Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz kopiować, tylko, że auta te maja inną strukturę wsadu, więc musisz pokopiować z oryginalnego wsadu w inne miejsca nowego. Na pierwszej stronie jest opisane co gdzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, tauka napisał:

Możesz kopiować, tylko, że auta te maja inną strukturę wsadu, więc musisz pokopiować z oryginalnego wsadu w inne miejsca nowego. Na pierwszej stronie jest opisane co gdzie ;)

no dobra, kopiowanie ogarniete ale czemu mryga ikona immo caly czas/? auto odpala bez problemu...

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś źle zrobiłeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze wszystko sie wydaje byc ok:D

bo wszystko dziala w liczniku... auto odpala, nie sypia sie zadne bledy, 

dzialaja wszelkie modyfikacje takie jak staging, welcome i aktywny tempomat...

a kontrolka immo mryga caly czas.

moze cos jeszcze musze zrobic? oczywiscie po wgraniu accu byl odlaczany.a kostki sa dobrze docisniete:)

wrzucilem przerobiony plik przeze mnie. w poprzednim poscie mam wsady wyjsciowe.

rzucicie na to okiem czy jest ok??

Marcin

gotowy 849A.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak nie dokończona procedura kodowania kluczy. o.O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko przy kopiowaniu metoda czesci eepromow nie trzeba kluczykow kodowac? 

Calosc robie w vag commanderze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba, po to jest ta metoda.

Ale immo się tak zachowuje jak by było coś grzebane ręcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co mozna zrobic zeby to trybilo??

dodam ze sprawdzalem w sterowniku silnika i immo jest wlaczone.

czytalem tez w tym watku ze taki problem sie pojawil u jednego i ze go rozwiazano - ale nie bylo na forum informacji jak:)
 

Edytowane przez 666cin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki ale nie w tym byl problem ! :)

dzieki pomocy kolegi 'slawkoj1989", wyszlo co powoduje ten blad.

W rzedzie 0000c0 od 0b do 0d trze ba bylo zmienic z 16 16 16 na 06 06 06

image.png.a3f76717abae78697bd7084aac54a085.png

dzieki za pomoc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jakim cudem tam miałeś ,,16,, skoro tam zawsze jest ,,06,, :nuda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kojarzy ktoś sytuację, że nie świeci górna część wyświetlacza full FIS? Po zalączeniu zapłonu coś tam powinno si€ chyba wyświetlić?

W teście zegarów prze VCDS świeci cały wyświetlacz.

Robiłem wymianę z 3B0 920 822A na 842A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, to prawda że jeśli mam aktywowany komunikat Welcome to nie mogę dodatkowo aktywować kontrolki zapięcia pasów? Kodowanie mam 27XXX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, riccardoa napisał:

Jeśli nie masz fabrycznego radia,to nie świeci,chyba że będzie jakaś usterka lub rezerwa paliwa.

No właśnie nie ma nic. Fabryczne radio mam, ale bez wiązki i to w sumie nieistotne.

Wypstrykałem płyn do szyb do końca i nic, żadnego komunikatu. Czujnik jest, na starym 1/2 FIS zapalała się kontrolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, jihad napisał:

ypstrykałem płyn do szyb do końca i nic, żadnego komunikatu

A dobre kodowanie wprowadziłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety było złe kodowanie, choć byłem przekonany, że wprowadziłem poprawne.

Full FISa montowałem tylko dlatego, że w moim 1/2 miałem problemy z podświetlaniem, a któregoś dnia padło immo.. Więc jak już zmieniać to na lepsze.

Niestety Full FIS nie jest lepszy od 1/2, a przynajmniej nie wtedy, gdy nie ma się odpowiedniego radia i biorąc pod uwagę nawet kilkukrotnie wyższe ceny. Dodatkowo irytowało mnie (już po poprawnym zakodowaniu), że komunikat np. sprysku nie znika sam, tylko wymaga ode mnie naciśnięcia przycisku. Wyświetlacz nie wiem czy jest w wersji Full w innej technologii, ale zarówno mój stary 1/2 jak i nowy mają wyświetlacze jak żyleta, a Full ma wyświetlacz jakby z poprzedniej epoki.

To tyle moich dygresji, dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2017 o 10:57, jihad napisał:

Niestety Full FIS nie jest lepszy od 1/2, a przynajmniej nie wtedy, gdy nie ma się odpowiedniego radia

W co trzecim poście jest to napisane...

 

 

Dnia 25.10.2017 o 10:57, jihad napisał:

że komunikat np. sprysku nie znika sam, tylko wymaga ode mnie naciśnięcia przycisku.

Jest to celowe, zeby ci nie umkneła ta informacja. A naciśnięcie przycisku nie wyaga jakiegoś mega wysilku... w licznikach FL komunikat znika po kilku sekundach i już go nie zobaczysz do nastepnego odpalenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tauka napisał:

W co trzecim poście jest to napisane.

Nie czytałem całego wątku. ;)

 

2 godziny temu, tauka napisał:

Jest to celowe, zeby ci nie umkneła ta informacja.

Eee, no co ty. W 1/2 FIS info znika, a pozostaje kontrolka, w Full FIS B6 info znika, a pozostaje ikona wyświetlana co jakiś czas. Nie umknie... 9_9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności