Darek25x Zgłoś #3861 Napisano 18 Lutego 2018 Godzinę temu, tauka napisał: Tak, trzeba je wypiąć. Tu gdzieś masz błąd, ponieważ te przewody odpowiadają m.in. za podświetlenie w climatronicu. piny wypięte i temperatura na liczniku i klimatroniku taka sama skąd może być błąd jak przewody puszczone zielona kostka licznika pin 8 i 9 i czerwona kostkaklimatronika pin 2 i 3 gdzie szukać przyczyny/rozwiązania problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3862 Napisano 18 Lutego 2018 2 minuty temu, Darek25x napisał: piny wypięte i temperatura na liczniku i klimatroniku taka sama No to jedno załatwione Czyli can masz na pewno dobrze podłączony. Wkładasz climatronik z FL (ten krótki) i nie działa nic? Czy tylko podświetlenia nie ma? Błędy sprawdzałeś? coś pokazuje? Zmień jeszcze kodowanie na 07000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3863 Napisano 18 Lutego 2018 tak włożyłem z fl-a brata i nic niema,nie podświetlenia nic nie działa w fl-u jest krótszy niż w przed lifcie ? jutro postaram się przełożyć panel klimatronik z innego fla co do błędów to na liczniku było tylko błąd w komunikacji między can a moduł komfortu i temperatury g17,ale to chyba juz zniknie,jutro sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3864 Napisano 18 Lutego 2018 Teraz, Darek25x napisał: co do błędów to na liczniku było tylko błąd w komunikacji między can a moduł komfortu Czyli ewidentnie gdzieś popełniłeś błąd w połączeniu. 1 minutę temu, Darek25x napisał: w fl-u jest krótszy niż w przed lifcie ? Tak. ma krótszy tył. Musisz zastosować u siebie panel Climatronik o numerze 3B1907044J. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3865 Napisano 18 Lutego 2018 błąd dokładnie 01336 Grupowa Magistrala danych układu komfortu 49-00 Brak komunikacji przy Can gateway dokładnie taki sam błąd jak wyżej jaka może być tego przyczyna?brakuje jakiegoś kabelka ?czy wina tylko panelu climatronika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3866 Napisano 18 Lutego 2018 A ten climatronic co wkładasz ma dokładnie taki numer jak podałem? Po błędzie sądząc to wina tych dwóch przewodów miedzy licznikiem a climatronikiem. Chyba że masz ten panel nieodpowiedni/uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3867 Napisano 18 Lutego 2018 mój ma nr(ten z przed lifta) 3B1 907 044 D brata z fl-a ma nr 3B1 907 044 H x brata fl-a panel raczej nie jest uszkodzony bo u niego wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3868 Napisano 18 Lutego 2018 No to musisz poszukać z końcówką J i taki założyć. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pavellos Zgłoś #3869 Napisano 19 Lutego 2018 Witam.Posiadam zegary z duzym fis 3b0 920 842 x, a potrzebuje założyć zegar 1/2 fis 3b0 920 922. Immo zgrałem jak w poradniku, kluczyk zakodowany. Immo po przekręceniu zapłonu gaśnie po 5 sec. Jak chce odpalić auto to też nie mogę bo od razu gaśnie. Błędów na liczniku nie ma, w silniku jest błąd "17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer. a natomiast jak się połączę z immobilizer to w vag number jest "Bitte Adress". W czym mogłem zrobić źle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3870 Napisano 19 Lutego 2018 Źle coś zrobiłeś z dopisywaniem immo, skoro w ecu występuje ten błąd i auto gaśnie po paru sekundach. 9 minut temu, Pavellos napisał: natomiast jak się połączę z immobilizer to w vag number jest "Bitte Adress Normalne ze to wyskakuje, bo nie masz modułu immo osobno, tylko jest on w liczniku. Dokładnie to tam jest napisane "bitte adress e17" czyli prośba o połączenie się z adresem 17 czyli z zegarami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pavellos Zgłoś #3871 Napisano 19 Lutego 2018 Znasz się na tym? Chcesz przejrzeć wsady? Mam wsad starego, nowego i nowego przerobionego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3872 Napisano 19 Lutego 2018 Wrzuć zobaczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #3873 Napisano 25 Lutego 2018 Z tymi licznikami z numerem 3B0920849 to jest tak, że im ostatnia literka jest "wyższa" tym jest nowszy? Jak mam do wyboru A,C,E to ten E będzie nowszy i jego brać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3874 Napisano 25 Lutego 2018 Ta literka oznacza wersję silnikową. Mogły być wszystkie jednocześnie produkowane. Chociaż E jest chyba rzeczywiście najnowszy do diesla, tylko o ile mnie pamięć nie myli, to on coś nie do końca poprawnie funkcjonuje w starszych modelach. Do diesla najlepiej 849a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3875 Napisano 28 Lutego 2018 Dnia 18.02.2018 o 21:23, tauka napisał: No to musisz poszukać z końcówką J i taki założyć. dzięki twojej pomocy udało się mam w końcu podświetlenie panelu klimatronik i rzeczywiście jest sporo krótszy ,brat ma polifta i tam jest dłuższy i GB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3876 Napisano 28 Lutego 2018 Cieszę się że się udało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orzel021 Zgłoś #3877 Napisano 5 Marca 2018 Witam czy mógłbym liczyć na pomoc w edycji wsadów co prawda nie od passata a od golfa? Posiadam golfa4 z 1999 (częściowy can) licznik oryginalny to 1J0919861B immo2 bez CAN zakupiłem licznik 1J0920842B immo2 z CAN i chciałbym prosić o pomoc w edycji eepromu nowego licznika (sam zmieniłem "kod" immo i PIN w nowym liczniku na te ze starego, ale nie wiem co jeszcze i w jaki sposób edytować aby golf odpalił na nowym liczniku [kontrolka immo nadal świeci]). Wsady różnią się od siebie i nie mam pojęcia z których komórek do których przepisać wartości, to ,że w tych z CAN jest podany 3 razy kod immo i każdorazowo na końcu jest podany pin to wyłapałem i gdzie jest kod i pin w starych zegarach ale co dalej Zależy mi na edycji eepromu by auto odpaliło a nie metotą VAG-COM. Może ktoś spojrzał na moje wsady i na ten co edytowałem czy tam jakichś głupstw nie wpisałem (chciaż w VAG eeprom programmer 1.19g jak odpałiłem stary wsad i ten edytowany to immo i pin były takie same) Pozdrawiam STARY.bin NOWY.bin Nowy edytowany.BIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #3878 Napisano 5 Marca 2018 Sam sobie robisz pod górę z tym edytowaniem, wiesz? Masz immo2, wkładasz nowy zegar, logujesz nowy pin, dodajesz klucz za kluczem i odjazd. Trwa to może z 5minut, z usunięciem błędów włącznie. Co w tym złego? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3879 Napisano 5 Marca 2018 Ja nie wiem co oni. Uparli się na te edycję wsadów i cały czas na siłę próbują tym sposobem zamiast normalnie klucze dopisać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orzel021 Zgłoś #3880 Napisano 5 Marca 2018 Chodzi o to zeby i na starym i na nowym liczniku moc odpalic autko? Stary na razie zostaje w aucie a nowy na razie poza(FIS do wymiany, ewentualnie jakies niewielkie mody w miare mozliwosci licznika), zeby oba byly plug and play bez zbednej motaniny. Panowie da rady tak zrobic? Bo jak porobie wszystko VAG-COMem to juz na starym liczniku furki nie odpale- czy sie myle? A może "pogodzić" nowy licznik z resztą gratów VAG-COMem na oryginalnym wsadzie nowego licznika (tak jak radzicie), po udanym odpaleniu zrzucić już przypisany do auta wsad, nastepnie zmienić eeprom programmer'em we wsadzie KOD IMMO i PIN (bo chyba wiem jak to zrobic) na ten ze starych zegarow i następnie jeszcze raz pogodzić wszysto ze sobą? Ma to szanse powodzenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach