jurekjp Zgłoś #21 Napisano 16 Maja 2010 Ten wężyk nr 36 uszkodzony powoduje,że przy przyspieszaniu niesamowicie muli.Ja u siebie wymieniłem przepływomierz i po wymianie muliło dalej.Dopiero podmiana tego wężyka spowodowała normalną jazdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #22 Napisano 17 Maja 2010 Witam coprawda było już napisane, ale po przeczytaniu tego tematu zaintrygowało mnie i poszedłem posprawdzać węże w swoim aucie i po gruntownej inspekcji ukazało się coś dziwnego, wężyk zaznaczony na czerwono w miejscu wpięcia jest rozerwany na 2 części. Czy to może być przyczyną że auto przy ostrzejsym ruszeniu dławi się??[ATTACH]30081[/ATTACH] Jak najbardziej,niezbyt dokładne,ale z tego co widzę to jest połączony z odmą.Zmień i po sprawie.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_ Zgłoś #23 Napisano 17 Maja 2010 A wymieniał ktoś już dużo zabawy?? Draga zabawka z tegio wężyka?? Poklejenie na partyzanta taśmą da radę czy będzie puszczać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #24 Napisano 17 Maja 2010 Poklejenie na partyzanta taśmą da radę czy będzie puszczać?? raczej ciśnienie to wypcha i nic to nie da... taśma jest za słaba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #25 Napisano 17 Maja 2010 A wymieniał ktoś już dużo zabawy?? Draga zabawka z tegio wężyka?? Poklejenie na partyzanta taśmą da radę czy będzie puszczać?? Niezbyt dogodne dojście ale da się wymienić.Wymień a nie oklejaj Temat opisany dokładnie na forum.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #26 Napisano 17 Maja 2010 Panowie a ja już wszystko posprawdzałem i dochodzę do wniosku,że syczy w przepustnicy w środku i nie wiem czy tak powinno być.Co Wy na to?.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #27 Napisano 17 Maja 2010 Panowie a ja już wszystko posprawdzałem i dochodzę do wniosku,że syczy w przepustnicy w środku i nie wiem czy tak powinno być.Co Wy na to?.Pozdrawiam. To zależy jak syczy Może poprostu gdzieś na dolocie powietrza jest nieszczelność-dlatego może być słyszalny taki syk,podczas gdy przepustnica jest otwarta to normalne-ale nie powinno być słychać tego za bardzo.Jak byś ściągnął rurę dolotową to by było bardzo zauważalne.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #28 Napisano 17 Maja 2010 Ha,ostatnio spadł mi przewód z przepustnicy.Silnik kulał,ale nie zgasł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #29 Napisano 17 Maja 2010 Ha,ostatnio spadł mi przewód z przepustnicy.Silnik kulał,ale nie zgasł. Normalna rzecz W końcu powietrze "omijało" przepływkę i resztę dolotu.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #30 Napisano 17 Maja 2010 Ok zgoda,ale gdy zdjąłem przewód z filtra powietrza zaraz za przepływką silnik zgasł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #31 Napisano 17 Maja 2010 Ok zgoda,ale gdy zdjąłem przewód z filtra powietrza zaraz za przepływką silnik zgasł. A powinien "chodzić" wg wartości zapisanych w kompie.Może nie idealnie,ale powinno się dać go spokojnie odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #32 Napisano 17 Maja 2010 po cos te przewody sa wiec zglupial i zgasl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #33 Napisano 19 Maja 2010 Koledzy i jakieś dalsze pomysły co do syczenia w 1.8T.Nadmienię ,że jak syczy to auto gorzej ciągnie ,a jak gaz popuszczę i przestaje syczeć to przyspiesz(lepiej ciągnie) Według mnie to gdzieś syczy na górze najgorsze jest to że jak auto nie jedzie i dodaję gazu to nic nie słychać ,dopiero jak jedzie to to słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dagoth Zgłoś #34 Napisano 19 Maja 2010 Mam to samo moze tam jakies echo niesie od zaworu DV lub WG? ktos ma pomysly jakies nadal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #35 Napisano 19 Maja 2010 a czy Panowie mają możliwość zrobienia logów przepływomierza (002) i doładowania (115) w czasie jak syczy? strzelam, że syczy właśnie nieszczelny (stary) DV, a niesie się to pod maską, bo to puszka jest... możecie też sprawdzić szczelność układu (np. kompresorem z niskim ciśnieniem) - może się okazać, że to np. dziurawy intercooler... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #36 Napisano 19 Maja 2010 (edytowane) Czekałem aż się kolega Marek odezwie.Z logami będzie ciężko u mnie bo nie mam gdzie,co do kolera to jest szczelny w sobotę wyjmowałem i myłem i jest ok.A DV też oglądałem powierzchownie i wydaje się być ok,ale tu chodzi o to czy puszcz podciśnienie dmuchając w cienki króciec tak?.Wszystkie opaski posprawdzane przewody od doładowania też i brak dziur.Może to być jakiś wężyk od podciśnienia. Czy przetarcie jakiegoś wężyka od N75 lub DV może powodować to syczenie. Edytowane 19 Maja 2010 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #37 Napisano 19 Maja 2010 Przetarcie każdego z wężyków może powodować to syczenie. I "spadki mocy". DV ma być szczelny od strony wlotu/wylotu. Wąski przewód służy do odciągania sprężyny na podciśnieniu. Jeśli DV przepuszcza w którąkolwiek stronę, to do kosza... BTW. syczenia nie słychać na postoju, bo turbo nie dmucha jak gazujesz na luzie (nie ma nadciśnienia w kolektorze). Zrób test zdejmij rurę z turbo, zrób sobie jakąś przejściówkę do kompresora i dmuchnij tam z 0,6 bara (nie więcej, bo jeszcze coś rozwalisz i dopiero będzie problem... ). I powinno być jasne skąd "wieje" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #38 Napisano 19 Maja 2010 Ok.Dzięki na pierwszy ogień pójdzie DV .Marecek czy to powietrze mogę wdmuchiwać zaraz za przepływką ,za filtrem powietrza,bo tam najprędzej można się dostać. ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:18 ---------- Przetarcie każdego z wężyków może powodować to syczenie. I "spadki mocy". Ostatno na wolnych obrotach jest bardzo słaby ,a później jak mu przycisnę to mocno syczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #39 Napisano 19 Maja 2010 Ok.Dzięki na pierwszy ogień pójdzie DV .Marecek czy to powietrze mogę wdmuchiwać zaraz za przepływką ,za filtrem powietrza,bo tam najprędzej można się dostać. nie. Szczelność sprawdzasz za turbiną, bo dopiero od tego miejsca układ ma prawo być szczelny. Przydałoby się też zdjąć przewód z przepustnicy i go po prostu na wyjściu zatkać... ale najszybciej będzie po prostu wszystko dokładnie "obejrzeć"! a dopiero później rozbierać i szukać głębiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dagoth Zgłoś #40 Napisano 21 Maja 2010 te syczenie to chyba normalka... sprawdzalem w 2szt AEB i jednym AWT i to samo syczenie bylo wszedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach