Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

mam licznik 3B1 919 860 C - golas, czy moge zmienic na 3B1 919 881 N, licznik mfa bo na fisa mnie nie stac:( czy wystarczy tylko zakodowac immo czy trzeba cos bedzie z wsadzem kombinowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wystarczy tylko zakodowac immo czy trzeba cos bedzie z wsadzem kombinowac?

Jeżeli chcesz mieć ten przebieg, który masz obecnie to najlepiej by było zgrać obydwa wsady i scalić w jedną całość. Wtedy nie musiałbyś kodować immo i ustawiać przebiegu.

A możesz i ręcznie kodować immo i ustawić przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli chcesz mieć ten przebieg, który masz obecnie to najlepiej by było zgrać obydwa wsady i scalić w jedną całość. Wtedy nie musiałbyś kodować immo i ustawiać przebiegu.

A możesz i ręcznie kodować immo i ustawić przebieg.

mam vag tacho wiec przebieg w nowym sobie moge ustawic :)

a jak sie ma sprawa do licznika 3B0 919 931 - z anglika, jesli wsadze mu tarcze z mojego obecnego to trzeba jeszcze cos zmieniac procz zakodowania immo i ustawienia przebiegu?

przebieg calkowity bedzie w km czy w milach? bo jak kiedys bawilem sie modułem komfortu to jak sie przestawialo kodowanie na dany kraj to jak ustawilem na stany to wyswietlal w milach wiec jesli dobrze mysle jest to zalezne juz od modułu??

warto kupowac z anglika jesli cena okazyjna?

Edytowane przez cycu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

koledzy mam b5 z 12.1999 i taki licznik 3B0920822 to jest 1/2 FIS. przy probie użycia vagcom 2.5 wyrzuca B00 v16 i na tym koniec acses denited. co robie nie tak.chciałbym zgrać soft i dodać ile można przejechać na paliwie,bo tego nie mam.

Edytowane przez darecki_M
wiecej danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo jak kiedys bawilem sie modułem komfortu to jak sie przestawialo kodowanie na dany kraj to jak ustawilem na stany to wyswietlal w milach wiec jesli dobrze mysle jest to zalezne juz od modułu??

Jak ci się udało przestawić kilometry na mile w module komfortu :zeco

Panie, takie rzeczy tylko w Erze. U mnie da się to tylko ustawić w liczniku. :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak ci się udało przestawić kilometry na mile w module komfortu

Panie, takie rzeczy tylko w Erze. U mnie da się to tylko ustawić w liczniku.

 

jak zmieni sie kodowanie w module komfortu np na usa, to przebieg dzienny oraz przebieg calkowity wyswietlil mi sie w milach. mowisz nierealne? jak bede cos grzebal w aucie vag comem to przestawie zrobie zdjecie i wrzuce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cycu w module czy może w liczniku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak w liczniku ;d kurde zamieszlo mi sie, za duzo grzebie w tym <lol> ale to chyba logowalo sie do licznika jednak, czyli jak kupie licznik od angola i go przekoduje na np niemcy to bedzie pokazywac spalanie w l/km i przebieg w km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli kupisz licznik z MFA to przejechany dystans będzie pokazywało w KM natomiast chwilowe i średnie spalanie w milach :D

ja załadujesz Licznik z FISem to nie będzie pokazywało w milach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem wymieniłem manetke kierunków (odklączyłem klemy airbag i odkręcilem kierownice) po załozeniu wszystkiego tak jak powinno być i po odpaleniu silnika pali sie cały czas kontrolka ESP,ABS a po ruszeniu zaczyna jeszcze do tego migać kontrolka hamulca ręcznego!!! Co to może być??? Jeździłem troche bo myślałem że sie wyłączą a tu nic cały czas świecą!!!

Może ktoś coś doradzić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłącz VAGa sprawdź błędy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiem że najlepiej ale narazie nie mam dostępu. A słuchaj jak wyciągneliśmy poduszkie to dalej jest taśma nawinięta w kólko i nam się to rozwaliło i nawineliśmy na nowo można normalnie skręcać w lewo i w prawo? może to być tego powód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie na temat post, poszukaj sobie o uszkodzeniach taśmy-zwijki ESP.

Nie należy nią obracać po demontażu. Możliwe że wystarczy tylko ponowna adaptacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy dla silników na pompo wtryskach przed liftem był już CAN. Z informacji zebranych w temacie udało mi się określić, że CAN był od niej więcej 06.1999. A autko z 01.1999 z silniczkiem AJM 115km PD z numerze nadwozia: WVWZZZ3BZXP391699

 

Będzie na CAN czy jeszcze nie? Fabrycznie nie ma nic ani MFA ani FIS. Kolega chce kupić i nie jesteśmy pewni czy da się przerobić na licznik z fisem. plzz

 

 

A tak po za tym to moglibyście stworzyć listę z licznikami z CAN i bez CAN byłoby dużo łatwiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie czy dla silników na pompo wtryskach przed liftem był już CAN. Z informacji zebranych w temacie udało mi się określić, że CAN był od niej więcej 06.1999. A autko z 01.1999 z silniczkiem AJM 115km PD z numerze nadwozia: WVWZZZ3BZXP391699

 

Najprościej sprawdzisz to podłączająć Vag'a i spróbować połączyć się ze sterownikiem CAN, adres 19-CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak po za tym to moglibyście stworzyć listę z licznikami z CAN i bez CAN byłoby dużo łatwiej

 

Ale po co skoro numer licznika to mówi (919 bez can, 920 z can)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie czy dla silników na pompo wtryskach przed liftem był już CAN. Z informacji zebranych w temacie udało mi się określić, że CAN był od niej więcej 06.1999. A autko z 01.1999 z silniczkiem AJM 115km PD z numerze nadwozia: WVWZZZ3BZXP391699

 

Będzie na CAN czy jeszcze nie? Fabrycznie nie ma nic ani MFA ani FIS. Kolega chce kupić i nie jesteśmy pewni czy da się przerobić na licznik z fisem. plzz

Z numeru nadwozia wychodzi że jeszcze bez CAN.

 

A tak po za tym to moglibyście stworzyć listę z licznikami z CAN i bez CAN byłoby dużo łatwiej

Ale jaką listę? Numerów liczników czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można otworzyć puchę od ECU i szukać dwóch pomarańczowych kabli jeśli są... to może będzie szansa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności