Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki, pytanko, przeczytałem ok 30 stron to i tak mało no ale zawsze coś :D

w poprzednim aucie miałem trochę łatwiej z zabawą z licznikiem, tutaj z tego co czytam nie będzie tak kolorowo.

 

Obecnie mam zwykły licznik, zakupiłem z 1/2 Fis o nr - 3b0 920 822 z B5 1.8T 150KM wer. europejska

 

z tego co doczytałem to nie będzie problemów i powinien pasować, pytanie natomiast inne,

rozumiem że nie ma takiej możliwości aby wyjąć stary licznik i włożyć nowy i żeby wszystko działało ?

tak czy siak potrzebuje albo zakupić albo mieć kogoś z VAGiem ?

 

czy to sczytywanie danych ma miejsce tylko podczas zmiany licznika ? czy przed każdym odpięciem swojego i ponownym wpięciem tego samego, pytam w kontekście chęci np sprawdzenia jaki mam licznik o jakim nr, można go wypiąć i wpiąć bez żadnych konsekwencji? czyt. utraty jakiś danych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można wypiąć i wpiąć ponownie nic sie nie stanie. A sprawdzenie nr zrobisz wagiem bez wypinania szafy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

zgrałem wsad ze swojego licznika 3B0920822 BOO (z immo 2) programem Vagepromprogrammer 1.19.Lecz mam problem bo mój plik kończy sie na pozycji $255.

(edytowany winhex).do nowego licznika mam jeszcze skopiować obszar $258-$273. Co mam z tym zrobić. Ten ostatni wycinek jest koloru fioletowego na pierwszej stronie w tym temacie.Co on zawiera

czy bez niego licznik wystartuje.Nowy licznik to 3B0920847 A VDO z immo 3 .

Edytowane przez darecki_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Aktualnie posiadam licznik o numerze 3B0 919 930 P bez FISu, ale manetke do sterowania mam. Czy licznik 3b1919890 z fullfisem będzie pasowal P&P do mojego passata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

zgrałem wsad ze swojego licznika 3B0920822 BOO (z immo 2) programem Vagepromprogrammer 1.19.Lecz mam problem bo mój plik kończy sie na pozycji $255.

(edytowany winhex).do nowego licznika mam jeszcze skopiować obszar $258-$273. Co mam z tym zrobić. Ten ostatni wycinek jest koloru fioletowego na pierwszej stronie w tym temacie.Co on zawiera

czy bez niego licznik wystartuje.Nowy licznik to 3B0920847 A VDO z immo 3 .

 

Bosch i Vdo mają inne pamięci. To jest instrukcja Vdo <-&gt; Vdo.

Nie wgrywaj tego zmodyfikowanego wsadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

wgrałem wsad do mojego 3b0920847A który był z disla .Oczywiście wsad musiałem przerobić bo wszystkie były od disle lub anglika.

dopiero przy tescie licznika mogłem stwierdzić jakośc wsadu tzn. Obrotomierz powinien stawać na 3tys. a mi stawał na 3tys ale na tarczce z disla.Dopiero jak przekopiowałem obszar z 3b0920825 to obrotomierz stanął na 2000 co przy zmianie tarczki od benzyny będzie na 3000 obr/min.

Mam do was pytanie.

Czy tarczka z angielskiego licznika obrotomierza bezynowego będzie pasować .Chodzi mi o podswietlane ikonki .

i czy tarczka prędkościomierza disla europejskiego jest taka sama jak benzynowego. Też chodzi mi o ikonki (immo,itp.)

Czy muszę wymieniać obydwie tarczki na benzynowe FL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, więc napisze to tutaj.

Dziś, jadąc pierwszy raz w dłuższą trasę(od wymiany licznika) pojawił się problem z obrotomierzem - pomiędzy 1 a 2 tys obrotów podczas przyśpieszania wskazówka traci płynność, skacze, zatrzymuje się, itd. Dodam, że podczas schodzenia z obrotów, wskazówka zatrzymuje się tak jak powinna. Cała ta sytuacja miała generalnie miejsce od momentu, kiedy w aucie było już dobrze nagrzane - nie wiem czy ma to jakiś związek z tym, ale kiedy w aucie było zimno to problem nie występował.

Jako że został mi stary licznik, w którym tego typu problemów nie miałem, istnieje możliwość przelutowania silnika obrotomierza ze starego do nowego? Rozebrałem doszczętnie stary licznik i silnik przylutowany jest na 4'ry, bardzo łatwe luty. Taki zabieg zda egzamin? Lutownica nie jest mi obca ;) Chodzi mi tylko o to, czy nie popsuje całkiem obrotomierza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

koledzy powiedzcie dlaczego nie mam otwartych drzwi na fisie. Pytanko jak włorzę moduł konfortu 1C0 959 799 B który był w aucie z licznikiem z fis.To ta funkcja będzie działać? Teraz wlew paliwa jest otwierany koło ręcznego a po lifcie w drzwiach. Czy będzie działać z nowym modułem?

Edytowane przez darecki_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do usunięcia.

Edytowane przez darecki_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam Passata B5 97r. benzyna 1.8 ADR 125km i mam licznik w ogóle bez fisa. Mam takie pytanie, czy jest możliwość zamontowania w moim pasku licznik od paska po liftingu z pełnym fisem?

 

Obecnie mam taki licznik jak na zdjęciu:

[ATTACH=CONFIG]114229[/ATTACH]

 

A taki chciałbym zamontować:

[ATTACH=CONFIG]114230[/ATTACH]

 

 

Jeszcze jedno jak by można byłoby wymienić licznik, to w tym obecnym liczniku co mam obrotomierz do 70tyś., to nie będzie żadnego problemu przy tym nowym jak by miał na nim tylko do 50tyś. i od diesla takiego licznika nie brać, tylko też prosto od benzyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

kolego klichy ja sam przerobiłem licznik disla na benzyne z dużym fisem.WSZYSTKO CHULA ,oprócz info o poduszkach.

jeśli masz tarczki ,bo ja musiałem kupić inny licznik żeby tarczkę obrotomierza mieć w oryginalne za 50zł anglika.

Ważne tylko żebyś wgrał wsad z benzyny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować

 

Musisz mieć pin do immo lub kogoś kto Ci go wyciągnie z zegarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz mieć pin do immo lub kogoś kto Ci go wyciągnie z zegarów.

Z opisu wynika że chodzi o pilota a nie pastylkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować

Witam. Jak masz drugi kluczyk to spróbuj kombinacji takiej. Działający kluczyk włóż do stacyjki, włącz zapłon a rozkodowany w drzwi kierowcy, zamykaj auto kluczykiem i miej wcisniety guzik zamyknia, otwieraj i wciskaj otwieranie. Mi metoda prób i błedów udało sie zakodowac oba kluczyki. Pozdrawiam i owocnego kodownia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Aktualnie posiadam licznik o numerze 3B0 919 930 P bez FISu, ale manetke do sterowania mam. Czy licznik 3b1919890 z fullfisem będzie pasowal P&P do mojego passata?

 

Witam, przepraszam za kolejny spam ale będę wdzięczny jeśli ktoś mi powie czy ten licznik zamontuje u siebie. Rozumiem, że kodowanie będzie potrzebne, immo itd. ale martwi mnie to 3B1 a u mnie 3B0, czy licznik będzie pasował?(Wymagal tych kodowań itd. tylko)

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy licznik będzie pasował
tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam paska z 1998 AFN manual. Muszę wymienić licznik. Problem w tym, że cieżko mi znaleźć o tych samych numerach. Mój ma numer 3B0 919 881N i mam pytanie czy zamiast mojego podejdą np te:?

http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b5-1-9-tdi-3b0919861k-i4002776446.html

http://allegro.pl/licznik-zegary-3b0919861j-vw-passat-b5-3bo919861j-i4020492755.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam paska z 1998 AFN manual. Muszę wymienić licznik. Problem w tym, że cieżko mi znaleźć o tych samych numerach. Mój ma numer 3B0 919 881N i mam pytanie czy zamiast mojego podejdą np te:?

http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b5-1-9-tdi-3b0919861k-i4002776446.html

http://allegro.pl/licznik-zegary-3b0919861j-vw-passat-b5-3bo919861j-i4020492755.html

Podejdą,z tym że są bez MFA,a twoje stare są z MFA.I te z pierwszej aukcji są od automatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zmieniamy wartości w komforcie aby z angola stał się europejczykiem:

04358 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64

04359 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64

04360 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64

 

Edytuję post bo dzisiaj miałem możliwość sprawdzenia komfortu z angola i miał wartość 16 - co ciekawe stary miał wartość 255. Wprowadzenie wartości 64 już poprawiło pracę ale skoro w starym 255 to i tu tak dałem.

W tym czasie wyszło ze komfort jest w wersji sedan a wkładany był do golfa wersja Hb. Gdyby u was głupiał zamek klapy to należy sprawdzić komórki

04352 wartość 33 - variant, 8-hb

04353 wartość 33 - variant, 8-hb

04354 wartość 33 - variant, 8-hb

 

Właśnie przed chwilą skończyłem edycję wsadu modułu komfortu i teraz poprawnie wyświetla mi otwarte drzwi. Dzięki forsius.

Kabelek zrobiłem sobie sam (na MAX232) i ładnie łączy się również z silnikiem, licznikiem itd... Koszt mojego dzieła to niecałe 20 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności