Gregoryyy Zgłoś #1021 Napisano 3 Sierpnia 2011 tylko ze kolego chodzi mi o to zeby miec tak jak jest w europejskim czyli 100 na srodku. a jak patrze po forum to jest to mozliwe do zrobienia zmiana wsadu a nie zmiana kodowania KODOWANIEM TEGO NIE ZROBISZ...musisz zalozyc tarcze zeby mialy 130 na srodku,a ze zmiana wsadu zycze powodzenia...bo jesli dobierzesz jakis pasujacy to bedziesz walczyl z pinem,Ty masz mlodsze autko wiec moze nie bedziesz mial takich problemow jak ja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1022 Napisano 3 Sierpnia 2011 KODOWANIEM TEGO NIE ZROBISZ...musisz zalozyc tarcze zeby mialy 130 na srodku,a ze zmiana wsadu zycze powodzenia...bo jesli dobierzesz jakis pasujacy to bedziesz walczyl z pinem,Ty masz mlodsze autko wiec moze nie bedziesz mial takich problemow jak ja... Jeśli jest VAG Tacho,to nie ma żadnej walki z pinem,po prostu się go odczytuje.Dobrze dobrany wsad i powinno wszystko hulać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1023 Napisano 3 Sierpnia 2011 Licznik + Akumulator + Laptop i pin da się odczytać na stole. Bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #1024 Napisano 3 Sierpnia 2011 Jeśli jest VAG Tacho,to nie ma żadnej walki z pinem,po prostu się go odczytuje.Dobrze dobrany wsad i powinno wszystko hulać. Sorry ale rosiek mial problem mimo ze znal moje piny....autko jezdzilo ze swiecacym immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1025 Napisano 3 Sierpnia 2011 Sorry ale rosiek mial problem mimo ze znal moje piny....autko jezdzilo ze swiecacym immo A nie powinno,powinno zgasnąć po kilku sekundach,więc może immo było ubite? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #1026 Napisano 3 Sierpnia 2011 Licznik + Akumulator + Laptop i pin da się odczytać na stole.Bezproblemowo. Opisz jak jeżeli to nie jest tajemnica państwowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1027 Napisano 3 Sierpnia 2011 Pomysł kolegi Rosiek wtyczka niebieska do licznika i gniazdo obd. zasilanie +12 piny 1,23,30 - licznik pin 16 - gniazdo obd masa piny 9,24 - licznik piny 4,5 - gniazdo obd linia k pin 25 - licznik pin 7 - gniazdo obd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #1028 Napisano 3 Sierpnia 2011 Licznik + Akumulator + Laptop i pin da się odczytać na stole.Bezproblemowo. Pomysł kolegi Rosiek wtyczka niebieska do licznika i gniazdo obd. zasilanie +12 piny 1,23,30 - licznik pin 16 - gniazdo obd masa piny 9,24 - licznik piny 4,5 - gniazdo obd linia k pin 25 - licznik pin 7 - gniazdo Czyli do pierwszej wypowiedzi doszła jeszcze niebieska wtyczka i gniazdo obd, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1029 Napisano 4 Sierpnia 2011 tylko ze kolego chodzi mi o to zeby miec tak jak jest w europejskim czyli 100 na srodku. a jak patrze po forum to jest to mozliwe do zrobienia zmiana wsadu a nie zmiana kodowania Ściągnij sobie kolego wsad europejski - odpowiednik Twojego licznika, następnie zmodyfikuj wsad jak do wymiany licznika metodą Pogromcy (żeby ecu myślało, że ma dalej ten sam licznik), wgraj do swojego licznika i gotowe. Tak zrobiłem u taty w pasku i wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1030 Napisano 4 Sierpnia 2011 Czyli do pierwszej wypowiedzi doszła jeszcze niebieska wtyczka i gniazdo obd, tak? Jeśli nie chcesz nic zmieniać w liczniku,możesz podłączyć bez gniazda OBD:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1031 Napisano 4 Sierpnia 2011 Napisał robert1508 Licznik + Akumulator + Laptop i pin da się odczytać na stole. Bezproblemowo. Cytat: Napisał robert1508 Pomysł kolegi Rosiek wtyczka niebieska do licznika i gniazdo obd. zasilanie +12 piny 1,23,30 - licznik pin 16 - gniazdo obd masa piny 9,24 - licznik piny 4,5 - gniazdo obd linia k pin 25 - licznik pin 7 - gniazdo Napisał Michal-LKR Czyli do pierwszej wypowiedzi doszła jeszcze niebieska wtyczka i gniazdo obd, tak? Jak niby chcesz się dostać do licznika bluetooth'em? Gadasz jakbyś licznika na oczy nie widział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #1032 Napisano 4 Sierpnia 2011 Kolega Riccardoa ma na mysli to ,ze mozesz podlaczyc tylko zasilanie jak nie chcesz robic zadnej rzezby w liczniku. One nie jest laikiem w tym temacie wiec zastanow sie co piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #1033 Napisano 4 Sierpnia 2011 Ale kombinujecie, wszystko to już było opisywane i wałkowane a Wy odkrywacie na nowo Amerykę. Sorry ze sie tak wyraze ale ja mam tez angielski licznik i gowno prawda o zmianie wsadu,po prostu masz zle dobrane tarcze.....zaloz spowrotem angielskie i zobacz ze kilometry Ci sie zgadzaja z milami,jesli dobrze przekodowales licznik,sorry za wyrazenia:)Przekodowanie nie ma nic do zeczy,na angliku jesli masz na srodku w kilometrach 130 to tyle tez musisz miec na europejskim, kodowanie zmienia tylko wyswietlanie z galonow na kilometry Właśnie że trzeba zmieniać tarcze i wsad. Jak niby ma zmienić na tarcze europejskie ze 130km/h na godz 12, skoro takich nie ma? Na europejskich tarczach jest 100 km/h na godz 12, i kodowaniem tego nie załatwisz, za to zmiana wsadu wszystko załatwia bezboleśnie i nie ma opcji żeby coś nie zadziałało. Mowa oczywiście o paskach 3BG, bo takiego jak widzę ma kolega. Co do podłączania na stole to wystarczy spojrzeć do schematów elektrycznych jakiegokolwiek sterownika i wszystko można diagnozować, nawet na kolanie. Zamiast akumulatora dałbym zasilacz 12V, gniazdko obd2 też fajnie jest mieć, koszt kilka zł. No to kto ma jakieś info co się dzieje z Rośkiem? Mnie nic nie odpisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #1034 Napisano 4 Sierpnia 2011 kto ma jakieś info co się dzieje z Rośkiem? Mnie nic nie odpisał mi też nie odpisał na priva Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek 2001 Zgłoś #1035 Napisano 4 Sierpnia 2011 kolega pogromca wszystko wyjaśnił. tylko mam takie pytanie czy by się znalazł ktos z okolic Krakowa, Bochni co by mi mógł ten wsad zmienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1036 Napisano 4 Sierpnia 2011 Kolega Riccardoa ma na mysli to ,ze mozesz podlaczyc tylko zasilanie jak nie chcesz robic zadnej rzezby w liczniku. One nie jest laikiem w tym temacie wiec zastanow sie co piszesz. To nie była odpowiedź na mój post.Przeczytaj uważnie cytat.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisXP Zgłoś #1037 Napisano 6 Sierpnia 2011 Pozwólcie koledzy że się podepnę. W moim autku jest zwykły licznik MotoMeter a zakupiłem pełen fis. Problem się zaczął już na starcie. Zakupiłem 2 interfejsy (Vagtacho, i K+CAN) Niestety żadnym z tych kabli nie mogę się dobić do ECU. Pokazuje że sterownik jest dostępny a za chwile widzę "Acces Denied" i tak za każdym razem. Ciekawostką jest to że na każdym innym działa tylko nie u mnie. Przewodem K+CAN dobiłem się jednak do sterownika silnika i okazało się że jest tam 40 tyś km więcej niż na liczniku. Czy to może być wina nieumiejętnego cofania licznika? Z góry dziękuję za pomoc. :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1038 Napisano 22 Sierpnia 2011 witam kolegów niedawno robilem przekladke lifta 2001 r 19 tdi 130 KM i zostal mi od niego licznik 1/2 fis i mam takie pytanko: kolega ma busa t4 2.5 tdi 2000 r i nie ma zadnego fisa . Czy jak bym pzelozyl tarcze z jego licznika do mojego podlaczyl manetke do przelaczania fisa przekodowal immo jak w pierwszym poscie i zmienil wsad na europejski to moze to zatrybic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1039 Napisano 22 Sierpnia 2011 t4 ma chyba kilka pinów inaczej we wtyczkach.... nie powiem dokładnie, ale coś z paliwem mi świta. Zacznij od sprawdzenia pinoutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin79 Zgłoś #1040 Napisano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Koledzy, pytanie z drugiej strony. Wymieniam właśnie silnik (apt na apu), siłą rzeczy będzie inny sterownik - czy muszę coś programować vagiem? Immo jest w liczniku więc raczej bez programowania kluczyków (o ile dobrze myślę) ale czy trzeba robić jakąś adaptację sterownika pod licznik? Już wiem - trzeba na nowo zaprogramować kluczyki, bez tego mamy błąd immo Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez Marcin79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach