hahorek Zgłoś #2381 Napisano 5 Lutego 2014 Chłopaki, pytanko, przeczytałem ok 30 stron to i tak mało no ale zawsze coś w poprzednim aucie miałem trochę łatwiej z zabawą z licznikiem, tutaj z tego co czytam nie będzie tak kolorowo. Obecnie mam zwykły licznik, zakupiłem z 1/2 Fis o nr - 3b0 920 822 z B5 1.8T 150KM wer. europejska z tego co doczytałem to nie będzie problemów i powinien pasować, pytanie natomiast inne, rozumiem że nie ma takiej możliwości aby wyjąć stary licznik i włożyć nowy i żeby wszystko działało ? tak czy siak potrzebuje albo zakupić albo mieć kogoś z VAGiem ? czy to sczytywanie danych ma miejsce tylko podczas zmiany licznika ? czy przed każdym odpięciem swojego i ponownym wpięciem tego samego, pytam w kontekście chęci np sprawdzenia jaki mam licznik o jakim nr, można go wypiąć i wpiąć bez żadnych konsekwencji? czyt. utraty jakiś danych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2382 Napisano 5 Lutego 2014 Można wypiąć i wpiąć ponownie nic sie nie stanie. A sprawdzenie nr zrobisz wagiem bez wypinania szafy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2383 Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) witam! zgrałem wsad ze swojego licznika 3B0920822 BOO (z immo 2) programem Vagepromprogrammer 1.19.Lecz mam problem bo mój plik kończy sie na pozycji $255. (edytowany winhex).do nowego licznika mam jeszcze skopiować obszar $258-$273. Co mam z tym zrobić. Ten ostatni wycinek jest koloru fioletowego na pierwszej stronie w tym temacie.Co on zawiera czy bez niego licznik wystartuje.Nowy licznik to 3B0920847 A VDO z immo 3 . Edytowane 9 Lutego 2014 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matro Zgłoś #2384 Napisano 11 Lutego 2014 Witam! Aktualnie posiadam licznik o numerze 3B0 919 930 P bez FISu, ale manetke do sterowania mam. Czy licznik 3b1919890 z fullfisem będzie pasowal P&P do mojego passata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2385 Napisano 12 Lutego 2014 witam!zgrałem wsad ze swojego licznika 3B0920822 BOO (z immo 2) programem Vagepromprogrammer 1.19.Lecz mam problem bo mój plik kończy sie na pozycji $255. (edytowany winhex).do nowego licznika mam jeszcze skopiować obszar $258-$273. Co mam z tym zrobić. Ten ostatni wycinek jest koloru fioletowego na pierwszej stronie w tym temacie.Co on zawiera czy bez niego licznik wystartuje.Nowy licznik to 3B0920847 A VDO z immo 3 . Bosch i Vdo mają inne pamięci. To jest instrukcja Vdo < Vdo. Nie wgrywaj tego zmodyfikowanego wsadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2386 Napisano 13 Lutego 2014 Witam! wgrałem wsad do mojego 3b0920847A który był z disla .Oczywiście wsad musiałem przerobić bo wszystkie były od disle lub anglika. dopiero przy tescie licznika mogłem stwierdzić jakośc wsadu tzn. Obrotomierz powinien stawać na 3tys. a mi stawał na 3tys ale na tarczce z disla.Dopiero jak przekopiowałem obszar z 3b0920825 to obrotomierz stanął na 2000 co przy zmianie tarczki od benzyny będzie na 3000 obr/min. Mam do was pytanie. Czy tarczka z angielskiego licznika obrotomierza bezynowego będzie pasować .Chodzi mi o podswietlane ikonki . i czy tarczka prędkościomierza disla europejskiego jest taka sama jak benzynowego. Też chodzi mi o ikonki (immo,itp.) Czy muszę wymieniać obydwie tarczki na benzynowe FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2387 Napisano 13 Lutego 2014 W sumie nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, więc napisze to tutaj. Dziś, jadąc pierwszy raz w dłuższą trasę(od wymiany licznika) pojawił się problem z obrotomierzem - pomiędzy 1 a 2 tys obrotów podczas przyśpieszania wskazówka traci płynność, skacze, zatrzymuje się, itd. Dodam, że podczas schodzenia z obrotów, wskazówka zatrzymuje się tak jak powinna. Cała ta sytuacja miała generalnie miejsce od momentu, kiedy w aucie było już dobrze nagrzane - nie wiem czy ma to jakiś związek z tym, ale kiedy w aucie było zimno to problem nie występował. Jako że został mi stary licznik, w którym tego typu problemów nie miałem, istnieje możliwość przelutowania silnika obrotomierza ze starego do nowego? Rozebrałem doszczętnie stary licznik i silnik przylutowany jest na 4'ry, bardzo łatwe luty. Taki zabieg zda egzamin? Lutownica nie jest mi obca Chodzi mi tylko o to, czy nie popsuje całkiem obrotomierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2388 Napisano 14 Lutego 2014 (edytowane) Witam! koledzy powiedzcie dlaczego nie mam otwartych drzwi na fisie. Pytanko jak włorzę moduł konfortu 1C0 959 799 B który był w aucie z licznikiem z fis.To ta funkcja będzie działać? Teraz wlew paliwa jest otwierany koło ręcznego a po lifcie w drzwiach. Czy będzie działać z nowym modułem? Edytowane 14 Lutego 2014 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2389 Napisano 15 Lutego 2014 (edytowane) do usunięcia. Edytowane 15 Lutego 2014 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #2390 Napisano 15 Lutego 2014 Witam wszystkich. Mam Passata B5 97r. benzyna 1.8 ADR 125km i mam licznik w ogóle bez fisa. Mam takie pytanie, czy jest możliwość zamontowania w moim pasku licznik od paska po liftingu z pełnym fisem? Obecnie mam taki licznik jak na zdjęciu: [ATTACH=CONFIG]114229[/ATTACH] A taki chciałbym zamontować: [ATTACH=CONFIG]114230[/ATTACH] Jeszcze jedno jak by można byłoby wymienić licznik, to w tym obecnym liczniku co mam obrotomierz do 70tyś., to nie będzie żadnego problemu przy tym nowym jak by miał na nim tylko do 50tyś. i od diesla takiego licznika nie brać, tylko też prosto od benzyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2391 Napisano 15 Lutego 2014 witam! kolego klichy ja sam przerobiłem licznik disla na benzyne z dużym fisem.WSZYSTKO CHULA ,oprócz info o poduszkach. jeśli masz tarczki ,bo ja musiałem kupić inny licznik żeby tarczkę obrotomierza mieć w oryginalne za 50zł anglika. Ważne tylko żebyś wgrał wsad z benzyny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabis Zgłoś #2392 Napisano 16 Lutego 2014 Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2393 Napisano 16 Lutego 2014 Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować Musisz mieć pin do immo lub kogoś kto Ci go wyciągnie z zegarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
julianch315 Zgłoś #2394 Napisano 17 Lutego 2014 Musisz mieć pin do immo lub kogoś kto Ci go wyciągnie z zegarów. Z opisu wynika że chodzi o pilota a nie pastylkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #2395 Napisano 17 Lutego 2014 Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować Witam. Jak masz drugi kluczyk to spróbuj kombinacji takiej. Działający kluczyk włóż do stacyjki, włącz zapłon a rozkodowany w drzwi kierowcy, zamykaj auto kluczykiem i miej wcisniety guzik zamyknia, otwieraj i wciskaj otwieranie. Mi metoda prób i błedów udało sie zakodowac oba kluczyki. Pozdrawiam i owocnego kodownia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matro Zgłoś #2396 Napisano 20 Lutego 2014 Witam!Aktualnie posiadam licznik o numerze 3B0 919 930 P bez FISu, ale manetke do sterowania mam. Czy licznik 3b1919890 z fullfisem będzie pasowal P&P do mojego passata? Witam, przepraszam za kolejny spam ale będę wdzięczny jeśli ktoś mi powie czy ten licznik zamontuje u siebie. Rozumiem, że kodowanie będzie potrzebne, immo itd. ale martwi mnie to 3B1 a u mnie 3B0, czy licznik będzie pasował?(Wymagal tych kodowań itd. tylko) Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #2397 Napisano 21 Lutego 2014 czy licznik będzie pasował tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #2398 Napisano 1 Marca 2014 Panowie mam paska z 1998 AFN manual. Muszę wymienić licznik. Problem w tym, że cieżko mi znaleźć o tych samych numerach. Mój ma numer 3B0 919 881N i mam pytanie czy zamiast mojego podejdą np te:? http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b5-1-9-tdi-3b0919861k-i4002776446.html http://allegro.pl/licznik-zegary-3b0919861j-vw-passat-b5-3bo919861j-i4020492755.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2399 Napisano 1 Marca 2014 Panowie mam paska z 1998 AFN manual. Muszę wymienić licznik. Problem w tym, że cieżko mi znaleźć o tych samych numerach. Mój ma numer 3B0 919 881N i mam pytanie czy zamiast mojego podejdą np te:?http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b5-1-9-tdi-3b0919861k-i4002776446.html http://allegro.pl/licznik-zegary-3b0919861j-vw-passat-b5-3bo919861j-i4020492755.html Podejdą,z tym że są bez MFA,a twoje stare są z MFA.I te z pierwszej aukcji są od automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2400 Napisano 3 Marca 2014 zmieniamy wartości w komforcie aby z angola stał się europejczykiem:04358 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04359 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04360 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 Edytuję post bo dzisiaj miałem możliwość sprawdzenia komfortu z angola i miał wartość 16 - co ciekawe stary miał wartość 255. Wprowadzenie wartości 64 już poprawiło pracę ale skoro w starym 255 to i tu tak dałem. W tym czasie wyszło ze komfort jest w wersji sedan a wkładany był do golfa wersja Hb. Gdyby u was głupiał zamek klapy to należy sprawdzić komórki 04352 wartość 33 - variant, 8-hb 04353 wartość 33 - variant, 8-hb 04354 wartość 33 - variant, 8-hb Właśnie przed chwilą skończyłem edycję wsadu modułu komfortu i teraz poprawnie wyświetla mi otwarte drzwi. Dzięki forsius. Kabelek zrobiłem sobie sam (na MAX232) i ładnie łączy się również z silnikiem, licznikiem itd... Koszt mojego dzieła to niecałe 20 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach