bojan167 Zgłoś #41 Napisano 9 Marca 2011 (edytowane) Nie trzeba wykręcać siedzenia żeby dojść do modułu komfortu aczkolwiek tak jak kolega Patryk_napisał-jak wykręcisz będziesz miał lepsze dojście. Edytowane 9 Marca 2011 przez bojan167 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #42 Napisano 9 Marca 2011 trzeba siedzenie odkręcić ? Odkręć i będziesz miał dużo lepsze dojście i łatwiejszy demontaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #43 Napisano 9 Marca 2011 wielkie dzięki, ciekawe czy komputer od tiptronica też jest tak kiepsko zabezpieczony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #44 Napisano 10 Marca 2011 korzystając z istniejącego wątku... nie daje się przekręcić zamek tylnej klapy - dawno nikt nie używał po otworzeniu auta z pilota albo zamkiem w drzwiach nie otwiera się automatycznie klapa dopiero po przyciśnięciu guzika w drzwiach można otworzyć. Wcześniej otwierało się wszystko na raz. O co tu chodzi? Vagiem da się to przestawić? Zamek się nie daje rozruszać - psikałem wd, oliwy, preparaty... nic! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #45 Napisano 10 Marca 2011 Zamek się nie daje rozruszać - psikałem wd, oliwy, preparaty... nic! Tylko rozbiórka w tym przypadku może pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #46 Napisano 10 Marca 2011 Zamek się nie daje rozruszać - psikałem wd, oliwy, preparaty... nic! I zapaprałeś całą wkładkę Psikaj tak długo aż popuści,później ewentualnie przesmaruj-użyj do twgo jakiegoś silikonu w sprayu.Coą a'la suchy smar który nie zbiera syfu i nie zapieka zapadek wkładki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #47 Napisano 10 Marca 2011 nic nie daje... wd hektolitrami szło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #48 Napisano 11 Marca 2011 Wczoraj rozmontowałem zamek i okazuje się że w mikrostyku brakuje jednej nóżki ktoś go wcześniej odłączał i wetknął kabelek łamiąc jeden z pinów. Rozbiórka z tego co widziałem będzie się wiązała z ponownym znitowaniem zamka mam rację ?? No i skręceniem microstyku oczywiście. Czy ktoś może ma namiar na takie mikrostyki, wymieniłbym sobie to sam ale nigdzie nie mogę takich znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #49 Napisano 11 Marca 2011 Wczoraj rozmontowałem zamek i okazuje się że w mikrostyku brakuje jednej nóżki ktoś go wcześniej odłączał i wetknął kabelek łamiąc jeden z pinów. Rozbiórka z tego co widziałem będzie się wiązała z ponownym znitowaniem zamka mam rację ?? No i skręceniem microstyku oczywiście. Czy ktoś może ma namiar na takie mikrostyki, wymieniłbym sobie to sam ale nigdzie nie mogę takich znaleźć http://allegro.pl/mikroprzelacznik-mikrostyk-vw-skoda-seat-audi-i1494553032.html tak trzeba będzie nitować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #50 Napisano 11 Marca 2011 Ale ten u mnie po pierwsze ma takie złącze na 3 piny (jeden z nich się ułamał) a po drugie to tam przy zamku ten mikroprzełacznik nie działa na zasadzie wciskania bolca tylko na przesuwaniu go, więc nie mam nawet pomysłu jak go tam zamontować. Nie wygląda na to żeby dał się go w jakikolwiek sposób zamontować ... chyb że ktoś ma na to patent ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #51 Napisano 11 Marca 2011 Ale ten u mnie po pierwsze ma takie złącze na 3 piny (jeden z nich się ułamał)a po drugie to tam przy zamku ten mikroprzełacznik nie działa na zasadzie wciskania bolca tylko na przesuwaniu go, więc nie mam nawet pomysłu jak go tam zamontować. Nie wygląda na to żeby dał się go w jakikolwiek sposób zamontować ... chyb że ktoś ma na to patent ?? Wygląda na to rogerm, że masz taki sam jak u mnie i jest on wymienny tylko razem z całym mechanizmem zahaczającym. Takie na dwa styki są wymienne i dostępne w serwisie, niestety ten nie. Ja to przerobiłem na dwa inne, tylko mam kłopot w jakiej pozycji co powinien załączać? Jeśli możesz opisać działanie swojego z budowy lub pomiarów miernikiem będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #52 Napisano 14 Marca 2011 Niestety nie posiadam ... chyba rozejrzę się w takim razie za całym zamkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus1504m Zgłoś #53 Napisano 10 Kwietnia 2011 Ja też mam podobny kłopot. Szyny w środku przesuwanego mikrostyku w zamku tylnej klapy od kombi został przeżarty przez rdzę, która powstała z płynu lejącego się przez ukręconą rurkę od spryskiwacza tylnej szyby. Pobawiłem się trochę, wyciąłem ten mikrostyk, niestety czyszczenie nic nie dało. Korozja styków jest tak duża, że muszę coś innego spłodzić. Niestety porady dotyczące zamontowania mikrostyku takiego jak w zamkach od drzwi kierowcy lub pasażerów nie mają tu zastosowania ponieważ inaczej jest zbudowany ten w klapie tylnej kombi niż w drzwiach (jest przesuwany a nie przyciskany). Wygląda podobnie jak potencjometr przesuwany i tu mam pytanie. Czy ktoś już wymieniał owy mikrostyk zamka tylnej klapy w kombi? Może jakieś fotoporady? Myślę aby pójść tym tropem, tzn. zamontować jakiś potencjometr przesuwany. Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotereq21 Zgłoś #54 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam! Nie chcąc zakładać nowego tematu mam pytanie odnośnie zamka klapy bagażnika w sedanach B5 i B5 FL. Mianowicie, czy zamek od B5 pasuje do B5 po lifcie? Ostatnio miałem kłopot z mikrostykiem w zamku (nie łączył) i planowałem w najbliższym czasie dobrać się do niego i przeczyścić jak w powyższych instrukcjach. Niestety złośliwość rzeczy martwych mnie wyprzedziła i zamek już kompletnie siadł - klapa po zamknięciu odbija, czyli chyba w grę wchodzi już jego wymiana. Na allegro dużo jest ofert takich zamków, tylko że te od B5 są o połowę tańsze... Nie chciałbym kupować w ciemno, a potem zostać z częścią która będzie mi kompletnie bezużyteczna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #55 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam!Nie chcąc zakładać nowego tematu mam pytanie odnośnie zamka klapy bagażnika w sedanach B5 i B5 FL. Mianowicie, czy zamek od B5 pasuje do B5 po lifcie? Ostatnio miałem kłopot z mikrostykiem w zamku (nie łączył) i planowałem w najbliższym czasie dobrać się do niego i przeczyścić jak w powyższych instrukcjach. Niestety złośliwość rzeczy martwych mnie wyprzedziła i zamek już kompletnie siadł - klapa po zamknięciu odbija, czyli chyba w grę wchodzi już jego wymiana. Na allegro dużo jest ofert takich zamków, tylko że te od B5 są o połowę tańsze... Nie chciałbym kupować w ciemno, a potem zostać z częścią która będzie mi kompletnie bezużyteczna... nie pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotereq21 Zgłoś #56 Napisano 10 Kwietnia 2011 nie pasuje Krótko i na temat Dzięki i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #57 Napisano 10 Kwietnia 2011 markus1504m, miałem ten sam problem. Po bardzo brutalnej interwencji dałem radę zastąpić ten przesuwny dwoma innymi. Jak? No niestety zdjęć nie robiłem, ale dało radę. Problem mam tylko taki, że nie mogę rozszyfrować co z czym było zwierane w której pozycji zamka (tego zatrzasku w którym siedzi ten mikrostyk). Zrobiłem to na logikę i działa, ale chyba nie do końca prawidłowo, bo co jakiś czas wywala mi w komforcie błąd "light time limit" czy jakoś tak. Gdyby ktoś miał konkretnie rozpisane co z czym jest zwierane w jakim położeniu, to jestem bardzo chętny na taką informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andragon Zgłoś #58 Napisano 7 Maja 2011 witam, czy możemy rozróżnić kwestię zamka klapy kombii B5? Zamek to co na dole czy to co w klapie? - bo mam problem z oswietleniem bagażnika swojego kombiaka jak podnoszę klapę, elektryk sprawdzał i żarówka jest ok, problem w zamku. Czy zatem muszę go odkręcić śrubokrętem w kształcie gwiazdki i przeczyścić czy lepiej kupic całe ustrojstwo na allegro? drugie pytanie, czy ustrojstwo z B5 będzie takie samo jak to po lifcie? - bo wizualnie wygląda tak samo i może w kombii jest to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #59 Napisano 8 Maja 2011 witam, czy możemy rozróżnić kwestię zamka klapy kombii B5?Zamek to co na dole czy to co w klapie? - bo mam problem z oswietleniem bagażnika swojego kombiaka jak podnoszę klapę, elektryk sprawdzał i żarówka jest ok, problem w zamku. Czy zatem muszę go odkręcić śrubokrętem w kształcie gwiazdki i przeczyścić czy lepiej kupic całe ustrojstwo na allegro? drugie pytanie, czy ustrojstwo z B5 będzie takie samo jak to po lifcie? - bo wizualnie wygląda tak samo i może w kombii jest to samo? Zamek właściwy jest w klapie.Przy karoserii masz tylko uchwyt.Zamki nieznacznie,ale jednak sie różnią.Zapytaj elektryka co ma wspólnego żarówka z zamkiem...Brak słów-óświetleniem steruje mikrowyłącznik który może akurat być ok.Musisz zdemontować zamek (opis na forum) posprawdzać wszystkie luty-najlepiej od razu poprawić,mikrostyki itd. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #60 Napisano 9 Maja 2011 Koledze chyba chodziło o co innego, microstyk do światła jest w samym zamku łączącym klapę z ryglem w budzie. Niestety jest on de facto nie rozbieralny. Przymierzam się jednak do rozebrania go i znitowania ponownie po naprawieniu microstyku który jest banalny w swej konstrukcji i myślę że uda mi się go naprawić. Jak zrobię to się pochwalę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach