Dagoth
-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Dagoth
- Urodziny 13.08.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
-
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
to ,ze cieplej sie zrobiło wczoraj wieczorem zmienilem przepływke... stara miala wypalony taki opornik na obudowie lizaka i zasniedziale z nalotem zielonym ten drucik platynowy i płytke efekt auto zyskało na oko 30KM. Skasowalem blad i chyba juz nie powinien sie pojawic Potem zabralem sie za wymiane odmy (przewod gumowy co idzie od pokrywy zaworów) po wywaleniu odmy ukazaly sie dwa kanaly zatkane szlamem... odkrecilem rurke metalowa i wszystko do zaworu odpowietrzajacego (taki okragly plastikowy) syfu duzo wydmuchalem z rurki i zaworu... inna sprawa z tym przewodem metalowym co idzie pod kolektor ssacy ciezko z dojsciem aby go odkrecic i dobrze wyczyscic ,wiec skrecilem drut w sprezynke i tak czyscilem ale nie obejdzie sie bez wyjecia jej i przeczyszczenia dokladnie jakims preparatem Ludzie z 1.8T sprawdzajcie swoje odmy Grucha thx za pomoc a logi zrobie na nowej przeplywce to dodam do tematu pozdrawiam i mam nadzieje ze temat juz do zamkniecia -
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
Witam ponownie... Wszystkie podcisnienia zmienilem jeszcze raz (oryginalny wąż 78zł metr ASO) razem z zaworem DV(membrana poszla) 270zł nadal błąd wyskakuje Logi dynamiczne na dniach zrobie (idzie odwilz) i zobaczymy czy roznia sie od starych aha bawilem sie autodata w warsztacie i pierwsza sonda(przed katem) pokazuje 1.54V i skacze powyzej 1V czyli zawyza... cos moze wplywac na złą prace sondy czy to wadliwa sonda? -
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
ciag dalszy problemu: logi grupy 31 i 32 http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_111435.html nie wiem czy wskazania sond sa OK ale tyle co zobaczylem sam to gdzies jest nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia prawda? bo wartosci sa dodatnie... podcisnienia sa nowe wiec chyba bede musial sprawdzic SAI warunki pogodowe nadal nie pozalaja mi zrobic logow kanalow 002, 115, 118 -
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
Dagoth odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Wystarczy lac dobry olej i czeste wymiany oleju... ja osobiscie co 5tyś i zalewam mobilem 5W50 a na wiosne zdejme pokrywe głowicy i mise olejowa i caly silnik bede czyscił z nagaru plus czyszczenie ssaka i kontrola pompy oleju i zaleje 0W40 New Live mobila oddaj kolego w dobre rece passata i niech przeczysci caly silnik i pompe olejowa(sitko)... zobaczysz ,ze wroci moc i sila tego silnika -
MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T
Dagoth odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
WItam dawno nie przegladałem postów na passat forum bo sprzedalem swoje 1.8T AEB i nabyłem Audi a6 1.8T AWT i cos moge powiedziec o migajacej kontrolce bo mialem to w starszym jak i tym silniku Problem znany jest bardziej w USA i nasywa sie "sludge oil" http://www.schleeter.com/oil-sludge.htm Jak pisze autor problem osadów oleju osiąga rozmiary epidemii od 1997r i dotyczy samochodów: Audi - 1997-2004 Chrysler - 1998-2002 Dodge - 1998-2002 Hyundai - 1998-2004 Lexus - 1997-2003 Toyota - 1997-2003 SAAB - 1999-2003 Volkswagen - 1997-2004 w polsce tez duzo uzytkownikow mialo podobny problem na forach: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=65273 tak miałem po uzywaniu castrola magnatec(na czas wymieniany olej z filtrem) 1.8T AEB -
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
no wlasnie sprawdzalem w ASO bo kolega tam pracuje i akurat nie łapał sie po VINie widocznie juz byly inne pakowane cewki -
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
świece tez nówki NGK a cewki na zas zmienilem bo zawsze padaja po zainstalowaniu LPG ,miałem jeszcze oryginalne z 2001 roku (czuc roznice w zbieraniu sie auta) a LPG załozone 3 miesiace temu i na regulacji bylem miesiac temu tak ten blad byl przed instalacja LPG (przelamane podcisnienia) i bylo OK przez dluzszy czas az do teraz... skasowalem blad i zmienilem cewki i narazie na cyberblacie nic nie zapaliło... nie mam jak logów zrobic bo napdadało sniegu... wiec poczekam na lepsze warunki Miałem passata AEB a aktualnie posiadam Audi a6 z 2001 roku wiec temu taki podpis dałem -
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
moc ma i zbiera sie OK... zaczely delikatnie obroty falowac (zamówiłem cewki i zobacze co dalej bedzie sie działo) Lpg zalozone u producenta STAGa 3 miesiace temu... Logi robione na PB (sprawna instalacja i na dobrych podzespołach) jutro znajde lepsza prosta i zrobie logi na kanałach 032 i 002, 115, 118 dziekuje za podpowiedz -
Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536
Dagoth odpowiedział Dagoth → na temat → Diagnostyka VAG
czyli to tylko wina przepływki? -
witam na cyberbalcie wyskoczył znów ten błąd... podcisnienia wymienione i caly uklad szczelny,filtr powietrza nowy błąd 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem I prosze o analize logow: Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_107587.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_107589.html Grupy 31,32 - http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_111435.html widze tylko ,ze przepływka zaniza o 20
-
USTAWIENIE KOMUNIKACJI między vag-comem a portem USB
Dagoth odpowiedział pobs → na temat → Diagnostyka VAG
przejsciówka z COM na USB w kablu... taka dodali do interfejsu w sklepie o taki: http://www.pamieciflash.com.pl/produkt_beschreibung.php?products_id=64 -
USTAWIENIE KOMUNIKACJI między vag-comem a portem USB
Dagoth odpowiedział pobs → na temat → Diagnostyka VAG
Witam... Posiadam taki interfejs VAG KKL PL rs232 com z przejsciówka na USB: http://allegro.pl/vag-kkl-pl-rs232-com-stabilny-vw-skoda-audi-i2617784151.html i laptopa dell INSPIRON 2200 PROBLEM... (nie mam podlaczonej myszki USB i mam odinstalowane karty PCMCIA)... i nadal pali mi sie na żółto w menadzerze urzadzen USB 2.0 to com device i nie moze wykryc portów... oczywiscie instaluje sterownik przed podlaczeniem interfejsu ale jak dodaje sprzet to nadal wyskakuje ze nie moze rozpoznac sterownika... prosze o pomoc dziekuje -
Witam mam radyjko gamma V i mam wielki problem... gdy robie glosniej radio samo sie wycisza... musze sluchac na wyciszonym... teraz caly czas mi miga TP i slychac dziwny zdechły sygnał w głosnikach (pikanie).... o co kaman?
-
Pytanie do znawców tematu (silnik 1.8T) czy ktos stosowal lub zastosowal takie cos zamiast kata: http://www.allegro.pl/item1087983331_1_8t_audi_a4_vw_passat_zamiennik_katalizator_b5_b6.html
-
ach... zapiłem Jagiellonia zdobyła puchar i smiechem zartem co jazda pasiakiem to jakby dostawał dodatkowe 5koni... chodzi coraz lepiej i wciska w fotel... moze cos sie powoli odblokowuje? jak turbo nie chodzilo pare lat i wymienilem wszystko na nowe to powoli sie dociera? dziwne