Variant CL Zgłoś #1 Napisano 16 Stycznia 2006 Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa mi dmuchawa na 1 biegu, co dziwne na innych działa... Czy to przełącznik ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 17 Stycznia 2006 Najprawdopodobniej blaszka w przełączniku biegów dmuchawy niekontaktuje lub rezystor, który jest przykrecony w obudowe nagrzewnicy (pod nogami pasazera , niedaleko wentylatora). To taki metalowy kwadrat w ktory jest wpieta kostka z kablami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #3 Napisano 17 Stycznia 2006 Czyli jest szansa to zlutować ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #4 Napisano 17 Stycznia 2006 Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa mi dmuchawa na 1 biegu, co dziwne na innych działa... U mnie dokładnie to samo kuczlaw - a od czego ten rezystor, odpowiada tylko za 1 bieg, że pozostałe działają? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piter___ Zgłoś #5 Napisano 17 Stycznia 2006 Też mi nie działało na pierwszym ale winny był przełącznk, wyciągnąłem to była kosmetyczna sprawa bez żadnego lutowania i teraz dziala na każdym biegu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 17 Stycznia 2006 Mam mało czasu, ale ściągnijcie od rusków schemat. ok.0,5MB PDF. Na pierwszej stronie rozrysowany jest wyłącznik dmuchawy i ten nieszczęsny rezystor. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_b4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #7 Napisano 17 Stycznia 2006 Też mi nie działało na pierwszym ale winny był przełącznk, wyciągnąłem to była kosmetyczna sprawa bez żadnego lutowania i teraz dziala na każdym biegu A mogę wiedzieć co dokłądnie robiłeś ??Coś zaśniedziałe było czy coś ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość r.grabowski Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2006 U mnie działa tylko 4 bieg , reszta jest martwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piter___ Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2006 Cztery biegi to są cztery blaszki, do blaszki od pierwszego biegu nie było styku, więc dogiąłem i teraz dotyka i działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kleszek Zgłoś #10 Napisano 28 Stycznia 2006 U mnie działa tylko 4 bieg , reszta jest martwa Hej, to nie problem, demontujesz pułke pod schowkiem - tamtędy dostaniesz sie do dmuchawy na niej będzie taka "płytka" w którą trzeba wykręcić, na płytce jest rezystor i bezpiecznik termiczny (wszystko montowane jest w kanale po to by układ był chłodzony gdy włączysz nadmuch. Tam gdzie jest bezpiecznik termiczny (wygląda jak dioda) musisz wlutować kawałek drutu z cyny i po kłopocie. Cyna w razie czego zadziała jak bezpiecznik i sie z topi zapobiegając spaleniu instalacji. Miałem dokładnie ten sam problem dwa lata temu - patent działa do dziś, zresztą naprawiałem to już nie tylko w swoim pasku ... dodam jeszcze że po wyjęciu oryginalny bezpiecznik wcale nie wygląda na spalony, możesz najpierw połączyć styki na "krótko" i napewno zadziała ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #11 Napisano 28 Stycznia 2006 Czyli z moim niedziałającym tylko pierwszym biegiem też tak może być ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szczygiw Zgłoś #12 Napisano 28 Stycznia 2006 No ja mam 3 martwa... I strasznie mnie to denerwuje bo 2 jest za slaba a 4 za glosna :PP. Jezdze jeszcze Ibiza i tam na 3 jest pieknie... Blaszki? Czy rezystor? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #13 Napisano 28 Stycznia 2006 ja mam 3 martwa No to mamy tak samo. Miałem dzisiaj to naprawiać, ale nie wyszło czasowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waljo Zgłoś #14 Napisano 29 Stycznia 2006 Może ktoś z kolegów wie dlaczego nie działa chyba silnik od sterowania klapką do regulowania poboru powietrza albo z zewnątrz albo z wnętrza? pilna sprawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #15 Napisano 29 Stycznia 2006 O ile się nie mylę, to jest tam siłownik podciśnieniowy tzn. sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego. A jeżeli tak, to sprawdź, czy wężyk, którym jest on zasilany jest cały, czy jest dobrze wpięty z obu stron Oraz, czy sam siłownik dobrze działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waljo Zgłoś #16 Napisano 29 Stycznia 2006 Dzięki za odpowiedz, ale nie rozumiem do czego jest ten wyłącznik który uruchamia obieg powietrza z wewnątrz pojazdu skoro urządzenie jest sterowane podciśnieniem z kolektora dolotowego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #17 Napisano 29 Stycznia 2006 Nie wiem, czego nie rozumiesz. Skoro chcesz przełączyć na obieg wewnętrzny, to przełączasz podając włącznikiem podciśnienie i klapka automatycznie się przełącza. Urządzenie sterowane jest włącznikiem ale wspomagane podciśnieniem z kolektora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mzciej05 Zgłoś #18 Napisano 19 Lutego 2006 Może opornica często się zawiesza i upala wtedy brak biegów nawiewu ja tak miałem elektryk mi polutował i chodzi ale tylko 1/2/4 bieg bez 3-go opornica znajduje pod nogami pasarzera pod kokpitem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waljo Zgłoś #19 Napisano 19 Lutego 2006 Dzięki, załapałem o co chodzi z tym podciśnieniem i elektrozaworem. Odnośnie opornicy od sterowania obrotami dmuchawy to jest OK. Jak tylko sie ociepli to biorę się do pracy, dzięki wszystkim za pomoc. TEMAT ZAMKNIĘTY. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor Zgłoś #20 Napisano 2 Marca 2006 witam A czy w wersji z klimą jest tak samo. Tzn. czy wszystkie elementy są w tym samym miejscu? Bo mam dokładnie ten sam problem z 1 biegiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach