Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Możęe któryś z kolegów podpowie gdzie szukać złącz od czujnika temperatury zewnętrznej G17 ? Pacjent to pasek 1997 był licznik z zielonym , teraz jest z niebieskim podświetleniem i MFA .Chciałbym podłączyć czujnik temperatury ale niema żadnej kostki wolnej przy zbiorniczku płynu wspomagania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Prześledziłem twój temat i gratuluję umiejętności i wiedzy.

 

Pomyślałem że zadam Ci pytanie z twojej dziedziny.

 

Jestem w trakcie kompletnej odbudowy T4 na standard Eurovan z Usa, tylko że z silnikiem diesla... liczba modyfikacji jest długa, lecz nie o tym.

 

Wymieniam licznik z normalnego (wizualnie licznik golf 4) na Full fis (z multivana), do obsługi MFD w wersji D.

Ogarnąłem montaż podgrzewanych siedzeń, przeciwmgielnych, bluetootha, mfa (na oryginalnych wiązkach). Wiec z kablami sobie

radzę całkiem nieźle.

 

Lecz jeśli chodzi hexy to tutaj juz czarna magia

 

Jedyny kłopot jest w przekopiowaniu potrzebnych elementów do nowego licznika.

W trakcie śledzenia poradnika twojego autorstwa, zauważyłem wiele różnic w różnych modelach liczników.

 

Czy mógłbyś mi podpowiedzieć czego powinienem szukać lub gdzie? Wątpię że znajdę gotowy przepis, ale nie od razu Rzym zbudowano.

 

Dzięki z góry (chociażby za to że czytasz/cie moje wypociny ;d)

Pozdrawiam Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka, mam zgrany soft z bez i z fisem,

kto mi może go pomoże przrobić by pasował i funkcjonował.

 

..........a przy nieudanej próbie połącznia sie przez VAGTACHO, zapaliła mi się i mórga teraz kontrolka od świec żarowych?:S

Edytowane przez bonita99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
siemka, mam zgrany soft z bez i z fisem,

kto mi może go pomoże przrobić by pasował i funkcjonował.

 

..........a przy nieudanej próbie połącznia sie przez VAGTACHO, zapaliła mi się i mórga teraz kontrolka od świec żarowych?:S

Wrzucaj te wsady,zobaczymy co się da zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Trzeba było spakować i by się tu udało :dobrze[ATTACH]69149[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wracam do tematu ponieważ nie wszystko udało mi się ostatnio rozwiązać. Więc jeszcze raz: Golf IV 2001r

Włożyłem licznik Immo2 Sport Edition. Licznik nie pokazywał otwartych drzwi (bo po porostu tego nie umie)

Nie pokazywał temperatury bo nie było instalacji gdzie można byłoby go podpiąć.

Teraz postanowiłem włożyć Bora Sport Edition Immo 3 bo połasiłem się na świecące wskazówki/rkm/spalanie na postoju.

Jest następujący problem.

Immo3 nie brzęczy gdy zostawię włączone światła i pokazuje błąd komunikacji z modułem komfortu w vagu.

Gdzieś wyczytałem, że z komfortu ciągnie się jakieś dodatkowe kabelki. Niestety moja wiedza na tym się kończy.

Proszę o pomoc znawców w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże... nie umiem teraz cytować selektywnie n tym forum... :/

 

Gdzieś wyczytałem, że z komfortu ciągnie się jakieś dodatkowe kabelki.

Jeśli masz komfort 1C0 to dodatkowe kable pomogą, inaczej nie ma się co bawić. Przekoduj bramkę CAN na tą samą wartość. To pomoże. Pisaliśmy już jak to zrobić w tym jak i innych wątkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam takie pytanko. Czy moze ktos z was potrafi zwienic wsad licznika w audi A4 2003r 130KM. Audi to angol a chcialabym zalozyc licznik europe. Dzieki i czekam na odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć te wsady postaram się pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego studzin11. Widzę że mamy podobny problem i musimy wymienić komfort.

na allegro znalazłem komforty o numerze 1c0959799 bez żadnej literki na końcu i one mają

jedną wtyczkę. Czy ten moduł wystarczy żeby licznik zaczął z nim gadać?

Może uda się po przepinać piny i zacznie działać?

Nie potrzebuje pilota w kluczyku więc moduł nie musi tego obsługiwać.

Więc czy on się nada? I czy zmiana będzie w miarę prosta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wrzuć te wsady postaram się pomóc

 

czekam na licznik jak go dostane to zaraz przesle te wsady. Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaadoptowałem do passata ten licznik i jestem trochę zawiedziony. Spodziewałem się że będzie w liczniku Main Menu takie jak tu:

W miejscu: 1.38s

Cisnę dłużej manetkę i góra i dół i nic, Zmieniłem wsad na 847 i nadal nic,

Gość na filmie ma ewidentnie 3BG

Czy to menu też się gdzieś we wsadzie odblokowuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było tu już nie raz-pierwsze liczniki z 3bg- te ze strzałkowymi wskazówkami nie miały menu. Nie wiem jak się ma do tego zmiana wsadu, ale skoro zmieniłeś na 847 i dalej nie ma tzn, że zmiana wsadu nie wystarczy bo 847 menu posiada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam Passka z 98 roku i dokladam mu licznik z 1/2 Fis z fl moj jest na immo2 a fl na immo3 robie wszystko wedle instrukcji ale immobilajzer caly czas mruga i nie odpala . Link z moimi wsadami

Wsad nowy to nowy licznik

Wsad stary to licznik stary

No i 1,2,3 to moje wypociny

 

http://www.sendspace.pl/file/7f4046cb5ffc4aad9ddb7c7

 

MAm ogromna prosbe, zobaczcie i dajcie wskazowke a jak komus sie chce to niech zmodyfikuje nie pozostane dłuzny .Pierwszy ktory przyczyni sie do adaptacji SLE PIWO ;d

 

Dzieki :)

Edytowane przez chmurex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam Passka z 98 roku i dokladam mu licznik z 1/2 Fis z fl moj jest na immo2 a fl na immo3 robie wszystko wedle instrukcji ale immobilajzer caly czas mruga i nie odpala . Link z moimi wsadami

Wsad nowy to nowy licznik

Wsad stary to licznik stary

No i 1,2,3 to moje wypociny

 

http://www.sendspace.pl/file/7f4046cb5ffc4aad9ddb7c7

 

MAm ogromna prosbe, zobaczcie i dajcie wskazowke a jak komus sie chce to niech zmodyfikuje nie pozostane dłuzny .Pierwszy ktory przyczyni sie do adaptacji SLE PIWO ;d

 

Dzieki :)

Ten wsad ze starego licznika jest skopany,jeśli masz tylko ten,to marne szanse.Jeśli masz Vag tacho lub Vag Commander,to możesz odczytać pin nowego licznika,zakodować klucze i ustawić przebieg i można jeździć.Jeśli nie masz żadnego to niestety kiszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsad stary to ORI z moje auta nic nie ruszany a wsad nowy to ORi z nowego licznika . Nie posiadam pinu a ten co odczytywalem ze starego nie przyjmuje kluczykow chyba ze mam zaprogramowac kluczyki na nowym liczniku pod istniejacy pin ?? Czy bede potrzebowal nowe "fasolki" do kluczykow ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wsad stary to ORI z moje auta nic nie ruszany a wsad nowy to ORi z nowego licznika . Nie posiadam pinu a ten co odczytywalem ze starego nie przyjmuje kluczykow chyba ze mam zaprogramowac kluczyki na nowym liczniku pod istniejacy pin ?? Czy bede potrzebowal nowe "fasolki" do kluczykow ??

Czym odczytywałeś te wsady?Bo stary jak już pisałem jest skopany,być może przy odczycie.Pin w starym wsadzie ma 3 cyfry,a powinien mieć 4.Jeśli masz Vag tacho,to możesz zaprogramować kluczyki do pinu który odczytasz z nowego licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobie tak jak mowisz . Odczytywalem vag k+can commander . Mowisz ze stary skopany ale wszystko dzialo poprawnie .

 

Wystarczy ze zaprogramuje kluczyki i powinno banglac :) a druga spraw to jak przez przypadek pokrecilem w wsadzie 2 to po przekreceniu kluczyka gasly wszystkie kontrolki nawet od immo tylko fis dzialal ale imobilajzer dalej trzymal auto nie palilo i o dziwo co niby jest nie mozliwe byla temp na zewnatrz . No i poducha swieci ze jej nie ma :) Nie prowadzilem kabla do CLimatronika

 

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

 

Aczy mogłbys sprawdzic WSAD NOWY od nowego licznika i wyslac mi na PW pin ulatwiloby mi to wszystko a i sam sprawdzilbym czy dobrze znalazlem :)

Edytowane przez chmurex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według jakiej instrukcji kopiujesz fragmenty wsadu z 919 do 920?

 

stary licznik pin 7368

nowy licznik pin 6197

 

i poczytaj jeszcze raz za co sie zabierasz.

 

---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:11 ----------

 

Według jakiej instrukcji kopiujesz fragmenty wsadu z 919 do 920?

 

stary licznik pin 7368

nowy licznik pin 6197

 

i poczytaj jeszcze raz za co sie zabierasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności