tauka Zgłoś #3841 Napisano 17 Lutego 2018 Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa... To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma... 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3842 Napisano 17 Lutego 2018 Dnia 17.02.2018 o 09:48, tauka napisał: Zrobiłeś ⅓ czynności niezbędnych do działania moda i się pytasz czemu nie działa... To tak jak byś sobie robił kawę, i tylko wrzątek wlał i się pytał czemu smaku nie ma... a no to przepraszam,zrobię co mam zrobić i jak będzie problem to napiszę w temacie także wykonałem wszystko według instrukcji i temperatura nadal jest rozbieżna między licznikiem a klimatronikiem ,,,klimatronik z przed lifta i nadal nie mam podświetlenia w kilmatroniku przełożyłem klimatronik z fla to nic się nie wyświetla??dlaczego ??trzeba coś programować/adaptować ?? a i nie wiem czemu nie działa mi test wskazówek po zapłonie,kolega przerabiał wsad ,nr licznika to 827 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3843 Napisano 18 Lutego 2018 Test wskazówek nie w każdym działa. Przelozyles tylko sam climatronic czy poprowadziłeś wszystkie przewody zgodnie z opisem? Bo sądząc po tym ze nic się nie wyświetla to nie zrobiłeś jak trzeba z przewodami. Kilka razy robiłem, w tym w swoim aucie i nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3844 Napisano 18 Lutego 2018 Dnia 19.11.2017 o 09:52, tauka napisał: Climatronik Sprawdzasz czy z t12pin1 idzie przewód do t32a(niebieska wtyczka licznika)pin25. Jak nie ma to prowadzisz. Nastepnie ciagniesz przewód z t20pin2 do t32b(zielona licznika)pin8 oraz z t20pin3 do t32b pin9. Jeżeli w tych pinach przy liczniku już jest przewód to się w niego wpinasz. Nastepny krok to naprawa wyswietlania temp. Przy climatroniku wypinasz t12pin8 i t20pin1 i łączysz je ze soba. I wszystko powinno zadziałać. No i na tym liczniku nie będziesz miał powiadomienia o zapalonych światłach. w 1 poleceniu kabel był,miernikiem sprawdziłem i jest przepływ między tymi pinami,więc nic nie robiłem w 2 poleceniu nie było pinów więc poprowadziłem 2 kable między licznikiem a klimatronikiem w 3 poleceniu połączyłem te 2 piny w klimatroniku,ale chyba zrobiłem błąd bo kable nadal są wpięte w klimatronik a to chyba trzeba je wypiąć z kostek i mają być luźno ze sobą połączone ?? co do przełożenia klimatronika to niewiem czemu ale nic nie działa,a mój działa tylko brak podświetlenia i te temperatury czy zmianę panelu klimatronika trzeba adaptować jak licznik czy sterownik silnika ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3845 Napisano 18 Lutego 2018 3 minuty temu, Darek25x napisał: w 3 poleceniu połączyłem te 2 piny w klimatroniku,ale chyba zrobiłem błąd bo kable nadal są wpięte w klimatronik Tak, trzeba je wypiąć. 3 minuty temu, Darek25x napisał: w 2 poleceniu nie było pinów więc poprowadziłem 2 kable między licznikiem a klimatronikiem Tu gdzieś masz błąd, ponieważ te przewody odpowiadają m.in. za podświetlenie w climatronicu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3846 Napisano 18 Lutego 2018 Godzinę temu, tauka napisał: Tak, trzeba je wypiąć. Tu gdzieś masz błąd, ponieważ te przewody odpowiadają m.in. za podświetlenie w climatronicu. piny wypięte i temperatura na liczniku i klimatroniku taka sama skąd może być błąd jak przewody puszczone zielona kostka licznika pin 8 i 9 i czerwona kostkaklimatronika pin 2 i 3 gdzie szukać przyczyny/rozwiązania problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3847 Napisano 18 Lutego 2018 2 minuty temu, Darek25x napisał: piny wypięte i temperatura na liczniku i klimatroniku taka sama No to jedno załatwione Czyli can masz na pewno dobrze podłączony. Wkładasz climatronik z FL (ten krótki) i nie działa nic? Czy tylko podświetlenia nie ma? Błędy sprawdzałeś? coś pokazuje? Zmień jeszcze kodowanie na 07000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3848 Napisano 18 Lutego 2018 tak włożyłem z fl-a brata i nic niema,nie podświetlenia nic nie działa w fl-u jest krótszy niż w przed lifcie ? jutro postaram się przełożyć panel klimatronik z innego fla co do błędów to na liczniku było tylko błąd w komunikacji między can a moduł komfortu i temperatury g17,ale to chyba juz zniknie,jutro sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3849 Napisano 18 Lutego 2018 Teraz, Darek25x napisał: co do błędów to na liczniku było tylko błąd w komunikacji między can a moduł komfortu Czyli ewidentnie gdzieś popełniłeś błąd w połączeniu. 1 minutę temu, Darek25x napisał: w fl-u jest krótszy niż w przed lifcie ? Tak. ma krótszy tył. Musisz zastosować u siebie panel Climatronik o numerze 3B1907044J. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3850 Napisano 18 Lutego 2018 błąd dokładnie 01336 Grupowa Magistrala danych układu komfortu 49-00 Brak komunikacji przy Can gateway dokładnie taki sam błąd jak wyżej jaka może być tego przyczyna?brakuje jakiegoś kabelka ?czy wina tylko panelu climatronika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3851 Napisano 18 Lutego 2018 A ten climatronic co wkładasz ma dokładnie taki numer jak podałem? Po błędzie sądząc to wina tych dwóch przewodów miedzy licznikiem a climatronikiem. Chyba że masz ten panel nieodpowiedni/uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3852 Napisano 18 Lutego 2018 mój ma nr(ten z przed lifta) 3B1 907 044 D brata z fl-a ma nr 3B1 907 044 H x brata fl-a panel raczej nie jest uszkodzony bo u niego wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3853 Napisano 18 Lutego 2018 No to musisz poszukać z końcówką J i taki założyć. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pavellos Zgłoś #3854 Napisano 19 Lutego 2018 Witam.Posiadam zegary z duzym fis 3b0 920 842 x, a potrzebuje założyć zegar 1/2 fis 3b0 920 922. Immo zgrałem jak w poradniku, kluczyk zakodowany. Immo po przekręceniu zapłonu gaśnie po 5 sec. Jak chce odpalić auto to też nie mogę bo od razu gaśnie. Błędów na liczniku nie ma, w silniku jest błąd "17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer. a natomiast jak się połączę z immobilizer to w vag number jest "Bitte Adress". W czym mogłem zrobić źle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3855 Napisano 19 Lutego 2018 Źle coś zrobiłeś z dopisywaniem immo, skoro w ecu występuje ten błąd i auto gaśnie po paru sekundach. 9 minut temu, Pavellos napisał: natomiast jak się połączę z immobilizer to w vag number jest "Bitte Adress Normalne ze to wyskakuje, bo nie masz modułu immo osobno, tylko jest on w liczniku. Dokładnie to tam jest napisane "bitte adress e17" czyli prośba o połączenie się z adresem 17 czyli z zegarami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pavellos Zgłoś #3856 Napisano 19 Lutego 2018 Znasz się na tym? Chcesz przejrzeć wsady? Mam wsad starego, nowego i nowego przerobionego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3857 Napisano 19 Lutego 2018 Wrzuć zobaczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #3858 Napisano 25 Lutego 2018 Z tymi licznikami z numerem 3B0920849 to jest tak, że im ostatnia literka jest "wyższa" tym jest nowszy? Jak mam do wyboru A,C,E to ten E będzie nowszy i jego brać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3859 Napisano 25 Lutego 2018 Ta literka oznacza wersję silnikową. Mogły być wszystkie jednocześnie produkowane. Chociaż E jest chyba rzeczywiście najnowszy do diesla, tylko o ile mnie pamięć nie myli, to on coś nie do końca poprawnie funkcjonuje w starszych modelach. Do diesla najlepiej 849a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3860 Napisano 28 Lutego 2018 Dnia 18.02.2018 o 21:23, tauka napisał: No to musisz poszukać z końcówką J i taki założyć. dzięki twojej pomocy udało się mam w końcu podświetlenie panelu klimatronik i rzeczywiście jest sporo krótszy ,brat ma polifta i tam jest dłuższy i GB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach