tauka Zgłoś #3721 Napisano 12 Października 2017 Możesz kopiować, tylko, że auta te maja inną strukturę wsadu, więc musisz pokopiować z oryginalnego wsadu w inne miejsca nowego. Na pierwszej stronie jest opisane co gdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
666cin Zgłoś #3722 Napisano 12 Października 2017 9 godzin temu, tauka napisał: Możesz kopiować, tylko, że auta te maja inną strukturę wsadu, więc musisz pokopiować z oryginalnego wsadu w inne miejsca nowego. Na pierwszej stronie jest opisane co gdzie no dobra, kopiowanie ogarniete ale czemu mryga ikona immo caly czas/? auto odpala bez problemu... Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3723 Napisano 12 Października 2017 Coś źle zrobiłeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
666cin Zgłoś #3724 Napisano 13 Października 2017 problem w tym ze wszystko sie wydaje byc ok:D bo wszystko dziala w liczniku... auto odpala, nie sypia sie zadne bledy, dzialaja wszelkie modyfikacje takie jak staging, welcome i aktywny tempomat... a kontrolka immo mryga caly czas. moze cos jeszcze musze zrobic? oczywiscie po wgraniu accu byl odlaczany.a kostki sa dobrze docisniete:) wrzucilem przerobiony plik przeze mnie. w poprzednim poscie mam wsady wyjsciowe. rzucicie na to okiem czy jest ok?? Marcin gotowy 849A.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3725 Napisano 13 Października 2017 Wygląda jak nie dokończona procedura kodowania kluczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
666cin Zgłoś #3726 Napisano 13 Października 2017 Tylko przy kopiowaniu metoda czesci eepromow nie trzeba kluczykow kodowac? Calosc robie w vag commanderze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3727 Napisano 13 Października 2017 Nie trzeba, po to jest ta metoda. Ale immo się tak zachowuje jak by było coś grzebane ręcznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
666cin Zgłoś #3728 Napisano 13 Października 2017 (edytowane) to co mozna zrobic zeby to trybilo?? dodam ze sprawdzalem w sterowniku silnika i immo jest wlaczone. czytalem tez w tym watku ze taki problem sie pojawil u jednego i ze go rozwiazano - ale nie bylo na forum informacji jak:) Edytowane 13 Października 2017 przez 666cin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3729 Napisano 13 Października 2017 14 godzin temu, 666cin napisał: o co mozna zrobic zeby to trybilo?? Spróbuj to, czy zatrybi. 1NOWY LICZNIK 849A.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
666cin Zgłoś #3730 Napisano 14 Października 2017 dzieki ale nie w tym byl problem ! dzieki pomocy kolegi 'slawkoj1989", wyszlo co powoduje ten blad. W rzedzie 0000c0 od 0b do 0d trze ba bylo zmienic z 16 16 16 na 06 06 06 dzieki za pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3731 Napisano 14 Października 2017 Ciekawe jakim cudem tam miałeś ,,16,, skoro tam zawsze jest ,,06,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3732 Napisano 20 Października 2017 Kojarzy ktoś sytuację, że nie świeci górna część wyświetlacza full FIS? Po zalączeniu zapłonu coś tam powinno si€ chyba wyświetlić? W teście zegarów prze VCDS świeci cały wyświetlacz. Robiłem wymianę z 3B0 920 822A na 842A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3733 Napisano 20 Października 2017 Jeśli nie masz fabrycznego radia,to nie świeci,chyba że będzie jakaś usterka lub rezerwa paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszop Zgłoś #3734 Napisano 20 Października 2017 Witam, to prawda że jeśli mam aktywowany komunikat Welcome to nie mogę dodatkowo aktywować kontrolki zapięcia pasów? Kodowanie mam 27XXX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3735 Napisano 20 Października 2017 Nie prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3736 Napisano 21 Października 2017 19 godzin temu, riccardoa napisał: Jeśli nie masz fabrycznego radia,to nie świeci,chyba że będzie jakaś usterka lub rezerwa paliwa. No właśnie nie ma nic. Fabryczne radio mam, ale bez wiązki i to w sumie nieistotne. Wypstrykałem płyn do szyb do końca i nic, żadnego komunikatu. Czujnik jest, na starym 1/2 FIS zapalała się kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3737 Napisano 21 Października 2017 3 godziny temu, jihad napisał: ypstrykałem płyn do szyb do końca i nic, żadnego komunikatu A dobre kodowanie wprowadziłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3738 Napisano 25 Października 2017 Niestety było złe kodowanie, choć byłem przekonany, że wprowadziłem poprawne. Full FISa montowałem tylko dlatego, że w moim 1/2 miałem problemy z podświetlaniem, a któregoś dnia padło immo.. Więc jak już zmieniać to na lepsze. Niestety Full FIS nie jest lepszy od 1/2, a przynajmniej nie wtedy, gdy nie ma się odpowiedniego radia i biorąc pod uwagę nawet kilkukrotnie wyższe ceny. Dodatkowo irytowało mnie (już po poprawnym zakodowaniu), że komunikat np. sprysku nie znika sam, tylko wymaga ode mnie naciśnięcia przycisku. Wyświetlacz nie wiem czy jest w wersji Full w innej technologii, ale zarówno mój stary 1/2 jak i nowy mają wyświetlacze jak żyleta, a Full ma wyświetlacz jakby z poprzedniej epoki. To tyle moich dygresji, dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3739 Napisano 26 Października 2017 Dnia 25.10.2017 o 10:57, jihad napisał: Niestety Full FIS nie jest lepszy od 1/2, a przynajmniej nie wtedy, gdy nie ma się odpowiedniego radia W co trzecim poście jest to napisane... Dnia 25.10.2017 o 10:57, jihad napisał: że komunikat np. sprysku nie znika sam, tylko wymaga ode mnie naciśnięcia przycisku. Jest to celowe, zeby ci nie umkneła ta informacja. A naciśnięcie przycisku nie wyaga jakiegoś mega wysilku... w licznikach FL komunikat znika po kilku sekundach i już go nie zobaczysz do nastepnego odpalenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3740 Napisano 26 Października 2017 2 godziny temu, tauka napisał: W co trzecim poście jest to napisane. Nie czytałem całego wątku. 2 godziny temu, tauka napisał: Jest to celowe, zeby ci nie umkneła ta informacja. Eee, no co ty. W 1/2 FIS info znika, a pozostaje kontrolka, w Full FIS B6 info znika, a pozostaje ikona wyświetlana co jakiś czas. Nie umknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach