Skocz do zawartości

jedras85

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jedras85

  • Urodziny 23.08.1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom/Warszawa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. PANOWIE czy wie ktoś co zrobić z tym fantem??? znalazlem opis ale w dziwnym języku - NL podobno - ale co ten błąd oznacza?? foutcode: 18265 P1857 en Load Signal Error Message from Engine Contr. Mogelijke oorzaken: * Door het motorregelapparaat wordt geen resp. een verkeerd signaal afgegeven * Verkeerd of defect motorregelapparaat * Verkeerd of defect regelapparaat automatische bak Mogelijke oplossing: * Regelapparaat van motor controleren / vervangen * Regelapparaat van versnellingsbak controleren / vervangen
  2. U mnie to samo;/ podświetlają sie wszystkie ikony od skrzyni...a komp wywalił błąd 18256 czyli "Please check DTC Memory of engine ECU" pytanie brzmi co dalej, co jest przyczyną?? i co było u kolegi co miał ten sam problem...
  3. A no jest jeden sposób... wgraj cd z 2005/2006 z polskim lektorem, tam było bez bugów...a potem wrzuć aktualne cd i po zadawodach
  4. U mnie przy uszkodzeniu G81 komp wywala następujący błąd... jednak nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika - nie skaczą obroty... jednak podejrzewam że awaria G81 spowodowala podwyższenie sie spalania o jakiś 1l - czy to prawda okaże sie niebawem Oto opis błedu od czujnika - niestety z niemieckiego jestem noga ale moze ktoś by to przetłumaczył ?? 17571 P1163 en Fuel Temp Sensor (G81) Open or Short to Plus Mogelijke verschijnselen: * De motor start slecht omdat de ingespoten dieselhoeveelheid te laag is. * Brandstofverbruik is hoger dan gebruikelijk. * Emissie niveau niet bereikt Mogelijke oorzaken: * De kabels en/of aansluitingen van de temperatuur sensor van de brandstof (G81) zijn onderbroken of maken kortsluiting naar plus * De sensor voor de temperatuur van de brandstof (G81) is kapot Mogelijke oplossingen: * Controleer kabels en aansluitingen van G81 * Controleer / vervang G81. In de praktijk: vervang de brandstofpomp
  5. Mamy juz nowa mapke na POLSKE 2007/2008 - wszelkie pytania na gg
  6. Możesz sam sie bawić.... instrukcja co i jak znajduje sie tutaj KLIKNIJ TUTAJ
  7. Panowie a tak apropo zamiast gdybać trzeba jak juz mówiłem brać kompa i podstawa wszelkiej diagnozy w tych VW jest VAG bez tego ani rusz!!! Brać mechanika co ma jakies pojęcie sprawdzić czy nie ma błędów a potem podczas jazdy patrzeć na wskazania ciśnienia sprężania itp.... wszytko powinno wyjść
  8. HEHE chyba nie masz za dużo pojęcia o tym... jak w serwisie chcesz zmienić to płacił 6tysi dokładnie a jak kupisz garetta gdzie indziej i nowego to płacisz 1,7tys do 2tysi
  9. Odezwij sie na GG 4311445 to Ci wszystko powiem...
  10. Najpierw sprawdź gdzieś pod VAGIEM tam wyjdzie na pewno.... ale ja bym jeszcze rozważył uszkodzenie przepływomierza, bo takie opóźnienie może wynikać właśnie z tego, jak mialem walnięte turbo - objawy bardzo podobne do przepływki - to wymieniłem zeby sprawdzic przepływomierz na jakies badziewie nie oryginalne i auto reagowało z cholernym opóźnieniem... ale potem włożyłem oryg bosha i było cacy;) niestety turbo kosztowalo nowe 1,7tys;/
  11. Odezwij sie do mnie na priv lub GG postaram sie pomóc
  12. Najnowsza 2006/07 nie ma swojego softu tzn nie wgrywa sie tylko bazuje na sofcie wgranym z 2005/06
  13. A wszystko po to żeby częściej odwiedzać serwis chyba;P............
  14. Jak nie dziala poprawnie oryginał to ja bym zaczął o wyczyszczenia lasera, i przy okazji sprawdził samą navigacje VAG-iem, bo zakładam ze to oryg cd było razem z autem...
  15. Brak mocy hmm.... najprostszą metoda jest podpięcie pod kompa!!! zanim cokolwiek sie zacznie gmerać nie ma sensu wogóle bez tego zaczynać bo "mechanicy" wymienią wszystko co sie da i wezmą kupe kasy, powodem utraty mocy są przeważnie: - walnięta turbina - przepływomierz czasem elektrozawór sterujący ciśnieniem doładowania... ale jeśli wymienili ten zawór i wykluczyli uszkodzenie przepływki to tylko wymiana Turba ratuje, ALE PODSTAWA TO SPR WSZYSTKIEGO POD KOMPEM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności