Jump to content

Pavellos

  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Pavellos

  • Birthday 04/19/1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, dzięki za podpowiedź. W weekend zrobię logi i wrzucę tutaj. Pozdrawiam
  2. Witam, na wstępie powiem że auto jest po jakimś programie na około 145 km. Autko niedawno kupiłem i chciałbym mu wykonać diagnostykę. Mam zrobione logi kanału 000 statycznie i 011 dynamicznie. Jakie kanały warto jeszcze sprawdzić? http://vaglogi.pl/log-000_oGojR.html http://vaglogi.pl/log-011_73NNg5.html Czy w logu 11 ciśnienie turbiny "zadane" 2346.0 (u mnie) w zakresie każdych obrotów powinno tyle wynosić? Pozdrawiam i proszę o komentarz na temat logów.
  3. Witam. Poszukuje wsadu do licznika 3b0 920 922 do tdi. Będzie mi ten licznik chodził w automacie?
  4. Witam. Potrzebny wsad 849 do diesla automat
  5. Mam licznik w benzynie a potrzebuje wsad z diesla z automata. Chyba że na automat można w kodowaniu zmienić
  6. Witam, posiada ktoś wsad do licznika z 1.9 z tiptronic do licznika 3b0920849? Licznik z benzyny
  7. Witam. Czy licznik z Passata b5fl 2.0 tdi będzie pasował do b5 afn z can? Oba full FIS
  8. Dokładnie. Nr to 8e0 614 111t. Czy przy braku komunikacji z abs może mieć tryb awaryjny skrzynia biegów?
  9. Witam panowie. Mam problem z pompą abs. Tzn brak komunikacji między sterownikami. Ściągnąłem dzisiaj ta część elektryczna z pompy w celu zobaczenia tych 2 drucikow co lubią się zrywać a tam były tylko końcówki nóżek od cewek. Stwierdziłem że tam nie ma sterownika więc musi być w jakimś innym miejscu. Auto to Passat b5 2000 1.9 automat multitronic
  10. Witam, mam problem z moim 1.8 czysta benzyna. Silnik przy odpuszczaniu gazu, albo przy równej jeździe. Na zimnym bardziej to było odczuwalne, ale już nawet na ciepłym silniku zaczyna szarpać. Wyczyściłem przepustnice, pomogło na 2 dni, wymieniłem kable zapłonowe, też pomogło na dzień. Przepływka ok, błędów brak, kiedyś pojawił się od sondy ale już dłuższy czas jest spokój. Był błąd od przepustnicy, ale wykonałem adaptacje i już jest ok. Z rana nie gasną mi kontrolki od ABS, ESP i ECU - brak błędów w vcds. Co jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam
  11. Witam. Jaki moduł komfortu wsadzić do b5 z 99r z 2 szybami elektrycznymi żeby mieć do niego pilota? Teraz mam ten z końcówką R a kupiłem moduł AH bo chciałem szyby dokładać to został mi pilot z niego i fajnie jakby podpasowal do innego modułu p&p
  12. szczerze? mi się wydaje że to nie kodowanie licznika, sprawdzałeś błędy w engine?
  13. Witam, jakiś czas temu wymieniałem licznik na poliftowy z ff. immo zakodowane pinem, auto odpala. kontrolka immo sie nie swieci, ale wchodząc w immo w vcds dalej prosi o połączenie z grupa 17. tak ma być czy coś się zepsuło po drodze? 2 sprawa to wyświetlanie temperatury na liczniku i climactronik, do tej pory miałem podłączony czujnik pod licznik żeby widzieć temperature zewnetrzną, dzisiaj się za to zabrałem żeby zrobić jak należy i robiąc wg schematu temperatura na fisie to 40 stopni a climactronic 33 (rzeczywista). namieszałem coś w przewodach? czy do tego koniecznie jest potrzebny panel z climactronic z fl? pozdro
  14. Witam, kończy mi się sprzęgło w 1.8 ADR passat b5. Jakie tam było wsadzane sprzęgło? Dwumasa czy zwykłe? Jeżeli dwumasa to chciałbym wsadzić zwykłe, tylko jakie? Będą jakieś negatywne skutki po zmianie na zwykłe sprzęgło? Pozdrawiam
  15. Na początku postu jest schemat. Zobacz na niego i przejrzyj kostki czy masz te przewody. Albo podłącz się vcds i zobacz czy możesz wejść w can gateway czy jakoś tak ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy