescie lepszymi fachowcami jak ci w tych garazach ( oczywiscie zdarzaja sie wyjatki), teraz ja potrzebuje waszej bezcennej rady bo jestem nowicjuszem , moj pierwszy PASEK 2.0 115KM po odpaleniu i okolo 10-15 min skacze stopniowo do 90 C a potem czy to w korku czy na trasie trzyma ta temperature caly czas. Czy to jest normalne? w korku rozumiem ale na trasie chyba powinna troche spasc. Jezeli ma racje to czy wystarczy wymiana termostatu? Z gory dzieki za jaka kolwiek odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #86 Napisano 20 Maja 2007 skacze stopniowo do 90 C a potem czy to w korku czy na trasie trzyma ta temperature caly czas. Czy to jest normalne? 90 st. to optymalna temperatura pracy silnika i tak ma być! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #87 Napisano 20 Maja 2007 Dzieki Duzy. Czyli mam rozumiec ze wszystko jest a 90 C jest taka stala temp. ktora nie spada nawet, podczas jazdy np 80km/h gdzie powietrze z zewnatrz chlodzi silnik np do 70 C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo Zgłoś #88 Napisano 20 Maja 2007 powietrze z zewnatrz chlodzi silnik np do 70 C. Ja tam sie nie znam... ale tak logicznie myslac, to silnik nagrzewa sie do temp. wyzszych niz 90stC i nie stanowi to dla niego wiekszego proglemu jesli w srodku wystepuje zaplon po zaplonie mieszanki paliwa i powietrza. Nie wiem ile wynosi temp. w cylindrze, ale pewnie sporo. Silnik nawet przy mrozie potrafi sie nagrzac do tych optymalnych 90stC. Wiec... takie glupie powietrze z zewnatrz chyba nie stanowi wyzwania do schlodzenia do 70stC. Jesli uklad chlodzacy jest sprawny to temp. cieczy chlodzacej dojdzie do temp. optymalnej (90stC) i bedzie sie tam trzymac. A uklad chlodzacy jest w paskach chyba na tyle wydajny, ze zatrzyma temp. na 90st i nie pozwoli na przegrzanie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #89 Napisano 20 Maja 2007 jesli ktos sie na na termodymanice lub mial "silniki spalinowe" w trchnikum to wie ze silnik przy 90st ma najwiekszą sprawnosc. Dlatego ma byc 90 i juz. Tak jak najwiekszy moment silnika jets przy pewnych obotach i tak jak turbo ma sie załaczac przy pewnych obrotach. Tak samo stopien sprezania silnika nie moze byc inny, i tak samo cisnienie sprezania, fazy rozrzadu, inne pompowtryski, inne paliwo i mozna by tak wymieniac bez konca. Kostruktorzy juz raczej widza co robia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wallyTDI Zgłoś #90 Napisano 9 Czerwca 2007 Witam Sorki ze powtorze temat bo moze to juz bylo i to nawet w tym temacie ale nie wiem co sie dzieje Kupilem Passata 1.9 TDI 98 rok autmat, podczas jazdy probnej przy zakupie i podczas powrotu do domu nic sie nie dzialo, przejechalem okolo 30 km, dzis kolejny raz przejechalem sie samochodem po 3 dniach od kupna bo czekalem by ubezpieczyc auto i stalo sie cos dziwnego... samochod zagrzal sie do 90 stopni i tak bylo przez kilkanascie kilometrow az w pewnym momencje zobaczylem wskaznik temperatury na najnizszej kresce wskaznika, po chwili wskaznik podwyzszyk sie do drugiej kreski i ponownie spadl na pierwsza wiem ze to pasionujaca historia co dla niektorych ale dla mnie to wielki problem bo nie mialem nigdy passata a tym bardziej turbo diesla prosze o pomoc i z gory serdecznie dziekuje Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #91 Napisano 9 Czerwca 2007 jesli spadnie ci temperatura do 60 - sprawdz róre na dole czy jest goraca - a watpie by sie ostudzila w 5 sek . w ymien czujnik najpier. ja mialem tak w swoim AFN-ie ze na autostradzie jak jechałem 140 km/h zaczelo sie cos dziwnego dziac - 90 - potem 70st .... a caly czas jechalem. rok czasu ani najmniejszego problemu. wymienilem czujnik i po klopocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wallyTDI Zgłoś #92 Napisano 9 Czerwca 2007 wlasnie u mnie bylo tak samo jechalem autostrada 140 km/h bylo 90 stopni i nagle nie wiem kiedy wskaznik spadł na doł pare minut temu wlaczylem ponownie silnik na kilka minut sprawdzilem rure gorna jest goraca i dolna tez jest ciepla co o tym sadzisz? powiem szczerze ze jestem w anglii i kupilem autko zeby wrocic nim do polski a tu teraz taka klapa nie wiem co robic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #93 Napisano 9 Czerwca 2007 wymienilem czujnik i po klopocie. Zacznijcie od tego bo to 99% celny strzał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wallyTDI Zgłoś #94 Napisano 9 Czerwca 2007 dzieki a powiedz mi jeszcze czy dam rade to zrobic sam czy lepiej szukac jakiegos mechanika albo serwisu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedras85 Zgłoś #95 Napisano 9 Czerwca 2007 Możesz sam sie bawić.... instrukcja co i jak znajduje sie tutaj KLIKNIJ TUTAJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wallyTDI Zgłoś #96 Napisano 9 Czerwca 2007 dziekuje Ci bardzo za pomocne słowo i ukojenie moich nerwów brzmi idiotycznie ale tak jest dobranoc wszystkim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtkn Zgłoś #97 Napisano 10 Czerwca 2007 ja mialem tak samo (wskaznik mi wariowal) ale sam zrobilem to i to sposobem "ręce, które leczą". mianowicie kilka razu zdusilem rurke ktora z silnika wychodzi i doprowadza plyn spowrotem do zbiorniczka wyrownawczego i wszystko sie uspokoilo. nie iwem za bardzo co to moglo byc ale sie naprawilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #98 Napisano 10 Czerwca 2007 Powiedzcie gdzie jest umieszczony czujnik temp. w ADP 1,6 100KM?Czytałem ale nic na ten temat nie widziałem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wallyTDI Zgłoś #99 Napisano 17 Czerwca 2007 przepraszam... ale dopiero sie uczę wszystkiego i potrzebuje pomocnej informacji czy ten niebieski "mały plastik" to czujnik temperatury? odczytałem z niego takie numery 357 919 754D czy to numer jakim musze sie poslugiwac przy kupnie nowego by kupic dobry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik Zgłoś #100 Napisano 25 Czerwca 2007 Witam Chciałem się upewnić czy w tdi AWX 130 ps ten czujnik to jest - (stojąc naprzeciwko przodu auta) z tyłu silnika w jego "bloku" że tak powiem w takim gnieździe pod kątem i dochodzą do niego cztery kabelki brązowe i wetknięta jest wtyczka kątowa taka ? Inny punkt odniesienia to stojąc od strony pasażera jak się latarką poświeci pod kątem w dół właśnie na tył silnika (oczywiście osłona silnika zdjęta) to go widać tam i dosyć ciężko tam rękę włożyć ... dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach