olek_wroc Zgłoś #161 Napisano 23 Września 2011 Zostalo mi sprzeda halogeny i kupic zaslepki Albo wsadzić okrągłe ledy drogowe w ich miejsce;) No i ja juz jestem po zmianie Icka z fiata grande punto 1.9 na Audi A5 Super wyszło zalety posiadania tiga Panowie, a ten IC z A5 3.0 Tdi wchodzi bez problemu do paska na VP Wejść wejdzie bo ktoś z forum brał ode mnie ic od a5 3.0tdi i upchał w b5 vp więc można ale trzeba troszkę zderzak podcinać nawet jak na maksa do chłodnicy dosuniesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #162 Napisano 23 Września 2011 Albo wsadzić okrągłe ledy drogowe w ich miejsce;) pokaz cos takiego to wsadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #163 Napisano 23 Września 2011 A icek z MOVANO 2,5? też są w dobrych cenach tylko cienkie chyba są a wysokie? bo ten z mondeo to rzeczywiście mały bo przymierzałem dziś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #164 Napisano 13 Października 2011 (edytowane) Panowie Jak by ktoś potrzebował icka z audi to mam taki do sprzedania miałem go zakładać u siebie ale troszke się plany zmieniły i moge opchnąć Był kupiony od kolegi olka mój plan był taki żeby nie ciąć ori rur od ic tylko zastąpić tymi które są na foto bo wiadomo że jak sprzedamy cały kompletny ori ic z rurami to się zwraca w dużej części( przynajmniej jeśli chodzi o AWX bo wiadomo ile ''S'' kosztuje) montowanie centralnego na foto są również rórki które miały służyć do łączenia silikonów cena jaka mnie interesuje to 250,00 zł za wszystko co na foto oprócz deski oczywiście do małej negocjacji :fajny [ATTACH=CONFIG]67325[/ATTACH] Edytowane 20 Października 2011 przez skwaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gazownik Zgłoś #165 Napisano 23 Października 2011 Kupione reszta info na PW. PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #166 Napisano 5 Listopada 2011 Ja mam takie pytanie. Przed chłodnicą od klimy przykręcony od dołu jest jakiś czujnik. Co to jest? Czy to jest czujnik temperatury? Co z nim robicie, gdzie go dajecie. Bo po pierwsze icek mi go dotyka, wręcz nagina, po drugie czujnik będzie oszukiwał schowany między 2 chłodnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #167 Napisano 5 Listopada 2011 gdzies pisałem, że ja go odczepilem i wywalilem nad IC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzes1986 Zgłoś #168 Napisano 6 Listopada 2011 Panowie wszystko wszystkim ale tak czytam i szukam a nie znalazłem jak zrobić Fmic w b3, może ktoś ma foty jak to zrobić? Aha dodam ze od strony kierowcy planuje wykorzystać ori rurki a od pasażera to jeszcze nie wiem jak zrobić gdyż myślę żeby przez podłożnicę akurat jest tam dziura albo pomiędzy chłodnicą a podłożnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #169 Napisano 7 Listopada 2011 Panowie wszystko wszystkim ale tak czytam i szukam a nie znalazłem jak zrobić Fmic w b3, może ktoś ma foty jak to zrobić? Aha dodam ze od strony kierowcy planuje wykorzystać ori rurki a od pasażera to jeszcze nie wiem jak zrobić gdyż myślę żeby przez podłożnicę akurat jest tam dziura albo pomiędzy chłodnicą a podłożnicą. Mysle ze B3 bedzie podobnie do B4 wiec pakuj z Renault megane II 1.5/2.0DCI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #170 Napisano 17 Listopada 2011 FMIC wkońcu zamontowane- wszystko zrobiłem sam ale dzięki Gumisiowego garażu bo wszystkie narzędzia i sprzęt użyczył mi za co mu bardzo Dziękuje !!! ---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:27 ---------- Pacjent to mój Passat B4 1.9TDI AFN w którym IC z Meganki niewyrabiał już schładzania - więc zastąpiłem go Chinolem z Allegro o wymiarach rdzenia 550x230x65 który wlazł idealnie .... pare rur pare kolanek i łączniki silikonowe i tak to wyszło . FMIC wkońcu zamontowane- wszystko zrobiłem sam ale dzięki Gumisiowego garażu bo wszystkie narzędzia i sprzęt użyczył mi za co mu bardzo Dziękuje !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #171 Napisano 12 Stycznia 2012 Jakie są metody montażu IC z A5 do belki aluminiowej w B5? Widziałem m.in. obejmy do rur kanalizacyjnych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gazownik Zgłoś #172 Napisano 14 Stycznia 2012 No w końcu po 6 miesiącach leżakowania graty kupione u kolegi skwaru ( wieeeeelkie dzięki) doczekały się poskładania do kupy i montażu 2 dni przymiarek i spawania ( 90% zrobiłem sam), przy montażu pomógł szwagier - dzięki Smołen - browar leci . Wszystko cacy pasi i pracuje poczekamy do lata i zobaczymy czy różnice będą odczuwalne, mam nadzieję że tak. Kilka zdjęć jak to wyglądało po kolei : B5 FL AVF + IC Audi 2.0 TDI , na wiosnę jakiś porządny programik coś koło 180 kucyków żeby wyszło i nowe wtryski, turbo Garett ori chyba zostaje . Może ktoś się wypowie czy warto zmieniać turbo na to od Audi 170 Hp ???? Wszystkie rurki to kwas 51 mm i 1,5 mm ścianka, kolanka takie same + część rurek od skwara które posłużyły do zakończenia mojej dłubaniny żeby ciasno siedziały w silikonach. Obejmy GBS 5x 64-68 mm po taniości za 6zł/szt, 2x GBS 76-80 mm, 7 kolanek z kwasówki 90o, 1m rury 51 mm - kwas. 1x redukcja 67 na 51 mm, 1 kolanko/redukcja 45o z 67 na 51mm i 10cm prostego, czarnego fagumitu 51mm. Szlifiera, miarka, spawara, mazak do znaczenia kątów, browar na bieżąco i kilka w lodówce Docinki i przymiarki banalna sprawa jak się okazało, podwieszenie IC wyszło na obejmach do rur CO a odpowiednio wygięte uchwyty dorobiłem ze zwykłego drutu 8 mm z nagwintowanymi końcami, kilka podkładek i nakrętek. Mocowanie bardzo stabilne i sztywne. Dorobiona flansza pod Map Sensor i nakrętka M8 pod króciec od Turbo Boost'a . Mocowanie z blachy pod zaworek sterujący EGR (w ori rurze jest pod spodem na kolanku). Dzisiaj skończyliśmy wszystko skręcać i dopiero zastanowiłem się jak będzie pasował zderzak !!!!!!!!!!!???????????? Minimalne rzezanie uchwytów pod halogeny, których nie mam, i okazało się, że wszystko pasuje bez problemu :alko Wszystko ładnie pięknie a na koniec złamałem miarkę gdzie siedzi bagnet Nowy wydatek na poniedziałek. TYLKO 10 ZDJĘĆ MOŻNA DODAĆ I WSZYSTKIEGO NIE WIDAĆ , SZKODA. [ATTACH=CONFIG]74592[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #173 Napisano 14 Stycznia 2012 No ciesze się że wszystko pasi sporo pracy wsadziłeś w ten projekt suuuuper ale ja bym jeszcze wywalił EGR i pomyśl o kacie też by go wartało wywalić przed programem wysłałem Ci pw na temat programu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #174 Napisano 14 Stycznia 2012 Możecie mi podpowiedzieć, czy mając halogeny uda sie wepchnąć takie rurki? Czy trzeba sie pozbywać halogenow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gazownik Zgłoś #175 Napisano 15 Stycznia 2012 Możecie mi podpowiedzieć, czy mając halogeny uda sie wepchnąć takie rurki? Czy trzeba sie pozbywać halogenow? Ze swojego doświadczenia wiem że IC z AUDI A5 2 TDI pasuje idealnie za zderzakiem ale nie ma bata żeby oba halogeny zmieścić bez kolizji z orurowaniem U mnie jak na zdjęciach widać IC jest centralnie w przedniej kratce i dosłownie 3 cm od chłodnicy klimy jest oddalony, z lewej jest redukcja prosta silikonowa potem zespawane 2 kolanka po 90o troszkę poprzycinane: Dodatkowo jest ograniczony manewr jak ktoś ma z lewej strony (od pasażera) tą śmieszną chłodniczkę czy coś, praktycznie jest tylko jedno miejsce gdzie można poprowadzić rurki. Z tej strony do samej turbiny jest kwas tylko zostawiłem na wyjściu u dołu z turbo 10 cm ori węża bo jest ona z tym pierścieniem a nie a zacisk i nie miałem ochoty tego dorabiać bo nawet ledwo było można wyjąć ten wąż tak mało miejsca jest. W sumie w tym wężu siedzi 4 cm zakończenia rurki z kwasówki czyli zostaje 6 cm węża a to jest nic w porównaniu jak była cała ,,S'' i jak puchła po dodaniu gazu :dupablada Z prawej strony od kierowcy jest jakoś lepiej ale minimalnie jeżeli chodzi już o styczność silikonu/redukcji 45o ze zderzakiem, dalej jest 10 cm prostej rurki i 1 kolanko 90o: Dałoby radę zrobić to bez cięcia zderzaka a dokładnie minimalnie mocowań od halogenów, tylko trzeba dospawywać boczki z alu i dać rurki od IC po bokach pod jeszcze większym kątem niż w oryginale ( 2 cm dogiąć trzeba do auta ) a 2 sprawa trzeba nimi wyjść równolegle do górnej krawędzi IC , wtedy na 100% nie będzie problemu i halogeny się zmieszczą :fajny POMOGŁEM ????:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #176 Napisano 15 Stycznia 2012 (edytowane) fajnie rozwiazales to od strony pasazera tam gdzie ta nieszczesna chlodniczka. Trzeba będzie pomyśleć o takim czymś Powiedz jeszcze w którym miejscu koczny sie to kolanko 2x90' jak daleko jest do turbiny ? ewentualnie jakie kolanka silikonowe i lub z kawasiaka trzeba by jeszcze dac zeby polaczyc to z BRD takie kolanko sie nada ? Edytowane 15 Stycznia 2012 przez neoeinz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gazownik Zgłoś #177 Napisano 15 Stycznia 2012 (edytowane) Wygląda to tak: Drugie kolanko widać gdzie się kończy na tym zdjęciu bo dalej jest prosta rurka: Od IC mam silikon redukcję ori od FMIC nic nie cięte czyli jak założone tak skręcone potem, całkiem zapomniałem - w silikonie jest 6cm rurki prostej z zakończeniem jak na zdjęciach nacina na tokarce potem dopiero jest kolanko 90o i drugie kolanko 90o minimalnie tylko podszlifowane, dalej jest 14 cm prostej rurki, następnie znowu w całości kolanko 90 z kwasówki no i na koniec jest najgorzej bo nie dość, że jest tam dziki kont żeby przymierzyć to musiałem zrobić zwężkę na 42mm żeby podłączyć to wszystko do 10cm węża ori : Nie widać za dobrze na tym zdjęciu ale jak coś mogę wytłumaczyć albo jutro będę miał dokładniejsze zdjęcia. PZDR:hurra A co do kolanka to potrzebuję wymiary te co na zdjęciu i jutro zmierzę takie 2 swoje bo w sumie to zostały mi 3 takie i ok 40 cm prostej rurki do tego jakby ktoś chciał Edytowane 15 Stycznia 2012 przez gazownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #178 Napisano 20 Stycznia 2012 Możecie mi podpowiedzieć, czy mając halogeny uda sie wepchnąć takie rurki? Czy trzeba sie pozbywać halogenow? pewnie zależy od intercolera . W moim przypadku halogeny mają dużo miejsca z jednej jak i z drugiej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #179 Napisano 23 Marca 2012 Siema powiedzcie mi z jakiej średnicy rurek lepiej jest zbudować dolot z 57mm czy 51mm bo widzę z niektórzy mają tak a nie którzy tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #180 Napisano 28 Marca 2012 wg mnie lepiej z mniejszych bo po pierwsze mniejsza objętość układu- mniejszy lag a po drugie łatwiej to wszystko "upchać" pod zderzakiem... ja mam rurki 63mm i cooler z A5 3.0 TDI i ostro się męczyłem żeby to zamontować, a zderzak i tak jest mega opięty... ale laga nie ma o dziwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach