Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Co to jest ten hypeFIS?

Interfejs podłączany do licznika fullfis, dzięki któremu można zrobić np. Diagnostykę auta, tak jak za pomocą vagcom. Można sprawdzić i kasować błędy, oraz sprawdzać na bieżąco parametry. Można także wyświetlić wybrane parametry na całym fisie, lub wybrane wyświetlić w pętli na wyświetlaczu dla radia...

2edb3a07da3cfd77892775af3e493ba6.jpg

184c827f4b16f7a352f5e92f71fb3fd7.jpg

ef40cfce2b9ea0d38f28b0a04641f7d9.jpg

f936f77b45a5fa83091f600de9230bb0.jpg38edc4efeb33823400eea8f50505fac1.jpg33d1cdfcbf42c8cd1c07bb51de729b13.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można to nabyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Żeby nie robić sobie problemu będę szukał od diesla. Ale jeszcze jedna rzecz. Co z radiem?

Mam Sony cdx-gt828u, czy dobrze rozumiem że da radę podłączyć je do fisa? Żeby coś tam się wyświetlało co może

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma możliwości podłączenia. Tylko ori radio.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odepnij przewod z czujnika oleju i jak się nie zapali, to podaj na niego masę (nie pamiętam czy ma się kontrola świecic bez masy czy z masą). Jak dalej się nie zapali to coś jest nie tak ;-)

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie gdzieś na podstawie filtra oleju. Patrzę że u mnie też się żadna kontrolka od oleju nie zapala, być może dlatego że jest to sygnalizowane Na fisie.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Patrzę że u mnie też się żadna kontrolka od oleju nie zapala, być może dlatego że jest to sygnalizowane Na fisie.

Dokładnie tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jakiego Full Fisa zapodałeś, ale jeśli to 849 to masz pin w 3D0-3D1.

 

nie jestem przekonany Wojtku czy rzeczywiście pin od radia jest w tych komórkach bo mam kilka wsadów 849/949 i we wszystkich tych wsadach są tam takie same wartości a mianowicie 1E 0A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 847 zadziałało to co podałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

847 ma troszkę inna strukturę wsadu niż 849

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie jestem przekonany Wojtku czy rzeczywiście pin od radia jest w tych komórkach bo mam kilka wsadów 849/949 i we wszystkich tych wsadach są tam takie same wartości a mianowicie 1E 0A

Szczerz powiem że nie weryfikowałem tego do końca w przypadku 849, mam to info od kolegi Grucha...

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeanalizowałem kilka wsadów liczników 849/949 i w każdym z tych epromów rożne są informacje w komórkach 3CC 3CD, wszystkie wcześniejsze jak i dalsze komórki są prawie takie same

najlepiej spróbować zmienić te dwie komórki i sprawdzić czy radio będzie pytało o pin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze moje pytanie jest tendencyjne ale czy dobrze mi sie wydaje ze majac licznik od automata 1/2 fis zeby byl na manuala wystarczy zmieniec kodowanie w liczniku? codzi mi o dieselka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiem ze moje pytanie jest tendencyjne ale czy dobrze mi sie wydaje ze majac licznik od automata 1/2 fis zeby byl na manuala wystarczy zmieniec kodowanie w liczniku? codzi mi o dieselka

 

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Jestem aktualnie w trakcie zmieniania zegarów z 919 na 920. Wymieniłem komputer na 018GA i auto normalnie działa na starych zegarach. Po zmianie zegarów grałem wsady za pomocą VAG EEPROM programera. Czy znajdzie się jakaś dobra dusza która przekopiuje odpowiednie rzeczy do wsadu w nowym liczniku tak aby dało się odpalić samochód lub wyjaśni dokładnie jak to zrobić.

 

 

wsady.zip

 

 

Nieaktualne.

Edytowane przez mardc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

od dłuższego czasu studiuję temat i w końcu sam zabrałem się do tematu.

 

 

no i ZONK - mam problem z immo, pomimo wykonania wszystkiego z instrukcją. przebieg i VIN jest OK, natomiast immo nie rozpoznaje kluczyka.

 

 

modelowo moje auto to 2004(rocznik 2003), licznik bez fis - 809

nowy z FIS - 847D

 

poniżej pliki - starego, nowego i zmodyfikowanego

 

 

Duży browar za pomoc, bo na jutro potrzebuję auto, więc jak mi się nie uda to będę musiał znów rozbierać i założyć stare zegary.

wsady.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Byłem w dokładnie takiej samej sytuacji wczoraj. Wszystko porozkręcane a do pracy trzeba było dojechać, ale udało się zaprogramować oba klucze bez problemu. Koniec końców 5 godzin szukania rozwiązania a 15 minut całej procedury.

 

Skorzystałem z plików użytkownika marek29. Poniżej link do jego opisu dzięki któremu nie musiałem iść na autobus,

 

http://chomikuj.pl/marek290/Passat+B5/Modyfikacje/Kodowanie+ecu+i+zegar*c3*b3w+VAG+do+2004,5177579318.txt

 

U mnie pomogło kodowanie sposobem nr4 w załączonym pliku i myślę, że Tobie również powinno pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, powalczę, jak nie będzie innych pomysłów - mam nadzieję, że Ktoś zerknie na wsady, kilka razy sprawdzałem, ale może mam gdzieś babola.

zaczynam się zastanawiać, czy anteny od immo nie rozłączyłem.... znów rozbieranie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miga lampka od immo to znaczy, że nie rozpoznaje klucza. Ja również wczoraj zamieściłem wsady jednak nie było odzewu...

Naprawdę tamta metoda nie jest skomplikowana i ja jako całkowity laik uruchomiłem dzięki niej samochód. W każdym bądź razie nic nie ryzykujesz. Masz zgrane wsady oraz działający drugi licznik czyli naprawdę nie da rady nic zawalić. Ja bym nie rozbierał tylko spróbował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że u Ciebie jest immo2 i można. u mnie immo3 i transponder musi być czysty z tego co czytam. tak czy inaczej sprawdzę i dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności