rosiek Zgłoś #381 Napisano 6 Lipca 2010 a jak golfowski to kilka wskaznikow bedzie działac odwrotne ale to akurat jest do ogarniecia we wsadzie. pozatym nie bardzo rozumie tego dawca i biorca. jaki masz licznik i gdzie go chcesz wstawic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #382 Napisano 7 Lipca 2010 Skoda z 2001 Chcę tam wsadzić licznik z Passata 1/2 FIS co by Mój Staruszek miał Bana na Twarzy po mojemu jest tam immo3 Wieczorem Zapodam Wsad z Octavi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kicoro Zgłoś #383 Napisano 7 Lipca 2010 Liczniki z Octavi roznia sie nie tylko wsadem, roznia sie tez elementami na plytce. Wiem bo kiedys to robilem cos podobnego, mam tez taki od octavii 1/2 FIS. Teraz wyjezdzam na urlop i bede mial trudno dostpney ale mozesz sprobowac PW. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #384 Napisano 8 Lipca 2010 jak na razie nie zapodam wsadu od octavi, bo nie wiem gdzie podziałam laptopa po za tym brak czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolian Zgłoś #385 Napisano 9 Lipca 2010 koledzy mam pytanko gdzie w okolicy Katowic znajdę kogoś kto wymieni mi licznik bez fisa na 1/2 fis za podpowiedz z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmajkowski Zgłoś #386 Napisano 9 Lipca 2010 dołączam sie do pytania ale z okolic Warszawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #387 Napisano 9 Lipca 2010 dołączam sie do pytania ale z okolic Warszawy. Jak masz licznik to mogę ci przełożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmajkowski Zgłoś #388 Napisano 9 Lipca 2010 Jak masz licznik to mogę ci przełożyć. dzięki wielkie . wiadomośc na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolian Zgłoś #389 Napisano 10 Lipca 2010 Kurcze widzę że z okolicy Katowic nikogo niema kto potrafi przełożyć ten licznik ;( w akcie desperacji pytałem nawet wczoraj w ASO ale się tym nie bawią powiedzieli że jak autko nie ma fis to nic się nie da zrobić ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #390 Napisano 10 Lipca 2010 Kurcze widzę że z okolicy Katowic nikogo niema kto potrafi przełożyć ten licznik ;( w akcie desperacji pytałem nawet wczoraj w ASO ale się tym nie bawią powiedzieli że jak autko nie ma fis to nic się nie da zrobić ;/ Bzdury mówią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolian Zgłoś #391 Napisano 10 Lipca 2010 A ma ktoś jakiś warsztat niedaleko Katowic w którym mi to zrobią ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #392 Napisano 11 Lipca 2010 Witam. Wreszcie zdobyłem licznik z pełnym fis do mojego paska, o nr. 947 wersja angielska. Obecnie mam zamontowany z nr. 927 1/2 fis. Czy jeśli przekopiuję całą zawartość ze starego licznika do nowego, to nie uszkodzę e promu, i czy muszę dokupić nowy transponder żeby zakodować immobiliser. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #393 Napisano 11 Lipca 2010 Czy jeśli przekopiuję całą zawartość ze starego licznika do nowego, to nie uszkodzę e promu, nie uszkodzisz ale licznik nie bedzie działal. w pierwszym poscie masz napisane co trzeba przekopiowac. jak zrobisz tak jak jest to opisane to nie trzeba kupowac transponderow. zostaja stare Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #394 Napisano 11 Lipca 2010 Nie jestem pewien czy, mogę się sugerować tym co jest tam opisane. Ponieważ jest tam wymienione że, to się dotyczy liczników które, kończą się na 845....itd. A nie znalazłem nigdzie informacji na temat liczników 947. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #395 Napisano 11 Lipca 2010 Tak jak napisałem te wsady różnią się między sobą, ale fizycznie posiadają te same informacje, tyle że w różnych miejscach. Dlatego możemy wachlować licznikami jak tylko chcemy. Na kolejnym zdjęciu przedstawiłem porównanie wsadu z liczników 8X5,8X6,8X7, ze wsadem 8X9, zaznaczyłem na obydwu wsadach te same informacje kolorami, więc wiadomo co gdzie skopiować: wiec jak widzisz wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #396 Napisano 11 Lipca 2010 To w sobotę przekładam licznik, już wszystko wiem. Mam nadzieję że, będzie śmigał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #397 Napisano 11 Lipca 2010 To w sobotę przekładam licznik, już wszystko wiem. Mam nadzieję że, będzie śmigał. jak bedziesz miał problem to wyslij te dwa wsady a ja Ci je przerobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #398 Napisano 11 Lipca 2010 Ok. Powiedz jeszcze, bo będę podłączał kontrolkę przepalonej żarówki i radio navi. Co do kontrolki to znalazłem opis: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38404 A jeżeli chodzi o navi to wystarczy tylko podłączyć przewody i po sprawie, czy coś trzeba kodować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #399 Napisano 11 Lipca 2010 A jeżeli chodzi o navi to wystarczy tylko podłączyć przewody i po sprawie, czy coś trzeba kodować. tak, trzeba. +16 o ile sie nie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #400 Napisano 15 Lipca 2010 (edytowane) Witam, jestem po zamianie licznika, z 1/2 fis na pełen fis, niby wszystko działa. Podpiąłem VAG-a i wywala błąd na liczniku: 476 nieznany kod błędu B0920947D KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08. Czy wie ktoś gdzie szukać przyczyny. Dzisiaj podłączyłem V30 i błąd to 00476 Moduł kontrolny pompy paliwowej (FP) J538. Ale nie wiem dlaczego to się pojawia, nie daje się usunąć. Możliwe jest to że wina tkwi w liczniku, dodam że to jedyny błąd jaki się pojawił po zmianie licznika. Na starym liczniku nie ma problemu, a może ten licznik jest uszkodzony. Edytowane 16 Lipca 2010 przez darecki11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach