slawekmax Zgłoś #1201 Napisano 31 Października 2011 Możęe któryś z kolegów podpowie gdzie szukać złącz od czujnika temperatury zewnętrznej G17 ? Pacjent to pasek 1997 był licznik z zielonym , teraz jest z niebieskim podświetleniem i MFA .Chciałbym podłączyć czujnik temperatury ale niema żadnej kostki wolnej przy zbiorniczku płynu wspomagania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #1202 Napisano 1 Listopada 2011 Cześć, Prześledziłem twój temat i gratuluję umiejętności i wiedzy. Pomyślałem że zadam Ci pytanie z twojej dziedziny. Jestem w trakcie kompletnej odbudowy T4 na standard Eurovan z Usa, tylko że z silnikiem diesla... liczba modyfikacji jest długa, lecz nie o tym. Wymieniam licznik z normalnego (wizualnie licznik golf 4) na Full fis (z multivana), do obsługi MFD w wersji D. Ogarnąłem montaż podgrzewanych siedzeń, przeciwmgielnych, bluetootha, mfa (na oryginalnych wiązkach). Wiec z kablami sobie radzę całkiem nieźle. Lecz jeśli chodzi hexy to tutaj juz czarna magia Jedyny kłopot jest w przekopiowaniu potrzebnych elementów do nowego licznika. W trakcie śledzenia poradnika twojego autorstwa, zauważyłem wiele różnic w różnych modelach liczników. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć czego powinienem szukać lub gdzie? Wątpię że znajdę gotowy przepis, ale nie od razu Rzym zbudowano. Dzięki z góry (chociażby za to że czytasz/cie moje wypociny ;d) Pozdrawiam Maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #1203 Napisano 4 Listopada 2011 (edytowane) siemka, mam zgrany soft z bez i z fisem, kto mi może go pomoże przrobić by pasował i funkcjonował. ..........a przy nieudanej próbie połącznia sie przez VAGTACHO, zapaliła mi się i mórga teraz kontrolka od świec żarowych? Edytowane 4 Listopada 2011 przez bonita99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1204 Napisano 4 Listopada 2011 siemka, mam zgrany soft z bez i z fisem, kto mi może go pomoże przrobić by pasował i funkcjonował. ..........a przy nieudanej próbie połącznia sie przez VAGTACHO, zapaliła mi się i mórga teraz kontrolka od świec żarowych? Wrzucaj te wsady,zobaczymy co się da zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #1205 Napisano 4 Listopada 2011 inaczej sie nie dało zamiescic. http://hotfile.com/dl/134210106/93418e4/pasat_licznik_stary_bezfis-_Kopia.bin.html http://hotfile.com/dl/134210019/97cefd8/nowy_licznik_z_fis-_Kopia.bin.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1206 Napisano 4 Listopada 2011 inaczej sie nie dało zamiescic. http://hotfile.com/dl/134210106/93418e4/pasat_licznik_stary_bezfis-_Kopia.bin.html http://hotfile.com/dl/134210019/97cefd8/nowy_licznik_z_fis-_Kopia.bin.html Trzeba było spakować i by się tu udało :dobrze[ATTACH]69149[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisXP Zgłoś #1207 Napisano 5 Listopada 2011 Witam. Wracam do tematu ponieważ nie wszystko udało mi się ostatnio rozwiązać. Więc jeszcze raz: Golf IV 2001r Włożyłem licznik Immo2 Sport Edition. Licznik nie pokazywał otwartych drzwi (bo po porostu tego nie umie) Nie pokazywał temperatury bo nie było instalacji gdzie można byłoby go podpiąć. Teraz postanowiłem włożyć Bora Sport Edition Immo 3 bo połasiłem się na świecące wskazówki/rkm/spalanie na postoju. Jest następujący problem. Immo3 nie brzęczy gdy zostawię włączone światła i pokazuje błąd komunikacji z modułem komfortu w vagu. Gdzieś wyczytałem, że z komfortu ciągnie się jakieś dodatkowe kabelki. Niestety moja wiedza na tym się kończy. Proszę o pomoc znawców w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1208 Napisano 5 Listopada 2011 Boże... nie umiem teraz cytować selektywnie n tym forum... Gdzieś wyczytałem, że z komfortu ciągnie się jakieś dodatkowe kabelki. Jeśli masz komfort 1C0 to dodatkowe kable pomogą, inaczej nie ma się co bawić. Przekoduj bramkę CAN na tą samą wartość. To pomoże. Pisaliśmy już jak to zrobić w tym jak i innych wątkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asia112 Zgłoś #1209 Napisano 6 Listopada 2011 Witam panowie mam takie pytanko. Czy moze ktos z was potrafi zwienic wsad licznika w audi A4 2003r 130KM. Audi to angol a chcialabym zalozyc licznik europe. Dzieki i czekam na odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzin11 Zgłoś #1210 Napisano 6 Listopada 2011 Wrzuć te wsady postaram się pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisXP Zgłoś #1211 Napisano 7 Listopada 2011 Kolego studzin11. Widzę że mamy podobny problem i musimy wymienić komfort. na allegro znalazłem komforty o numerze 1c0959799 bez żadnej literki na końcu i one mają jedną wtyczkę. Czy ten moduł wystarczy żeby licznik zaczął z nim gadać? Może uda się po przepinać piny i zacznie działać? Nie potrzebuje pilota w kluczyku więc moduł nie musi tego obsługiwać. Więc czy on się nada? I czy zmiana będzie w miarę prosta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asia112 Zgłoś #1212 Napisano 9 Listopada 2011 Wrzuć te wsady postaram się pomóc czekam na licznik jak go dostane to zaraz przesle te wsady. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisXP Zgłoś #1213 Napisano 12 Listopada 2011 Zaadoptowałem do passata ten licznik i jestem trochę zawiedziony. Spodziewałem się że będzie w liczniku Main Menu takie jak tu: W miejscu: 1.38s Cisnę dłużej manetkę i góra i dół i nic, Zmieniłem wsad na 847 i nadal nic, Gość na filmie ma ewidentnie 3BG Czy to menu też się gdzieś we wsadzie odblokowuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1214 Napisano 12 Listopada 2011 Było tu już nie raz-pierwsze liczniki z 3bg- te ze strzałkowymi wskazówkami nie miały menu. Nie wiem jak się ma do tego zmiana wsadu, ale skoro zmieniłeś na 847 i dalej nie ma tzn, że zmiana wsadu nie wystarczy bo 847 menu posiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1215 Napisano 12 Listopada 2011 (edytowane) Koledzy mam Passka z 98 roku i dokladam mu licznik z 1/2 Fis z fl moj jest na immo2 a fl na immo3 robie wszystko wedle instrukcji ale immobilajzer caly czas mruga i nie odpala . Link z moimi wsadami Wsad nowy to nowy licznik Wsad stary to licznik stary No i 1,2,3 to moje wypociny http://www.sendspace.pl/file/7f4046cb5ffc4aad9ddb7c7 MAm ogromna prosbe, zobaczcie i dajcie wskazowke a jak komus sie chce to niech zmodyfikuje nie pozostane dłuzny .Pierwszy ktory przyczyni sie do adaptacji SLE PIWO ;d Dzieki Edytowane 12 Listopada 2011 przez chmurex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1216 Napisano 12 Listopada 2011 Koledzy mam Passka z 98 roku i dokladam mu licznik z 1/2 Fis z fl moj jest na immo2 a fl na immo3 robie wszystko wedle instrukcji ale immobilajzer caly czas mruga i nie odpala . Link z moimi wsadami Wsad nowy to nowy licznik Wsad stary to licznik stary No i 1,2,3 to moje wypociny http://www.sendspace.pl/file/7f4046cb5ffc4aad9ddb7c7 MAm ogromna prosbe, zobaczcie i dajcie wskazowke a jak komus sie chce to niech zmodyfikuje nie pozostane dłuzny .Pierwszy ktory przyczyni sie do adaptacji SLE PIWO ;d Dzieki Ten wsad ze starego licznika jest skopany,jeśli masz tylko ten,to marne szanse.Jeśli masz Vag tacho lub Vag Commander,to możesz odczytać pin nowego licznika,zakodować klucze i ustawić przebieg i można jeździć.Jeśli nie masz żadnego to niestety kiszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1217 Napisano 12 Listopada 2011 Wsad stary to ORI z moje auta nic nie ruszany a wsad nowy to ORi z nowego licznika . Nie posiadam pinu a ten co odczytywalem ze starego nie przyjmuje kluczykow chyba ze mam zaprogramowac kluczyki na nowym liczniku pod istniejacy pin ?? Czy bede potrzebowal nowe "fasolki" do kluczykow ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1218 Napisano 12 Listopada 2011 Wsad stary to ORI z moje auta nic nie ruszany a wsad nowy to ORi z nowego licznika . Nie posiadam pinu a ten co odczytywalem ze starego nie przyjmuje kluczykow chyba ze mam zaprogramowac kluczyki na nowym liczniku pod istniejacy pin ?? Czy bede potrzebowal nowe "fasolki" do kluczykow ?? Czym odczytywałeś te wsady?Bo stary jak już pisałem jest skopany,być może przy odczycie.Pin w starym wsadzie ma 3 cyfry,a powinien mieć 4.Jeśli masz Vag tacho,to możesz zaprogramować kluczyki do pinu który odczytasz z nowego licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1219 Napisano 12 Listopada 2011 (edytowane) Zrobie tak jak mowisz . Odczytywalem vag k+can commander . Mowisz ze stary skopany ale wszystko dzialo poprawnie . Wystarczy ze zaprogramuje kluczyki i powinno banglac a druga spraw to jak przez przypadek pokrecilem w wsadzie 2 to po przekreceniu kluczyka gasly wszystkie kontrolki nawet od immo tylko fis dzialal ale imobilajzer dalej trzymal auto nie palilo i o dziwo co niby jest nie mozliwe byla temp na zewnatrz . No i poducha swieci ze jej nie ma Nie prowadzilem kabla do CLimatronika ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:50 ---------- Aczy mogłbys sprawdzic WSAD NOWY od nowego licznika i wyslac mi na PW pin ulatwiloby mi to wszystko a i sam sprawdzilbym czy dobrze znalazlem Edytowane 12 Listopada 2011 przez chmurex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1220 Napisano 12 Listopada 2011 Według jakiej instrukcji kopiujesz fragmenty wsadu z 919 do 920? stary licznik pin 7368 nowy licznik pin 6197 i poczytaj jeszcze raz za co sie zabierasz. ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:11 ---------- Według jakiej instrukcji kopiujesz fragmenty wsadu z 919 do 920? stary licznik pin 7368 nowy licznik pin 6197 i poczytaj jeszcze raz za co sie zabierasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach