Matro Zgłoś #2381 Napisano 11 Lutego 2014 Witam! Aktualnie posiadam licznik o numerze 3B0 919 930 P bez FISu, ale manetke do sterowania mam. Czy licznik 3b1919890 z fullfisem będzie pasowal P&P do mojego passata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2382 Napisano 12 Lutego 2014 witam!zgrałem wsad ze swojego licznika 3B0920822 BOO (z immo 2) programem Vagepromprogrammer 1.19.Lecz mam problem bo mój plik kończy sie na pozycji $255. (edytowany winhex).do nowego licznika mam jeszcze skopiować obszar $258-$273. Co mam z tym zrobić. Ten ostatni wycinek jest koloru fioletowego na pierwszej stronie w tym temacie.Co on zawiera czy bez niego licznik wystartuje.Nowy licznik to 3B0920847 A VDO z immo 3 . Bosch i Vdo mają inne pamięci. To jest instrukcja Vdo < Vdo. Nie wgrywaj tego zmodyfikowanego wsadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2383 Napisano 13 Lutego 2014 Witam! wgrałem wsad do mojego 3b0920847A który był z disla .Oczywiście wsad musiałem przerobić bo wszystkie były od disle lub anglika. dopiero przy tescie licznika mogłem stwierdzić jakośc wsadu tzn. Obrotomierz powinien stawać na 3tys. a mi stawał na 3tys ale na tarczce z disla.Dopiero jak przekopiowałem obszar z 3b0920825 to obrotomierz stanął na 2000 co przy zmianie tarczki od benzyny będzie na 3000 obr/min. Mam do was pytanie. Czy tarczka z angielskiego licznika obrotomierza bezynowego będzie pasować .Chodzi mi o podswietlane ikonki . i czy tarczka prędkościomierza disla europejskiego jest taka sama jak benzynowego. Też chodzi mi o ikonki (immo,itp.) Czy muszę wymieniać obydwie tarczki na benzynowe FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2384 Napisano 13 Lutego 2014 W sumie nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, więc napisze to tutaj. Dziś, jadąc pierwszy raz w dłuższą trasę(od wymiany licznika) pojawił się problem z obrotomierzem - pomiędzy 1 a 2 tys obrotów podczas przyśpieszania wskazówka traci płynność, skacze, zatrzymuje się, itd. Dodam, że podczas schodzenia z obrotów, wskazówka zatrzymuje się tak jak powinna. Cała ta sytuacja miała generalnie miejsce od momentu, kiedy w aucie było już dobrze nagrzane - nie wiem czy ma to jakiś związek z tym, ale kiedy w aucie było zimno to problem nie występował. Jako że został mi stary licznik, w którym tego typu problemów nie miałem, istnieje możliwość przelutowania silnika obrotomierza ze starego do nowego? Rozebrałem doszczętnie stary licznik i silnik przylutowany jest na 4'ry, bardzo łatwe luty. Taki zabieg zda egzamin? Lutownica nie jest mi obca Chodzi mi tylko o to, czy nie popsuje całkiem obrotomierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2385 Napisano 14 Lutego 2014 (edytowane) Witam! koledzy powiedzcie dlaczego nie mam otwartych drzwi na fisie. Pytanko jak włorzę moduł konfortu 1C0 959 799 B który był w aucie z licznikiem z fis.To ta funkcja będzie działać? Teraz wlew paliwa jest otwierany koło ręcznego a po lifcie w drzwiach. Czy będzie działać z nowym modułem? Edytowane 14 Lutego 2014 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2386 Napisano 15 Lutego 2014 (edytowane) do usunięcia. Edytowane 15 Lutego 2014 przez darecki_M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #2387 Napisano 15 Lutego 2014 Witam wszystkich. Mam Passata B5 97r. benzyna 1.8 ADR 125km i mam licznik w ogóle bez fisa. Mam takie pytanie, czy jest możliwość zamontowania w moim pasku licznik od paska po liftingu z pełnym fisem? Obecnie mam taki licznik jak na zdjęciu: [ATTACH=CONFIG]114229[/ATTACH] A taki chciałbym zamontować: [ATTACH=CONFIG]114230[/ATTACH] Jeszcze jedno jak by można byłoby wymienić licznik, to w tym obecnym liczniku co mam obrotomierz do 70tyś., to nie będzie żadnego problemu przy tym nowym jak by miał na nim tylko do 50tyś. i od diesla takiego licznika nie brać, tylko też prosto od benzyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #2388 Napisano 15 Lutego 2014 witam! kolego klichy ja sam przerobiłem licznik disla na benzyne z dużym fisem.WSZYSTKO CHULA ,oprócz info o poduszkach. jeśli masz tarczki ,bo ja musiałem kupić inny licznik żeby tarczkę obrotomierza mieć w oryginalne za 50zł anglika. Ważne tylko żebyś wgrał wsad z benzyny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabis Zgłoś #2389 Napisano 16 Lutego 2014 Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2390 Napisano 16 Lutego 2014 Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować Musisz mieć pin do immo lub kogoś kto Ci go wyciągnie z zegarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
julianch315 Zgłoś #2391 Napisano 17 Lutego 2014 Musisz mieć pin do immo lub kogoś kto Ci go wyciągnie z zegarów. Z opisu wynika że chodzi o pilota a nie pastylkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #2392 Napisano 17 Lutego 2014 Witam.Pomoże ktoś rozkodował mi się kluczyk jak go zakodować Witam. Jak masz drugi kluczyk to spróbuj kombinacji takiej. Działający kluczyk włóż do stacyjki, włącz zapłon a rozkodowany w drzwi kierowcy, zamykaj auto kluczykiem i miej wcisniety guzik zamyknia, otwieraj i wciskaj otwieranie. Mi metoda prób i błedów udało sie zakodowac oba kluczyki. Pozdrawiam i owocnego kodownia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matro Zgłoś #2393 Napisano 20 Lutego 2014 Witam!Aktualnie posiadam licznik o numerze 3B0 919 930 P bez FISu, ale manetke do sterowania mam. Czy licznik 3b1919890 z fullfisem będzie pasowal P&P do mojego passata? Witam, przepraszam za kolejny spam ale będę wdzięczny jeśli ktoś mi powie czy ten licznik zamontuje u siebie. Rozumiem, że kodowanie będzie potrzebne, immo itd. ale martwi mnie to 3B1 a u mnie 3B0, czy licznik będzie pasował?(Wymagal tych kodowań itd. tylko) Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #2394 Napisano 21 Lutego 2014 czy licznik będzie pasował tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #2395 Napisano 1 Marca 2014 Panowie mam paska z 1998 AFN manual. Muszę wymienić licznik. Problem w tym, że cieżko mi znaleźć o tych samych numerach. Mój ma numer 3B0 919 881N i mam pytanie czy zamiast mojego podejdą np te:? http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b5-1-9-tdi-3b0919861k-i4002776446.html http://allegro.pl/licznik-zegary-3b0919861j-vw-passat-b5-3bo919861j-i4020492755.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2396 Napisano 1 Marca 2014 Panowie mam paska z 1998 AFN manual. Muszę wymienić licznik. Problem w tym, że cieżko mi znaleźć o tych samych numerach. Mój ma numer 3B0 919 881N i mam pytanie czy zamiast mojego podejdą np te:?http://allegro.pl/licznik-zegary-vw-passat-b5-1-9-tdi-3b0919861k-i4002776446.html http://allegro.pl/licznik-zegary-3b0919861j-vw-passat-b5-3bo919861j-i4020492755.html Podejdą,z tym że są bez MFA,a twoje stare są z MFA.I te z pierwszej aukcji są od automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2397 Napisano 3 Marca 2014 zmieniamy wartości w komforcie aby z angola stał się europejczykiem:04358 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04359 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04360 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 Edytuję post bo dzisiaj miałem możliwość sprawdzenia komfortu z angola i miał wartość 16 - co ciekawe stary miał wartość 255. Wprowadzenie wartości 64 już poprawiło pracę ale skoro w starym 255 to i tu tak dałem. W tym czasie wyszło ze komfort jest w wersji sedan a wkładany był do golfa wersja Hb. Gdyby u was głupiał zamek klapy to należy sprawdzić komórki 04352 wartość 33 - variant, 8-hb 04353 wartość 33 - variant, 8-hb 04354 wartość 33 - variant, 8-hb Właśnie przed chwilą skończyłem edycję wsadu modułu komfortu i teraz poprawnie wyświetla mi otwarte drzwi. Dzięki forsius. Kabelek zrobiłem sobie sam (na MAX232) i ładnie łączy się również z silnikiem, licznikiem itd... Koszt mojego dzieła to niecałe 20 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #2398 Napisano 5 Marca 2014 Witam, mam zamiar wymienić licznik na pełen fis w passacie 2001. Teraz mam licznik nr 3B0 920 806 bez Fis-u i bez MFA. Etka zaleca liczniki nr 3B0 920 846 lub 3B0 920 946. Niestety obydwa są trudno dostępne lub kosmicznie drogie. Zmiane licznika mam zamiar wykonać poprzez kabel typu Vag tacho. Czy jest możliwość podłączenia licznika z innym nr i jakie będą tego konsekwencje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2399 Napisano 5 Marca 2014 Witam, mam zamiar wymienić licznik na pełen fis w passacie 2001. Teraz mam licznik nr 3B0 920 806 bez Fis-u i bez MFA. Etka zaleca liczniki nr 3B0 920 846 lub 3B0 920 946. Niestety obydwa są trudno dostępne lub kosmicznie drogie. Zmiane licznika mam zamiar wykonać poprzez kabel typu Vag tacho. Czy jest możliwość podłączenia licznika z innym nr i jakie będą tego konsekwencje ? A pierwszy post czytałem?Jest tam napisane w pewnym momencie "Dlatego możemy wachlować licznikami jak tylko chcemy." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #2400 Napisano 5 Marca 2014 A pierwszy post czytałem?Jest tam napisane w pewnym momencie "Dlatego możemy wachlować licznikami jak tylko chcemy." czytałem niejednokrotnie i wielokrotnie w kolejnych postach wśród 121 stron wyczytałem również, że nie zawsze tak jest. Na trzeciej stronie "kolega" zmienił z ( będę operował tylko końcówkami nr seryjnego) 805 na 827 - wyrzucało błedy magistrali Can. W 78 poscie z 947 na 923 i również były błędy, ale po walce lepiej/gorzej działa. Ogólnie zdarzają sie problemy. Co proponujesz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach