Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, tauka napisał:

Tak, trzeba je wypiąć.
 

Tu gdzieś masz błąd, ponieważ te przewody odpowiadają  m.in. za podświetlenie w climatronicu.

piny wypięte i temperatura na liczniku i klimatroniku taka sama

skąd może być błąd jak przewody puszczone zielona kostka licznika  pin 8 i 9 i czerwona kostkaklimatronika pin 2 i 3

gdzie szukać przyczyny/rozwiązania problemu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Darek25x napisał:

piny wypięte i temperatura na liczniku i klimatroniku taka sama

No to jedno załatwione :)

Czyli can masz na pewno dobrze podłączony. Wkładasz climatronik z FL (ten krótki) i nie działa nic? Czy tylko podświetlenia nie ma?

Błędy sprawdzałeś? coś pokazuje?

Zmień jeszcze kodowanie na 07000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak włożyłem z fl-a brata i nic niema,nie podświetlenia nic nie działa

w fl-u jest krótszy niż w przed lifcie ?

jutro postaram się przełożyć panel klimatronik z innego fla

co do błędów to na liczniku było tylko błąd w komunikacji między can a moduł komfortu

i temperatury  g17,ale to chyba juz zniknie,jutro sprawdzę

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Darek25x napisał:

co do błędów to na liczniku było tylko błąd w komunikacji między can a moduł komfortu

Czyli ewidentnie gdzieś popełniłeś błąd w połączeniu.
 

 

1 minutę temu, Darek25x napisał:

w fl-u jest krótszy niż w przed lifcie ?

Tak. ma krótszy tył. Musisz zastosować u siebie panel Climatronik o numerze 3B1907044J.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd dokładnie

01336  Grupowa Magistrala danych układu komfortu

49-00 Brak komunikacji

przy Can gateway dokładnie taki sam błąd jak wyżej

jaka może być tego przyczyna?brakuje jakiegoś kabelka ?czy wina tylko panelu climatronika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten climatronic co wkładasz ma dokładnie taki numer jak podałem?
Po błędzie sądząc to wina tych dwóch przewodów miedzy licznikiem a climatronikiem. Chyba że masz ten panel nieodpowiedni/uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój ma nr(ten z przed lifta) 3B1 907 044 D

brata z fl-a ma nr 3B1 907 044 H

x brata fl-a panel raczej nie jest uszkodzony bo u niego wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to musisz poszukać z końcówką J i taki założyć.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Posiadam zegary z duzym fis 3b0 920 842 x, a potrzebuje założyć zegar 1/2 fis 3b0 920 922. Immo zgrałem jak w poradniku, kluczyk zakodowany. Immo po przekręceniu zapłonu gaśnie po 5 sec. Jak chce odpalić auto to też nie mogę bo od razu gaśnie. Błędów na liczniku nie ma, w silniku jest błąd "17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer. a natomiast jak się połączę z immobilizer to w vag number jest "Bitte Adress". W czym mogłem zrobić źle?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle coś zrobiłeś z dopisywaniem immo, skoro w ecu występuje ten błąd i auto gaśnie po paru sekundach.

9 minut temu, Pavellos napisał:

natomiast jak się połączę z immobilizer to w vag number jest "Bitte Adress

Normalne ze to wyskakuje, bo nie masz modułu immo osobno, tylko jest on w liczniku. Dokładnie to tam jest napisane "bitte adress e17" czyli prośba o połączenie się z adresem 17 czyli z zegarami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znasz się na tym? Chcesz przejrzeć wsady? Mam wsad starego, nowego i nowego przerobionego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć zobaczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi licznikami z numerem 3B0920849  to jest tak, że im ostatnia literka jest "wyższa" tym jest nowszy?  

Jak mam do wyboru A,C,E to ten E będzie nowszy i jego brać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta literka oznacza wersję silnikową. 

Mogły być wszystkie jednocześnie produkowane.

Chociaż E jest chyba rzeczywiście najnowszy do diesla, tylko o ile mnie pamięć nie myli, to on coś nie do końca poprawnie funkcjonuje w starszych modelach. 

Do diesla najlepiej 849a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2018 o 21:23, tauka napisał:

No to musisz poszukać z końcówką J i taki założyć.

dzięki twojej pomocy udało się :D mam w końcu podświetlenie panelu klimatronik i rzeczywiście jest sporo krótszy ,brat ma polifta i tam jest dłuższy i GB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że się udało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mógłbym liczyć na pomoc w edycji wsadów co prawda nie od passata a od golfa?

Posiadam golfa4 z 1999 (częściowy can) licznik oryginalny to 1J0919861B immo2 bez CAN zakupiłem licznik 1J0920842B immo2 z CAN i chciałbym prosić o pomoc w edycji eepromu nowego licznika (sam zmieniłem "kod" immo  i PIN w nowym liczniku na te ze starego, ale nie wiem co jeszcze i w jaki sposób edytować aby golf odpalił na nowym liczniku [kontrolka immo nadal świeci]). Wsady różnią się od siebie i nie mam pojęcia z których komórek do których przepisać wartości, to ,że w tych z CAN jest podany 3 razy kod immo i każdorazowo na końcu jest podany pin to wyłapałem i gdzie jest kod i pin w starych zegarach ale co dalej :-(   Zależy mi na edycji eepromu by auto odpaliło a nie metotą VAG-COM. Może ktoś spojrzał na moje wsady i na ten co edytowałem czy  tam jakichś głupstw nie wpisałem (chciaż w VAG eeprom programmer 1.19g jak odpałiłem stary wsad i ten edytowany to immo i pin były takie same) Pozdrawiam

STARY.bin

NOWY.bin

Nowy edytowany.BIN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie robisz pod górę z tym edytowaniem, wiesz?

Masz immo2, wkładasz nowy zegar, logujesz nowy pin, dodajesz klucz za kluczem i odjazd. Trwa to może z 5minut, z usunięciem błędów włącznie. Co w tym złego?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co oni. Uparli się na te edycję wsadów i cały czas na siłę próbują tym sposobem zamiast normalnie klucze dopisać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to zeby i na starym i na nowym liczniku moc odpalic autko? Stary na razie zostaje w aucie a nowy na razie poza(FIS do wymiany, ewentualnie jakies niewielkie mody w miare mozliwosci licznika), zeby oba byly plug and play bez zbednej motaniny. Panowie da rady tak zrobic? Bo jak porobie wszystko VAG-COMem to juz na starym liczniku furki nie odpale- czy sie myle?

 

A może "pogodzić" nowy licznik z resztą gratów VAG-COMem na oryginalnym wsadzie nowego licznika (tak jak radzicie), po udanym odpaleniu zrzucić już przypisany do auta wsad, nastepnie zmienić eeprom programmer'em we wsadzie KOD IMMO i PIN (bo chyba wiem jak to zrobic) na ten ze starych zegarow i następnie jeszcze raz pogodzić wszysto ze sobą? Ma to szanse powodzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności